http://www.maastrichtaktu(...)eden-eigen-sociteit/quote:Drama voor Circumflex: bestuurslid overleden in eigen sociėteit
Zwaar vermoeden dat bestuurslid in eigen braaksel is gestikt; politie en bestuur Circumflex doen geen verdere uitspraken over doodsoorzaak
Een dramatische dag voor Circumflex. Het zielloze lichaam van een jongeman – dat is vanavond duidelijk geworden – dat zaterdagmiddag in De Kaap, het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat is gevonden, is van een van de bestuursleden van de studentenvereniging. Dat staat in een mail die zaterdagavond door Circumflex voorzitter Bram de Jonge is verstuurd aan leden en reünisten. Een kopie van deze mail heeft Maastricht Aktueel eerder vanavond ontvangen van een van haar bronnen.
Bij diverse leden, waar Maastricht Aktueel contact mee heeft, is de verslagenheid groot. “We horen van alles en nog wat, maar details ontbreken”, zegt een student vanavond. Het feit dat maandag pas door persvoorlichting van de UM verdere informatie wordt verstrekt over deze treurige gebeurtenis in de sociėteit van Circumflex voedt ongewild de geruchtenstroom. Zoals eerder gemeld door dit internetmagazine meldt de politie uitdrukkelijk dat van een misdrijf geen sprake is en verder ook geen nadere mededelingen wil doen.
Uit het schrijven van de voorzitter blijkt dat het bestuurslid van Circumflex zaterdagochtend overleden is. Diverse bronnen die Maastricht Aktueel gesproken heeft zeggen onafhankelijk van elkaar dat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag tot in de vroege ochtend is doorgezakt met diverse andere aanwezigen. Toen de laatste Circumflexers het pand verlieten, zo vertellen verschillende studenten, besloot de jongeman in het verenigingsgebouw te blijven slapen. Die beslissing is hem waarschijnlijk noodlottig geworden. Diverse ingewijden zeggen namelijk – los van elkaar – dat de jongeman in zijn eigen braaksel zou zijn gestikt.
Een woordvoerder van de politie zegt net zoals eerder vanmiddag alleen te willen melden dat op het lichaam van de Circumflex bestuurder geen sporen van een misdrijf zijn aangetroffen.
In de mail van het bestuur van Circumflex wordt gemeld dat “alle verenigingsactiviteiten worden geschrapt en verkeert de vereniging de komende vier weken in rouw”. Vanaf zondagmorgen 10 uur kan in het verenigingsgebouw aan de Capucijnenstraat 120 in een condoleanceregister getekend worden
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een zure reacties... we zijn allemaal wel eens dronken geweest in onze studententijd.
Vreselijk.
Uiteraard, maar je hebt dronken en volledig laveloos. Met iemand die zich volledig lam zuipt kan ik (en blijkbaar anderen met mij) geen medelijden hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een zure reacties... we zijn allemaal wel eens dronken geweest in onze studententijd.
Vreselijk.
Er staat nergens dat hij zich in ee. Kroeg lavenloos heeft gezopen.. Misschien heeft ie wel gewoon een paar treetjes schultenbrau naar binnen getiktquote:Op zondag 4 november 2012 14:02 schreef Wokkel het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of de barman nog even wordt ondervraagd, het lijkt me niet helemaal in orde als je iemand zoveel drank geeft dat hij zo laveloos wordt dat hij stikt in zijn eigen kots.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij zich in ee. Kroeg lavenloos heeft gezopen.. Misschien heeft ie wel gewoon een paar treetjes schultenbrau naar binnen getikt
Hier staat toch dat hij zijn laatste drankjes heeft genuttigd in het verenigingsgebouw?quote:. Diverse bronnen die Maastricht Aktueel gesproken heeft zeggen onafhankelijk van elkaar dat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag tot in de vroege ochtend is doorgezakt met diverse andere aanwezigen. Toen de laatste Circumflexers het pand verlieten, zo vertellen verschillende studenten, besloot de jongeman in het verenigingsgebouw te blijven slapen
Henk en Ingrid niet hoor, die werken al sinds ze op de basisschool zaten. En die corpsballen maar zuipen van hun centen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Vreselijk.
ja, maar waar staat dat er een barman of vrouw aanwezig was om hem te bedienen?quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Hier staat toch dat hij zijn laatste drankjes heeft genuttigd in het verenigingsgebouw?
Ach ik heb gestudeerd maar heb het jezelf laveloos zuipen nooit begrepen, ook de acceptatie van alcoholisme onder studenten niet.quote:Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Henk en Ingrid niet hoor, die werken al sinds ze op de basisschool zaten. En die corpsballen maar zuipen van hun centen.
Dat, waarschijnlijk staan er in een sociėteit gewoon mede studenten achter de bar, danwel zelfbediening. Daarnaast is hij in zijn eentje daar gebleven, dus hij kan ook in zijn eentje verder hebben lopen tanken.quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar waar staat dat er een barman of vrouw aanwezig was om hem te bedienen?
Die was er niet. Het is niet ongebruikelijk dat bestuursleden na een borreltje nog even afpilsen. Zie het als de nazit van het personeel van een cafƩ.quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voer voor onderzoek. Je laat een kind van 3 ook niet met lucifers en benzine spelen, waarom een man van 18-19-20 wel als hij duidelijk laveloos is?quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En Henk en Ingrid drinken zeker ook nooit met feestjes, Oud en Nieuw e.d.quote:Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Henk en Ingrid niet hoor, die werken al sinds ze op de basisschool zaten. En die corpsballen maar zuipen van hun centen.
Vaak genoeg hebben ze eigen tappunten in hun sociėteit, dus daar heeft een barman niet zoveel zicht op.quote:Op zondag 4 november 2012 14:02 schreef Wokkel het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of de barman nog even wordt ondervraagd, het lijkt me niet helemaal in orde als je iemand zoveel drank geeft dat hij zo laveloos wordt dat hij stikt in zijn eigen kots.
precies, nu vind ik wel dat zijn medestudenten wel iets hebben mogen zeggen, maar misschien hebben ze dat ook gedaan en luisterde hij niet. De enige verantwoordelijke voor zijn dood is hij zelf, hij is degene die gezopen heeft. Wel zuur voor z'n ouders/familie en vrienden, maar waarom de vinger naar iemand anders wijzen als het zijn keus was om zoveel te zuipen?quote:Op zondag 4 november 2012 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat, waarschijnlijk staan er in een sociėteit gewoon mede studenten achter de bar, danwel zelfbediening. Daarnaast is hij in zijn eentje daar gebleven, dus hij kan ook in zijn eentje verder hebben lopen tanken.
Niet zolang je maar studeert. Zolang je jong bent.quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef MPC60 het volgende:
Waarom is jezelf laveloos zuipen toch zo geaccepteerd zolang je maar studeert?
Waarom is plezier toch zo eng als je eenmaal geen jongere meer bent?quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef MPC60 het volgende:
Waarom is jezelf laveloos zuipen toch zo geaccepteerd zolang je maar studeert?
jij stikt regelmatig in je eigen kots?quote:
Deze username in combinatie met deze post. Zuurdere types kun je bijna niet treffen in dit land. En ondertussen allemaal in de steun zitten met hun kankeraccent. Stadjers.quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij stikt regelmatig in je eigen kots?
als je zo doodgaat heb je weinig toe te voegen lijkt me
vieze corpsballen
quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij stikt regelmatig in je eigen kots?
als je zo doodgaat heb je weinig toe te voegen lijkt me
vieze corpsballen
nee, hoor, ik ben alles behalve zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Deze username in combinatie met deze post. Zuurdere types kun je bijna niet treffen in dit land. En ondertussen allemaal in de steun zitten met hun kankeraccent. Stadjers.
Maakt niet uit, ik begrijp het wel. Kutweer, 1-2, allemaal niet bevorderlijk voor je humeur.quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ben alles behalve zuur.
ik ben meestal degene die dit soort reacties krijgt, maar ik heb gewoon een hekel aan die smerige corpsballen en ben wel blij te lezen dat ze zichzelf uitroeien
en wat een ander daarvan vind boeit me niet echt eigenlijk
kut he verliezen...quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben meestal degene die dit soort reacties krijgt, maar ik heb gewoon een hekel aan die smerige corpsballen en ben wel blij te lezen dat ze zichzelf uitroeien
nee, ik woon in groningen en heb een auto.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik begrijp het wel. Kutweer, 1-2, allemaal niet bevorderlijk voor je humeur.
Niet zo trots op Vindicat dus?quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?quote:
het is idd sneu voor de betrokkenen natuurlijk, en mss heeft de beste jongen ook wel gewoon een hartaanval gehad oid.quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
kut he verliezen...
Daarnaast heel sneu natuurlijk voor alle betrokkenen en wat al vaker gezegd is drinken besturen en soccies vaak nog een biertje na. Daarnaast weet je vooralsnog niet wat er allemaal misschien meer heeft bijgedragen aan het overlijden van deze jongen.
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?
elitaire kutkakkers altijd
Beledig de mensen in nieuw guinea niet zo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.
om eerlijk te zijn heb ik liever dat ze in hun pandjes in slaap donderen dan dat ze dronken op de fiets lastig worden of in m'n taxi komenquote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.
Ze gaan toch lekker naar hun eigen kroeg dus blijf daar gewoon weg...quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?
elitaire kutkakkers altijd
quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Vreselijk.
Waarschijnlijk omdat je dan niet meer zuipt maar ondertussen de kans op over de bar braken flink toeneemt. Compleet kapot gaan is prima, maar het moet wel geld opleveren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar vroeg me toevallig gister nog af: waarom worden bartenders zo pissed als je binnen in slaap valt? zou dit de reden zijn?
alsof ik er überhaupt bij in de buurt zou komen/ naar binnen gaanquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ze gaan toch lekker naar hun eigen kroeg dus blijf daar gewoon weg...
Opgelost!
alsof jij uberhaupt ooit buiten de stadsgrens bent geweest.. wereldvreemd persoonquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alsof ik er überhaupt bij in de buurt zou komen/ naar binnen gaan
is dat zo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dan niet meer zuipt maar ondertussen de kans op over de bar braken flink toeneemt. Compleet kapot gaan is prima, maar het moet wel geld opleveren.
nee, inderdaad, is dat zo erg?quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
alsof jij uberhaupt ooit buiten de stadsgrens bent geweest.. wereldvreemd persoon
Erg plezierig hoor, niet meer wakker worden in je eigen kots.quote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom is plezier toch zo eng als je eenmaal geen jongere meer bent?
Ik heb wel eens naast mijn bed gekotst. Dat was ik allang weer vergeten toen ik de volgende ochtend wakker werd en er middenin stapte.quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dat zo?
ben zelf nog nooit zo dronken geweest dat ik in m'n slaap lig te kotsen volgens mij
ik hou echt van leuk feesten enzo en gezelligheid, maar dan ga ik toch echt liever een halfuurtje eerder naar huis dan de volgende dag de hele dag kots te moeten opruimen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naast mijn bed gekotst. Dat was ik allang weer vergeten toen ik de volgende ochtend wakker werd en er middenin stapte.
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Vreselijk.
Dronken zijn is leuk tenzij je stikt in je eigen kots. Skiėn is ook leuk totdat je tegen een boom aan knalt. Ik zie het verschil niet zo, op het verheven vingertje van zeikerts na die skiėn wel een geaccepteerd iets vinden maar drank of andere drugs graag moralistisch willen bestrijden omdat de rest van de bemoeizieke club dat ook hip vindt om te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:14 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Erg plezierig hoor, niet meer wakker worden in je eigen kots.
Waarom denk je dat ik geen onderscheid kan maken? Volgens mij heb jij een rare opvatting wbt plezier.
Euh wat, ik vraag mij alleen af waarom alcoholisme zo sociaal geaccepteerd is onder studenten en jij maakt er dit van?quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dronken zijn is leuk tenzij je stikt in je eigen kots. Skiėn is ook leuk totdat je tegen een boom aan knalt. Ik zie het verschil niet zo, op het verheven vingertje van zeikerts na die skiėn wel een geaccepteerd iets vinden maar drank of andere drugs graag moralistisch willen bestrijden omdat de rest van de bemoeizieke club dat ook hip vindt om te doen.
bullshit, aangeschoten is nog leuk, dronken niet.quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dronken zijn is leuk tenzij je stikt in je eigen kots. Skiėn is ook leuk totdat je tegen een boom aan knalt. Ik zie het verschil niet zo, op het verheven vingertje van zeikerts na die skiėn wel een geaccepteerd iets vinden maar drank of andere drugs graag moralistisch willen bestrijden omdat de rest van de bemoeizieke club dat ook hip vindt om te doen.
Ja, ik ook. Helaas heb ik zo nu en dan zo'n dronken bui dat er tot het bittere einde doorgezopen moet worden. Op dat soort momenten had dit mij ook kunnen overkomen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik hou echt van leuk feesten enzo en gezelligheid, maar dan ga ik toch echt liever een halfuurtje eerder naar huis dan de volgende dag de hele dag kots te moeten opruimen hoor
Grenzen en aangeschoten of dronken zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bullshit, aangeschoten is nog leuk, dronken niet.
dan heb je gewoon geen grenzen, zo simpel is het.
daarom is het ook fijn om VRIENDEN (geen drinkmaten) te hebben die ook een beetje op je letten en je des noods thuisbrengen ipv je aan te moedigen meer te zuipen en je in je eigen kots in een verlaten pand achterlatenquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Grenzen en aangeschoten of dronken zijn?
Ja, mij ook. Zuur voor die gast, de studentenvereniging en zijn vrienden/familiequote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef Nobu het volgende:
Ja, ik ook. Helaas heb ik zo nu en dan zo'n dronken bui dat er tot het bittere einde doorgezopen moet worden. Op dat soort momenten had dit mij ook kunnen overkomen.
Bullshit iedereen gaat wel eens over zijn grens bij het zuipen in groepsverband. De meeste jongeren moeten ook minstens eens per jaar kotsen. Als je dan toevallig in de verkeerde houding zit ben je al de lul.quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bullshit, aangeschoten is nog leuk, dronken niet.
al die mensen hier zonder grenzen hier die dit bericht zien als iets wat onvermijdbaar is "iedereen wordt toch wel eens dronken"
ja, maar niet zo dronken dat je erin blijft.
dan heb je gewoon geen grenzen, zo simpel is het.
99:% van de mensen overkomt dit namelijk niet
Studenten hebben geen vrienden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daarom is het ook fijn om VRIENDEN (geen drinkmaten) te hebben die ook een beetje op je letten en je des noods thuisbrengen ipv je aan te moedigen meer te zuipen en je in je eigen kots in een verlaten pand achterlaten
Goede kans dat ook zijn omgeving al zo ongeveer kruipend naar huis is gegaan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
daarom is het ook fijn om VRIENDEN (geen drinkmaten) te hebben die ook een beetje op je letten en je des noods thuisbrengen ipv je aan te moedigen meer te zuipen en je in je eigen kots in een verlaten pand achterlaten
Die hebben amices.quote:
tuurlijk doet iedereen dat wel eens, maar wel in een horecagelegenheid waar op z'n minst de barman nog nuchter genoeg is om je af te kappen, niet in een sociėteit waar iedereen even dronken en onverantwoordelijk is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Bullshit iedereen gaat wel eens over zijn grens bij het zuipen in groepsverband. De meeste jongeren moeten ook minstens eens per jaar kotsen. Als je dan toevallig in de verkeerde houding zit ben je al de lul.
Wat is eigenlijk een verkeerde houding in dat opzicht? Kun je beter op je rug, zij of buik liggen? Gelijk gaan slapen lijkt mij overigens ook risicovol, sla eerst flink wat water in zodat het in ieder geval verdund wordt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef Brum_brum het volgende:
Als je dan toevallig in de verkeerde houding zit ben je al de lul.
en dat is het probleem, als er gewoon 1 iemand (een bob of nuchtere barman) was geweest dan had het heel anders kunnen lopenquote:Op zondag 4 november 2012 15:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goede kans dat ook zijn omgeving al zo ongeveer kruipend naar huis is gegaan.
Klopt, maar we leven dus in een land met een hele hoop mensen en wat fout kan gaan dat gaat ook fout uiteindelijk. Het is niet zo dat kots de nummer een doodsoorzaak onder studenten is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tuurlijk doet iedereen dat wel eens, maar wel in een horecagelegenheid waar op z'n minst de barman nog nuchter genoeg is om je af te kappen, niet in een sociėteit waar iedereen even dronken en onverantwoordelijk is.
dit soort dingen zijn iig prima te voorkomen als je ook maar 1 hersencel in je kop overhebt
Hou toch op, dan zou er iemand niet hebben kunnen drinken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en dat is het probleem, als er gewoon 1 iemand (een bob of nuchtere barman) was geweest dan had het heel anders kunnen lopen
Als je met een groep vrienden aan het zuipen bent ga je toch geen bob aanwijzen?quote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
en dat is het probleem, als er gewoon 1 iemand (een bob of nuchtere barman) was geweest dan had het heel anders kunnen lopen
nee, omdat men over het algemeen dus niet zo achterlijk is om zich dood te drinken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Klopt, maar we leven dus in een land met een hele hoop mensen en wat fout kan gaan dat gaat ook fout uiteindelijk. Het is niet zo dat kots de nummer een doodsoorzaak onder studenten is.
Ik gok zo op je zij.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een verkeerde houding in dat opzicht? Kun je beter op je rug, zij of buik liggen? Gelijk gaan slapen lijkt mij overigens ook risicovol, sla eerst flink wat water in zodat het in ieder geval verdund wordt.
Vooral naar achteren met het hoofd uitgeteld op een bank liggen is gevaarlijk, op je zij of buik loopt het er makkelijker uit.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een verkeerde houding in dat opzicht? Kun je beter op je rug, zij of buik liggen? Gelijk gaan slapen lijkt mij overigens ook risicovol, sla eerst flink wat water in zodat het in ieder geval verdund wordt.
Op je rug in slaap vallen is het gevaarlijkst. Sterven aardig wat mensen door.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zeker in Rotterdam gebeurd dat nog wel eens, in de hele stad zijn 4 meter hoge kades zonder hek en het water stroomt ook nog vaak.quote:Op zondag 4 november 2012 15:29 schreef Ryon het volgende:
Regelmatig verdwijnen er mensen na het stappen in de gracht, belanden zij tegen een boom of komen ze onder een auto.
Ben je al lid van de SGP?quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, omdat men over het algemeen dus niet zo achterlijk is om zich dood te drinken.
dat probeer ik te zeggen, dit was prima te voorkomen geweest als ie gewoon iets eerder was gestopt met (alcohol) drinken of naar huis was gegaan.
in mijn ogen gewoon een geslaagde zelfmoordpoging, want iedereen weet wat voor een gif het is
meestal bob ik, weet ik ook zeker dat m'n vrienden veilig thuiskomen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je met een groep vrienden aan het zuipen bent ga je toch geen bob aanwijzen?
Waarom verdedig jij het jezelf dood drinken zo stellig? Hij zegt alleen maar dat ze eerder hadden moeten stoppen.quote:
dat dus.quote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij het jezelf dood drinken zo stellig? Hij zegt alleen maar dat ze eerder hadden moeten stoppen.
Gast
Je hebt niet zoveel controle meer over je lichaam als je goed dronken bent, dus het is meer een noodlottig ongeluk dan een zelfmoordpoging.quote:Op zondag 4 november 2012 15:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, omdat men over het algemeen dus niet zo achterlijk is om zich dood te drinken.
dat probeer ik te zeggen, dit was prima te voorkomen geweest als ie gewoon iets eerder was gestopt met (alcohol) drinken of naar huis was gegaan.
in mijn ogen gewoon een geslaagde zelfmoordpoging, want iedereen weet wat voor een gif het is
Dat zeg ik, studenten hebben geen vrienden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar vriendschap is in zo'n sociėteit moeilijk te vinden
ja, je kan ook ziek zijn in je eigen kots stikken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Ryon het volgende:
Braken kan trouwens ook gebeuren met een gemiddelde alcohol inname. Ook thuis kan je dan stervenDat is heel veel pech hebben.
Waarom verdedig jij een drankverbod zo stellig? Ben je soms voor de mafia ofzo? MAkkelijk hé mensen dingen in de mond leggen? Ik verdedig die jongen omdat hij simpelweg pech heeft gehad tijdens een activiteit die iedere dag door duizenden anderen in Nederland wordt gedaan in dezelfde intensiteit.quote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij het jezelf dood drinken zo stellig? Hij zegt alleen maar dat ze eerder hadden moeten stoppen.
Gast
Die corpsballen hebben een hogere levensverwachting dan de mensen die naar grunnings trots luisteren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus.
ik zeg heus niet dat al dit soort figuren dood moeten, maar wel dat ze als ze zo doorgaan weinig andere opties overhouden
Ocherm, beviel de HBO/uni fabriek niet zo? En dan jaloers zijn op mensen die op privé scholen zittenquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het is idd sneu voor de betrokkenen natuurlijk, en mss heeft de beste jongen ook wel gewoon een hartaanval gehad oid.
maar ik heb m'n vooroordeel al klaar en ga er toch maar vanuit dat ie zich dood gedronken heeft, wat echt wel een flinke prestatie is.
als je dat kan moet je gewoon meteen je diploma krijgen ipv 4 jaar je vader de docenten laten omkopen
dat is mooi voor zequote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij een drankverbod zo stellig? Ben je soms voor de mafia ofzo? MAkkelijk hé mensen dingen in de mond leggen? Ik verdedig die jongen omdat hij simpelweg pech heeft gehad tijdens een activiteit die iedere dag door duizenden anderen in Nederland wordt gedaan in dezelfde intensiteit.
[..]
Die corpsballen hebben een hogere levensverwachting dan de mensen die naar grunnings trots luisteren.
dat dus ook.quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop dat de rest van die corpsballen die met hem mee gedronken hebben er lekker op slapen vannacht. De groepsdruk in studentenverenigingen is gewoon extreem hoog; een colaatje bestellen wordt niet gewaardeerd. Enige interne bespiegelingen zouden die vereniging wel sieren.
Wat niet wegneemt dat de pechfactor hier ook hoog is.
Ik ben student en heb vrienden. Ik zit echter niet bij een vereniging, omdat ik dat iets vind voor mensen zonder vriendenquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik, studenten hebben geen vrienden.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben student en heb vrienden. Ik zit echter niet bij een vereniging, omdat ik dat iets vind voor mensen zonder vrienden
Hou je mond. Ik wil graag een dode jongen veroordelen op basis van mijn onderbuik en een kwart a4tje tekst.quote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Smack10 het volgende:
Het is trouwens te makkelijk om te zeggen dat de persoon in kwestie alleen alcohol had genuttigd. Misschien heeft die wel een slaappil/kalmeringspil gepakt of andere drugs waardoor die compleet laveloos in zijn eigen braaksel is gestikt..
In je eigen kots stikken is geen pech dat is teveel gezopen hebben en niemand om je heen hebben die dat onderkent en je daar tegen in bescherming neemt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij een drankverbod zo stellig? Ben je soms voor de mafia ofzo? MAkkelijk hé mensen dingen in de mond leggen? Ik verdedig die jongen omdat hij simpelweg pech heeft gehad tijdens een activiteit die iedere dag door duizenden anderen in Nederland wordt gedaan in dezelfde intensiteit.
[..]
Die corpsballen hebben een hogere levensverwachting dan de mensen die naar grunnings trots luisteren.
Wat is met jou? Jij beweert hier stellig dat mensen die naar school gaan geen vrienden hebbenquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is met jou? Jij beweert hier stellig dat mensen die naar school gaan geen vrienden hebben![]()
Eenzame tijd gehad als student ofzo?
quote:
Wie zegt dat het puur de alcohol was?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
In je eigen kots stikken is geen pech dat is teveel gezopen hebben en niemand om je heen hebben die dat onderkent en je daar tegen in bescherming neemt.
Wat mij betreft mogen degene die deze avond aanwezig waren in de sociėteit aansprakelijk gesteld worden.
qua autistische gevoeligheid ben je wel een stereotype Fok!kerquote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is met jou? Jij beweert hier stellig dat mensen die naar school gaan geen vrienden hebben![]()
De vrienden die ik heb zitten inderdaad niet bij mij op school.
Eenzame tijd gehad als student ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |