abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212952930
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 07:44 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Idem. Veel medicijntroep. Weinig slaap ook, daardoor. En dat werkt ook al niet positief.

En dan ben ik nog lang geen 50. Dit zou op latere leeftijd nog harder aankomen.
Slapen gaat prima verder. Wel vrij kort, maar verder niet moe daardoor ofzo.
pi_212961623
Hoe ik merk dat ik ouder geworden ben? Uiteraard aan beperkingen die op gaan treden in mijn lijf maar dat vind ik nog niet eens zo schokkend. Da's allemaal kut maar het hoort bij het ouder worden. Het is raar. Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......

Ik vond het schokkender dat ik twee jaar geleden bij de aanschaf van ons kitten moest gaan rekenen. Ik ben zo oud...., een kat wordt gemiddeld 19 bij ons.... dus na dit kitten komt en nooit meer een nieuw kitten in huis. Je weet natuurlijk niet zeker hoe oud je gaat worden maar ik wil niet dat de kat mij overleven gaat. Dat kun je zo'n diertje niet aandoen.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 05:58:52 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212961721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 04:08 schreef Mirre het volgende:
Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......

Het gevaar te jeugdig over te komen speelt op bijna 43-jarige leeftijd al wel. Dat je onbedoeld wat wanhopig over komt, terwijl je voorkeuren op bijvoorbeeld kleding- en muziekgebied nou eenmaal zo zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 26-03-2024 06:10:30 ]
pi_212961736
Dat ik Snapchat niet echt begrijp en het me ook niet boeit.
Dat ik in de bios naar de classic The Matrix ga terwijl ik daar zelf 25 jaar geleden ook al zat..
pi_212977074
Dat ik vaak zeg wat gaat de tijd toch snel. En dat ook echt vind. In mijn beleving zeiden oude mensen dat altijd.

Ik werk met belastingen en sommige klanten zie ik maar eens per jaar, als ze hun stukken komen brengen. Dan lijkt dat net pas geleden, maar is een jaar geleden dat ik ze gezien heb. Maar gisteren zei er gelukkig een hetzelfde, en die was zelf pas 30...
pi_212978543
Dat jonge uitzendkrachten op mijn werk mij in de eerste instantie aanspreken met u.

Terwijl het vroeger altijd wel gezellig was met die jonge meiden :'(
pi_212980295
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:24 schreef GM78 het volgende:
Dat jonge uitzendkrachten op mijn werk mij in de eerste instantie aanspreken met u.

Terwijl het vroeger altijd wel gezellig was met die jonge meiden :'(
Haha, en dan moet je nog oppassen hoe je tegen ze doet. Anders ben je dadelijk nog de ouwe viezerik.
pi_212983769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, en dan moet je nog oppassen hoe je tegen ze doet. Anders ben je dadelijk nog de ouwe viezerik.
Hahaha klopt.
Nouja, dan maar gezellig doen met de vrouwen van mijn eigen leeftijd })
  dinsdag 10 september 2024 @ 11:31:23 #84
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214940409
Dat ik steeds meer vrouwen uit de categorie 30+, rammelende eierstokken en/of alleenstaande moeders in m'n Tinder feed krijg in plaats van leuke jonge studentes :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 23 september 2024 @ 19:53:38 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215075388
Ik heb het gevoel dat ik alles al gezien heb. Niet letterlijk. En er komt een rust over me dat ik me kan onttrekken aan veel dagelijke dingen die anderen doen. Ik ben dan happy met hoe ik woon, mijn eigen gewoontes en mijn hobbies. O+
pi_215180027
Leesbril. Geheugen is vele malen verslechterd , vóór pakweg 35 kon ik alles onthouden tot in de kleinste details, nu vergeet ik veel en vooral ook namen. Lichaam voelt iets zwaarder en minder soepel aan.
pi_215180045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ik steeds meer vrouwen uit de categorie 30+, rammelende eierstokken en/of alleenstaande moeders in m'n Tinder feed krijg in plaats van leuke jonge studentes :{
Beter dan niets, vrouwen blijven mij bij mij zo ver mogelijk uit de buurt toen ik jong was maar toen ik oud werd nog steeds. 0 matches gehad op welke datingsite dan ook, gelukkig ben ik daar jaren geleden mee gestopt. Ik ben qua uiterlijk undatable en inmiddels qua karakter ook.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:11:18 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215180063
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alles al gezien heb. Niet letterlijk. En er komt een rust over me dat ik me kan onttrekken aan veel dagelijke dingen die anderen doen. Ik ben dan happy met hoe ik woon, mijn eigen gewoontes en mijn hobbies. O+
Ja, dat heb ik ook! Ja, zoveel mensen hebben meer, zijn rijker, hebben het misschien (op het eerste oog) beter, maar ook velen meer hebben het slechter.
En dan voel ik me vooral tevreden.
Hoef me niet meer zo nodig te vergelijken met anderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:11:55 #89
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215180070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Je kunt gewoon de leeftijd aanpassen van je matches.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215180097
Ben wel in de 40 inmiddels maar als ik de genen van mijn opa heb dan heb ik nog zo'n 60 jaar te gaan, Mijn opa is inmiddels 102.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:30:21 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215180199
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik ook! Ja, zoveel mensen hebben meer, zijn rijker, hebben het misschien (op het eerste oog) beter, maar ook velen meer hebben het slechter.
En dan voel ik me vooral tevreden.
Hoef me niet meer zo nodig te vergelijken met anderen.
Ja, tevreden, dat is het woord.
pi_215180537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben wel in de 40 inmiddels maar als ik de genen van mijn opa heb dan heb ik nog zo'n 60 jaar te gaan, Mijn opa is inmiddels 102.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha …de burgemeester had als zijn eerste mijn 100-jarige schoonmoeder kunnen treffen.
Alleen was die net verhuisd naar een andere gemeente.
Gelukkig was er je opa nog w/
pi_215180730
quote:
Hoe ik merk dat ik ouder geworden ben? Uiteraard aan beperkingen die op gaan treden in mijn lijf maar dat vind ik nog niet eens zo schokkend. Da's allemaal kut maar het hoort bij het ouder worden. Het is raar. Tussen je oren blijf je 'n jaar of dertig of zo maar qua lijf.... tja 63 inmiddels......

Ik vond het schokkender dat ik twee jaar geleden bij de aanschaf van ons kitten moest gaan rekenen. Ik ben zo oud...., een kat wordt gemiddeld 19 bij ons.... dus na dit kitten komt en nooit meer een nieuw kitten in huis. Je weet natuurlijk niet zeker hoe oud je gaat worden maar ik wil niet dat de kat mij overleven gaat. Dat kun je zo'n diertje niet aandoen.

Is een hond niets voor u? die worden doorgaans wat minder oud.
pi_215182102
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Is een hond niets voor u? die worden doorgaans wat minder oud.
Of een ouder katje uit het asiel. O+
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 07:55:00 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215182126
quote:

Is wel confronterend.
Mijn oma (91 inmiddels) heeft al jaren terug gevraagd of mijn zus de kat wil overnemen als oma eerder doodgaat. Lief dat ze het van te voren heeft geregeld natuurlijk, maar was voor mij wel even een eye opener, dat ze bezig is met haar eigen dood.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215182141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Is wel confronterend.
Mijn oma (91 inmiddels) heeft al jaren terug gevraagd of mijn zus de kat wil overnemen als oma eerder doodgaat. Lief dat ze het van te voren heeft geregeld natuurlijk, maar was voor mij wel even een eye opener, dat ze bezig is met haar eigen dood.
Dat vind ik erg netjes. Mijn moeder ontpopt zich de laatste jaren als een kattenvrouwtje die alle katten uit de buurt in huis laat. Ik kan daar zo kwaad om worden, maar het interesseert haar geen bal. Dat ik straks met een huis vol katten zit is dan mijn probleem kennelijk. :'(
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:19:09 #97
197456 ytram
...dacht je!
pi_215182222
Gister zo iets, was met de stagiair (17) op m’n werk naar een klus geweest en op de terugweg had ik zin in een koffie. Dus stap een koffiebar binnen waar ik wel vaker wat haal en de eigenaar een beetje ken. Hij zo, ah met junior op pad (als in mijn zoon), ik eh naja wel junior op het werk. De telefoon ging dus hij was saved by the bell.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_215187128
Ik maakte ook wel een paar keer mee dat jongeren vroegen of ik sigaretten voor hun wilde kopen in de supermarkt toen werd ik ook met u aangesproken en zo.
pi_215196566
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:15 schreef -Deluzion- het volgende:

SPOILER
_O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 6 oktober 2024 @ 20:59:18 #100
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215196582
Ballen hangen meer
Please consider the environment before printing this post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: