Nee, watdan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb je FC Legit verlaten omdat het record negatief geworden was?
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van julliequote:
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensenquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee wou ff stats van onze club checken maar de link die ik had opende die van jullie
En zag een negatief record en jou niet meer bij de members
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Oja City-Ajax dinsdagdat wordt huilen
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zo overtuigd na vorige wedstrijd tegen City?
Best wel ja, die statsquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word even geraped door Giovani Dos Santos. OP much.
Was er vandaag weer een nieuwe?quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb nu alles gezien van The Walking Dead. Wat nu.
Hij is Rmquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wil ik een team met hem, Orellana en El Arabi.
dit dus.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat Kevin altijd negatief is over Ajax
ah haha, kquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee was nieuwe gemaakt weer, teveel mensen
Nu weer met klein vast groepje
Das kut, hij moest CAM zijn zodat 4-2-2-2quote:
Leren....quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb nu alles gezien van The Walking Dead. Wat nu.
Gewoon 4-3-3 met Piatti links, El Arabi/Iago Aspas ST en Dos Santos rechtsquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wil ik een team met hem, Orellana en El Arabi.
Ga jij H10 morgen doen? En die examenvragen al gedaan?quote:
Ik ga nu met dat examen beginnen.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga jij H10 morgen doen? En die examenvragen al gedaan?
quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon 4-3-3 met Piatti links, El Arabi/Iago Aspas ST en Dos Santos rechts
Nep supporterquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Oja City-Ajax dinsdagdat wordt huilen
Heb jij geen dingen die je moet doen ofzo ipv fifaquote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart is echt slecht ineens
Nog geen 1 gered deze pot
Als je nou eens goed verdedigd.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart is echt slecht ineens
Nog geen 1 gered deze pot
Verdomme de hele week geen fifa gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb jij geen dingen die je moet doen ofzo ipv fifa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |