Gym skippen is 4 uren terugkomen hierquote:
gym is echt nutteloosquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gym skippen is 4 uren terugkomen hier
Kent is een lucky fucker. Skipt uren bij de vleet en hij hoeft nooit in te halenquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gym skippen is 4 uren terugkomen hier
quote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Allemaal scholiertjes hier trouwens.
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooienquote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Gym skippen![]()
Het enige waar ik altijd naar uitkeek. Gymlekker voetballen
De Vleet is streng oid?quote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent is een lucky fucker. Skipt uren bij de vleet en hij hoeft nooit in te halen
Ik raad je hbo af, projectgroepjesquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]had al op een lol_hbo kunnen zitten
blijven zitten in 5vwo
Jullie ook alquote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooien
dat is een gezegde (geloof ikquote:
binnen speerwerpen ja?quote:Op zondag 4 november 2012 21:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja maar wij gaan speerwerpen en frisbee gooien
Nog nooit van gehoordquote:
Dat betekent dat hij vaak skipt.quote:
Nee?quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Als je Gym al skipt dan is FIFA spelen zeker het dichtst dat je bij sporten bent geweest.
Nu binnen. Dat wordt dus trampoline springen en in de "ringen hangen"quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is een gezegde (geloof ik)
[..]
binnen speerwerpen ja?
Ga ook uni doen (als ik mijn examen haalquote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik raad je hbo af, projectgroepjesen vaak zit je ook nog bij mensen die maar lopen om te kutten.
gay as fuckquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nu binnen. Dat wordt dus trampoline springen en in de "ringen hangen"
wij mochten nooit voetballen altijd volleybalquote:Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Gym skippen![]()
Het enige waar ik altijd naar uitkeek. Gymlekker voetballen
Wij mogen dit jaar steeds 2 sporten kiezen per les, soms meer als er extra zalen beschikbaar zijn. Verder binnenkort weer keuze onderdeelquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gay as fuck![]()
wij gaan altijd basketballen of voetballen
Juist niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Als je Gym al skipt dan is FIFA spelen zeker het dichtst dat je bij sporten bent geweest.
We beginnen de les ook altijd met een warming upquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gay as fuck![]()
wij gaan altijd basketballen of voetballen
Zat je soms bij mij in de klas?quote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef strakkeman het volgende:
[..]
wij mochten nooit voetballen altijd volleybal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |