Rrreeeeeeeeeeeeeeeeepostquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef Anonymous61 het volgende:
ik kan deze optie nergens vinden..![]()
[ afbeelding ]
hoeveel coins is kalas danquote:Op zondag 4 november 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan laat maar![]()
Ik kon het niet laten om toch nog wat te traden, meteen vond ik weer een Kalas 4-3-3 voor 500c.
is al een week zoquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Ze hebben nu ineens 7.5k promo packs met 1 item extra, zelfde prijs als gewone 7.5k packs -.-
quote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelt zoals deze clip!
LEKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Haha ja een soort toetsweek, heb ik ook gehad. Meestal was ik erg vroeg uit en kon ik die dag al leren voor de volgende dag, en ik gebruikte meestal het weekend ervoor. Maar je begint toch altijd veel te laat dan je eigenlijk zou moeten beginnen, ik was altijd blij als die week over was.quote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Soort van, zit in 5 vwo, toetsen die meetellen voor examen. Maar heb heel lucky rooster 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, dag vrij, 2 toetsen, weekend
Mijn clip repostenquote:
ja maar in de gewone kans zonder 1 item extra is 50% meer kans op mesi maar weet niet of dit echt waar is horen zeggen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Ze hebben nu ineens 7.5k promo packs met 1 item extra, zelfde prijs als gewone 7.5k packs -.-
het weekend na de toetsweek is altijd geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha ja een soort toetsweek, heb ik ook gehad. Meestal was ik erg vroeg uit en kon ik die dag al leren voor de volgende dag, en ik gebruikte meestal het weekend ervoor. Maar je begint toch altijd veel te laat dan je eigenlijk zou moeten beginnen, ik was altijd blij als die week over was.
Ik had hem er net voor op utjoepquote:
Of je moet op alle toetsen een 2 hebben gehaald, maar dan moet je wel heel dom zijn. Wel een heerlijk gevoel dat weekend inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het weekend na de toetsweek is altijd geweldig
De laatste dag van de toetsweekquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je had in ieder geval altijd een reden om te feestenquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Of je moet op alle toetsen een 2 hebben gehaald, maar dan moet je wel heel dom zijn. Wel een heerlijk gevoel dat weekend inderdaad.
Maandag nog een toets hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef strakkeman het volgende:
[..]
ik stem voorquote:Op zondag 4 november 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Eigenlijk hoort het zo te zijn: 1 week vakantie - toetsweek - 1 week vakantie.
Jajajajaja.
verbreek je recordquote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb al gefapt vandaag maar na dat filmpje van Vandermar krijg je toch zo weer behoefte
quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste dag van de toetsweekkroegje in om 12 uur en met sluitingstijd er pas weer uit
Happyhour Odessa.quote:
I know, maar is skipbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |