En daar merk je aan dat je ouder wordt?quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik ga binnenkort een seiorenwoning betrekken, woon zelfs graag tussen wat oudere mensen in.![]()
In mijn huidige woning die rond mei 2013 gesloopt gaat worden heb ik ruim 15 jaar met iets oudere buren samengewoont en dat is altijd heel goed gegaan, want ouderen accepteren mij in het algemeen eerder met mijn andere (vrouwelijke)kleedstijl dan jongeren
Dat niet direct, maar seniorenwoningen zitten doorgaans wel in het iets betere huursegment. En een lift pal naast mijn voordeur is toch mooi meegenomen. Ja toch!quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar merk je aan dat je ouder wordt?
Zal ik doen zodra ik de sleutels in ontvangst genomen heb en het huurcontract getekend. Tot die tiijd houdt ik pas op de plaats.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Open er een topic over. Het is hier niet echt op zijn plaats.
Het is hoogstens makkelijker, als je ouder wordt. Je merkt er absoluut niet aan dat je ouder wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar seniorenwoningen zitten doorgaans wel in het iets betere huursegment. En een lift pal naast mijn voordeur is toch mooi meegenomen. Ja toch!
Als je bejaarde buren de boodschappen voor je gaan doen!quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je de aanwezigheid van bejaarde buren gaat waarderen hè....
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je bejaarde buren de boodschappen voor je gaan doen!
Wat moet je je jong en fit gevoeld hebben.... en dat staat in dit topic omdat?quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.
Mijn idee!quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Oef die tweede had ik nog niet gelezendan maar liever weer alleen zitten met de kerst.
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een liftquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben al zo depressief tijdens de Kerst, voor mij hoeft het helemaal niet. En om dan OOK nog tussen andere "alleenstaanden" te gaan zitten... daar word je echt niet vrolijker van.
Wat ik ook af en toe krijg, ondanks dat ik ads block, zijn advertenties "dating voor ouderen"ook zo erg.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben al zo depressief tijdens de Kerst, voor mij hoeft het helemaal niet. En om dan OOK nog tussen andere "alleenstaanden" te gaan zitten... daar word je echt niet vrolijker van.
Wat ik ook af en toe krijg, ondanks dat ik ads block, zijn advertenties "dating voor ouderen"ook zo erg.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een lift
[ afbeelding ]
Ik pest mijn broer daar wel eens mee...die mag sinds een jaar ook officieel in een seniorenwoning.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een lift
[ afbeelding ]
Ik woon al drie jaar in een seniorenwoning, en ik ben hartstikke blij met dat huisjequote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik pest mijn broer daar wel eens mee...die mag sinds een jaar ook officieel in een seniorenwoning.Hij moet er niet aan denken.
Ik moet er niet aan denken, al die bejaarden die de hele dag thuis zijn...geef mij maar mensen die de hele dag weg zijn....kunnen de zeikerds minder zeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik woon al drie jaar in een seniorenwoning, en ik ben hartstikke blij met dat huisje
Ja ik ben ook veel thuisquote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, al die bejaarden die de hele dag thuis zijn...geef mij maar mensen die de hele dag weg zijn....kunnen de zeikerds minder zeuren.Overigens mag ik nog niet een seniorenwoning...ik ben nog te jong
...al zou ik dan 's morgens net uit bed niet zeggen.
![]()
Tja bungalowquote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef barthol het volgende:
[..]
Ja ik ben ook veel thuisEn je moet gewoon een goeie stek uitzoeken. Geen flatje, maar een bungalowtje met een voor en achtertuin en een zolder, en een keuken met alle luxe ingebouwd door de woningbouwvereniging. Er zat zelfs een vaatwasser ingebouwd, (en dat voor sociale huurwoning).
Ik ben ook niet echt oud hoor(40+ maar jonger dan 50)quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef vosss het volgende:
Niet dat ik echt oud ben (zoals jullie zegmaar), ik ben pas 35, maar ik merk wel dat ik oudere modellen auto's over het algemeen genomen mooier vind dan nieuwere modellen (uitzonderingen daargelaten zoals sportwagens etc).
En met oudere auto'd bedoel ik vooral jaren 80 en jaren 90. Veel mooier dan de hedendaagse meuk imo.
Maargoed, ik weet niet of jullie dat ook merken; misschien ligt het gewoon aan mij
LOLquote:
Nou, die Opel Corsa uit 86 (mijn eerste auto) die in in 1988 had had nog wel een choke, geen achterwisser e.d....om dat nou een verbetering te vinden t.o.v. mijn hedendaagse auto.quote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef vosss het volgende:
Niet dat ik echt oud ben (zoals jullie zegmaar), ik ben pas 35, maar ik merk wel dat ik oudere modellen auto's over het algemeen genomen mooier vind dan nieuwere modellen (uitzonderingen daargelaten zoals sportwagens etc).
En met oudere auto'd bedoel ik vooral jaren 80 en jaren 90. Veel mooier dan de hedendaagse meuk imo.
Maargoed, ik weet niet of jullie dat ook merken; misschien ligt het gewoon aan mij
Ik zeg ook niet dat ik het geen verbetering vind. Ik vind ze gewoon niet meer mooi.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou, die Opel Corsa uit 86 (mijn eerste auto) die in in 1988 had had nog wel een choke, geen achterwisser e.d....om dat nou een verbetering te vinden t.o.v. mijn hedendaagse auto.
Ik ook met bijvoorbeeld de Renault Dauphine:quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef vosss het volgende:
De auto's waarmee ik zegmaar opgegroeid ben vind ik veel mooier doorgaans.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
Zo een auto is toch gewoon ontzettend leuk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Aleandra het volgende:
[..]Ach een kevertje !!
Der komen weer allerlei herinneringen opborrelen nu ik dat plaatje zie.
Bijvoorbeeld de herinnering dat ik ooit zo gek ben geweest om op stap te gaan met een paar vrienden waarvan der maar een een auto had.
Een kever.
En dat kevertje had een slippende koppeling maar hij had geen geld om hem te laten maken. Met als gevolg dat we op de terugweg over een afstand van 15 kilometer, bij iedere kruising of stoplicht uit de auto moesten springen en het ding duwend weer op gang moesten krijgen.
Dat was in de tijd van de kokerrokjes met hoge hakken dus echt soepeltjes en charmant ging dat allemaal niet.
Dan duurt de nacht lang hoor
Kokerrokjes !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooit één keer eentje aangeschaft
was geen succes bij mij
![]()
Ze verkopen die rotrokkies trouwens nog steeds !
http://kopen.thuisvergelijken.nl/kokerrokken-kopen/
da's zeker balenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Mijn eerste auto was een Nissan Micra, sportmodel, zwart met zilveren strepen. Trots dat ik was. Totdat ik een aanrijding had en de auto naar de sloop moestniet echt total loss, maar economisch. Wat baalde ik zeg.
En het was niet eens mijn schuld, ik stond bij het stoplicht op de Wibautstraat, aan de andere kant was een ongeluk gebeurt, ik denk dat degene die keihard achterop reed daar naar zat te kijken en BAM bovenop me. Die agenten die bij dat andere ongeluk stonden konden meteen doorquote:
Godsammequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En het was niet eens mijn schuld, ik stond bij het stoplicht op de Wibautstraat, aan de andere kant was een ongeluk gebeurt, ik denk dat degene die keihard achterop reed daar naar zat te kijken en BAM bovenop me. Die agenten die bij dat andere ongeluk stonden konden meteen door
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsammedat is dus Vette pech !
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja nogal. En ik reed op een voorganger waardoor ik ook schuldig was
Zo werkt dat bij kop-staart botsingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
indien je stilstond is dit dus niet waar. die gene die achterop geknald is, is verantwoordelijk voor alle schade.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja nogal. En ik reed op een voorganger waardoor ik ook schuldig was
Zo werkt dat bij kop-staart botsingen.
Degene voor me had amper schade, de verzekeringsmaatschappijen hebben het onderling geregeld, ik weet niet meer precies hoe. Is al een jaar of 15 geleden denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
indien je stilstond is dit dus niet waar. die gene die achterop geknald is, is verantwoordelijk voor alle schade.
zijn verzekerings-maatschappij zal wel proberen om jou ook schuld in de schoenen te schuiven maar dit is niet terecht.
is het rijdend gebeurd dan wordt het een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
In mn studententijd ooit met zn allen een auto aangeschaft.. We moest op veldwerk naar Spanje dus vervoer nodig .. Hadden we dus een Volkswagen ?? (weet ff het type niet meer).. De avond voor vertrek parkeer ik in en bots tegen de sleephaak aan van een Suzuki-jeep ..... Alle mensen er bij geroepen en uiteindelijk alle schade weten te fixen.. Rijden we de dag erna op weg naar Spanje over de Duitse snelweg, krijgen we een klapband bij 150 km/u ... We maken een 360 turn en worden gelukkig niet geraakt door achterliggers, maar belanden op 100 m van een hoge brug over een diep dal in de greppel... Iedereen ongedeerd gelukkig .. FF tot rust gekomen verwisselen we het wiel en 20 minuten later rijden we de greppel weer uit om 2 dagen later verder ongeschonden op de plaats van bestemming aan te komen ...
Tot nu toe nog nooit meer een eigen auto gehad ...Wel lease , maar nu ff nietVia Duitsland naar Spanje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Vanaf Groningen .. Volgens mij wilden we zoveel mogelijk Peage vermijden. Daarnaast kon je in Duitsland flink doorkarren, maar na dat ongeluk ging dat minder snel ...quote:
Lees ik ook net !quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef golfer het volgende:
Weer een jeugdheld dood:
Hetty Blok overleden
Dat heb ik nou nooit ..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je in het bordeel zegt dat je wilt neuken, en je verteld word, bij jou is dat voorbij en je geeft dan als antwoord, oh, verontschuldig mij, wat krijgt u van mij?
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb het omgekeerde, zelfs als ik geld toe wil geven, willen ze niet meer, te oud
Vliegen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij kan ook overdrijven
![]()
Ik moet ze van me afslaan
Dan behoor je tot een zeer selecte groep vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik toch best wat grijze haren heb gekregenMaar ik ga niet verven
Waarom zou ikquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan behoor je tot een zeer selecte groep vrouwen.
Het was ook geen aansporing.quote:
Inderdaad, dat alle haren precies hetzelfde egaal gekleurd zijn.quote:Alsof er ook maar iemand is die denkt dat het dan mijn natuurlijk kleur is
Plus dat moet je maar allemaal bijhouden, ben ik te lui voorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was ook geen aansporing.
[..]
Inderdaad, dat alle haren precies hetzelfde egaal gekleurd zijn.
ik ben eerder kaal dan dat ik grijs wordt. in de zomer is een petje al verplicht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik toch best wat grijze haren heb gekregenMaar ik ga niet verven
Mannen worden eerder kaal. Geen sliertjes haar over je hoofd kammen he? Dat is echt geen gezicht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ben eerder kaal dan dat ik grijs wordt. in de zomer is een petje al verplicht.
Understatement van het jaar.quote:
Ik heb ook nog genoegquote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.
Vrouwen worden überhaupt niet kaal:
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/BJZQsL6TcMgwPFIfuZquEQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)s-cnn.jpg]afbeelding[/url] ]
Ongetwijfeld geverfd, maar wat een volle bos haar.
Dat deed mn vader vroeger iddquote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen worden eerder kaal. Geen sliertjes haar over je hoofd kammen he? Dat is echt geen gezicht.
Ik was op mijn 18e al grijs, of eigenlijk is het meer wit. Nu is mijn haar compleet spierwit. Ik heb daar nooit iets aan gedaan, maar een paar maanden geleden was ik het ineens hartstikke zat om wit haar te hebben en heb ik er kamhighlights door laten zetten.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoegDus als ik kan kiezen tussen kaal en grijs, dan kies ik toch het laatste.
En waarom wordt dat linkje zo gek gequote?
Best wel benieuwd hoe dat er uitzietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18e al grijs, of eigenlijk is het meer wit. Nu is mijn haar compleet spierwit. Ik heb daar nooit iets aan gedaan, maar een paar maanden geleden was ik het ineens hartstikke zat om wit haar te hebben en heb ik er kamhighlights door laten zetten.
Dan trekken ze er met een kam donkere plukjes door. Ik vind het wel grappig en ook geen last van uitgroei aangezien er sowieso al witte stukken door zitten.
Oh dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18e al grijs, of eigenlijk is het meer wit. Nu is mijn haar compleet spierwit. Ik heb daar nooit iets aan gedaan, maar een paar maanden geleden was ik het ineens hartstikke zat om wit haar te hebben en heb ik er kamhighlights door laten zetten.
Dan trekken ze er met een kam donkere plukjes door. Ik vind het wel grappig en ook geen last van uitgroei aangezien er sowieso al witte stukken door zitten.
Maar je hebt al 30 jaar wit haar ...? Ben je een Albina?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (denk ik), ik had een collega die was ook al heel jong grijs. Trouwens ook een collega die al bijna helemaal kaal was op zijn 23e of zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al 30 jaar wit haar ...? Ben je een Albina?
Ik vraag het ook alleen maarquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (denk ik), ik had een collega die was ook al heel jong grijs. Trouwens ook een collega die al bijna helemaal kaal was op zijn 23e of zo.
Beetje als Cruella, maar dan wat beter verdeeldquote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel benieuwd hoe dat er uitziet
Evil dus ...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje als Cruella, maar dan wat beter verdeeld
Berg hem op en gebruik je rugzak... Maar neem hem ook mee als je meer boodschappen moet doen.. Doe je de zware dingen in je rugzakquote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb deze week een Boodschappenwagen trapklimmer gekocht![]()
en vandaag heb ik er voor het eerst boodschappen meegedaan.
Ik wilde hem testen dus ik had hem helemaal volgeladen met expres de zware
spullen en ik kreeg hem nog amper de trap op![]()
ik heb met 2 handen dat dingen tree voor tree naar boven moeten slepen en mijn
armen vielen er zowat af.
Ik geloof dat boodschappen doen met mijn rugzak toch makkelijker was![]()
Maar goed, dan had ik weer niet zoveel in één keer kunnen halen.
Tis wel een ouwewijvenkarik voelde me wel ietwat bejaard met dat geval
![]()
[ afbeelding ]
Ik had er niets mee.maar das idd heel lang geleden..quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Iets heel stoms, ik hoor net dat Love is in your Eyes van Gerard Joling al weer 27 jaar geleden isMijn hemel, al ZO oud.
Niet alleen vrienden. Maar ook mensen waar je mee bent opgegroeid.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef beware_reageerd het volgende:
Ik merk het dat er vrienden wegvallen
True... Vooral als er een paar achter elkaar gaan die je eerst nog wel zag kwijlen in het Rosa Spier tehuis.quote:Op zondag 18 november 2012 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen vrienden. Maar ook mensen waar je mee bent opgegroeid.
Johnnie en Rijk, de Mounties, Robert Long, Ramses, Rudy Carrel, Jan Wolkers......
Willem Ruis tel ik niet mee. Die stierf jong in de jaren 80. Nico Haak ook al 20 jaar geleden.quote:Op zondag 18 november 2012 18:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
True... Vooral als er een paar achter elkaar gaan die je eerst nog wel zag kwijlen in het Rosa Spier tehuis.
Of wat dacht je van.....Willen Ruis. Als je die nog kent ..... Nico haak met zijn liedjes, of Ted de Braak.
Time does fly.
Senna stierf ook jong. Dat gebeurt altijd en overal. Middelburg was ook nog geen 40. D'n Boet leeft nog steeds.quote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef beware_reageerd het volgende:
Voetballen heb ik weinig mee.
Ayerton Senna dan weer wel.
Of Ratzenbergen.
Boet van Dulmen en vooral Jack Middelburg.
Ted leeft nog in Frankrijk, maar hem kennen is wel degelijk ouderdom.
Ralph Inbar
En natuurlijk, de Actie het dorp van Mies Bouwman.
Dat hebben gezien, dan weet je dat je oud word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |