abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131242332
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin. :X Kijk, een poesje O+ ......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's. :')
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld :{
Tap tap tap
pi_131242362
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131242407
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld :{
Gelukkig mag je bij de meeste dierentuinen je hond niet meenemen. Mensen reageren soms zo achterlijk. 8)7
Optimist tot in de kist
pi_131242432
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

De ouders hebben het kind op de rand getild....
Zucht. ;(
Optimist tot in de kist
pi_131242464
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was. :')
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjes O+ Zaten er ook jonkies bij? O+
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:31:26 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131242477
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131242513
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Wij hebben die van ons een keer meegenomen, geen idee waarom, maar die was meer geïnteresseerd in de dropjes die kinderen hadden laten vallen.
Tap tap tap
pi_131242521
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjes O+ Zaten er ook jonkies bij? O+
Vast wel, kleine schattige biggetjes die kindje vast wel mag aaien. :X :')
Optimist tot in de kist
pi_131242542
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Optimist tot in de kist
  maandag 16 september 2013 @ 16:34:35 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131242578
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131242588
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Is alweer twintig jaar geleden hoor ;) Volgens mij Ouwehand. Maar ze liep alleen te stofzuigen.
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:39:09 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131242734
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef Psy-freak het volgende:
Waar maken jullie uit op dat dat de moeder was?
Lijkt me ook niet, dat waren gewoon getuigen. Denk men hier werkelijk dat de moeder in staat zou zijn om een verklaring tegenover de media te geven? :?

Wat mijn verbazing over een 20 jarige vrouw met een 16 jarige pubervriendje niet verminderd overigens. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_131242759
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Oh ja, daar mag het. :P Heb mijn hond(en) nog nooit meegenomen, zie het nut er niet zo van in. Vorige week nog in een leuke kleine dierentuin geweest die gebaseerd was op Indonesische dieren en planten, in the middel of nowhere maar erg leuk, zie je eens dieren die je niet standaard in een dierentuin ziet...echter ook honden verboden en daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen aangezien je je volières inliep en zo tussen de dieren liep. O+ Nee, de dieren die problemen konden veroorzaken zaten wel apart en gelukkig ook maar aangezien de kleine wilde katachtigen die ze ook hadden steevast poesjes werden genoemd door de ouders, die hadden de kinderen er rustig bij gelaten als ze de kans hadden gehad. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 16 september 2013 @ 16:40:28 #114
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_131242790
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin. :X Kijk, een poesje O+ ......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's. :')
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen...... :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_131242899
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen...... :X
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier. o|O Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer. :')
Optimist tot in de kist
pi_131242940
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Enige waar ik me altijd aan erger bij een dierentuin....domme ouders en jengelende kinderen. :X
Optimist tot in de kist
pi_131242945
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier. o|O Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer. :')
Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeest :')
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:45:19 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131242985
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja, daar schrikt een zwijn van, klopt.
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 september 2013 @ 16:47:45 #119
78780 deedeetee
pi_131243085
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
pi_131243113
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Tap tap tap
  maandag 16 september 2013 @ 16:49:20 #121
45206 Pietverdriet
pi_131243144
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Zeker, maar niet alleen de hond, mij ook.
  maandag 16 september 2013 @ 16:49:58 #122
45206 Pietverdriet
pi_131243165
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
  maandag 16 september 2013 @ 16:51:52 #123
78780 deedeetee
pi_131243245
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie. :D
  maandag 16 september 2013 @ 16:54:22 #124
45206 Pietverdriet
pi_131243347
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie. :D
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
  maandag 16 september 2013 @ 16:59:00 #125
78780 deedeetee
pi_131243521
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
Ik ben er volgens mij destijds wel aan begonnen maar t ging me toch een tikje te ver, ik heb t niet uitgelezen. Heb mijn kennis over varkens en hun eetgewoontes overgens wel bij het lezen van thrillers opgedaan. Stuart MacBride b.v. kan er heel (on)smakelijk over schrijven.
  maandag 16 september 2013 @ 17:01:58 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131243637
"Varkens vreten alles" wordt bij ons thuis altijd gezegd.
Hoewel de vrouw van de lokale postbode in de jaren 50 eens frivool wilde doen en haar man spaghetti voorgezet had, en dat viel niet in de smaak.
Hij mieterde de spaghetti dus in het varkenshok, om vervolgens tevreden te concluderen dat zelfs de varkens het niet moesten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131243714
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja maar dat doet ie toch niet, alle beestjes zijn lief. O+ :+ Aan de andere kant heb je dan weer die kinderen die gillend wegrennen als jij met je sociale aangelijnde hondje(en dan bedoel ik hondje niet hond :Y) ) langs hen heenloopt en ouder of grootouder dat kind maar troosten....ja, zo komt hij goed van zijn angst af ja. :|W

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeest :')
Oh ja, dan is het een gevaarlijke kuthond :') ...ik zou een baby nog niet alleen bij de kleinste hond laten......het blijven honden en geen pluchebeesten. :{
Optimist tot in de kist
pi_131243731
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dit hangt er op het dak van het Empire State:

[ afbeelding ]

(en dan nog heb je idioten die willen dat hun baby ook over de rand kan kijken).
dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'
ondanks die borden, de leeuwen en de verzorgers die vertellen dat ze niet veel voor je kunnen doen als je erin valt, hebben ze een metalen het BOVENOP die rand moeten zetten,

en nu staat er zelfs een extra hek een meter voor die rand, en nog heb ik mensen gezien die ondanks dit alles hun kind aan de leeuwen proberen te voeren,

sorry maar zet wat mij betreft de kinderbescherming maar in dierentuinen neer en smijt deze idioten uit de ouderlijke macht AUB
pi_131243766
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:04 schreef werty het volgende:

[..]

dierentuin Blijdorp heeft al JAREN bij de leeuwen bordjes op de hoge rand met 'zet uw kinderen niet op de rand'
ondanks die borden, de leeuwen en de verzorgers die vertellen dat ze niet veel voor je kunnen doen als je erin valt, hebben ze een metalen het BOVENOP die rand moeten zetten,

en nu staat er zelfs een extra hek een meter voor die rand, en nog heb ik mensen gezien die ondanks dit alles hun kind aan de leeuwen proberen te voeren,

sorry maar zet wat mij betreft de kinderbescherming maar in dierentuinen neer en smijt deze idioten uit de ouderlijke macht AUB
De leeuwen melden het zelf ook even? :D
Tap tap tap
pi_131243968
Dat kind is 3. Lijkt geen heel groot ijzeren hek waar je over heen moet klimmen. Misschien was het een stenen hek, en zaten de dieren een paar meter lager?
  maandag 16 september 2013 @ 17:30:39 #131
45206 Pietverdriet
pi_131244599
quote:
12s.gif Op maandag 16 september 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
"Varkens vreten alles" wordt bij ons thuis altijd gezegd.
Hoewel de vrouw van de lokale postbode in de jaren 50 eens frivool wilde doen en haar man spaghetti voorgezet had, en dat viel niet in de smaak.
Hij mieterde de spaghetti dus in het varkenshok, om vervolgens tevreden te concluderen dat zelfs de varkens het niet moesten.
LOL
Zo wilden zelfs de kraaien de oliebollen van mijn moeder niet.
  maandag 16 september 2013 @ 18:20:45 #132
78780 deedeetee
pi_131246378
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Zo wilden zelfs de kraaien de oliebollen van mijn moeder niet.
Maar met oliebollen kun je dan ook idd vreselijk in de fout gaan zoals ik eens tot mijn eeuwige schande heb ontdekt :@
pi_131246913
:'(
pi_131247140
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Nepthys het volgende:
Update
Parents sue Pittsburgh Zoo over boy's fatal mauling after falling into exhibit of dogs
Zoals wel te verwachten was hebben de ouders van de jongen de Pittsburgh Zoo aangeklaagd. Ze claimen onder andere dat de dierentuin de bezoekers onvoldoende heeft beschermd, aangezien het bekend was dat mensen daar toch constant hun kinderen optilden. Bovendien zouden dierentuinmedewerkers het probleem al eerder hebben aangekaart en is daar niks mee gedaan.

De dierentuin heeft nu ook officieel gereageerd op de beschuldigingen en stelt dat het park geen veiligheidsproblemen had en de verantwoordelijkheid volledig bij de moeder van de jongen ligt. Grote kans dat het eindigt in een schikking.
Pittsburgh Zoo blames mother for boy's fatal mauling

Het verblijf is overigens gesloten en de wilde honden zijn in andere dierentuinen ondergebracht.
pi_131247420
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Peunage het volgende:
Dat kind is 3. Lijkt geen heel groot ijzeren hek waar je over heen moet klimmen. Misschien was het een stenen hek, en zaten de dieren een paar meter lager?
Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.
Optimist tot in de kist
pi_131247746
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waarom ? Weten die beesten veel, ik zou eerder de moeder aanbevelen voor een dergelijke behandeling...
Welke idioot zet nu een klein kind op een hek in de dierentuin.
Superioriteit van de mensheid laten gelden. We staan dankzij onze technologie en wetenschap kilometers bovenaan de voedselketen. Iedereen die spot met de mensheid mag het met de dood bekopen, of het slachtoffer een klein mensje betreft van 3 weken, 4 maanden, 2 jaar of ouder maakt daarbij niet uit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_131255252
En weer wordt zo'n arm dier de dupe ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 16 september 2013 @ 21:28:55 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131256399
Iedereen die de Hellegatshonden van wijlen Vandersteen heeft gelezen zou beter moeten weten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131256801
Eerder van Paul Geerts dan.

quote:
Angela Cinti, 20, of Bethel Park, who was visiting the zoo today with her boyfriend Nick Kramer, 16
Ze zal intussen ook wel vastzitten als "pedofiel". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_131256857
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, de ouders zetten de kind op het hek....het hoefde niet te klimmen, het was al halverwege en hoefde alleen nog maar naar voren te vallen.
Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 16 september 2013 @ 21:38:38 #141
13462 BansheeBoy
pi_131257103
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Ferdo het volgende:
Eerder van Paul Geerts dan.
Scherp! ;)

Maar ik moest per se het woordje wijlen kwijt. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_131257381
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoe dom ben je dan ook als ouder zijnde. :{
Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè? :P
Optimist tot in de kist
pi_131257527
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Scherp! ;)

Maar ik moest per se het woordje wijlen kwijt. :{

Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...

Ik vraag me trouwens af of hij zich niet in zijn graf zal omdraaien bij de gedachte dat dat ook bij de recente verhalen het geval is, maar dan gaan we teveel offtopic, vrees ik.
pi_131257623
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hoeft er geen examen voor te doen om ouder te worden hè? :P
True, true... -O-
  maandag 16 september 2013 @ 21:48:59 #145
13462 BansheeBoy
pi_131257915
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is je wel gelukt. En zijn naam stond wel op de kaft, dus okee...

Ik vraag me trouwens af of hij zich niet in zijn graf zal omdraaien bij de gedachte dat dat ook bij de recente verhalen het geval is, maar dan gaan we teveel offtopic, vrees ik.
Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout. :N

Marc Verhaegen deed het aardig, maar die werd ontslagen. :{

pi_131258172
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat er nu gebeurt met Suske en Wiske is schandalig. Er komt alleen nog maar bagger uit die studio in Kalmthout. :N

Marc Verhaegen deed het aardig, maar die werd ontslagen. :{

Misschien een idee om de huidige tekenaars /scenaristen een kijkje achter de hekken in de dierentuin te gun...

Never mind. O-)
pi_131259866
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat die moeder het maar tot in de lengte van dagen mag blijven herbeleven.
_O-
pi_131260056
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.

Dit is een stuk beter dan dat kleinburgerlijke angstige geneuzel. Alleen jammer dat dit geen natuurlijke omgeving is van die beesten.
pi_131260901
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is toch prachtig om te zien? Mensen die niet bang zijn voor beesten.

Dit is een stuk beter dan dat kleinburgerlijke angstige geneuzel. Alleen jammer dat dit geen natuurlijke omgeving is van die beesten.
Ja, erg prachtig, vooral als er van die schattige kleintjes bij lopen. Nou ja, tot mams vindt dat je te dichtbij bent en in de aanval gaat...
Wilde zwijnen, ik zou er niet mee spotten en me zeker niet teveel vrijheden veroorloven met ze en ja, dat op dat plaatje vind ik je veelste veel vrijheden veroorloven.

Het is erg goed niet bang te zijn van beesten, maar een gezond respect hebben voor een krachtig dier is nog beter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_131261059
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet te geloven ze wil ook geld verdienen aan haar eigen onverantwoordelijke, zeg maar ronduit achterlijke, gedrag 8)7
Voor de begrafenis?

Ik vind het ook wel een heel vreemd hek voor een dierentuin, het lokt idd uit dat ouders ondanks dat bordje hun kind optillen zodat het ook naar de dieren kan kijken. Daarvoor neem je je kind toch mee naar een dierentuin..
Op de afscheiding zetten gaat een stap verder. Mar je ziet wel meer dat dierentuinen niet erg peuterveilig zijn. Wij waren pas in een dierentuin in de Ardennen waar een peuter zo door de afscheiding bij de beren kon komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')