Dat snap je toch niet...quote:
Flikker op joh, tis je kind.. Dan zou ik sowieso springen..quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk veilig vanachter de pc dat ik erachteraan zou springen, maar in real life ?
Gaat waarschijnlijk heel snel, verlamd van schrik e.d.
Misschien was het wel een heel vervelend kind.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Flikker op joh, tis je kind.. Dan zou ik sowieso springen..
Als er maar een kleine kans is dat je je kroost zou kunnen redden dan doe je dat toch?
Het is en blijft je kind. Ik zou liever doodgaan omdat in een poging om mijn kind/vrouw te redden dan dat ik mezelf nooit kan vergeven omdat ik niks gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Misschien was het wel een heel vervelend kind.
... tsja fuck it dan ook maar .. Eigen schuld, opgegeten kind.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moeder had kind op het hek gezet dus.
Dit hangt er op het dak van het Empire State:quote:
Dat die moeder het maar tot in de lengte van dagen mag blijven herbeleven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een domme actie maar wat vreselijk om dit mee te maken en te zien bij je kind.
Ja, want normaliter eten ze alleen spinazie en boerenkoolquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef Piye het volgende:
Ik zeg spuitje, als ze eenmaal bloed hebben geroken zijn ze niet meer te houden die beesten.
Wie wordt daar precies beter van?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat die moeder het maar tot in de lengte van dagen mag blijven herbeleven.
Het volgende kindje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wie wordt daar precies beter van?
We sluiten ze op en gebruiken ze voor ons plezier. En nog steeds raar opkijken als die beesten hun instinct volgen, donder maar op je moet onderscheid kunnen maken.quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al die beesten zouden neergeschoten moeten worden.
Het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, want normaliter eten ze alleen spinazie en boerenkool
Dader en slachtoffer tegelijk zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Moeder wilde het kind waarschijnlijk idd op die omheining zetten zodat ie het beter kon zien ofzo.
Dat zie je wel vaker in dierentuinen, dat je denkt 'allemachtig idioot, zet dat kind neer, dat hek is er niet voor niets'.
Laten we ons ''instinct'' dan ook gewoon volgen? ''Dood ieder beest dat een van ons dood''quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
We sluiten ze op en gebruiken ze voor ons plezier. En nog steeds raar opkijken als die beesten hun instinct volgen, donder maar op je moet onderscheid kunnen maken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we ons ''instinct'' dan ook gewoon volgen? ''Dood ieder beest dat een van ons dood''
Oh ben jij het, de man van Marianne Thieme. Sorry dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |