PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Mag ik een keer jouw sok-sandalen lenen? Dan mag jij mijn orgasmatron lenen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Jonnsie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het blijft een leuke site
Lekker allemaal aften en ontstekingen aan je pikquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Pijpbeurt is 25 euro bij de meeste hoeren , optie ?
Betalen om gepijpt te worden.quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Dat vragen de meiden die voor mij werken, neuken is 50-100 euro uurquote:
Ja we weten het nu wel, en het boeit ons ook niet echt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Fernandez is vergeleken met vorig jaar ook goedkoop
Jij weet niet eens welke Fernandezquote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja we weten het nu wel, en het boeit ons ook niet echt.
Ik dacht dat we op meer mankracht aan het wachten warenquote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
Iwan en Rijst gaan we nou clubben of niet.
Er zijn dan ook best veel mogelijkheden en je geeft geen uitleg. En het is al de 2e keer dat je het post. Maar vooral, het boeit gewoon niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet niet eens welke Fernandez
Nee?quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn dan ook best veel mogelijkheden en je geeft geen uitleg. En het is al de 2e keer dat je het post. Maar vooral, het boeit gewoon niet.
Ik zeg helemaal nergens welke ik bedoel, en jij ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
Dit gaat over een andere. DIe jij bedoelt is Guyon.
SMS GUY ON naar 4040quote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
En ik ga het al helemaal niet meer vertellen nu.quote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens welke ik bedoel, en jij ook niet
Van Fiorentina dan? Die heb ik, maar die is sloomquote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben IF.quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op meer mankracht aan het wachten waren
Okquote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ik ga het al helemaal niet meer vertellen nu.
Lolquote:Op zondag 4 november 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Rich in zijn GJE-mobiel.
[ afbeelding ]
Neen. Ik pomp er nog een aflevering Breaking Bad doorheenquote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben dus niet? Dan ga ik nog een potje chocoladerapen met mijn nieuwe team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Neen. Ik pomp er nog een aflevering Breaking Bad doorheenJoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Sowieso een rare vogel die Vinkquote:
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
The Expendables 2 2012 720p BluRay x264-PSiG
En Total Recall en The Watch zijn er ook (waren al genoemd geloof ik).
Heb ik mijn werk weer gedaan. Doei.
Hmm, helaas is Batman er nog niet!quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een rare vogel die Vink
Zo'n overduidelijke penalty geeft hij niet maar hij fluit vervolgens wel voor die blessure van Chadli en geeft een vrije trap tegen Feyenoord terwijl er helemaal niets gebeurde
Nee? Echt sowieso niet, hij wordt niet geraaktquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoor
Nog altijd beter dan de scheids die wij vandaag hadden. We moesten thuis voetballen en we staan met 2-1 voor. Speler krijgt een voorzet en kan hem erin schieten maar wordt getorpedeerd door twee spelers van de andere partij. Geen strafschopquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een rare vogel die Vink
Zo'n overduidelijke penalty geeft hij niet maar hij fluit vervolgens wel voor die blessure van Chadli en geeft een vrije trap tegen Feyenoord terwijl er helemaal niets gebeurde
The watch is niet zo heel leuk. Gisteren gezienquote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Ben je blind ofzo. Ze hebben die herhaling nog laten zien en hij raakte hem niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoor
ooh oke dat is mijn fout danquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Echt sowieso niet, hij wordt niet geraakt
Batman is er toch al even?quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, helaas is Batman er nog niet!![]()
Die wil ik nog net iets liever zien
Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezien
Die eerste 10 minuten slaan echt nergens opquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.
Je moet wel weten wat je te wachten staat en niet verwachten dat je een "normale" actiefilm krijgt natuurlijk, maar dat snapt iedereen wel neem ik aan
Snap niet waarom die Chinese chick erin zit.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.
Je moet wel weten wat je te wachten staat en niet verwachten dat je een "normale" actiefilm krijgt natuurlijk, maar dat snapt iedereen wel neem ik aan
De eerste film, dat stukje met Willis, Stalone en Arnoldquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga nu xboxen zie jullie wel verschijnenquote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
Iwan en Rijst gaan we nou clubben of niet.
Heb je FC Legit verlaten omdat het record negatief geworden was?quote:
Ja? 1 was vetquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezien
Nee, watdan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb je FC Legit verlaten omdat het record negatief geworden was?
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van julliequote:
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensenquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van jullie
En zag een negatief record en jou niet meer bij de members
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Oja City-Ajax dinsdagdat wordt huilen
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?
Best wel ja, die statsquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word even geraped door Giovani Dos Santos. OP much.
Was er vandaag weer een nieuwe?quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb nu alles gezien van The Walking Dead. Wat nu.
Hij is Rmquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wil ik een team met hem, Orellana en El Arabi.
dit dus.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajax
ah haha, kquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensen
Nu weer met klein vast groepje
Das kut, hij moest CAM zijn zodat 4-2-2-2quote:
Leren....quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb nu alles gezien van The Walking Dead. Wat nu.
Gewoon 4-3-3 met Piatti links, El Arabi/Iago Aspas ST en Dos Santos rechtsquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wil ik een team met hem, Orellana en El Arabi.
Ga jij H10 morgen doen? En die examenvragen al gedaan?quote:
Ik ga nu met dat examen beginnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga jij H10 morgen doen? En die examenvragen al gedaan?
quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon 4-3-3 met Piatti links, El Arabi/Iago Aspas ST en Dos Santos rechts
Nep supporterquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Oja City-Ajax dinsdagdat wordt huilen
Heb jij geen dingen die je moet doen ofzo ipv fifaquote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart is echt slecht ineens
Nog geen 1 gered deze pot
Als je nou eens goed verdedigd.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart is echt slecht ineens
Nog geen 1 gered deze pot
Verdomme de hele week geen fifa gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb jij geen dingen die je moet doen ofzo ipv fifa
lol_havoquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb jij geen dingen die je moet doen ofzo ipv fifa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Welke studie ga jij nou doen dan trouwens?quote:
En nu online proberenquote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef strakkeman het volgende:
ik word al 2 keer achter elkaar kampioen in divisie 1 met mijn bundesliga team Diego is echt een baas
quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
lol_havoHad het wel druk deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef strakkeman het volgende:
ik word al 2 keer achter elkaar kampioen in divisie 1 met mijn bundesliga team Diego is echt een baas
quote:
nee online ik krijg ook de gratis goude pakje erbij.quote:
Proof or gtfoquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
nee online ik krijg ook de gratis goude pakje erbij.
dit is het team
http://www.futhead.com/fifa/squads/866123/#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]LuizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
nee helemaal niets jammer genoegquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Is er nog een leuk toernooitje deze week? Ik heb al de hele week geen fifa gedaan
Deze man ook hoorquote:
zoveel zijn er niet van op de marktquote:
heb met hem gespeeld wat een drama op futquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze man ook hoor
[ afbeelding ]
Gewoon alles voor onder de 1500 opkopen en dan verkopen voor 2K minimaal
oja? Ik zie er maar weinig onder mijn prijs op staan hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wordt nu ook geundercut op van Rhijn, maar ik heb er net weer 1 goedkoop opgepikt
In het echt is hij nog slechterquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
heb met hem gespeeld wat een drama op fut
is hij zo duur?quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al bijna 10 minuten op
FC Netherlands of BukkakeGangquote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb alle 433 kaartjes van hem in TP .
Suc6
goedkoopste 4-3-3 is 3,9Kquote:
kopen hun coins ja?quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
mensen met de beste teams zijn meestal slecht omdat hun coins kopen
Er staan nu 4 op onder jouw prijs, maar nu moet ik dus eigenlijk ook undercutten om die van mij die ik net had gekocht te verkopenquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja? Ik zie er maar weinig onder mijn prijs op staan hoor
en heel slim gespeeld steef
quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
mensen met de beste teams zijn meestal slecht omdat hun coins kopen
gewoon voor dezelfde prijs joh, die verkopen overnight wel, of anders morgen. Ik merk wel dat de prijzen in het weekend lager zijnquote:Op zondag 4 november 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan nu 4 op onder jouw prijs, maar nu moet ik dus eigenlijk ook undercutten om die van mij die ik net had gekocht te verkopen
Droogquote:
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef strakkeman het volgende:
ik merk dat taalfouten hier genadeloos worden afgestraft
Mag ook wel, mongool.quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef strakkeman het volgende:
ik merk dat taalfouten hier genadeloos worden afgestraft
Ik 450. Dat was echt fantastischquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!
quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn lalalalalalallalalalal
ik zal voortaan de woorden wel googelen. Alles voor FOK!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!
sukkeltjequote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn lalalalalalallalalalal
Of je flikkert gewoon op. Ook een optie.quote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ik zal voortaan de woorden wel googelen. Alles voor FOK!!!!!!!
Vis is een optiequote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Of je flikkert gewoon op. Ook een optie.
Man, het verschil tussen hun en zij niet wetenquote:Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ik zal voortaan de woorden wel googelen. Alles voor FOK!!!!!!!
opflikkeren ook.quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vis is een optie [ afbeelding ]
Lekker hypocriet bezig weerquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Man, het verschil tussen hun en zij niet weten
quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vis is een optie [ afbeelding ]
Zin om een potje ETS 2 te doen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
opflikkeren ook.
Deal with it. [ afbeelding ]
het was ook maar een grapje. waarom alles zo letterlijk nemenquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hij heeft een Galatasaray teken. Ik denk dat het een Turk is. Die hebben vaak een taalachterstand.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ik rond scheikunde nog even af, dan kom ik eraan. Wat is je tag?quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zin om een potje ETS 2 te doen?
Kan het serieus online?quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik rond scheikunde nog even af, dan kom ik eraan. Wat is je tag?
quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij heeft een Galasataray teken. Ik denk dat het een Turk is. Die hebben vaak een taalachterstand.
Galatasarayquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij heeft een Galasataray teken. Ik denk dat het een Turk is. Die hebben vaak een taalachterstand.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het heel graag wilt kan alles
Niet tussen is en eens. Niet tussen me en mijn. Beetje kinderachtig om dan bij hem zo erop door te hameren.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Weet ik het verschil tussen hun en zij niet?
game of the yearquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zin om een potje ETS 2 te doen?
Of hoe die kutclub dan ook heet.quote:
FatneckTruckerquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik rond scheikunde nog even af, dan kom ik eraan. Wat is je tag?
we hebben een slechte kont hierquote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Of hoe die kutclub dan ook heet.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Of hoe die kutclub dan ook heet.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn tag in ETS2 is xXxTruckerTom1843xxx
voeg me toe
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
voeg me toe
VV verstuurd ;$$quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
voeg me toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
dit is toch niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ben jij er zo een?quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef bombmannl het volgende:
Maar eens beginnen met leren voor examenweek
laatste paar uurtjes zo herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef bombmannl het volgende:
hier ookquote:
na de toetsweek I guessquote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
wanneer stop je eens met de chauffeur uithangen en kom je voetballuh
Huh wat?quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
wanneer stop je eens met de chauffeur uithangen en kom je voetballuh
Klikte hem even aan om te kijken, 88%quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier ookik zat echt zo van, huh?
[..]
na de toetsweek I guess
di natale cfquote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef zerokil het volgende:
Balotelli----DiNatale
--------Miccoli--------
OF
Balotelli----Miccoli
--------DiNatale--------
Ik zeg 2, koop je IF Miccoli? Die is ziek nice.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef zerokil het volgende:
Balotelli----DiNatale
--------Miccoli--------
OF
Balotelli----Miccoli
--------DiNatale--------
Zit er zoveel verschil in de IF versies??quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik zeg 2, koop je IF Miccoli? Die is ziek nice.
ja hij is echt op ik speel ook met hemquote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Jezus, die Balotelli is echt bizar goed. Net voor het eerst tegen iemand met hem in het team gespeeld en die schiet alles er in, terwijl ik mijn laatste 15 potjes gewonnen had
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/11522/926quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zit er zoveel verschil in de IF versies??
Heb je deze week examen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef bombmannl het volgende:
Hij speelt zoals deze clip!quote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef forztwente het volgende:
Hoe speelt van Persie dan? Ik wil hem als ST in een 4-1-2-1-2 gebruiken naast ballotelli..
geweldig knul, echt geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Anonymous61 het volgende:
lol IF CB en david luiz + RB>RV
[ afbeelding ]
Soort van, zit in 5 vwo, toetsen die meetellen voor examen. Maar heb heel lucky rooster 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, weekendquote:
lucky fucker jijquote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Soort van, zit in 5 vwo, toetsen die meetellen voor examen. Maar heb heel lucky rooster 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, weekend
Dacht dat IF Miccoli 60k was, blijkt hij 100k te zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/11522/926
IF vind ik toch zeer goed, als je veel geld hebt zou ik het doen maar niet noodzakelijk natuurlijk. Scheelt wel 50K.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelt zoals deze clip!
LEKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
dat topic in GAMquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kevin
Dat spelHoe kwam je hierop
Neequote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS: Heb je toevallig ook de niet youtube versie?
Dit is echt geniaalquote:
Dan laat maarquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dacht dat IF Miccoli 60k was, blijkt hij 100k te zijn.
Dan laat maar
Rrreeeeeeeeeeeeeeeeepostquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef Anonymous61 het volgende:
ik kan deze optie nergens vinden..![]()
[ afbeelding ]
hoeveel coins is kalas danquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan laat maar![]()
Ik kon het niet laten om toch nog wat te traden, meteen vond ik weer een Kalas 4-3-3 voor 500c.
is al een week zoquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Ze hebben nu ineens 7.5k promo packs met 1 item extra, zelfde prijs als gewone 7.5k packs -.-
quote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelt zoals deze clip!
LEKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Haha ja een soort toetsweek, heb ik ook gehad. Meestal was ik erg vroeg uit en kon ik die dag al leren voor de volgende dag, en ik gebruikte meestal het weekend ervoor. Maar je begint toch altijd veel te laat dan je eigenlijk zou moeten beginnen, ik was altijd blij als die week over was.quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Soort van, zit in 5 vwo, toetsen die meetellen voor examen. Maar heb heel lucky rooster 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, weekend
Mijn clip repostenquote:
ja maar in de gewone kans zonder 1 item extra is 50% meer kans op mesi maar weet niet of dit echt waar is horen zeggen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Ze hebben nu ineens 7.5k promo packs met 1 item extra, zelfde prijs als gewone 7.5k packs -.-
het weekend na de toetsweek is altijd geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha ja een soort toetsweek, heb ik ook gehad. Meestal was ik erg vroeg uit en kon ik die dag al leren voor de volgende dag, en ik gebruikte meestal het weekend ervoor. Maar je begint toch altijd veel te laat dan je eigenlijk zou moeten beginnen, ik was altijd blij als die week over was.
Ik had hem er net voor op utjoepquote:
Of je moet op alle toetsen een 2 hebben gehaald, maar dan moet je wel heel dom zijn. Wel een heerlijk gevoel dat weekend inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het weekend na de toetsweek is altijd geweldig
De laatste dag van de toetsweekquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je had in ieder geval altijd een reden om te feestenquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Of je moet op alle toetsen een 2 hebben gehaald, maar dan moet je wel heel dom zijn. Wel een heerlijk gevoel dat weekend inderdaad.
Maandag nog een toets hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ik stem voorquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Eigenlijk hoort het zo te zijn: 1 week vakantie - toetsweek - 1 week vakantie.
Jajajajaja.
verbreek je recordquote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb al gefapt vandaag maar na dat filmpje van Vandermar krijg je toch zo weer behoefte
quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste dag van de toetsweekkroegje in om 12 uur en met sluitingstijd er pas weer uit
Happyhour Odessa.quote:
I know, maar is skipbaarquote:
Gym skippen is 4 uren terugkomen hierquote:
gym is echt nutteloosquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gym skippen is 4 uren terugkomen hier
Kent is een lucky fucker. Skipt uren bij de vleet en hij hoeft nooit in te halenquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gym skippen is 4 uren terugkomen hier
quote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Allemaal scholiertjes hier trouwens.
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooienquote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Gym skippen![]()
Het enige waar ik altijd naar uitkeek. Gymlekker voetballen
De Vleet is streng oid?quote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent is een lucky fucker. Skipt uren bij de vleet en hij hoeft nooit in te halen
Ik raad je hbo af, projectgroepjesquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]had al op een lol_hbo kunnen zitten
blijven zitten in 5vwo
Jullie ook alquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooien
dat is een gezegde (geloof ikquote:
binnen speerwerpen ja?quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooien
Nog nooit van gehoordquote:
Dat betekent dat hij vaak skipt.quote:
Nee?quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Als je Gym al skipt dan is FIFA spelen zeker het dichtst dat je bij sporten bent geweest.
Nu binnen. Dat wordt dus trampoline springen en in de "ringen hangen"quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is een gezegde (geloof ik)
[..]
binnen speerwerpen ja?
Ga ook uni doen (als ik mijn examen haalquote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik raad je hbo af, projectgroepjesen vaak zit je ook nog bij mensen die maar lopen om te kutten.
gay as fuckquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nu binnen. Dat wordt dus trampoline springen en in de "ringen hangen"
wij mochten nooit voetballen altijd volleybalquote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Gym skippen![]()
Het enige waar ik altijd naar uitkeek. Gymlekker voetballen
Wij mogen dit jaar steeds 2 sporten kiezen per les, soms meer als er extra zalen beschikbaar zijn. Verder binnenkort weer keuze onderdeelquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gay as fuck![]()
wij gaan altijd basketballen of voetballen
Juist niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Als je Gym al skipt dan is FIFA spelen zeker het dichtst dat je bij sporten bent geweest.
We beginnen de les ook altijd met een warming upquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gay as fuck![]()
wij gaan altijd basketballen of voetballen
Zat je soms bij mij in de klas?quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wij mochten nooit voetballen altijd volleybal![]()
dat vind ik niet zo raar hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
We beginnen de les ook altijd met een warming up![]()
Wij krijgen geen cijfer voor gym, je krijgt een "naar behoren" of "niet naar behoren", als je er altijd bent heb je nbquote:
Krijger snapt er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
We beginnen de les ook altijd met een warming up![]()
Trampoline springenquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nu binnen. Dat wordt dus trampoline springen en in de "ringen hangen"
Ja gym met allemaal van die dikke meiden in de klas is wel echt een hel. Maar goed al meer dan 3 jaar geen gym meer dusquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Juist niet.Die mongolenmeisjes die niet eens 2 minuten kunnen rennen. Ik train 4x in de week. En dan ook nog wedstrijden. Dat uurtje gym in de week waar je kut doet kan er dus wel vanaf.
dat ging ik laatst doen met een vriendquote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Trampoline springen. twee trampolines achter elkaar voor de basket en dunken
![]()
Beste Gymles ooit
Alsof je wat gaat doen waarvoor je een warming up nodig hebtquote:
Hier is het beide, een o/v/g en cijfersquote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wij krijgen geen cijfer voor gym, je krijgt een "naar behoren" of "niet naar behoren", als je er altijd bent heb je nb
quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Alsof je wat gaat doen waarvoor je een warming up nodig hebt
En dan na 30 seconden meteen sprinten terwijl het iets van 2/3 graden was
Lijkt wel of we bij elkaar in de klas zitten.quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Krijger snapt er echt helemaal niks van.![]()
Na 1 minuut moet je al vol sprinten.
Wij ookquote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
In de eerste klas kregen we een schriftelijke overhoring voor gym![]()
Wie was dat?quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet nog dat wij gingen volleyballen in de gymzaal... Zo'n gozer ramde die bal echt compleet verkeerd weg, dwars door een ruit heen
Wie?quote:Op zondag 4 november 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet nog dat wij gingen volleyballen in de gymzaal... Zo'n gozer ramde die bal echt compleet verkeerd weg, dwars door een ruit heen
Die heb ik ook, stuk of 3. Nadeel is wel dat ze moddervet zijnquote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef strakkeman het volgende:
oooh ik had altijd zo een lekkere meid in mijn klas met van die huuuuuuuge bouncing titties![]()
.
Als we knietjes moesten doen tijdens de warming up waren alle ogen naar rechts
kom op ETS danquote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, stuk of 3. Nadeel is wel dat ze moddervet zijn
quote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
momo![]()
nou ja, dwars doorheen is overdreven, maar er zat wel een hele mooie ster in die ruit
Bij ons eerste gymles al die meisjes in strakke hempjes met van die bandjes, krijgen ze in het eerste kringbespreking te horen dat ze voortaan gewoon t-shirts aan moeten doenquote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef strakkeman het volgende:
oooh ik had altijd zo een lekkere meid in mijn klas met van die huuuuuuuge bouncing titties![]()
.
Als we knietjes moesten doen tijdens de warming up waren alle ogen naar rechts
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, stuk of 3. Nadeel is wel dat ze moddervet zijn
2 goals, krijgt geen IF denk ik hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef MartijnTor het volgende:
Jammer dat Bony waarschijnlijk een IF krijgt, had liever een silver gezien:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |