Oh dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18e al grijs, of eigenlijk is het meer wit. Nu is mijn haar compleet spierwit. Ik heb daar nooit iets aan gedaan, maar een paar maanden geleden was ik het ineens hartstikke zat om wit haar te hebben en heb ik er kamhighlights door laten zetten.
Dan trekken ze er met een kam donkere plukjes door. Ik vind het wel grappig en ook geen last van uitgroei aangezien er sowieso al witte stukken door zitten.
Maar je hebt al 30 jaar wit haar ...? Ben je een Albina?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18e al grijs, of eigenlijk is het meer wit. Nu is mijn haar compleet spierwit. Ik heb daar nooit iets aan gedaan, maar een paar maanden geleden was ik het ineens hartstikke zat om wit haar te hebben en heb ik er kamhighlights door laten zetten.
Dan trekken ze er met een kam donkere plukjes door. Ik vind het wel grappig en ook geen last van uitgroei aangezien er sowieso al witte stukken door zitten.
Tuurlijk niet (denk ik), ik had een collega die was ook al heel jong grijs. Trouwens ook een collega die al bijna helemaal kaal was op zijn 23e of zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt al 30 jaar wit haar ...? Ben je een Albina?
Ik vraag het ook alleen maarquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (denk ik), ik had een collega die was ook al heel jong grijs. Trouwens ook een collega die al bijna helemaal kaal was op zijn 23e of zo.
Beetje als Cruella, maar dan wat beter verdeeldquote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel benieuwd hoe dat er uitziet
Evil dus ...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje als Cruella, maar dan wat beter verdeeld
Berg hem op en gebruik je rugzak... Maar neem hem ook mee als je meer boodschappen moet doen.. Doe je de zware dingen in je rugzakquote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb deze week een Boodschappenwagen trapklimmer gekocht![]()
en vandaag heb ik er voor het eerst boodschappen meegedaan.
Ik wilde hem testen dus ik had hem helemaal volgeladen met expres de zware
spullen en ik kreeg hem nog amper de trap op![]()
ik heb met 2 handen dat dingen tree voor tree naar boven moeten slepen en mijn
armen vielen er zowat af.
Ik geloof dat boodschappen doen met mijn rugzak toch makkelijker was![]()
Maar goed, dan had ik weer niet zoveel in één keer kunnen halen.
Tis wel een ouwewijvenkarik voelde me wel ietwat bejaard met dat geval
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er niets mee.maar das idd heel lang geleden..quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Iets heel stoms, ik hoor net dat Love is in your Eyes van Gerard Joling al weer 27 jaar geleden isMijn hemel, al ZO oud.
Niet alleen vrienden. Maar ook mensen waar je mee bent opgegroeid.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef beware_reageerd het volgende:
Ik merk het dat er vrienden wegvallen
True... Vooral als er een paar achter elkaar gaan die je eerst nog wel zag kwijlen in het Rosa Spier tehuis.quote:Op zondag 18 november 2012 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen vrienden. Maar ook mensen waar je mee bent opgegroeid.
Johnnie en Rijk, de Mounties, Robert Long, Ramses, Rudy Carrel, Jan Wolkers......
Willem Ruis tel ik niet mee. Die stierf jong in de jaren 80. Nico Haak ook al 20 jaar geleden.quote:Op zondag 18 november 2012 18:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
True... Vooral als er een paar achter elkaar gaan die je eerst nog wel zag kwijlen in het Rosa Spier tehuis.
Of wat dacht je van.....Willen Ruis. Als je die nog kent ..... Nico haak met zijn liedjes, of Ted de Braak.
Time does fly.
Senna stierf ook jong. Dat gebeurt altijd en overal. Middelburg was ook nog geen 40. D'n Boet leeft nog steeds.quote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef beware_reageerd het volgende:
Voetballen heb ik weinig mee.
Ayerton Senna dan weer wel.
Of Ratzenbergen.
Boet van Dulmen en vooral Jack Middelburg.
Ted leeft nog in Frankrijk, maar hem kennen is wel degelijk ouderdom.
Ralph Inbar
En natuurlijk, de Actie het dorp van Mies Bouwman.
Dat hebben gezien, dan weet je dat je oud word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |