Nounou, wat een TT weerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Waaraan merk jij dat je ouder wordt?
Aan het dragen van hulpmiddelen als een leesbril enzo.......
Rollators komen al tevoorschijn....
Game on oudjes! Zolang het nog kan...
Voel jij je aangesproken?quote:
Vind dit wel het meest lastige om mee om te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Dat je je realiseert dat je ouders en ooms en tantes binnen nu en 20 jaar allemaal dood zijn.
Dat ik nu al ouder ben dan veel van hen ooit zijn geworden en intussen dus behoor tot de oudste generatie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Dat je je realiseert dat je ouders en ooms en tantes binnen nu en 20 jaar allemaal dood zijn.
Psycholoog opzoeken of je andere hand een keer gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
ik ben de 40 gepasseerd, ik heb er geen zin meer in
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
nee man, ben er echt klaar meequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Psycholoog opzoeken of je andere hand een keer gebruiken.
En dan denken:" Ik ken al die nieuwe nummers van na 1980 niet"quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Een muziekquiz doen op spotify, en dan denken jezus…
Dat vind ik echt niet tof idd. En je vooral ook realiseren dat je al over de helft bent.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Op Youtube heb je het account van Some Random Guy, die maakt allemaal overzichtjes. Dat heb ik heel vaak als ik zo'n overzicht bekijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Een muziekquiz doen op spotify, en dan denken jezus…. Is dat al weer zo lang geleden??????
Tijd vliegt.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als ik tussen begin twintigers zit in een trein ofzo, dan voel ik me ouder en daarmee tevreden. Ik hoef niet meer op zo'n zelfde apenrots/duiventil te zitten, heerlijk.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
Oeh, ik had een crush op die dame, Judy? Ofzo? Ik weet het niet meer, zo oud ben ik alquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Op de zender ONS wordt the Love Boat weer uitgezonden. Het is eigenlijk afschuwelijk slecht, maar toch geniet ik als ik er naar kijk.
Op youtube zijn heel veel series uit die tijd te bekijken, soms fragmenten maar ook best vaak volle afleveringen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Op de zender ONS wordt the Love Boat weer uitgezonden. Het is eigenlijk afschuwelijk slecht, maar toch geniet ik als ik er naar kijk.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oeh, ik had een crush op die dame, Judy? Ofzo? Ik weet het niet meer, zo oud ben ik al
Edit: Even gezocht, Julie!
En je was pas écht een ster, als je een gastrol in Loveboat had gehad:
Oh dat kijken wij ook elke dag met veel plezierquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Starsky & Hutchquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat kijken wij ook elke dag met veel plezier
Oeps! Niemand van de familie die de grafrechten (en bijkomende kosten) heeft verlengd? Treurige bedoening, eindigen in een knakenkuil. Ik ben van mening doe cremeren OF een eeuwig begraven graf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef GM78 het volgende:
Onlangs een brief gekregen dat het graf van mijn vader binnenkort ontruimd gaat worden.
Mijn vader is bijna 30 jaar geleden overleden op de leeftijd van 46 jaar ten gevolge van een auto ongeluk.
Ben over een paar maanden zelf 46 jaar. Op zo'n moment ga je toch weer even je leven overdenken.
Ik had een beetje veel een "oeps" gevoel bij het lezen van jouw ondoordachte vraag en de daaraan gekoppelde suffe gevolgtrekkingquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps! Niemand van de familie die de grafrechten (en bijkomende kosten) heeft verlengd? Treurige bedoening, eindigen in een knakenkuil. Ik ben van mening doe cremeren OF een eeuwig begraven graf.
Dat mag, ik vind het ruimen van een graf en het berichten daarvan een heftig bericht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had een beetje veel een "oeps" gevoel bij het lezen van jouw ondoordachte vraag en de daaraan gekoppelde suffe gevolgtrekking
Soms kun je beter bij dit soort delicate zaken je klep houden, vind ikke!@quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind het ruimen van een graf en het berichten daarvan een heftig bericht.
okquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soms kun je beter bij dit soort delicate zaken je klep houden, vind ikke!@
Laat je hormonen testen. Grote kans op laag testosteron. Daar kun je wat aan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef sturmpie het volgende:
geen zin meer in sex
Waarom? Als iemand geen zin meer heeft in seks is dat abnormaal? Met je hormonen testen..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:51 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Laat je hormonen testen. Grote kans op laag testosteron. Daar kun je wat aan doen.
Door naar de knakenkuil!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand geen zin meer heeft in seks is dat abnormaal? Met je hormonen testen..![]()
En als iemand geen zin meer heeft om fysiek te vechten met anderen?
Ja, een gebrek aan seksdrive (libido), zeker als die voorheen wel aanwezig was, is absoluut abnormaal. En wanneer iemand ook nog boven de 40 is, zijn hormoonproblemen ook totaal niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand geen zin meer heeft in seks is dat abnormaal? Met je hormonen testen..![]()
En als iemand geen zin meer heeft om fysiek te vechten met anderen?
En jij weet waar je staat? Als jij morgen opgeroepen wordt om te vechten voor je vaderland met een geweer in je klauwen waarvan je nauwelijks weet hoe die werkt en de hort op gestuurd wordt voor jouw vaderland? Waar sta jij dan met je viriele lijf? Nog nooit zoveel onzin gelezen met prolactine, manoman... oja, geen man.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja, een gebrek aan seksdrive (libido), zeker als die voorheen wel aanwezig was, is absoluut abnormaal. En wanneer iemand ook nog boven de 40 is, zijn hormoonproblemen ook totaal niet onwaarschijnlijk.
Dus er is niets mis mee met wat ik zeg.
Dat jij er vechten bij haalt slaat helemaal nergens op. Testosteron doet zoveel meer dan jij denkt. En willen vechten met anderen staat niet eens in de lijst... Dat is iets voor onzekere sukkeltjes met bewijsdrang.
Overigens kan er meer aan de hand zijn dan te laag testosteron. Zoals bv teveel oestrogeen of prolactine. Een simpel bloedtestje en je weet waar je staat.
Ik snap helemaal niks van jouw instelling. Omdat je het woord 'testosteron' hebt gelezen heb je het de hele tijd over vechten en oorlog voeren... Wat de fuck heeft dat in godsnaam met hormonen te maken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En jij weet waar je staat? Als jij morgen opgeroepen wordt om te vechten voor je vaderland met een geweer in je klauwen waarvan je nauwelijks weet hoe die werkt en de hort op gestuurd wordt voor jouw vaderland? Waar sta jij dan met je viriele lijf? Nog nooit zoveel onzin gelezen met prolactine, manoman... oja, geen man.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:22 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.mmcinnoveert.(...)n-niet-zonder-elkaar
Tuurlijk joh.
Geloof niet erg in schreeuwende sites met reclamepraatjes. Oh, dat is ook een teken van merken dat je ouder wordt.quote:
Je hoeft die website niet te geloven. Maar dat betekent niet dat het fenomeen dat ik beschrijf niet bestaat...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geloof niet erg in schreeuwende sites met reclamepraatjes. Oh, dat is ook een teken van merken dat je ouder wordt.
Na 1980 hebben ze niets fatsoenlijks meer gemaakt toch? TOCH!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan denken:" Ik ken al die nieuwe nummers van na 1980 niet"
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je hoeft die website niet te geloven. Maar dat betekent niet dat het fenomeen dat ik beschrijf niet bestaat...
Even googelen je leest in alle talen over testosteron, symptomen van gebrek daaraan, correlatie met leeftijd, etc. Maar goed, jij wil hier duidelijk blijkbaar niks van weten.
Tot je op een topic als dit komt, met "ouderen" die lekker off topic gaan en uit alle macht hun gelijk proberen te krijgen of iemand op andere gedachten te brengenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als ik tussen begin twintigers zit in een trein ofzo, dan voel ik me ouder en daarmee tevreden. Ik hoef niet meer op zo'n zelfde apenrots/duiventil te zitten, heerlijk.
Nee, je hebt er dus geen verstand van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Tuurlijk heeft elk mens hormonen in zijn lijf. Waar ik tegen ageer is het van buitenaf beloven dat je die hormoonspiegel kunt beinvloeden met een paar pillen. En dat kan, maar de verwachtingen zijn m.i. veels te hoog daarin.
Dat krijg je met die bejaarden. De hele dag achter de geraniums zitten is voor niemand goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit allemaal voor een geneuzel joh
Ja, in iedere generatie zitten leuke mensen en gekken.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot je op een topic als dit komt, met "ouderen" die lekker off topic gaan en uit alle macht hun gelijk proberen te krijgen of iemand op andere gedachten te brengen
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Rollator: check
leesbril: check
scootmobiel: check
Ik voel me oud omdat ik dingen niet makkelijk meer kan doen. Hedendaagse TV of muziek boeit me niet
Ik hou ook wel van nieuwe dance-muziek, ofwel Electronic Dance Music zoals dat heet tegenwoordig. Maarrr als ik dan naar radio 538 luister, is het gewoon 80% remakes van bekende melodietjes uit mijn jeugd. En slechts een fractie daarvan voegt echt iets toe. #oudelulquote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.![]()
Dan de muziek van de jaren 60/70/80.
Ik hoor ook weleens(per ongeluk) van die remakes met stukjes muziek uit mijn jeugd. Ik vind het altijd een soort van muzikale verkrachting.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van nieuwe dance-muziek, ofwel Electronic Dance Music zoals dat heet tegenwoordig. Maarrr als ik dan naar radio 538 luister, is het gewoon 80% remakes van bekende melodietjes uit mijn jeugd. En slechts een fractie daarvan voegt echt iets toe. #oudelul
Ik heb nog nooit 10 km kunnen hardlopen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:05 schreef Chandler het volgende:
Ik kan geen 10km meer hard lopen... ennuh kost nu wel wat meer moeite om in een boom te klimmen...
Heb af en toe dat het in mijn rug schiet en dat ik dagen scheef loop, ik blijf wel lopen maar tja... ouderdomstrekjes!
Oh en mijn grijze haren, maar die vind ik stiekem ook wel weer sexy!
Nou, in de jaren zeventig hadden onze ouders en opa's/oma's hetzelfde argument maar dan ten gunste van de muziek uit hun jeugd.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.![]()
Dan de muziek van de jaren 60/70/80.
Dat is wel waar, maar toch hoor je nog veel hits uit de jaren 60/70/80. Veel jongere lui houden ook nog steeds van deze tijdloze muziek. Hoeveel muziek hoor je nog uit de jaren 90 en later? Vooral de jaren 60/70 was een gouden tijd wat betreft muziek. Kijk alleen maar naar Tribute battle of the bands. Beegees, CCR..de coverbands van deze muziek doen het onverminderd goed en zijn populair bij jong en oud.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou, in de jaren zeventig hadden onze ouders en opa's/oma's hetzelfde argument maar dan ten gunste van de muziek uit hun jeugd.
We worden dus ouder want we recyclen opvattingen.
Je lijkt Johan Derksen wel, maar dan met harde gitaren.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Qua hedendaage/nieuwe muziek kan ik alleen (atmospheric) blackmetal waarderen, verder luister ik liever naar muziek uit de 70's en 80's (incl bands die daarna ook nog albums hebben uitgebracht, zoals Iron Maiden).
Funeral doom, heerlijk rustiggevende muziekquote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Qua hedendaage/nieuwe muziek kan ik alleen (atmospheric) blackmetal waarderen, verder luister ik liever naar muziek uit de 70's en 80's (incl bands die daarna ook nog albums hebben uitgebracht, zoals Iron Maiden).
Dat zijn ze al meer dan 20 jaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:33 schreef Also-von-Oder het volgende:
De leesbril natuurlijk. Maar ik merk ook dat de '80's weer in raken.
Ja dat is mijn oudste favoriete neefje ook. 23 jaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zijn ze al meer dan 20 jaar.
Google naar woorden als 'electroclash'; een populair genre rond 2002.
Idem. Veel medicijntroep. Weinig slaap ook, daardoor. En dat werkt ook al niet positief.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef aloa het volgende:
Mijn lichaam protesteert. Kan ook door de medicatie komen...
Slapen gaat prima verder. Wel vrij kort, maar verder niet moe daardoor ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Idem. Veel medicijntroep. Weinig slaap ook, daardoor. En dat werkt ook al niet positief.
En dan ben ik nog lang geen 50. Dit zou op latere leeftijd nog harder aankomen.
Het gevaar te jeugdig over te komen speelt op bijna 43-jarige leeftijd al wel. Dat je onbedoeld wat wanhopig over komt, terwijl je voorkeuren op bijvoorbeeld kleding- en muziekgebied nou eenmaal zo zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 04:08 schreef Mirre het volgende:
Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......
Haha, en dan moet je nog oppassen hoe je tegen ze doet. Anders ben je dadelijk nog de ouwe viezerik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:24 schreef GM78 het volgende:
Dat jonge uitzendkrachten op mijn werk mij in de eerste instantie aanspreken met u.
Terwijl het vroeger altijd wel gezellig was met die jonge meiden
Hahaha klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, en dan moet je nog oppassen hoe je tegen ze doet. Anders ben je dadelijk nog de ouwe viezerik.
Beter dan niets, vrouwen blijven mij bij mij zo ver mogelijk uit de buurt toen ik jong was maar toen ik oud werd nog steeds. 0 matches gehad op welke datingsite dan ook, gelukkig ben ik daar jaren geleden mee gestopt. Ik ben qua uiterlijk undatable en inmiddels qua karakter ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ik steeds meer vrouwen uit de categorie 30+, rammelende eierstokken en/of alleenstaande moeders in m'n Tinder feed krijg in plaats van leuke jonge studentes
Ja, dat heb ik ook! Ja, zoveel mensen hebben meer, zijn rijker, hebben het misschien (op het eerste oog) beter, maar ook velen meer hebben het slechter.quote:Op maandag 23 september 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alles al gezien heb. Niet letterlijk. En er komt een rust over me dat ik me kan onttrekken aan veel dagelijke dingen die anderen doen. Ik ben dan happy met hoe ik woon, mijn eigen gewoontes en mijn hobbies.
Je kunt gewoon de leeftijd aanpassen van je matches.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ik steeds meer vrouwen uit de categorie 30+, rammelende eierstokken en/of alleenstaande moeders in m'n Tinder feed krijg in plaats van leuke jonge studentes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Ja, tevreden, dat is het woord.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook! Ja, zoveel mensen hebben meer, zijn rijker, hebben het misschien (op het eerste oog) beter, maar ook velen meer hebben het slechter.
En dan voel ik me vooral tevreden.
Hoef me niet meer zo nodig te vergelijken met anderen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben wel in de 40 inmiddels maar als ik de genen van mijn opa heb dan heb ik nog zo'n 60 jaar te gaan, Mijn opa is inmiddels 102.Haha …de burgemeester had als zijn eerste mijn 100-jarige schoonmoeder kunnen treffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was die net verhuisd naar een andere gemeente.
Gelukkig was er je opa nog![]()
Is een hond niets voor u? die worden doorgaans wat minder oud.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 04:08 schreef Mirre het volgende:
Hoe ik merk dat ik ouder geworden ben? Uiteraard aan beperkingen die op gaan treden in mijn lijf maar dat vind ik nog niet eens zo schokkend. Da's allemaal kut maar het hoort bij het ouder worden. Het is raar. Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......
Ik vond het schokkender dat ik twee jaar geleden bij de aanschaf van ons kitten moest gaan rekenen. Ik ben zo oud...., een kat wordt gemiddeld 19 bij ons.... dus na dit kitten komt en nooit meer een nieuw kitten in huis. Je weet natuurlijk niet zeker hoe oud je gaat worden maar ik wil niet dat de kat mij overleven gaat. Dat kun je zo'n diertje niet aandoen.
Of een ouder katje uit het asiel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Is een hond niets voor u? die worden doorgaans wat minder oud.
Is wel confronterend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 04:08 schreef Mirre het volgende:
Hoe ik merk dat ik ouder geworden ben? Uiteraard aan beperkingen die op gaan treden in mijn lijf maar dat vind ik nog niet eens zo schokkend. Da's allemaal kut maar het hoort bij het ouder worden. Het is raar. Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......
Ik vond het schokkender dat ik twee jaar geleden bij de aanschaf van ons kitten moest gaan rekenen. Ik ben zo oud...., een kat wordt gemiddeld 19 bij ons.... dus na dit kitten komt en nooit meer een nieuw kitten in huis. Je weet natuurlijk niet zeker hoe oud je gaat worden maar ik wil niet dat de kat mij overleven gaat. Dat kun je zo'n diertje niet aandoen.
Dat vind ik erg netjes. Mijn moeder ontpopt zich de laatste jaren als een kattenvrouwtje die alle katten uit de buurt in huis laat. Ik kan daar zo kwaad om worden, maar het interesseert haar geen bal. Dat ik straks met een huis vol katten zit is dan mijn probleem kennelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel confronterend.
Mijn oma (91 inmiddels) heeft al jaren terug gevraagd of mijn zus de kat wil overnemen als oma eerder doodgaat. Lief dat ze het van te voren heeft geregeld natuurlijk, maar was voor mij wel even een eye opener, dat ze bezig is met haar eigen dood.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben wel in de 40 inmiddels maar als ik de genen van mijn opa heb dan heb ik nog zo'n 60 jaar te gaan, Mijn opa is inmiddels 102.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Dat had ik zaterdagavond en maandagavond. Woensdag en doonderdag nog steeds wat brak, terwijl ik niet katjelam was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef DjVero het volgende:
Afgelopen weekend vrijdag- én zaterdagavond wat bier gezopen. Nog niet eens heel veel en ook nog niet eens tot heel laat (vrijdag was het 01:00uur en zaterdag lag ik 03:00uur op bed), maar die voelde ik gisteren nog wel; suf, vermoeid, niet vooruit te branden.
Gelukkig was mijn 2-jarige zaterdagavond ook laat naar bed gegaan, dus die lag de volgende dag tot 10:00uur 's ochtends ook nog op bed.
Dat hoor je wel van meer mensen. Ik denk eigenlijk dat dat niet zozeer te maken heeft met ouder worden, maar minder getraind zijn in dit soort dingen. Het minder vaak doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef DjVero het volgende:
Afgelopen weekend vrijdag- én zaterdagavond wat bier gezopen. Nog niet eens heel veel en ook nog niet eens tot heel laat (vrijdag was het 01:00uur en zaterdag lag ik 03:00uur op bed), maar die voelde ik gisteren nog wel; suf, vermoeid, niet vooruit te branden.
Gelukkig was mijn 2-jarige zaterdagavond ook laat naar bed gegaan, dus die lag de volgende dag tot 10:00uur 's ochtends ook nog op bed.
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat dit meesterwerk 50 jaar oud is........quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.
30 jaar? Ik was dit jaar op Graspop, tussen de rollators en zuurstoftanks bij optredens van o.a. Deep Purple, The Scorpions, Alice Cooper en Uriah Heep. Het had wel als voordeel dat ik me niet zo oud voelde.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:06 schreef yvonne het volgende:
Heb jij niet als je naar Festivals kijkt je er nog zoveel bands tussen ziet staan die er 30 jaar geleden ook al op stonden. Weinig vernieuwends.
Ben ouwe OORen van vorig jaar aan het lezen. Leuk interview met Alice Cooper.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
30 jaar? Ik was dit jaar op Graspop, tussen de rollators en zuurstoftanks bij optredens van o.a. Deep Purple, The Scorpions, Alice Cooper en Uriah Heep. Het had wel als voordeel dat ik me niet zo oud voelde.
Ik ben 62 en heb een emmer naast m'n bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:18 schreef Elan het volgende:
Gepensioneerde ouders en elke nacht drie keer pissen en inmiddels een leesbril. Gelukkig nog niet echt kaal of grijs (42)
Dat is de volgende stap.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 62 en heb een emmer naast m'n bed.
Komt na m'n Prostaat K, slik ik een zooi medicijnen die ook de aandrang vermeerdert.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap.
Uit bed en koude poten en dan moet je alleen maar vaker pissen. Wat een gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |