oja? Ik zie er maar weinig onder mijn prijs op staan hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wordt nu ook geundercut op van Rhijn, maar ik heb er net weer 1 goedkoop opgepikt
In het echt is hij nog slechterquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
heb met hem gespeeld wat een drama op fut
is hij zo duur?quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al bijna 10 minuten op
FC Netherlands of BukkakeGangquote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb alle 433 kaartjes van hem in TP .
Suc6
goedkoopste 4-3-3 is 3,9Kquote:
kopen hun coins ja?quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
mensen met de beste teams zijn meestal slecht omdat hun coins kopen
Er staan nu 4 op onder jouw prijs, maar nu moet ik dus eigenlijk ook undercutten om die van mij die ik net had gekocht te verkopenquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja? Ik zie er maar weinig onder mijn prijs op staan hoor
en heel slim gespeeld steef
quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
mensen met de beste teams zijn meestal slecht omdat hun coins kopen
gewoon voor dezelfde prijs joh, die verkopen overnight wel, of anders morgen. Ik merk wel dat de prijzen in het weekend lager zijnquote:Op zondag 4 november 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan nu 4 op onder jouw prijs, maar nu moet ik dus eigenlijk ook undercutten om die van mij die ik net had gekocht te verkopen
Droogquote:
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef strakkeman het volgende:
ik merk dat taalfouten hier genadeloos worden afgestraft
Mag ook wel, mongool.quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef strakkeman het volgende:
ik merk dat taalfouten hier genadeloos worden afgestraft
Ik 450. Dat was echt fantastischquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!
quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn lalalalalalallalalalal
ik zal voortaan de woorden wel googelen. Alles voor FOK!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dankzij fok ben ik met Nederlands wel 2 punten omhoog gegaan! Go FOK!
sukkeltjequote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
schelden doet geen pijn lalalalalalallalalalal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |