quote:To relatieplanet, or not to relatieplanet
Ook al zijn velen je al voor gegaan: de stap zetten naar internetdaten is best lastig. PS Radio geeft je tips en tricks!
Was het een jaar of acht nog raar als je je partner via internet had leren kennen, en loog je er dan samen gewoon over, inmiddels is het de normaalste zaak van de wereld. Of je nou kiest voor Relatieplanet, Lexa of Parship, internetdaten is hot. En de manier om aan een serieuze partner te komen. Of niet?
Liefde of scharrel
Heb jij echte liefde leren kennen op een datingsite? Of zocht je die en draaide de beste date uit op een scharrel en dat was het wel weer? Wat zijn jouw ervaringen? En welke tips en tricks heb jij? Wat moet je doen met je profielfoto, waar moet je op letten als je een tekst schrijft en waar moet je op letten als je andere profielen afstruint? Laat het weten in PS Radio door te smsen naar 3333 of door te twitteren met #PSRadio.
Ben benieuwd. Nog nooit een date via een datingsite gehad, wel dates met mannen die ik via internet heb leren kennen.quote:
Ha, ik heb daar bijna eens een vakantiebaantje gehad. Blij dat ik het niet gedaan hebquote:
LExa?quote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ha, ik heb daar bijna eens een vakantiebaantje gehad. Blij dat ik het niet gedaan heb
Nee, Relatieplanet. Censuur dienstquote:
Hoe kom je nou weer bij een bijbaan bij relatieplanet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, Relatieplanet. Censuur dienst
Uitzendbureauquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij een bijbaan bij relatieplanet?
Censuur dienstquote:
Ben er niet aan begonnen trouwensquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
(lees: uren lang penissen blurren en verwijderen)
Oh, dat had je al getypt, niet bij stilgestaan. Wat een vakantiebaanquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
In feite doe ik op Fok niets andersquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat had je al getypt, niet bij stilgestaan. Wat een vakantiebaan
quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
Moet ik je even herinneren aan het feit dat jij vond dat wij vrouwen de verkeerde gedachten hadden bij deze UI?quote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In feite doe ik op Fok niets anders
[ afbeelding ]
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vond een vent die aan z'n blote buik zat te krabben al wat te ver gaan in dit beschaafde topic. Dat jullie vrouwen er meteen een ander idee bij hebben zegt meer over jullie dan over mijquote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ik je even herinneren aan het feit dat jij vond dat wij vrouwen de verkeerde gedachten hadden bij deze UI?
Dat is niet wat de censuurdienst bij Relatieplanet in zou houden en je zei daarna dat je 't hier al deed. Probeer je er nog maar eens uit te reddenquote:Op zondag 4 november 2012 19:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vond een vent die aan z'n blote buik zat te krabben al wat te ver gaan in dit beschaafde topic. Dat jullie vrouwen er meteen een ander idee bij hebben zegt meer over jullie dan over mij
'In feite' was een slechte woordkeus. 'In principe' was beter geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is niet wat de censuurdienst bij Relatieplanet in zou houden en je zei daarna dat je 't hier al deed. Probeer je er nog maar eens uit te redden
Ik geef het opquote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
'In feite' was een slechte woordkeus. 'In principe' was beter geweest.
Wat?quote:
Ik vat het nietquote:
Ik geef het op om jou te overtuigen. Dat was toch niet zo moeilijk?quote:
Ik heb gewonnenquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef het op om jou te overtuigen. Dat was toch niet zo moeilijk?
Ja dit ja:quote:
Zo is winnen niet leukquote:
Loop gewoon de Blokker/Xenos/Douwe Egberts/whatever in en zoek de grootste mok uit?quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek nog een lekker grote stevige mok voor mijn dagelijks dosis koffie of warme chocolademelk. Iemand tips daarvoor?
GRATIS!quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek nog een lekker grote stevige mok voor mijn dagelijks dosis koffie of warme chocolademelk. Iemand tips daarvoor?
Volgens mij is dat een normaal formaat mokquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GRATIS!
http://verzamelen.marktpl(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1
"Henk" biedt 5 euroquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een normaal formaat mokEnneh, Frans Bauer
Zul je denk ik naar een servieszaak moeten. Heb je geen afbeelding ofzo? Ik kom nooit in koffiehuizenquote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek meer zo mok die je wel is ziet in van de hippe koffiehuizen, waar geloof ik wel meer dan een halve liter in kwijt kan
NEU!quote:
Ik heb er een van Ikea 500ml -750ml denk ik. Volgens mij heette die Slurp.quote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek meer zo mok die je wel is ziet in van de hippe koffiehuizen, waar geloof ik wel meer dan een halve liter in kwijt kan
quote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Evertjan het volgende:
Dat vind ik sowieso leuk aan PS Radio, dat ze de muziek aanpassen aan het onderwerpquote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef CindieY het volgende:
I'm tired of using technology, I need you right in front of me.
Past goed bij het onderwerp
Jepquote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso leuk aan PS Radio, dat ze de muziek aanpassen aan het onderwerp
quote:
*geldt.quote:
Schilfertruffel en warme choco hebben? Comfortfoodquote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
Gaan ze het ook nog over daten hebben... Net een onderwerp waarop ik niet zit te wachten op het moment!!!
Waarom niet?quote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
Gaan ze het ook nog over daten hebben... Net een onderwerp waarop ik niet zit te wachten op het moment!!!
Meh, net soep gehad en die twijfelt of hij naar beneden moet of dat hij weer terug naar boven wilquote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schilfertruffel en warme choco hebben? Comfortfood
Nou, dan maar een digitale knuffel.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, net soep gehad en die twijfelt of hij naar beneden moet of dat hij weer terug naar boven wil
Dat nooitquote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Zit iedereen aan de buis gekluisterd voor BZV ofzo?
Mjammie!quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Boh, even die James Deen opgezocht, maar eh, mag er best wezen
[ afbeelding ]
gwn beetje in de ronte nuecken hatseeeeequote:Op zondag 4 november 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Zit iedereen aan de buis gekluisterd voor BZV ofzo?
Misschien over een tijdje wel weer, maar voor nu ga ik me maar op school storten geloof ikquote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gwn beetje in de ronte nuecken hatseeeee
Gevonden!quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Evertjan het volgende:
Inkoppertjequote:
Is het weer zo ver?quote:
Slaap lekker, I guess?quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een bed.
Zeker na een aantal drukke dagen en een heel korte nacht.
Ja, dat ook ja...quote:Op zondag 4 november 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een bed.
Zeker na een aantal drukke dagen en een heel korte nacht.
Ja klopt, maar eerst even Fokken enzo.quote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het leek me zo logisch na je bericht
Ga dat eens gauw doenquote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef henkde_j het volgende:
Forrest Gump nog nooit helemaal gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga dat eens gauw doen
Maar ik wist het antwoord welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Da's nog geen excuus om de film niet helemaal gezien te hebbenquote:
Waarom elke keerquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's nog geen excuus om de film niet helemaal gezien te hebben
Ik zit al met twee handen omhoog achter m'n bureauquote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Wordt het nu al heel erg EO-erig qua muziek?
Ik versta zoiets als "we are Christian soldiers", dus volgens mij heb je gelijkquote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Dat zingen ze ookquote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik versta zoiets als "we are Christian soldiers", dus volgens mij heb je gelijk
Die verwijtenquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/18414quote:Op zondag 4 november 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Aw gossie, zo bedoelde ik het nietquote:
Alleen maar zondagquote:Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/18414
Whehe, tis wel een typische EO-plaat.
Ik had nog niet eens op de tekst gelet, ik vond het qua geluid/sfeer gewoon typisch christelijkquote:Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay![]()
Voor mijn oren dan, niet voor de muziek
Je moet het voelen!quote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens op de tekst gelet, ik vond het qua geluid/sfeer gewoon typisch christelijk
Oh, vandaar dat m'n armen de lucht in wilden en ik mijn ogen wilde sluitenquote:Op zondag 4 november 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens op de tekst gelet, ik vond het qua geluid/sfeer gewoon typisch christelijk
quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
Dit liedje past goed bij de omroep, EEEEOOOO.
Matige woordgrapquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
Dit liedje past goed bij de omroep, EEEEOOOO.
Toch die plofvogelscene?quote:
Die heb ik dan weer wel gezienquote:
De hele serie?quote:Op zondag 4 november 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een van m'n favo animatiefilms, top dus
Ik heb ze wel allemaal gezien, maar ik vind ze niet allevier (zoveel zijn het er namelijk) even geweldig.quote:
Trusten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trusten.
Spannende week voor de boeg Pino. Hopen dat je woensdag meer zekerheid hebt over het behoud van je baan
Vind het echt een prima bandje. Alleen dat gedrocht van Plagequote:
Zo verschrikkelijk vind ik Plage niet. Volgens mij is ie voor de meeste mensen gewoon teveel gedraaid.quote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het echt een prima bandje. Alleen dat gedrocht van Plage![]()
Plage is echt niet representatief voor hun andere nummers
het laatste shot, dat je alleen Bert in beeld ziet volgens mij, was nog epischer. wat een baas is BodywarmerBert toch ook!quote:
Zapte er vanavond langs. Heerlijk die pijnlijke momentenquote:Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het laatste shot, dat je alleen Bert in beeld ziet volgens mij, was nog epischer. wat een baas is BodywarmerBert toch ook!
dat zit gewoon niet in sommige mensen...ik ben zelf ook niet bepaald een romanticus, maar Bert spant toch wel de kroon. als ie ooit kinderen krijgt wil ik reïncareren in 1 van zijn (achter)kleinkinderenquote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zapte er vanavond langs. Heerlijk die pijnlijke momenten![]()
Die champagnefles ook. Doe dan tenminste je best om romantisch te zijn
Maar kom op zeg. Zo lomp, dat moet je zelf ook wel door hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit gewoon niet in sommige mensen...ik ben zelf ook niet bepaald een romanticus, maar Bert spant toch wel de kroon. als ie ooit kinderen krijgt wil ik reïncareren in 1 van zijn (achter)kleinkinderen
dat hoeft niet. en ik denk dat Bert het gewoon moeilijk vindt zichzelf bloot te geven, laat staan met al die camera's. en het zou me ook niet verbazen als Bert nog nooit een vriendinnetje heeft gehad of zelfs maar gepoogd heeft een meisje te versieren. zulke mensen zijn er, geloof me maarquote:Op maandag 5 november 2012 00:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar kom op zeg. Zo lomp, dat moet je zelf ook wel door hebben
dat heb je ook! zeker een paar weken geleden toen Bodywarmer Bert een soort groen condoom aantrok en tot zijn oksel in een koe verdween.quote:Op maandag 5 november 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Nou krijg ik nog het gevoel dat ik iets gemist heb ook
Ow gut, de arme manquote:Op maandag 5 november 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook! zeker een paar weken geleden toen Bodywarmer Bert een soort groen condoom aantrok en tot zijn oksel in een koe verdween.
en dan daarna een kort interviewtje waarin Bert zegt: "ik kan beter met koeien omgaan dan met vrouwen. Koeien zeggen niets terug".
prachtvent die Bert
quote:Op maandag 5 november 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook! zeker een paar weken geleden toen Bodywarmer Bert een soort groen condoom aantrok en tot zijn oksel in een koe verdween.
en dan daarna een kort interviewtje waarin Bert zegt: "ik kan beter met koeien omgaan dan met vrouwen. Koeien zeggen niets terug".
prachtvent die Bert
nou, hij heeft al met een gezonde Hollandse boerendeerne in de Parijse theekopjes gezeten! en dat is mij nooit gelukt...of mijn moeder moet ook meetellen....quote:Op maandag 5 november 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow gut, de arme manZo kom je toch nooit aan een relatie?
ik denk dat wanneer Bert de tijd krijgt hij iig hondstrouw is en een prima echtgenoot zou zijn. eet zonder te zeuren je eten op en waarschijnlijk mag je nog met die leuke buurman in het hooi rommelen ook nog!quote:
Totdat je z'n darkside tegenkomt. Dat hij z'n vrouw opwacht met de handschoen in de slaapkamerquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, hij heeft al met een gezonde Hollandse boerendeerne in de Parijse theekopjes gezeten! en dat is mij nooit gelukt...of mijn moeder moet ook meetellen....
[..]
ik denk dat wanneer Bert de tijd krijgt hij iig hondstrouw is en een prima echtgenoot zou zijn. eet zonder te zeuren je eten op en waarschijnlijk mag je nog met die leuke buurman in het hooi rommelen ook nog!
Ik heb ook nog nooit in theekopjes gezeten met de man van m'n dromenquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, hij heeft al met een gezonde Hollandse boerendeerne in de Parijse theekopjes gezeten! en dat is mij nooit gelukt...of mijn moeder moet ook meetellen....
[..]
ik denk dat wanneer Bert de tijd krijgt hij iig hondstrouw is en een prima echtgenoot zou zijn. eet zonder te zeuren je eten op en waarschijnlijk mag je nog met die leuke buurman in het hooi rommelen ook nog!
Ik zit na te denken of ik inderdaad wel eens in theekopjes heb gezetenquote:Op maandag 5 november 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit in de theekopjes gezeten...
Wie wil me aanraken? Spreekwoordelijk dan
Ik heb eens vastgezeten in de "it's a small world after allll' attractiequote:Op maandag 5 november 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit in de theekopjes gezeten...
Wie wil me aanraken? Spreekwoordelijk dan
Nog nooit gezien hierquote:Op maandag 5 november 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit na te denken of ik inderdaad wel eens in theekopjes heb gezetenWaar kan je die dingen in Nederland eigenlijk vinden?
Met elke keer dat deuntje op de achtergrond?quote:Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb eens vastgezeten in de "it's a small world after allll' attractie
Ik ben vaak in Slagharen, Six Flags (of hoe 't ook maar mag heten tegenwoordig) en Hellendoorn geweest. En Drouwenerzandquote:
Dat weet ik niet meer. Maar dat deuntje krijg ik er nooit meer uitquote:Op maandag 5 november 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Met elke keer dat deuntje op de achtergrond?
Bert is zo'n man die volgens mij alles prima vindt. dus als je verkering hebt met Bert en je buiten de deur wil rotzooien mag dat. al moet je het wel eerlijk zeggen want volgens mij heeft hij wel een hekel aan achterbaksheid.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in theekopjes gezeten met de man van m'n dromenEn hoe zeg je dat, hij mag met de buurman in het hooi rommelen?
in de Efteling heb je het volgens mij redelijke vergelijkbare Monsieur Cannibale (die draaiende kookpotten)quote:Op maandag 5 november 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit na te denken of ik inderdaad wel eens in theekopjes heb gezetenWaar kan je die dingen in Nederland eigenlijk vinden?
dat moet een bijna-doodervaring zijn geweest maar gelukkig heb je het licht aan het einde vd tunnel bereiktquote:Op maandag 5 november 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb eens vastgezeten in de "it's a small world after allll' attractie
En daarna door naar de light paradequote:Op maandag 5 november 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet een bijna-doodervaring zijn geweest maar gelukkig heb je het licht aan het einde vd tunnel bereikt![]()
![]()
Alles gezien, behalve Six Flags. Daar ben ik ooit wel eens geweest, maar toen heette het nog "Flevohof"quote:Op maandag 5 november 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben vaak in Slagharen, Six Flags (of hoe 't ook maar mag heten tegenwoordig) en Hellendoorn geweest. En Drouwenerzand
zoek jij de thrills maar op, voor mij zijn de theekopjes eng genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
Nou, na enig zoeken: ik kan ook niet zeggen dat ik in theekopjes met een man heb gezeten. Maar ik ben dan ook veel meer een thrillseeker
Mja, Drouwenerzand is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 5 november 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles gezien, behalve Six Flags. Daar ben ik ooit wel eens geweest, maar toen heette het nog "Flevohof"
Met een man in deze attractie gezeten?quote:Op maandag 5 november 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
Nou, na enig zoeken: ik kan ook niet zeggen dat ik in theekopjes met een man heb gezeten. Maar ik ben dan ook veel meer een thrillseeker
Nee.quote:Op maandag 5 november 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met een man in deze attractie gezeten?
[ afbeelding ]
Juliana Dorp
Oh, Walibi World! Nu nog even bedenken met welk van de 6 jongens die ik op de basisschool in m'n klas had ik in zo'n ding heb gezetenquote:Op maandag 5 november 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theekopjes_%28attractie%29
Daar kunnen wij je niet mee helpenquote:Op maandag 5 november 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Walibi World! Nu nog even bedenken met welk van de 6 jongens die ik op de basisschool in m'n klas had ik in zo'n ding heb gezeten
Ik geloof dat ik maar bij m'n eerdere stelling blijfquote:Op maandag 5 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar kunnen wij je niet mee helpen
we kunnen natuurlijk CindieY opgeven voor "De Reünie"!quote:Op maandag 5 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar kunnen wij je niet mee helpen
Dat zei m'n collega ook alquote:
Zometeen even een bakkie pleur collega?quote:
Deze is echt héél slechtquote:
Kakhiel grapjes zijn veel te vaak veel te ver gezocht inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
Af en toe heeft Kakhiel iets leuks, maar na hem een paar weken op Twitter te hebben gevolgd was ik hem zat
Oh ja, dat was ik ook vergeten... Verre van sociaal hier op het momentquote:
#fail.twitter:DominiqueHeyde twitterde op maandag 05-11-2012 om 12:16:09Ai. De beëdiging heeft twee keer plaatsgevonden. De eerste keer was tien minuten vroeger dan afspraak met tv. Tweede keer dus nep reageer retweet
For fucks sakequote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Pino112 het volgende:
#fail.twitter:DominiqueHeyde twitterde op maandag 05-11-2012 om 12:16:09Ai. De beëdiging heeft twee keer plaatsgevonden. De eerste keer was tien minuten vroeger dan afspraak met tv. Tweede keer dus nep reageer retweet
Goed gedaan zegquote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Het is de schuld van de NOS. Zij zaten nog in de reclame terwijl de RTL (idd, de commercielen) geen reclame hadquote:
Dus op de RTL was het wel live?quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Het is de schuld van de NOS. Zij zaten nog in de reclame terwijl de RTL (idd, de commercielen) geen reclame had.
Jep. Op RTLZ hoorde je Bea protesteren toen het over moest: "maar dan wordt het een toneelstukje"quote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus op de RTL was het wel live?
en dat na mijn mooie request....quote:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat wasquote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat na mijn mooie request....
Dubbel zo mooi toch?quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat na mijn mooie request....
het was wel te harden in het zonnetjequote:
jaaaa, dat was ff nostalgie net!quote:
Ik zat vanmiddag in de auto en had geen mogelijkheid om te posten.quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 05-11-2012 om 15:18:50As di 13 nov wordt bekend gemaakt welke 3 DJ's in het Glazen Huis zullen worden opgesloten voor 3FM Serious Request 2012 in Enschede #SR12 reageer retweet
Iddquote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, dat is toch gewoon bekend dat het een cover is
quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
.quote:The main tune of the song is inspired by The Beatles' song "Ob-La-Di, Ob-La-Da," but also borrows heavily from Simon and Garfunkels' song "Cecilia." The single peaked in the top 10 worldwide
Dat tweede wist ik nietquote:
Waar ging dit over?quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
Datquote:
Fijn, nog meer Ben Howard.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef alors het volgende:
W000h0000000000 ze hebben de nieuwe single van Ben Howard ontdekt na een jaar Keep Your Head Up te draaien![]()
![]()
![]()
PARTY HAAAAAAARDDD
![]()
![]()
![]()
ikquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef themauster het volgende:
Ah de stekker gaat uit MSN was er nog iemand die dat gebruikt dan?
Op m'n werk veel gebruikt voor communicatie intern en met China... Maar goed, in China hebben ze alles, dus dan maar skypequote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef themauster het volgende:
Ik wel, maar ik gebruik bijna enkel skype.quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef themauster het volgende:
Was B toch?quote:
Ik wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef themauster het volgende:
Veenstraquote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef FZN05 het volgende:
s di 13 nov wordt bekend gemaakt welke 3 DJ's in het Glazen Huis zullen worden opgesloten voor 3FM Serious Request 2012 in Enschede #SR12
Soort MSN/SMS maar dan anders.quote:
zou wel aardig ziek zijn van BNN als ze dat hebben geflikt. Ik ben toch bang dat het echt isquote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat dat pestverhaal een BNN hoax is. Of anders een dappere actie van de ouders
Uhm, nee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat dat pestverhaal een BNN hoax is. Of anders een dappere actie van de ouders
Oh noes, dat gebruik ik nog best vaakquote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oooh! MSN messenger stopt er mee. Wauw.
Ik lees dat het geintegreerd is en nog verder wordt met Skype... dus je moet Skype installerenquote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh noes, dat gebruik ik nog best vaak
Dat heb ik al, maar dat haat ik... Webcamsquote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lees dat het geintegreerd is en nog verder wordt met Skype... dus je moet Skype installeren
Je kan ook gewoon chatten via Skype zonder webcamquote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik al, maar dat haat ik... Webcams
Oh?!quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon chatten via Skype zonder webcam
Blontjequote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!![]()
Nooit geweten... Heb wel eens zitten kleppen met iemand, terwijl ik m'n duim op de camera van m'n mobiel hield
quote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!![]()
Nooit geweten... Heb wel eens zitten kleppen met iemand, terwijl ik m'n duim op de camera van m'n mobiel hield
Heerlijk, kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk weer een keertje wf spelen neosje. Kan ik je weer even lekker de huid volschelden
wahahahahahahahaquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!![]()
Ik wist het verdomme echt niet!111!!quote:
Hoe krijg je DAT nu weer voor elkaar?!quote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!![]()
Ik wist het echt niet!!! *stampvoet*quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe krijg je DAT nu weer voor elkaar?!
Al sinds de start van Skype is het mogelijk om de videobellen, audiobellen en gewoon chatten... eigenlijk hetzelfde als wat de hedendaagse Windows Live Messenger kan. De focus ligt alleen anders (bij MSN/WLM op text, bij Skype op voice).
Is al een paar dagen aan het kloten... Rustig zoquote:
Mijn WA is altijd rustig, 1 groep en 3 vaste contacten.. En nog een paar bij bepaalde TV-progjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is al een paar dagen aan het kloten... Rustig zo
* 3rdRock geeft glaasje Roosvicee en zegt: komt wel goed schatje!quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet!!! *stampvoet*![]()
![]()
Geen idee waarom niet, vond het ook altijd een stom programma
Verdomme en mij geef je niks he vuil loederquote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock geeft glaasje Roosvicee en zegt: komt wel goed schatje!
Altijd druk hier, klep de hele dag door met iedereenquote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn WA is altijd rustig, 1 groep en 3 vaste contacten.. En nog een paar bij bepaalde TV-progjes.
Dank je!quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock geeft glaasje Roosvicee en zegt: komt wel goed schatje!
Verschil mot er zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme en mij geef je niks he vuil loeder
Sorry hoor klaagdoosquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Verschil mot er zijn![]()
En niet te veel op anderen schelden, straks blijft er niets meer voor mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |