quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij stikt regelmatig in je eigen kots?
als je zo doodgaat heb je weinig toe te voegen lijkt me
vieze corpsballen
nee, hoor, ik ben alles behalve zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Deze username in combinatie met deze post. Zuurdere types kun je bijna niet treffen in dit land. En ondertussen allemaal in de steun zitten met hun kankeraccent. Stadjers.
Maakt niet uit, ik begrijp het wel. Kutweer, 1-2, allemaal niet bevorderlijk voor je humeur.quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ben alles behalve zuur.
ik ben meestal degene die dit soort reacties krijgt, maar ik heb gewoon een hekel aan die smerige corpsballen en ben wel blij te lezen dat ze zichzelf uitroeien
en wat een ander daarvan vind boeit me niet echt eigenlijk
kut he verliezen...quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben meestal degene die dit soort reacties krijgt, maar ik heb gewoon een hekel aan die smerige corpsballen en ben wel blij te lezen dat ze zichzelf uitroeien
nee, ik woon in groningen en heb een auto.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik begrijp het wel. Kutweer, 1-2, allemaal niet bevorderlijk voor je humeur.
Niet zo trots op Vindicat dus?quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?quote:
het is idd sneu voor de betrokkenen natuurlijk, en mss heeft de beste jongen ook wel gewoon een hartaanval gehad oid.quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
kut he verliezen...
Daarnaast heel sneu natuurlijk voor alle betrokkenen en wat al vaker gezegd is drinken besturen en soccies vaak nog een biertje na. Daarnaast weet je vooralsnog niet wat er allemaal misschien meer heeft bijgedragen aan het overlijden van deze jongen.
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?
elitaire kutkakkers altijd
Beledig de mensen in nieuw guinea niet zo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.
om eerlijk te zijn heb ik liever dat ze in hun pandjes in slaap donderen dan dat ze dronken op de fiets lastig worden of in m'n taxi komenquote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een beetje vrijwillig het gezeur van de inboorlingen gaan aanhoren.
Ze gaan toch lekker naar hun eigen kroeg dus blijf daar gewoon weg...quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neuh, waarom kunnen die lui niet gewoon naar een normale kroeg gaan?
elitaire kutkakkers altijd
quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een zure reacties... we zijn allemaal wel eens dronken geweest in onze studententijd.
Vreselijk.
Waarschijnlijk omdat je dan niet meer zuipt maar ondertussen de kans op over de bar braken flink toeneemt. Compleet kapot gaan is prima, maar het moet wel geld opleveren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar vroeg me toevallig gister nog af: waarom worden bartenders zo pissed als je binnen in slaap valt? zou dit de reden zijn?
alsof ik er überhaupt bij in de buurt zou komen/ naar binnen gaanquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ze gaan toch lekker naar hun eigen kroeg dus blijf daar gewoon weg...
Opgelost!
alsof jij uberhaupt ooit buiten de stadsgrens bent geweest.. wereldvreemd persoonquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alsof ik er überhaupt bij in de buurt zou komen/ naar binnen gaan
is dat zo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dan niet meer zuipt maar ondertussen de kans op over de bar braken flink toeneemt. Compleet kapot gaan is prima, maar het moet wel geld opleveren.
nee, inderdaad, is dat zo erg?quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
alsof jij uberhaupt ooit buiten de stadsgrens bent geweest.. wereldvreemd persoon
Erg plezierig hoor, niet meer wakker worden in je eigen kots.quote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom is plezier toch zo eng als je eenmaal geen jongere meer bent?
Ik heb wel eens naast mijn bed gekotst. Dat was ik allang weer vergeten toen ik de volgende ochtend wakker werd en er middenin stapte.quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dat zo?
ben zelf nog nooit zo dronken geweest dat ik in m'n slaap lig te kotsen volgens mij
ik hou echt van leuk feesten enzo en gezelligheid, maar dan ga ik toch echt liever een halfuurtje eerder naar huis dan de volgende dag de hele dag kots te moeten opruimen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naast mijn bed gekotst. Dat was ik allang weer vergeten toen ik de volgende ochtend wakker werd en er middenin stapte.
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een zure reacties... we zijn allemaal wel eens dronken geweest in onze studententijd.
Vreselijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |