Die is dan wel leukquote:
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploftquote:
kapot gegaan van wat¿ ^^quote:
mijne is net een beetje opgeruimdquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploft
Ik zal er wel even een picca van maken
oh ok, en nuquote:
Wisequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef wise het volgende:
[..]
kapot gegaan van wat¿ ^^
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik kan nog wel stukjes bureau zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne is net een beetje opgeruimd
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens, wise serieus nemen.ouchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens, wise serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat is een gevolg van je attitude, meneerquote:
of ja, opgeruimd is het niet, maar beter dan gisterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan nog wel stukjes bureau zien
gisternacht zei je wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van je attitude, meneer
Toen was de chaos compleet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ja, opgeruimd is het niet, maar beter dan gisteren
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja het huis is wel netjes, maar mijn bureau is zojuist ontploft
Ik zal er wel even een picca van maken
Ik heb er even geen woorden voorquote:
come here and tell me morequote:Op dinsdag 6 november 2012 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er even geen woorden voor
ik heb nooit chaos, het ziet er alleen zo uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was de chaos compleet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |