Tot je op een topic als dit komt, met "ouderen" die lekker off topic gaan en uit alle macht hun gelijk proberen te krijgen of iemand op andere gedachten te brengenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als ik tussen begin twintigers zit in een trein ofzo, dan voel ik me ouder en daarmee tevreden. Ik hoef niet meer op zo'n zelfde apenrots/duiventil te zitten, heerlijk.
Nee, je hebt er dus geen verstand van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Tuurlijk heeft elk mens hormonen in zijn lijf. Waar ik tegen ageer is het van buitenaf beloven dat je die hormoonspiegel kunt beinvloeden met een paar pillen. En dat kan, maar de verwachtingen zijn m.i. veels te hoog daarin.
Dat krijg je met die bejaarden. De hele dag achter de geraniums zitten is voor niemand goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit allemaal voor een geneuzel joh
Ja, in iedere generatie zitten leuke mensen en gekken.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot je op een topic als dit komt, met "ouderen" die lekker off topic gaan en uit alle macht hun gelijk proberen te krijgen of iemand op andere gedachten te brengen
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Rollator: check
leesbril: check
scootmobiel: check
Ik voel me oud omdat ik dingen niet makkelijk meer kan doen. Hedendaagse TV of muziek boeit me niet
Ik hou ook wel van nieuwe dance-muziek, ofwel Electronic Dance Music zoals dat heet tegenwoordig. Maarrr als ik dan naar radio 538 luister, is het gewoon 80% remakes van bekende melodietjes uit mijn jeugd. En slechts een fractie daarvan voegt echt iets toe. #oudelulquote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.![]()
Dan de muziek van de jaren 60/70/80.
Ik hoor ook weleens(per ongeluk) van die remakes met stukjes muziek uit mijn jeugd. Ik vind het altijd een soort van muzikale verkrachting.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van nieuwe dance-muziek, ofwel Electronic Dance Music zoals dat heet tegenwoordig. Maarrr als ik dan naar radio 538 luister, is het gewoon 80% remakes van bekende melodietjes uit mijn jeugd. En slechts een fractie daarvan voegt echt iets toe. #oudelul
Ik heb nog nooit 10 km kunnen hardlopen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:05 schreef Chandler het volgende:
Ik kan geen 10km meer hard lopen... ennuh kost nu wel wat meer moeite om in een boom te klimmen...
Heb af en toe dat het in mijn rug schiet en dat ik dagen scheef loop, ik blijf wel lopen maar tja... ouderdomstrekjes!
Oh en mijn grijze haren, maar die vind ik stiekem ook wel weer sexy!
Nou, in de jaren zeventig hadden onze ouders en opa's/oma's hetzelfde argument maar dan ten gunste van de muziek uit hun jeugd.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hedendaagse muziek zeker niet. Wat een armoe die herrie.![]()
Dan de muziek van de jaren 60/70/80.
Dat is wel waar, maar toch hoor je nog veel hits uit de jaren 60/70/80. Veel jongere lui houden ook nog steeds van deze tijdloze muziek. Hoeveel muziek hoor je nog uit de jaren 90 en later? Vooral de jaren 60/70 was een gouden tijd wat betreft muziek. Kijk alleen maar naar Tribute battle of the bands. Beegees, CCR..de coverbands van deze muziek doen het onverminderd goed en zijn populair bij jong en oud.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou, in de jaren zeventig hadden onze ouders en opa's/oma's hetzelfde argument maar dan ten gunste van de muziek uit hun jeugd.
We worden dus ouder want we recyclen opvattingen.
Je lijkt Johan Derksen wel, maar dan met harde gitaren.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Qua hedendaage/nieuwe muziek kan ik alleen (atmospheric) blackmetal waarderen, verder luister ik liever naar muziek uit de 70's en 80's (incl bands die daarna ook nog albums hebben uitgebracht, zoals Iron Maiden).
Funeral doom, heerlijk rustiggevende muziekquote:Op maandag 26 februari 2024 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Qua hedendaage/nieuwe muziek kan ik alleen (atmospheric) blackmetal waarderen, verder luister ik liever naar muziek uit de 70's en 80's (incl bands die daarna ook nog albums hebben uitgebracht, zoals Iron Maiden).
Dat zijn ze al meer dan 20 jaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:33 schreef Also-von-Oder het volgende:
De leesbril natuurlijk. Maar ik merk ook dat de '80's weer in raken.
Ja dat is mijn oudste favoriete neefje ook. 23 jaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zijn ze al meer dan 20 jaar.
Google naar woorden als 'electroclash'; een populair genre rond 2002.
Idem. Veel medicijntroep. Weinig slaap ook, daardoor. En dat werkt ook al niet positief.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:37 schreef aloa het volgende:
Mijn lichaam protesteert. Kan ook door de medicatie komen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |