quote:Op zondag 11 november 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we dan maar niet 5x Bert krijgen, dat is ook too much
Ja, dus dat is inderdaad lastig.quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
lijkt mij ook een prima concept, alleen gaat er dan waarschijnlijk bijna niemand schrijven...
Whahaa, hilarisch!quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
Vandaag vierde mijn nichtje haar verjaardag. Ze pakte één van de cadeaus uit en toen ik zag wat het was moest ik zo lachen, jullie begrijpen vast wel waarom:
[ afbeelding ]
Die bellen toch de eerste de beste en gaan daarmee binnen een paar weken samenwonen en trouwen?quote:Op zondag 11 november 2012 11:46 schreef pleeborstel het volgende:
Voor volgend seizoen zouden ze eens de boeren die de minste brieven krijgen moeten volgen, is denk ik veel leuker
quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
Vandaag vierde mijn nichtje haar verjaardag. Ze pakte één van de cadeaus uit en toen ik zag wat het was moest ik zo lachen, jullie begrijpen vast wel waarom:
[ afbeelding ]
Hier om?quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle leeftijdenquote:
quote:
En dan zegt Henrieke "It's a small world after all".quote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Nou, nu zullen we gaan zien of Bert uit de broek gaat.
Haha, wat heb je die link goed gelegdquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer een uurtje mn lul uit mn broek lachen om deze onzin
Hahaah ja!quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Jammer trouwens, geen enveloppen-moment! Dat was eerder altijd zo leuk, dan stond er een bestemming en keek de boer heel blij en vervolgens vroeg hij in welk land dat ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |