quote:To relatieplanet, or not to relatieplanet
Ook al zijn velen je al voor gegaan: de stap zetten naar internetdaten is best lastig. PS Radio geeft je tips en tricks!
Was het een jaar of acht nog raar als je je partner via internet had leren kennen, en loog je er dan samen gewoon over, inmiddels is het de normaalste zaak van de wereld. Of je nou kiest voor Relatieplanet, Lexa of Parship, internetdaten is hot. En de manier om aan een serieuze partner te komen. Of niet?
Liefde of scharrel
Heb jij echte liefde leren kennen op een datingsite? Of zocht je die en draaide de beste date uit op een scharrel en dat was het wel weer? Wat zijn jouw ervaringen? En welke tips en tricks heb jij? Wat moet je doen met je profielfoto, waar moet je op letten als je een tekst schrijft en waar moet je op letten als je andere profielen afstruint? Laat het weten in PS Radio door te smsen naar 3333 of door te twitteren met #PSRadio.
Ben benieuwd. Nog nooit een date via een datingsite gehad, wel dates met mannen die ik via internet heb leren kennen.quote:
Ha, ik heb daar bijna eens een vakantiebaantje gehad. Blij dat ik het niet gedaan hebquote:
LExa?quote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ha, ik heb daar bijna eens een vakantiebaantje gehad. Blij dat ik het niet gedaan heb
Nee, Relatieplanet. Censuur dienstquote:
Hoe kom je nou weer bij een bijbaan bij relatieplanet?quote:Op zondag 4 november 2012 19:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, Relatieplanet. Censuur dienst
Uitzendbureauquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij een bijbaan bij relatieplanet?
Censuur dienstquote:
Ben er niet aan begonnen trouwensquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
(lees: uren lang penissen blurren en verwijderen)
Oh, dat had je al getypt, niet bij stilgestaan. Wat een vakantiebaanquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
In feite doe ik op Fok niets andersquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat had je al getypt, niet bij stilgestaan. Wat een vakantiebaan
quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Censuur dienst
Moet ik je even herinneren aan het feit dat jij vond dat wij vrouwen de verkeerde gedachten hadden bij deze UI?quote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In feite doe ik op Fok niets anders
[ afbeelding ]
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vond een vent die aan z'n blote buik zat te krabben al wat te ver gaan in dit beschaafde topic. Dat jullie vrouwen er meteen een ander idee bij hebben zegt meer over jullie dan over mijquote:Op zondag 4 november 2012 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ik je even herinneren aan het feit dat jij vond dat wij vrouwen de verkeerde gedachten hadden bij deze UI?
Dat is niet wat de censuurdienst bij Relatieplanet in zou houden en je zei daarna dat je 't hier al deed. Probeer je er nog maar eens uit te reddenquote:Op zondag 4 november 2012 19:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vond een vent die aan z'n blote buik zat te krabben al wat te ver gaan in dit beschaafde topic. Dat jullie vrouwen er meteen een ander idee bij hebben zegt meer over jullie dan over mij
'In feite' was een slechte woordkeus. 'In principe' was beter geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is niet wat de censuurdienst bij Relatieplanet in zou houden en je zei daarna dat je 't hier al deed. Probeer je er nog maar eens uit te redden
Ik geef het opquote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
'In feite' was een slechte woordkeus. 'In principe' was beter geweest.
Wat?quote:
Ik vat het nietquote:
Ik geef het op om jou te overtuigen. Dat was toch niet zo moeilijk?quote:
Ik heb gewonnenquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef het op om jou te overtuigen. Dat was toch niet zo moeilijk?
Ja dit ja:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |