Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin.Kijk, een poesje
......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's.
![]()
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was.quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je bij de meeste dierentuinen je hond niet meenemen. Mensen reageren soms zo achterlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld
Zucht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ouders hebben het kind op de rand getild....
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjesquote:Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef trovey het volgende:
[..]
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was.
Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld
Wij hebben die van ons een keer meegenomen, geen idee waarom, maar die was meer geïnteresseerd in de dropjes die kinderen hadden laten vallen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Vast wel, kleine schattige biggetjes die kindje vast wel mag aaien.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjesZaten er ook jonkies bij?
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.quote:Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Is alweer twintig jaar geleden hoorquote:Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Lijkt me ook niet, dat waren gewoon getuigen. Denk men hier werkelijk dat de moeder in staat zou zijn om een verklaring tegenover de media te geven?quote:Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef Psy-freak het volgende:
Waar maken jullie uit op dat dat de moeder was?
Oh ja, daar mag het.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin.Kijk, een poesje
......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's.
![]()
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......
Enige waar ik me altijd aan erger bij een dierentuin....domme ouders en jengelende kinderen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......
Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeestquote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer.
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aanquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar schrikt een zwijn van, klopt.
Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer.
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
Zeker, maar niet alleen de hond, mij ook.quote:Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaanquote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie.quote:Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)quote:Op maandag 16 september 2013 16:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie.
Ik ben er volgens mij destijds wel aan begonnen maar t ging me toch een tikje te ver, ik heb t niet uitgelezen. Heb mijn kennis over varkens en hun eetgewoontes overgens wel bij het lezen van thrillers opgedaan. Stuart MacBride b.v. kan er heel (on)smakelijk over schrijven.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
Ja maar dat doet ie toch niet, alle beestjes zijn lief.quote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
Oh ja, dan is het een gevaarlijke kuthondquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeest
dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit hangt er op het dak van het Empire State:
[ afbeelding ]
(en dan nog heb je idioten die willen dat hun baby ook over de rand kan kijken).
De leeuwen melden het zelf ook even?quote:Op maandag 16 september 2013 17:04 schreef werty het volgende:
[..]
dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'
ondanks die borden, de leeuwen en de verzorgers die vertellen dat ze niet veel voor je kunnen doen als je erin valt, hebben ze een metalen het BOVENOP die rand moeten zetten,
en nu staat er zelfs een extra hek een meter voor die rand, en nog heb ik mensen gezien die ondanks dit alles hun kind aan de leeuwen proberen te voeren,
sorry maar zet wat mij betreft de kinderbescherming maar in dierentuinen neer en smijt deze idioten uit de ouderlijke macht AUB
LOLquote:Op maandag 16 september 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
"Varkens vreten alles" wordt bij ons thuis altijd gezegd.
Hoewel de vrouw van de lokale postbode in de jaren 50 eens frivool wilde doen en haar man spaghetti voorgezet had, en dat viel niet in de smaak.
Hij mieterde de spaghetti dus in het varkenshok, om vervolgens tevreden te concluderen dat zelfs de varkens het niet moesten.
Maar met oliebollen kun je dan ook idd vreselijk in de fout gaan zoals ik eens tot mijn eeuwige schande heb ontdektquote:Op maandag 16 september 2013 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Zo wilden zelfs de kraaien de oliebollen van mijn moeder niet.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Nepthys het volgende:
Update
Parents sue Pittsburgh Zoo over boy's fatal mauling after falling into exhibit of dogs
Zoals wel te verwachten was hebben de ouders van de jongen de Pittsburgh Zoo aangeklaagd. Ze claimen onder andere dat de dierentuin de bezoekers onvoldoende heeft beschermd, aangezien het bekend was dat mensen daar toch constant hun kinderen optilden. Bovendien zouden dierentuinmedewerkers het probleem al eerder hebben aangekaart en is daar niks mee gedaan.
De dierentuin heeft nu ook officieel gereageerd op de beschuldigingen en stelt dat het park geen veiligheidsproblemen had en de verantwoordelijkheid volledig bij de moeder van de jongen ligt. Grote kans dat het eindigt in een schikking.
Pittsburgh Zoo blames mother for boy's fatal mauling
Het verblijf is overigens gesloten en de wilde honden zijn in andere dierentuinen ondergebracht.
Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Dat kind is 3. Lijkt geen heel groot ijzeren hek waar je over heen moet klimmen. Misschien was het een stenen hek, en zaten de dieren een paar meter lager?
Superioriteit van de mensheid laten gelden. We staan dankzij onze technologie en wetenschap kilometers bovenaan de voedselketen. Iedereen die spot met de mensheid mag het met de dood bekopen, of het slachtoffer een klein mensje betreft van 3 weken, 4 maanden, 2 jaar of ouder maakt daarbij niet uit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom ? Weten die beesten veel, ik zou eerder de moeder aanbevelen voor een dergelijke behandeling...
Welke idioot zet nu een klein kind op een hek in de dierentuin.
Ze zal intussen ook wel vastzitten als "pedofiel".quote:Angela Cinti, 20, of Bethel Park, who was visiting the zoo today with her boyfriend Nick Kramer, 16
Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde.quote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.
Scherp!quote:
Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè?quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde.
Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...quote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Scherp!
Maar ik moest per se het woordje wijlen kwijt.²
True, true...quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè?
Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout.quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...
Ik vraag me trouwens af of hij zich niet in zijn graf zal omdraaien bij de gedachte dat dat ook bij de recente verhalen het geval is, maar dan gaan we teveel offtopic, vrees ik.
Misschien een idee om de huidige tekenaars /scenaristen een kijkje achter de hekken in de dierentuin te gun...quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout.
Marc Verhaegen deed het aardig, maar die werd ontslagen.²
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat die moeder het maar tot in de lengte van dagen mag blijven herbeleven.
Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
Ja, erg prachtig, vooral als er van die schattige kleintjes bij lopen. Nou ja, tot mams vindt dat je te dichtbij bent en in de aanval gaat...quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.
Dit is een stuk beter dan dat kleinburgerlijke angstige geneuzel. Alleen jammer dat dit geen natuurlijke omgeving is van die beesten.
Voor de begrafenis?quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet te geloven ze wil ook geld verdienen aan haar eigen onverantwoordelijke, zeg maar ronduit achterlijke, gedrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |