abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131242332
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin. :X Kijk, een poesje O+ ......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's. :')
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld :{
Tap tap tap
pi_131242362
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131242407
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld :{
Gelukkig mag je bij de meeste dierentuinen je hond niet meenemen. Mensen reageren soms zo achterlijk. 8)7
Optimist tot in de kist
pi_131242432
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

De ouders hebben het kind op de rand getild....
Zucht. ;(
Optimist tot in de kist
pi_131242464
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was. :')
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjes O+ Zaten er ook jonkies bij? O+
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:31:26 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131242477
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131242513
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Wij hebben die van ons een keer meegenomen, geen idee waarom, maar die was meer geïnteresseerd in de dropjes die kinderen hadden laten vallen.
Tap tap tap
pi_131242521
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjes O+ Zaten er ook jonkies bij? O+
Vast wel, kleine schattige biggetjes die kindje vast wel mag aaien. :X :')
Optimist tot in de kist
pi_131242542
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Optimist tot in de kist
  maandag 16 september 2013 @ 16:34:35 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131242578
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131242588
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Is alweer twintig jaar geleden hoor ;) Volgens mij Ouwehand. Maar ze liep alleen te stofzuigen.
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:39:09 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131242734
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef Psy-freak het volgende:
Waar maken jullie uit op dat dat de moeder was?
Lijkt me ook niet, dat waren gewoon getuigen. Denk men hier werkelijk dat de moeder in staat zou zijn om een verklaring tegenover de media te geven? :?

Wat mijn verbazing over een 20 jarige vrouw met een 16 jarige pubervriendje niet verminderd overigens. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_131242759
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Oh ja, daar mag het. :P Heb mijn hond(en) nog nooit meegenomen, zie het nut er niet zo van in. Vorige week nog in een leuke kleine dierentuin geweest die gebaseerd was op Indonesische dieren en planten, in the middel of nowhere maar erg leuk, zie je eens dieren die je niet standaard in een dierentuin ziet...echter ook honden verboden en daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen aangezien je je volières inliep en zo tussen de dieren liep. O+ Nee, de dieren die problemen konden veroorzaken zaten wel apart en gelukkig ook maar aangezien de kleine wilde katachtigen die ze ook hadden steevast poesjes werden genoemd door de ouders, die hadden de kinderen er rustig bij gelaten als ze de kans hadden gehad. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 16 september 2013 @ 16:40:28 #114
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_131242790
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin. :X Kijk, een poesje O+ ......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's. :')
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen...... :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_131242899
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen...... :X
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier. o|O Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer. :')
Optimist tot in de kist
pi_131242940
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Enige waar ik me altijd aan erger bij een dierentuin....domme ouders en jengelende kinderen. :X
Optimist tot in de kist
pi_131242945
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier. o|O Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer. :')
Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeest :')
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:45:19 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131242985
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja, daar schrikt een zwijn van, klopt.
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 september 2013 @ 16:47:45 #119
78780 deedeetee
pi_131243085
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
pi_131243113
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:49:20 #121
45206 Pietverdriet
pi_131243144
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Zeker, maar niet alleen de hond, mij ook.
  maandag 16 september 2013 @ 16:49:58 #122
45206 Pietverdriet
pi_131243165
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
  maandag 16 september 2013 @ 16:51:52 #123
78780 deedeetee
pi_131243245
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie. :D
  maandag 16 september 2013 @ 16:54:22 #124
45206 Pietverdriet
pi_131243347
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie. :D
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
  maandag 16 september 2013 @ 16:59:00 #125
78780 deedeetee
pi_131243521
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
Ik ben er volgens mij destijds wel aan begonnen maar t ging me toch een tikje te ver, ik heb t niet uitgelezen. Heb mijn kennis over varkens en hun eetgewoontes overgens wel bij het lezen van thrillers opgedaan. Stuart MacBride b.v. kan er heel (on)smakelijk over schrijven.
  maandag 16 september 2013 @ 17:01:58 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131243637
"Varkens vreten alles" wordt bij ons thuis altijd gezegd.
Hoewel de vrouw van de lokale postbode in de jaren 50 eens frivool wilde doen en haar man spaghetti voorgezet had, en dat viel niet in de smaak.
Hij mieterde de spaghetti dus in het varkenshok, om vervolgens tevreden te concluderen dat zelfs de varkens het niet moesten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131243714
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja maar dat doet ie toch niet, alle beestjes zijn lief. O+ :+ Aan de andere kant heb je dan weer die kinderen die gillend wegrennen als jij met je sociale aangelijnde hondje(en dan bedoel ik hondje niet hond :Y) ) langs hen heenloopt en ouder of grootouder dat kind maar troosten....ja, zo komt hij goed van zijn angst af ja. :|W

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeest :')
Oh ja, dan is het een gevaarlijke kuthond :') ...ik zou een baby nog niet alleen bij de kleinste hond laten......het blijven honden en geen pluchebeesten. :{
Optimist tot in de kist
pi_131243731
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dit hangt er op het dak van het Empire State:

[ afbeelding ]

(en dan nog heb je idioten die willen dat hun baby ook over de rand kan kijken).
dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'
ondanks die borden, de leeuwen en de verzorgers die vertellen dat ze niet veel voor je kunnen doen als je erin valt, hebben ze een metalen het BOVENOP die rand moeten zetten,

en nu staat er zelfs een extra hek een meter voor die rand, en nog heb ik mensen gezien die ondanks dit alles hun kind aan de leeuwen proberen te voeren,

sorry maar zet wat mij betreft de kinderbescherming maar in dierentuinen neer en smijt deze idioten uit de ouderlijke macht AUB
pi_131243766
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:04 schreef werty het volgende:

[..]

dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'
ondanks die borden, de leeuwen en de verzorgers die vertellen dat ze niet veel voor je kunnen doen als je erin valt, hebben ze een metalen het BOVENOP die rand moeten zetten,

en nu staat er zelfs een extra hek een meter voor die rand, en nog heb ik mensen gezien die ondanks dit alles hun kind aan de leeuwen proberen te voeren,

sorry maar zet wat mij betreft de kinderbescherming maar in dierentuinen neer en smijt deze idioten uit de ouderlijke macht AUB
De leeuwen melden het zelf ook even? :D
Tap tap tap
pi_131243968
Dat kind is 3. Lijkt geen heel groot ijzeren hek waar je over heen moet klimmen. Misschien was het een stenen hek, en zaten de dieren een paar meter lager?
  maandag 16 september 2013 @ 17:30:39 #131
45206 Pietverdriet
pi_131244599
quote:
12s.gif Op maandag 16 september 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
"Varkens vreten alles" wordt bij ons thuis altijd gezegd.
Hoewel de vrouw van de lokale postbode in de jaren 50 eens frivool wilde doen en haar man spaghetti voorgezet had, en dat viel niet in de smaak.
Hij mieterde de spaghetti dus in het varkenshok, om vervolgens tevreden te concluderen dat zelfs de varkens het niet moesten.
LOL
Zo wilden zelfs de kraaien de oliebollen van mijn moeder niet.
  maandag 16 september 2013 @ 18:20:45 #132
78780 deedeetee
pi_131246378
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Zo wilden zelfs de kraaien de oliebollen van mijn moeder niet.
Maar met oliebollen kun je dan ook idd vreselijk in de fout gaan zoals ik eens tot mijn eeuwige schande heb ontdekt :@
pi_131246913
:'(
pi_131247140
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Nepthys het volgende:
Update
Parents sue Pittsburgh Zoo over boy's fatal mauling after falling into exhibit of dogs
Zoals wel te verwachten was hebben de ouders van de jongen de Pittsburgh Zoo aangeklaagd. Ze claimen onder andere dat de dierentuin de bezoekers onvoldoende heeft beschermd, aangezien het bekend was dat mensen daar toch constant hun kinderen optilden. Bovendien zouden dierentuinmedewerkers het probleem al eerder hebben aangekaart en is daar niks mee gedaan.

De dierentuin heeft nu ook officieel gereageerd op de beschuldigingen en stelt dat het park geen veiligheidsproblemen had en de verantwoordelijkheid volledig bij de moeder van de jongen ligt. Grote kans dat het eindigt in een schikking.
Pittsburgh Zoo blames mother for boy's fatal mauling

Het verblijf is overigens gesloten en de wilde honden zijn in andere dierentuinen ondergebracht.
pi_131247420
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Dat kind is 3. Lijkt geen heel groot ijzeren hek waar je over heen moet klimmen. Misschien was het een stenen hek, en zaten de dieren een paar meter lager?
Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.
Optimist tot in de kist
pi_131247746
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waarom ? Weten die beesten veel, ik zou eerder de moeder aanbevelen voor een dergelijke behandeling...
Welke idioot zet nu een klein kind op een hek in de dierentuin.
Superioriteit van de mensheid laten gelden. We staan dankzij onze technologie en wetenschap kilometers bovenaan de voedselketen. Iedereen die spot met de mensheid mag het met de dood bekopen, of het slachtoffer een klein mensje betreft van 3 weken, 4 maanden, 2 jaar of ouder maakt daarbij niet uit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_131255252
En weer wordt zo'n arm dier de dupe ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 16 september 2013 @ 21:28:55 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131256399
Iedereen die de Hellegatshonden van wijlen Vandersteen heeft gelezen zou beter moeten weten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131256801
Eerder van Paul Geerts dan.

quote:
Angela Cinti, 20, of Bethel Park, who was visiting the zoo today with her boyfriend Nick Kramer, 16
Ze zal intussen ook wel vastzitten als "pedofiel". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_131256857
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.
Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 16 september 2013 @ 21:38:38 #141
13462 BansheeBoy
pi_131257103
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Ferdo het volgende:
Eerder van Paul Geerts dan.
Scherp! ;)

Maar ik moest per se het woordje wijlen kwijt. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_131257381
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde. :{
Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè? :P
Optimist tot in de kist
pi_131257527
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Scherp! ;)

Maar ik moest per se het woordje wijlen kwijt. :{

Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...

Ik vraag me trouwens af of hij zich niet in zijn graf zal omdraaien bij de gedachte dat dat ook bij de recente verhalen het geval is, maar dan gaan we teveel offtopic, vrees ik.
pi_131257623
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè? :P
True, true... -O-
  maandag 16 september 2013 @ 21:48:59 #145
13462 BansheeBoy
pi_131257915
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...

Ik vraag me trouwens af of hij zich niet in zijn graf zal omdraaien bij de gedachte dat dat ook bij de recente verhalen het geval is, maar dan gaan we teveel offtopic, vrees ik.
Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout. :N

Marc Verhaegen deed het aardig, maar die werd ontslagen. :{

pi_131258172
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout. :N

Marc Verhaegen deed het aardig, maar die werd ontslagen. :{

Misschien een idee om de huidige tekenaars /scenaristen een kijkje achter de hekken in de dierentuin te gun...

Never mind. O-)
pi_131259866
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat die moeder het maar tot in de lengte van dagen mag blijven herbeleven.
_O-
pi_131260056
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.

Dit is een stuk beter dan dat kleinburgerlijke angstige geneuzel. Alleen jammer dat dit geen natuurlijke omgeving is van die beesten.
pi_131260901
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.

Dit is een stuk beter dan dat kleinburgerlijke angstige geneuzel. Alleen jammer dat dit geen natuurlijke omgeving is van die beesten.
Ja, erg prachtig, vooral als er van die schattige kleintjes bij lopen. Nou ja, tot mams vindt dat je te dichtbij bent en in de aanval gaat...
Wilde zwijnen, ik zou er niet mee spotten en me zeker niet teveel vrijheden veroorloven met ze en ja, dat op dat plaatje vind ik je veelste veel vrijheden veroorloven.

Het is erg goed niet bang te zijn van beesten, maar een gezond respect hebben voor een krachtig dier is nog beter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_131261059
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet te geloven ze wil ook geld verdienen aan haar eigen onverantwoordelijke, zeg maar ronduit achterlijke, gedrag 8)7
Voor de begrafenis?

Ik vind het ook wel een heel vreemd hek voor een dierentuin, het lokt idd uit dat ouders ondanks dat bordje hun kind optillen zodat het ook naar de dieren kan kijken. Daarvoor neem je je kind toch mee naar een dierentuin..
Op de afscheiding zetten gaat een stap verder. Mar je ziet wel meer dat dierentuinen niet erg peuterveilig zijn. Wij waren pas in een dierentuin in de Ardennen waar een peuter zo door de afscheiding bij de beren kon komen.
pi_131265894
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, erg prachtig, vooral als er van die schattige kleintjes bij lopen. Nou ja, tot mams vindt dat je te dichtbij bent en in de aanval gaat...
Wilde zwijnen, ik zou er niet mee spotten en me zeker niet teveel vrijheden veroorloven met ze en ja, dat op dat plaatje vind ik je veelste veel vrijheden veroorloven.

Het is erg goed niet bang te zijn van beesten, maar een gezond respect hebben voor een krachtig dier is nog beter.
Tja, iets met "eigen verantwoordelijkheid"?

Er is al genoeg betutteling in ons land.
  dinsdag 17 september 2013 @ 04:10:07 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131268445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder dom.
Die beesten lopen los in het wild, en het zijn geen schattige schaapjes.

Als je doet wat er op die foto gebeurt dan ben je gewoon enorm dom, dat jij het als vrijheid ziet moet je zelf weten, maar dat is dan vooral jouw gebrek aan inzicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131272056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is en blijft dom, maar let maar op wat er gebeurd als er iemand(vooral een kind) komt te overlijden omdat die moeder in de aanval ging. Dan is het een gevaarlijk dier en moet het dood, zo werkt het altijd.

Dus het is niet alleen dom, het is ook nog eens oneerlijk tegenover die beesten. Laat ze gewoon met rust, geniet van ze, maar op een gepaste afstand.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_131272386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is en blijft dom, maar let maar op wat er gebeurd als er iemand(vooral een kind) komt te overlijden omdat die moeder in de aanval ging. Dan is het een gevaarlijk dier en moet het dood, zo werkt het altijd.

Dus het is niet alleen dom, het is ook nog eens oneerlijk tegenover die beesten. Laat ze gewoon met rust, geniet van ze, maar op een gepaste afstand.
1: Eigen verantwoordelijkheid dus.

Iedereen mag nu eenmaal kinderen krijgen.

2: Hier ben ik het dan wel weer mee eens.
pi_131272452
Niet alleen eigen verantwoordelijkheid, want de volgende keer wandel jij daar zonder die dieren op te zoeken en omdat een stelletje idioten ze zo schattig vond en gevoerd heeft komen ze dan op jou af. Waar net zo goed het risico in zit dat je toch aangevallen wordt.
Het is dus oneerlijk voor de dieren, maar ook niet echt fijn voor mensen die wel kunnen nadenken, wat jij eigen verantwoordelijkheid noemt hebben anderen nogal veel last van, mens en dier.
pi_131272455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 04:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder dom.
Die beesten lopen los in het wild, en het zijn geen schattige schaapjes.

Als je doet wat er op die foto gebeurt dan ben je gewoon enorm dom, dat jij het als vrijheid ziet moet je zelf weten, maar dat is dan vooral jouw gebrek aan inzicht.
Waarom is dat een gebrek aan inzicht? Ik beweer toch niet dat het niet dom is?

Waar sinds wanneer is domheid verboden? laat die mensen lekker. En als er dan gewonden vallen, Tja pech gehad.
pi_131272531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef erodome het volgende:
Niet alleen eigen verantwoordelijkheid, want de volgende keer wandel jij daar zonder die dieren op te zoeken en omdat een stelletje idioten ze zo schattig vond en gevoerd heeft komen ze dan op jou af. Waar net zo goed het risico in zit dat je toch aangevallen wordt.
Het is dus oneerlijk voor de dieren, maar ook niet echt fijn voor mensen die wel kunnen nadenken, wat jij eigen verantwoordelijkheid noemt hebben anderen nogal veel last van, mens en dier.
Zo snel vallen die beesten niet aan. Ze zijn eerder bang voor je.

Ze vallen slechts aan als je doelbewust in hun buurt komt terwijl ze bijvoorbeeld kleintjes hebben.
pi_131272662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zo snel vallen die beesten niet aan. Ze zijn eerder bang voor je.

Ze vallen slechts aan als je doelbewust in hun buurt komt terwijl ze bijvoorbeeld kleintjes hebben.
En wat denk je dat er gebeurd als die beesten gewend zijn aan gevoerd worden, dan komen ze doelbewust in je buurt, ook met kleintjes. En geloof me maar, zodra zo'n kleintje te dichtbij je komt, of mams of tante het idee heeft dat het niet goed zit(zonder dat jij daar wat aan kan doen zelfs) dan vallen ze gewoon aan.
Kan jij inschatten wat die beesten tot een aanval laat overgaan, kan jij de situatie beheersen als ze eenmaal goed verpest zijn en geleerd hebben heel dichtbij mensen te komen? Er zijn vele redenen te bedenken waarom ze aan kunnen vallen, van kleintjes tot irritatie's in de groep tot een mannetje die volwassen begint te worden en zich stoer voelt vandaag.
En ook als volwassen mens heb je liever geen ruzie met een koppel zwijnen.
pi_131272720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat denk je dat er gebeurd als die beesten gewend zijn aan gevoerd worden, dan komen ze doelbewust in je buurt, ook met kleintjes. En geloof me maar, zodra zo'n kleintje te dichtbij je komt, of mams of tante het idee heeft dat het niet goed zit(zonder dat jij daar wat aan kan doen zelfs) dan vallen ze gewoon aan.
Kan jij inschatten wat die beesten tot een aanval laat overgaan, kan jij de situatie beheersen als ze eenmaal goed verpest zijn en geleerd hebben heel dichtbij mensen te komen? Er zijn vele redenen te bedenken waarom ze aan kunnen vallen, van kleintjes tot irritatie's in de groep tot een mannetje die volwassen begint te worden en zich stoer voelt vandaag.
En ook als volwassen mens heb je liever geen ruzie met een koppel zwijnen.
Deze redenering kan je ook maken als over het karakter van de mens gaat discussiëren.

Kijk het zal allemaal wel zo zijn. Maar ik leef niet vanuit angst-gevoelens, er kunnen immers altijd wel dingen gebeuren. Laatst lag ik nog bijna onder een auto, en dat terwijl ik op een zebrapad liep.
pi_131272844
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Deze redenering kan je ook maken als over het karakter van de mens gaat discussiëren.

Kijk het zal allemaal wel zo zijn. Maar ik leef niet vanuit angst-gevoelens, er kunnen immers altijd wel dingen gebeuren. Laatst lag ik nog bijna onder een auto, en dat terwijl ik op een zebrapad liep.
We hebben het hier over wilde dieren, waar domme mensen zorgen dat ze niet meer wegblijven bij mensen, maar ze juist opzoeken. Dat levert gewoon gevaarlijke situatie's op die makkelijk voorkomen kunnen worden door ze gewoon niet te voeren!

Ik laat alleen maar zien dat dit meer is dan eigen verantwoordelijkheid, dat de domme mens in kwestie niet alleen zichzelf en het dier in gevaar brengt, maar ook andere mensen die wel kunnen nadenken.
Dat heeft niets met angst te maken, maar met gezond verstand. Dit kan je niet vergelijken met bijna van je sokken afgereden worden op een zebrapad, maar meer met in het donker oversteken op een drukkere snelweg.
pi_131272907
Hek van ruweg 1.20m is niet hoog. Maar een kind mag geen mogelijkheid krijgen om over een hek te klimmen of te vallen als het met de moeder daar is.

Los daarvan, een andere typische reactie is het filmen en schreeuwen van doe ites, en zelf niks doen.

De enige heldendaad die ik in dat verband ooit heb gezien is een man die een mensaap achterna sprong die dreeg te verdrinken (in een dierentuin in de gracht om verblijf gevallen). Levensgevaarlijk, maar hij moest iets doen voor zijn gevoel. En dan ook maar weinig handen die wordne uitgestoken om te helpen.

Als het je kind is dan spring je het toch achterna? Er is ook nog een gaas onder, kind viel niet meteen over het hek bij de honden...
En dan nog: Ik zou in blinde woede wel wat wilde honden aankunnen en dat begrijpen ze trouwens ook nog, een beest dat zijn jong verdedigd, kans dat ze afdruipen.

Los daarvan was dat kind waarschijnlijk wel dood of minstens bewusteloos. Wat een onzin om dan nog zo´n hond dood te schieten op niks af. Paniek? Nou schiet maar wat, dat helpt vast.

Persoonlijk ben ik dus wel iemand die met gevaar voor eigen leven mensen of dieren probeert te redden (heb dat ook al gedaan, dus ik lul niet uit mij nek) en ik vind het lastig te begrijpen dat anderen toekijken, maar weet dat het in je moet zitten en dat je ze het ook niet echt kwalijk kan nemen, maar dan nog... als je de moeder bent... of de vriend van de moeder...
pi_131272912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef erodome het volgende:

[..]

We hebben het hier over wilde dieren, waar domme mensen zorgen dat ze niet meer wegblijven bij mensen, maar ze juist opzoeken. Dat levert gewoon gevaarlijke situatie's op die makkelijk voorkomen kunnen worden door ze gewoon niet te voeren!

Ik laat alleen maar zien dat dit meer is dan eigen verantwoordelijkheid, dat de domme mens in kwestie niet alleen zichzelf en het dier in gevaar brengt, maar ook andere mensen die wel kunnen nadenken.
Dat heeft niets met angst te maken, maar met gezond verstand. Dit kan je niet vergelijken met bijna van je sokken afgereden worden op een zebrapad, maar meer met in het donker oversteken op een drukkere snelweg.
1: We moeten die beesten sowieso niet voeren, daar ben ik het mee eens.

2: Nounou nu ben je toch wel aan het overdrijven hé.

Heb jij soms een betrouwbare bron dat deze beesten zo snel aanvallen?
pi_131272952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Alentejana het volgende:
Hek van ruweg 1.20m is niet hoog. Maar een kind mag geen mogelijkheid krijgen om over een hek te klimmen of te vallen als het met de moeder daar is.

Los daarvan, een andere typische reactie is het filmen en schreeuwen van doe ites, en zelf niks doen.

De enige heldendaad die ik in dat verband ooit heb gezien is een man die een mensaap achterna sprong die dreeg te verdrinken (in een dierentuin in de gracht om verblijf gevallen). Levensgevaarlijk, maar hij moest iets doen voor zijn gevoel. En dan ook maar weinig handen die wordne uitgestoken om te helpen.

Als het je kind is dan spring je het toch achterna? Er is ook nog een gaas onder, kind viel niet meteen over het hek bij de honden...
En dan nog: Ik zou in blinde woede wel wat wilde honden aankunnen en dat begrijpen ze trouwens ook nog, een beest dat zijn jong verdedigd, kans dat ze afdruipen.

Los daarvan was dat kind waarschijnlijk wel dood of minstens bewusteloos. Wat een onzin om dan nog zo´n hond dood te schieten op niks af. Paniek? Nou schiet maar wat, dat helpt vast.

Persoonlijk ben ik dus wel iemand die met gevaar voor eigen leven mensen of dieren probeert te redden (heb dat ook al gedaan, dus ik lul niet uit mij nek) en ik vind het lastig te begrijpen dat anderen toekijken, maar weet dat het in je moet zitten en dat je ze het ook niet echt kwalijk kan nemen, maar dan nog... als je de moeder bent... of de vriend van de moeder...
Tuurlijk, je kan best een groep wilde honden aan, je bent als mens immers zoveel sterker dan een gnoe, wat een natuurlijke prooi van die beesten is... ;)
pi_131272971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: We moeten die beesten sowieso niet voeren, daar ben ik het mee eens.

2: Nounou nu ben je toch wel aan het overdrijven hé.

Heb jij soms een betrouwbare bron dat deze beesten zo snel aanvallen?
Ik overdrijf niet, het is wachten op een aanval als ze eenmaal zo verpest zijn. En ja ik heb een betrouwbare bron dat die beesten vrij vlot aan kunnen vallen, ervaring.
pi_131273010
quote:

_O-

Als je je eigen leven gaat opofferen voor een beest ben je toch wel ver heen hoor.

Het zou mij niets verbazen als je dan ook een ander mensenleven zou kunnen opofferen voor het leven van een beest.
pi_131273035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet, het is wachten op een aanval als ze eenmaal zo verpest zijn. En ja ik heb een betrouwbare bron dat die beesten vrij vlot aan kunnen vallen, ervaring.
Je beroepen op ervaring. _O-

Drogredeneringen ! *O*
pi_131273264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je beroepen op ervaring. _O-

Drogredeneringen ! *O*
Het is gewoon algemeen bekend, laat ze met rust en ze laten jou met rust, maar zodra er gevoerd wordt e.d. wordt het gevaarlijk omdat dier en mens elkaar niet meer met rust laten.
En je kan het een drogredenering noemen, maar ik heb in mijn leven heel wat met varkens gewerkt, ook wat met wilde zwijnen, meer dan genoeg om te weten dat een gezond respect op zijn plaats is.
pi_131273282
quote:

Als het waar is wat hier geschreven wordt...

The above simulation graphic by ABC News shows how Maddox stood on the railing before he fell

Dan vraag ik mezelf af of er geen opzet in het spel was.

Als je als moeder, je kind van 2 jaar zó op een hek boven een kuil met een stel wilde honden zet
dan wéét je bijna dat het kind gaat vallen, of je bent héél héél héél erg dom.

http://sandrarose.com/201(...)ling-into-enclosure/

Er staat ook dat die moeder van 20 jaar en haar viendje van 16 jaar de ouders van dat kind waren/zijn.
De leeftijden van de ouders staan er niet bij in dit bericht maar dat heb ik in andere berichten gelezen
die hier geplaatst zijn.

http://hollywoodlife.com/(...)tm_campaign=referral

Dan zou die moeder als 17 jarige dus sex moeten gehad hebben met een 13 jarig jochie?
pi_131273308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is gewoon algemeen bekend, laat ze met rust en ze laten jou met rust, maar zodra er gevoerd wordt e.d. wordt het gevaarlijk omdat dier en mens elkaar niet meer met rust laten.
En je kan het een drogredenering noemen, maar ik heb in mijn leven heel wat met varkens gewerkt, ook wat met wilde zwijnen, meer dan genoeg om te weten dat een gezond respect op zijn plaats is.
Ik ben ook vaak genoeg met varkens in contact geweest, heb er nog nooit problemen mee gehad.

Drogredeneringen ! _O_
pi_131273419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

The above simulation graphic by ABC News shows how Maddox stood on the railing before he fell

Als je als moeder, je kind van 2 jaar zó op een hek boven een kuil met een stel wilde honden zet

Er staat ook dat die moeder van 20 jaar en haar viendje van 16 jaar de ouders van dat kind waren/zijn.
De leeftijden van de ouders staan er niet bij in dit bericht maar dat heb ik in andere berichten gelezen
die hier geplaatst zijn.

Dan zou die moeder als 17 jarige dus sex moeten gehad hebben met een 13 jarig jochie?
Ik zie het al gebeuren dat mensen in Ouwehand hun peuter van de loopbrug in het berenbos gooien, zo over het hek heen :')
Tap tap tap
pi_131273422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben ook vaak genoeg met varkens in contact geweest, heb er nog nooit problemen mee gehad.

Drogredeneringen ! _O_
Wat jij wil ok, ik heb geen zin in onzin.
pi_131273445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat jij wil ok, ik heb geen zin in onzin.
Leer eerst eens te discussiëren zonder drogredeneringen te gebruiken.

Zo moeilijk is dat niet.
pi_131273449
quote:

[quote]Als het je kind is dan spring je het toch achterna? Er is ook nog een gaas onder, kind viel niet meteen over het hek bij de honden...
Jij kan écht geen groep wilde honden aan in je eentje Mop, vergeet het maar :')

quote:
Los daarvan was dat kind waarschijnlijk wel dood of minstens bewusteloos.
Hij was niet dood, zelfs niet bewuseloos.

Zoo officials said the 11-foot fall didn’t kill Maddox before the dogs disemboweled the little boy. As the dogs attacked the screaming child, zoo officials fired tranquilizer darts and a police officer opened fire, killing one of the wild dogs.
pi_131273454
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leer eerst eens te discussiëren zonder drogredeneringen te gebruiken.

Zo moeilijk is dat niet.
Leer eens discuzeuren zonder dat gedoe over drogredeneringen als het gaat om zaken die algemeen bekend zijn.
pi_131273492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Leer eens discuzeuren zonder dat gedoe over drogredeneringen als het gaat om zaken die algemeen bekend zijn.
_O-

En een verscholen argumentum ad populum er achteraan. ! _O_
pi_131273516
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zie het al gebeuren dat mensen in Ouwehand hun peuter van de loopbrug in het berenbos gooien, zo over het hek heen :')
Nou, ja als je toch van je kind af wil is dit wel een handige manier.
Misschien krijgt ze nog een schadevergoeding ook als het dierenpark de schuld krijgt, omdat het hek
niet hoog genoeg is. :')
pi_131273664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:46 schreef theunderdog het volgende:
argumentum ad populum
Tering zeg...

Algemeen genomen bestaat er het advies om ongeveer 50 meter tussen jou en het zwijn te houden, bij die gepaste afstand zijn wilde zwijnen niet gevaarlijk. Hier hebben we het over dieren die vlakbij de mensen komen, met het hele koppel(rotte noemen we dat bij wilde zwijnen), die 50 meter wordt niet in acht genomen. Dat is wel gevaarlijk.
Hier gelden de normale regels niet meer, waar het dier mensenschuw is en zelf ook al liever die afstand houdt, mens en sterk wild dier mengen zich en dat levert gevaar op.
pi_131273725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Tering zeg...

Algemeen genomen bestaat er het advies om ongeveer 50 meter tussen jou en het zwijn te houden, bij die gepaste afstand zijn wilde zwijnen niet gevaarlijk. Hier hebben we het over dieren die vlakbij de mensen komen, met het hele koppel(rotte noemen we dat bij wilde zwijnen), die 50 meter wordt niet in acht genomen. Dat is wel gevaarlijk.
Hier gelden de normale regels niet meer, waar het dier mensenschuw is en zelf ook al liever die afstand houdt, mens en sterk wild dier mengen zich en dat levert gevaar op.
En heb jij hier een bron voor?
pi_131273794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die hier geplaatst zijn.

Ik dacht dat die 20- en 16-jarigen gewoon getuigen waren die geïnterviewd werden?
compact en kleverig.
pi_131273799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En heb jij hier een bron voor?
Google is your friend too, daar zal het vast bij verschillende bronnen genoemd worden. Of vraag het aan de boswachter, die kan het je ook vertellen en die zal je dan ook vertellen waarom ze er zo'n hekel aan hebben dat mensen die schattige zwijntjes voeren.

Heb je hier serieus een een bron voor nodig om dit aan te nemen als waar? Als je dat niet doet neem dan iig dit als waar aan, mocht je echt voor wilde zwijnen komen te staan en je hoort ze "sissen", zorg dan dat je kalmpjes de afstand vergroot, bij voorkeur naar de hoek van hun zichtveld, want ze kunnen niet zo goed zien.
pi_131273933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik dacht dat die 20- en 16-jarigen gewoon getuigen waren die geïnterviewd werden?
oh, als dat zo is heb ik de eerdere berichten verkeerd begrepen, of ze waren niet zo duidelijk.
Maar het gaat er dus gewoon om dat je je kind niet zó op een hek moet zetten boven een kuil
met wilde honden.

The above simulation graphic by ABC News shows how Maddox stood on the railing before he fell.

Dan zou de moeder dat kind zelf niet vast hebben gehouden?
Tja, dan ben je volgens mij héél dom of er is opzet in het spel meer kan ik er ook niet van bakken.
Of die moeder dan 20 jaar oud is of 40 jaar oud is doet er verder ook eigenlijk niet toe.
pi_131274113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Google is your friend too, daar zal het vast bij verschillende bronnen genoemd worden. Of vraag het aan de boswachter, die kan het je ook vertellen en die zal je dan ook vertellen waarom ze er zo'n hekel aan hebben dat mensen die schattige zwijntjes voeren.

Heb je hier serieus een een bron voor nodig om dit aan te nemen als waar? Als je dat niet doet neem dan iig dit als waar aan, mocht je echt voor wilde zwijnen komen te staan en je hoort ze "sissen", zorg dan dat je kalmpjes de afstand vergroot, bij voorkeur naar de hoek van hun zichtveld, want ze kunnen niet zo goed zien.
Jij vindt het raar dat ik een bron wil zien om iets aan te nemen voor waar? Of moet ik iemand soms geloven op zijn mooie bruine ogen?

Ik probeer altijd zo kritisch mogelijk te denken. En natuurlijk begrijp ik wel dat het wilde beesten zijn en dat het dus altijd mis kan gaan. Maar ik vind die paniek-reacties soms gewoon erg overdreven.
pi_131274225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oh, als dat zo is heb ik de eerdere berichten verkeerd begrepen, of ze waren niet zo duidelijk.
Maar het gaat er dus gewoon om dat je je kind niet zó op een hek moet zetten boven een kuil
met wilde honden.

[ afbeelding ]

The above simulation graphic by ABC News shows how Maddox stood on the railing before he fell.

Tja, dan ben je volgens mij héél dom of er is opzet in het spel meer kan ik er ook niet van bakken.
Of die moeder dan 20 jaar oud is of 40 jaar oud is doet er verder ook eigenlijk niet toe.
Ik tilde mijn kinderen vaak genoeg op om dingen beter te kunnen zien. ik zette ze zelfs wel eens op een hekje, maar dan sloeg ik mn arm om ze heen en hield ik ze heel erg goed vast.
Snap sowieso niet dat mensen zo onverantwoordelijk zijn af en toe...

Toen wij laatst in de dierentuin waren, was er ook een kind dat over de rand bij de wasberen hing, helemaal uitgestrekt om ze wat te eten te geven, moeder hield hem vast, dus hij zou er niet in donderen, maar die beesten kunnen ook flink hard in je vinger bijten :X
Gewoon totaal niet in de gaten hebben dat zoiets gevaarlijk kan zijn. 8)7
compact en kleverig.
  dinsdag 17 september 2013 @ 12:15:58 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131274277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij vindt het raar dat ik een bron wil zien om iets aan te nemen voor waar? Of moet ik iemand soms geloven op zijn mooie bruine ogen?

Ik probeer altijd zo kritisch mogelijk te denken. En natuurlijk begrijp ik wel dat het wilde beesten zijn en dat het dus altijd mis kan gaan. Maar ik vind die paniek-reacties soms gewoon erg overdreven.
Maar dan neem je de risico's ook voor lief dus. Op zich is het geen hogere wiskunde dat wilde zwijnen eh tja, wild kunnen zijn. Dat iemand zelf het risico wil nemen is helemaal aan diegene maar gebruik dan niet je peuter als schild, dat is gewoon lullig. Waarschijnlijk zal het buiten het broedseizoen niet zo'n drama zijn lijkt me. Ook geen bron voor trouwens dus vergeef me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_131274341
Ouders die geen waarde hechten aan hun kinderen zouden zich per definitie niet voort moeten planten.
pi_131274434
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar dan neem je de risico's ook voor lief dus. Op zich is het geen hogere wiskunde dat wilde zwijnen eh tja, wild kunnen zijn. Dat iemand zelf het risico wil nemen is helemaal aan diegene maar gebruik dan niet je peuter als schild, dat is gewoon lullig. Waarschijnlijk zal het buiten het broedseizoen niet zo'n drama zijn lijkt me. Ook geen bron voor trouwens dus vergeef me.
Je peuter als schild houden is gewoon eigen verantwoordelijkheid.
  dinsdag 17 september 2013 @ 12:27:16 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131274609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je peuter als schild houden is gewoon eigen verantwoordelijkheid.
Nee. Dan ben je verantwoordelijk voor het kind die weer onder de universele rechten van de mens valt en dus niet zo maar dood gemaakt mag worden door onverantwoordelijk gedrag.
Vrijheid
pi_131274705
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

met wilde honden.

[ afbeelding ]

En om de stupiditeit compleet te maken.. het kind had prima door dat hekje door kunnen kijken om de woefjes te kunnen zien...
pi_131274747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef Grouch het volgende:

[..]

En om de stupiditeit compleet de maken.. het kind had prima door dat hekje door kunnen kijken om de woefjes te kunnen zien...
Precies!
pi_131275072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik tilde mijn kinderen vaak genoeg op om dingen beter te kunnen zien. ik zette ze zelfs wel eens op een hekje, maar dan sloeg ik mn arm om ze heen en hield ik ze heel erg goed vast.
Snap sowieso niet dat mensen zo onverantwoordelijk zijn af en toe...

Toen wij laatst in de dierentuin waren, was er ook een kind dat over de rand bij de wasberen hing, helemaal uitgestrekt om ze wat te eten te geven, moeder hield hem vast, dus hij zou er niet in donderen, maar die beesten kunnen ook flink hard in je vinger bijten :X
Gewoon totaal niet in de gaten hebben dat zoiets gevaarlijk kan zijn. 8)7
Laatst in de Apenheul, loslopende aapjes. Die kinderen wilden ze aaien en oppakken en zitten ze allemaal grasjes te voeren en hun vinger naar ze uit te steken. Blijf toch eens van die beesten af :') En de ouders moedigen het alleen maar aan. En mijn moeder die schrikt zich steeds het apenzuur als een kindje naar zo'n aap staat te graaien. Wij moeten dan tegen haar zeggen 'niet jouw kind, niet jouw probleem'.
Tap tap tap
pi_131275217
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Dan ben je verantwoordelijk voor het kind die weer onder de universele rechten van de mens valt en dus niet zo maar dood gemaakt mag worden door onverantwoordelijk gedrag.
Bepaald onverantwoordelijk gedrag is anders niet strafbaar.

Als jij je kleine met de buggy bovenop het hek van de tijgers wilt zetten moet je dat lekker zelf weten. Maar als je kleine dan valt en wordt afgemaakt door die tijgers.. Tja, shit happens.
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:19:57 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131276092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als jij je kleine met de buggy bovenop het hek van de tijgers wilt zetten moet je dat lekker zelf weten. Maar als je kleine dan valt en wordt afgemaakt door die tijgers.. Tja, shit happens.
Dat is dan wel weer een goed punt, echter als de politie kan bewijzen op welke manier dan ook dat je toch al een hekel aan het kind had en je deze bewust in gevaar hebt gebracht zal er wel iets strafrechtelijks uitkomen denk ik. Ik ben overigens ook niet echt fan van een strafrechtelijke vervolging als er een kind door pure domheid om het leven komt, die ouders hebben het dan al moeilijk genoeg.
Vrijheid
pi_131276194
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer een goed punt, echter als de politie kan bewijzen op welke manier dan ook dat je toch al een hekel aan het kind had en je deze bewust in gevaar hebt gebracht zal er wel iets strafrechtelijks uitkomen denk ik. Ik ben overigens ook niet echt fan van een strafrechtelijke vervolging als er een kind door pure domheid om het leven komt, die ouders hebben het dan al moeilijk genoeg.
Och het zal mijn reet roesten of die ouders het dan moeilijk hebben.

Het is meer dat er dan een domme minder op de wereld is. ^O^
pi_131276262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_door_schuld
pi_131276327
quote:
"Indien iemand het risico niet kende of behoorde te kennen, of zich voldoende heeft ingespannen om het risico af te wenden, is er geen schuld, en zal er dus ook geen dood door schuld zijn."

Mensen die hun kinderen bovenop het hek van de wilde honden zet heeft het licht nu niet echt uitgevonden hé.
pi_131276368
Laat maar ...
pi_131276438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mensen die hun kinderen bovenop het hek van de wilde honden zet heeft het licht nu niet echt uitgevonden hé.
Nee, dat zal wel niet :') maar er staat ook dit...

Een scheikundige neemt explosieve chemicaliën mee naar huis.

Dus ik weet niet of ze naar je diploma's gaan vragen in zo'n geval :P misschien als je compleet
debiel bent dat je er dan mee weg komt, dat dan weer wel...
pi_131276500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, dat zal wel niet :') maar er staat ook dit...

Een scheikundige neemt explosieve chemicaliën mee naar huis.

Dus ik weet niet of ze naar je diploma's gaan vragen in zo'n geval :P misschien als je compleet
debiel bent dat je er dan mee weg komt, dat dan weer wel...
Naja, hoe dan ook. Ik zie niet in waarom die ouders gestraft moeten worden.

Gewoon verplicht steriliseren en dan is het toch goed?
pi_131276565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, hoe dan ook. Ik zie niet in waarom die ouders gestraft moeten worden.

Gewoon verplicht steriliseren en dan is het toch goed?
Als er opzet in het spel is heb ik ook gezegd, maar als dat niet zo is zou je er nog gestraft voor
kunnen worden, is niet altijd zo, maar het gebeurd wel.

Steriliseren vind ik ook prima :')
pi_131276597
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als er opzet in het spel is heb ik ook gezegd, maar als dat niet zo is zou je er nog gestraft voor
kunnen worden, is niet altijd zo, maar het gebeurd wel.

Steriliseren vind ik ook prima :')
Vanwaar die smiley?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')