Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezien
Die eerste 10 minuten slaan echt nergens opquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.
Je moet wel weten wat je te wachten staat en niet verwachten dat je een "normale" actiefilm krijgt natuurlijk, maar dat snapt iedereen wel neem ik aan
Snap niet waarom die Chinese chick erin zit.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een leuke film joh..verstand op 0 en actie + droge humor met wat oude helden..niks mis mee. Vond deze ook veel leuker dan deel 1.
Je moet wel weten wat je te wachten staat en niet verwachten dat je een "normale" actiefilm krijgt natuurlijk, maar dat snapt iedereen wel neem ik aan
De eerste film, dat stukje met Willis, Stalone en Arnoldquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga nu xboxen zie jullie wel verschijnenquote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
Iwan en Rijst gaan we nou clubben of niet.
Heb je FC Legit verlaten omdat het record negatief geworden was?quote:
Ja? 1 was vetquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezien
Nee, watdan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb je FC Legit verlaten omdat het record negatief geworden was?
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van julliequote:
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensenquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van jullie
En zag een negatief record en jou niet meer bij de members
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Oja City-Ajax dinsdagdat wordt huilen
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?
Best wel ja, die statsquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word even geraped door Giovani Dos Santos. OP much.
Was er vandaag weer een nieuwe?quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb nu alles gezien van The Walking Dead. Wat nu.
Hij is Rmquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wil ik een team met hem, Orellana en El Arabi.
dit dus.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajax
ah haha, kquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensen
Nu weer met klein vast groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |