Dat had ik zaterdagavond en maandagavond. Woensdag en doonderdag nog steeds wat brak, terwijl ik niet katjelam was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef DjVero het volgende:
Afgelopen weekend vrijdag- én zaterdagavond wat bier gezopen. Nog niet eens heel veel en ook nog niet eens tot heel laat (vrijdag was het 01:00uur en zaterdag lag ik 03:00uur op bed), maar die voelde ik gisteren nog wel; suf, vermoeid, niet vooruit te branden.
Gelukkig was mijn 2-jarige zaterdagavond ook laat naar bed gegaan, dus die lag de volgende dag tot 10:00uur 's ochtends ook nog op bed.
Dat hoor je wel van meer mensen. Ik denk eigenlijk dat dat niet zozeer te maken heeft met ouder worden, maar minder getraind zijn in dit soort dingen. Het minder vaak doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef DjVero het volgende:
Afgelopen weekend vrijdag- én zaterdagavond wat bier gezopen. Nog niet eens heel veel en ook nog niet eens tot heel laat (vrijdag was het 01:00uur en zaterdag lag ik 03:00uur op bed), maar die voelde ik gisteren nog wel; suf, vermoeid, niet vooruit te branden.
Gelukkig was mijn 2-jarige zaterdagavond ook laat naar bed gegaan, dus die lag de volgende dag tot 10:00uur 's ochtends ook nog op bed.
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Qua hedendaage/nieuwe muziek kan ik alleen (atmospheric) blackmetal waarderen, verder luister ik liever naar muziek uit de 70's en 80's (incl bands die daarna ook nog albums hebben uitgebracht, zoals Iron Maiden).
Dat dit meesterwerk 50 jaar oud is........quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.
30 jaar? Ik was dit jaar op Graspop, tussen de rollators en zuurstoftanks bij optredens van o.a. Deep Purple, The Scorpions, Alice Cooper en Uriah Heep. Het had wel als voordeel dat ik me niet zo oud voelde.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef yvonne het volgende:
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.
Ben ouwe OORen van vorig jaar aan het lezen. Leuk interview met Alice Cooper.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
30 jaar? Ik was dit jaar op Graspop, tussen de rollators en zuurstoftanks bij optredens van o.a. Deep Purple, The Scorpions, Alice Cooper en Uriah Heep. Het had wel als voordeel dat ik me niet zo oud voelde.
Ik ben 62 en heb een emmer naast m'n bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:18 schreef Elan het volgende:
Gepensioneerde ouders en elke nacht drie keer pissen en inmiddels een leesbril. Gelukkig nog niet echt kaal of grijs (42)
Dat is de volgende stap.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 62 en heb een emmer naast m'n bed.
Komt na m'n Prostaat K, slik ik een zooi medicijnen die ook de aandrang vermeerdert.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap.
Uit bed en koude poten en dan moet je alleen maar vaker pissen. Wat een gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |