PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Mag ik een keer jouw sok-sandalen lenen? Dan mag jij mijn orgasmatron lenen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Jonnsie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het blijft een leuke site
Lekker allemaal aften en ontstekingen aan je pikquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Pijpbeurt is 25 euro bij de meeste hoeren , optie ?
Betalen om gepijpt te worden.quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
Dat vragen de meiden die voor mij werken, neuken is 50-100 euro uurquote:
Ja we weten het nu wel, en het boeit ons ook niet echt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Fernandez is vergeleken met vorig jaar ook goedkoop
Jij weet niet eens welke Fernandezquote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja we weten het nu wel, en het boeit ons ook niet echt.
Ik dacht dat we op meer mankracht aan het wachten warenquote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
Iwan en Rijst gaan we nou clubben of niet.
Er zijn dan ook best veel mogelijkheden en je geeft geen uitleg. En het is al de 2e keer dat je het post. Maar vooral, het boeit gewoon niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet niet eens welke Fernandez
Nee?quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn dan ook best veel mogelijkheden en je geeft geen uitleg. En het is al de 2e keer dat je het post. Maar vooral, het boeit gewoon niet.
Ik zeg helemaal nergens welke ik bedoel, en jij ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
Dit gaat over een andere. DIe jij bedoelt is Guyon.
SMS GUY ON naar 4040quote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
En ik ga het al helemaal niet meer vertellen nu.quote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens welke ik bedoel, en jij ook niet
Van Fiorentina dan? Die heb ik, maar die is sloomquote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben IF.quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat we op meer mankracht aan het wachten waren
Okquote:Op zondag 4 november 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ik ga het al helemaal niet meer vertellen nu.
Lolquote:Op zondag 4 november 2012 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Rich in zijn GJE-mobiel.
[ afbeelding ]
Neen. Ik pomp er nog een aflevering Breaking Bad doorheenquote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben dus niet? Dan ga ik nog een potje chocoladerapen met mijn nieuwe team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Neen. Ik pomp er nog een aflevering Breaking Bad doorheenJoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Sowieso een rare vogel die Vinkquote:
Expendables 2 slechtste film die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
The Expendables 2 2012 720p BluRay x264-PSiG
En Total Recall en The Watch zijn er ook (waren al genoemd geloof ik).
Heb ik mijn werk weer gedaan. Doei.
Hmm, helaas is Batman er nog niet!quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een rare vogel die Vink
Zo'n overduidelijke penalty geeft hij niet maar hij fluit vervolgens wel voor die blessure van Chadli en geeft een vrije trap tegen Feyenoord terwijl er helemaal niets gebeurde
Nee? Echt sowieso niet, hij wordt niet geraaktquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoor
Nog altijd beter dan de scheids die wij vandaag hadden. We moesten thuis voetballen en we staan met 2-1 voor. Speler krijgt een voorzet en kan hem erin schieten maar wordt getorpedeerd door twee spelers van de andere partij. Geen strafschopquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een rare vogel die Vink
Zo'n overduidelijke penalty geeft hij niet maar hij fluit vervolgens wel voor die blessure van Chadli en geeft een vrije trap tegen Feyenoord terwijl er helemaal niets gebeurde
The watch is niet zo heel leuk. Gisteren gezienquote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Ben je blind ofzo. Ze hebben die herhaling nog laten zien en hij raakte hem niet eensquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
chadli word daar gewoon getrapt door immers hoor
ooh oke dat is mijn fout danquote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Echt sowieso niet, hij wordt niet geraakt
Batman is er toch al even?quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, helaas is Batman er nog niet!![]()
Die wil ik nog net iets liever zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |