In ieder geval de minst slechte keuze maar Henk er verstandig aan gedaan Sharon te pakken. Dat was een lekker wijf.quote:
Inderdaad... ik betwijfel ook of de stedentrips leuk worden. Ik kijk alleen uit naar Bert en Henrieke, de rest wordt vast heel saai.quote:Op zondag 11 november 2012 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Stedentripjes, ze worden vast wel leuk, maar op dit momenteel voelt het alsof het seizoen een beetje af en voorbij is. Het is zo mager geweest dit jaar
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:46 schreef pleeborstel het volgende:
Voor volgend seizoen zouden ze eens de boeren die de minste brieven krijgen moeten volgen, is denk ik veel leuker
Als we dan maar niet 5x Bert krijgen, dat is ook too muchquote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.
lijkt mij ook een prima concept, alleen gaat er dan waarschijnlijk bijna niemand schrijven...quote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik denk dat die boeren meer hulp nodig hebben, dus eigenlijk eerder in het programma zouden passen.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we dan maar niet 5x Bert krijgen, dat is ook too much
Ja, dus dat is inderdaad lastig.quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
lijkt mij ook een prima concept, alleen gaat er dan waarschijnlijk bijna niemand schrijven...
Whahaa, hilarisch!quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
Vandaag vierde mijn nichtje haar verjaardag. Ze pakte één van de cadeaus uit en toen ik zag wat het was moest ik zo lachen, jullie begrijpen vast wel waarom:
[ afbeelding ]
Die bellen toch de eerste de beste en gaan daarmee binnen een paar weken samenwonen en trouwen?quote:Op zondag 11 november 2012 11:46 schreef pleeborstel het volgende:
Voor volgend seizoen zouden ze eens de boeren die de minste brieven krijgen moeten volgen, is denk ik veel leuker
quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
Vandaag vierde mijn nichtje haar verjaardag. Ze pakte één van de cadeaus uit en toen ik zag wat het was moest ik zo lachen, jullie begrijpen vast wel waarom:
[ afbeelding ]
Hier om?quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle leeftijdenquote:
quote:
En dan zegt Henrieke "It's a small world after all".quote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Nou, nu zullen we gaan zien of Bert uit de broek gaat.
Haha, wat heb je die link goed gelegdquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer een uurtje mn lul uit mn broek lachen om deze onzin
Hahaah ja!quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Jammer trouwens, geen enveloppen-moment! Dat was eerder altijd zo leuk, dan stond er een bestemming en keek de boer heel blij en vervolgens vroeg hij in welk land dat ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |