Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin.Kijk, een poesje
......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's.
![]()
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was.quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen in Nederland
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je bij de meeste dierentuinen je hond niet meenemen. Mensen reageren soms zo achterlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld
Zucht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ouders hebben het kind op de rand getild....
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjesquote:Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef trovey het volgende:
[..]
En maar janken als dat beest ineens de aanval inzet...mensen zijn zo vervreemd van wilde dieren...moeder heeft vast gezegd dat het een lief varkentje was.
Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook irritant als mensen hun hond opjutten bij het tijgerverblijf bijvoorbeeld
Wij hebben die van ons een keer meegenomen, geen idee waarom, maar die was meer geïnteresseerd in de dropjes die kinderen hadden laten vallen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, het viel mij pas ook al op bij de dierentuin, waarom nemen mensen hun hond mee?
Vast wel, kleine schattige biggetjes die kindje vast wel mag aaien.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens mij zie ik linksonder nog een stukje van een tweede? Leuk, groepjesZaten er ook jonkies bij?
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.quote:Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Is alweer twintig jaar geleden hoorquote:Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
Welke dierentuin was dat, de meesten waar ik kom zijn honden gewoon verboden.
Lijkt me ook niet, dat waren gewoon getuigen. Denk men hier werkelijk dat de moeder in staat zou zijn om een verklaring tegenover de media te geven?quote:Op maandag 5 november 2012 08:31 schreef Psy-freak het volgende:
Waar maken jullie uit op dat dat de moeder was?
Oh ja, daar mag het.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dierenpark Amersfoort, 2 weken geleden.
Het irriteerde me mateloos.
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......quote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoe vaak ik zoiets zie in een dierentuin.Kijk, een poesje
......blijkt een tijger te zijn van honderden kilo's.
![]()
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......
Enige waar ik me altijd aan erger bij een dierentuin....domme ouders en jengelende kinderen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja, als ik naar de foto kijk die Piet heeft gepost kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Met een baby in je arrnen naar een wild zwijn overbuigen......
Dat zijn ook van die mensen die hun baby rustig alleen bij hun hond laten 'want die doet nooit wat' en als het misgaat is het een kutbeestquote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer.
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aanquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar schrikt een zwijn van, klopt.
Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dat is een lief varkentje hoor, helemaal geen wild dier.Ik zou een baby nog niet eens bij een tam volwassen gedomesticeerd varken,zo'n hele grote en zeker geen beer, laten maar ja dat ben ik dan weer.
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar mijn hond kan iig niet naar de zwijnen toe, of achter de reeen aan
Zeker, maar niet alleen de hond, mij ook.quote:Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft die zwijn echt geen boodschap aan hoor, die valt wel aan als er jongen zijn.
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaanquote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, varkens zijn alleseters en die hebben een boel gemene tanden in hun bek. Als het tegen zit verdwijnt dat kindje zonder een spoor achter te laten.
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie.quote:Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, zou ook nooit snachts een varkensstal in gaan
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)quote:Op maandag 16 september 2013 16:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke overdag ook niet, maar ik ben dan ook een bangerik met rijke fantasie.
Ik ben er volgens mij destijds wel aan begonnen maar t ging me toch een tikje te ver, ik heb t niet uitgelezen. Heb mijn kennis over varkens en hun eetgewoontes overgens wel bij het lezen van thrillers opgedaan. Stuart MacBride b.v. kan er heel (on)smakelijk over schrijven.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zou Hannibal moeten lezen (vervolg op Silence of the Lambs)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |