Nee, daar kunnen we niet aan beginnen!quote:Op zondag 4 november 2012 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, mijn plaats is te koop, zeker voor iemand die zich de laatste jaren dusdanig heeft ingezet voor dit prachtige spel!
Ik doe anyway niet mee hoor, te weinig tijd om research te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, daar kunnen we niet aan beginnen!
Thanksquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef Anonymousz het volgende:
gefeliciteerd timmy dat je mag meedoen met de wtf
Je kunt toch wel vier picks + een schiftingsvraag doorgeven per twee dagen?quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe anyway niet mee hoor, te weinig tijd om research te doen.
Picks wel, maar de schiftingsvragen kosten mij te veel tijd.quote:Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kunt toch wel vier picks + een schiftingsvraag doorgeven per twee dagen?
Nouja, toch wel hoor. Dat doen we al het hele seizoenquote:Op zondag 4 november 2012 14:51 schreef APK het volgende:
[..]
Picks wel, maar de schiftingsvragen kosten mij te veel tijd.
Dan kan ik wel een beetje dom gaan gokken, maar dat lijkt mij niet in the spirit of the game...
Dat wordt allemaal nog duidelijk in de komende wekenquote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef Gremen het volgende:
Wat de precies de bedoeling voor de wtf?
Ja.quote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heee, wat is deze? Beginnen ze morgen al?!
yupquote:Op zondag 4 november 2012 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heee, wat is deze? Beginnen ze morgen al?!
Klopt en klopt. Je voorspelt dus meteen alle vier de wedstrijden, waarbij je je picks doorgeeft vóórdat de eerste wedstrijd is begonnen. Later kan uiteraard ook nog, maar dan mis je dus wedstrijden die eventueel al begonnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik denk dat ik hem snap, maar voor de zekerheid:
Je krijgt het punt voor het correcte aantal sets alleen als je ook de juiste winnaar hebt? Stel je denkt dat Murray def. Djokovic 2-1, maar Djokovic def. Murray 2-1 heb je 0 punten, juist?
Een wedstrijddag in de poolfase heeft 2 normale dagen en dus 4 wedstrijden totaal (2 uit elke poule): eerste dag is Djokovic-Tsonga, Berdych-Murray, Federer-Tipsarevic en Ferrer-Del Potro.
stel dat norich en intel even veel punten haddenquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
08. (07) norich 4280
09. (08) intel 4115
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
stel dat norich en intel even veel punten hadden
wie zal alsnog naar de wtf gaan?
maakt mij niet uit maar succes morgenquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Poll: Wie gun jij de WTF-titel 2012?
• wimderon
• Gremen
• luckass
• APK
• VerdwaasdeVogel2
• BeamofLight
• Tim86
• norich
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je hebt het helemaal goed begrepen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Gremen het volgende:
Even kijken of ik het goed begrijp
De eerste 'wedstrijddag' duurt dus twee dagen? (maandag en dinsdag)
quote:
Ik vond je altijd al leuk hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef XL het volgende:
Ik ben weer voor norich, zoals altijd. Omdat ze me dan hopelijk leuker vindt.
Allebei hetzelfdequote:
Waar zat je dan?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme verneuk ik in een maand tijd mijn plek in de WTF.
Succes aan de top 8 :-)
Ik voel me wel fit, dus klaar het wel in 2 vanavond.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef Gremen het volgende:
Heb zin in Ferrer - Del Potro. De enige interressante wedstrijd met deze voorspellingen.
Goed om te zien hoe belangrijk de verschillende individuen zijn die meedoen aan de XL game. Echt een game vol potentiele wereldleiders! Gaaf! Met dat picks doorgeven via SMS ook al... alsof Berlusconi een smsje aan Obama stuurt: Morgen Federer, anders Murrayquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gegijzeld. Iets met geheime missies.
De schiftingsvraag is overigens alleen van belang voor wimderon - Tim86. De overige matchups krijgen sowieso een winnaar.quote:
Als Delpo in 2 wint geven het aantal kiesmannen toch ook de doorslag bij Beamert en mij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De schiftingsvraag is overigens alleen van belang voor wimderon - Tim86. De overige matchups krijgen sowieso een winnaar.
Excuses, ik had even een foutje in m'n overzicht. Jij had ook Djokovic in 2. Ik doe dit nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als Delpo in 2 wint geven het aantal kiesmannen toch ook de doorslag bij Beamert en mij?
Oh, doen ze het zo? Ik dacht dat de poulewedstrijden gewoon volgens een vast format verliepen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Gremen het volgende:
Zou het niet Fed - Del potro worden als potro wint vanavond?
Geen idee, maar in het World Tour Finals topic werd dat gesuggereerd, zodat je op de laatste dag altijd een belangrijke wedstrijd hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, doen ze het zo? Ik dacht dat de poulewedstrijden gewoon volgens een vast format verliepen.
Weet jij het voorspelde aantal games dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De schiftingsvraag is overigens alleen van belang voor wimderon - Tim86. De overige matchups krijgen sowieso een winnaar.
Ja, dat staat daar niet zo logisch inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef Gremen het volgende:
Oh Haha, lekkere regels dan![]()
1 punt voor winnaar
1 punt voor aantal sets.
Dan zou de laatste beter als bonus punt genoemd kunnen worden.
Het eerste.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vraagje over de schiftingsvraag:
Je vraagt naar het gemiddelde 1ste servicepercentage over de vier wedstrijden, bedoel je dan dat je alle percentages bij elkaar optelt en deelt door 8, of dat je het totaal aantal eerste services in alle 4 wedstrijden deelt door alle punten gespeeld in die 4 wedstrijden, x 100?
Daar hebben jullie hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mag ik in ieder geval weten wat Wimberdon heeft voorspeld voor Murray-Djokovic? Kan het kijken wat makkelijker maken...
Oeps.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar hebben jullie hetzelfdeMaar je speelt tegen Tim86.
Wie nog meer?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee winnaars al bekend zelfs!
Ik kijk er ook van op Szura, na die aanloop van hem richting dit toernooi.
Ik vertrouw er op dat je wel je sportieve plicht doet...?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef luckass het volgende:
Oh, dan lig ik er al zo goed als uit.
Superdoei.
Murray haalt alleen z'n startgeld op, ik heb al meer dan genoeg gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op dat je wel je sportieve plicht doet...?
nee want punten voor sets krijg je alleen als je winaar ook goed hebquote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Sta ik nu weer gelijk met norich?
Murray/3 = 1
Berdych/3 = 2
tegen
Djoko/3 = 2
Berdych/2 = 1
toch??
Oftewel ik win als Delpo/2 OF Tipsa/2
in 2 lijkt mequote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt Del Potro in 3 nodig voor beslissing op schifting.
Je kan trouwens nog zeker door, zelfs na twee keer verlies staan Tim86 en VerdwaasdeVogel nog binnen je bereik (beiden op één punt na deze ronde). En je zit moet nog tegen Tim86, dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Murray haalt alleen z'n startgeld op, ik heb al meer dan genoeg gedaan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef franklop het volgende:
ben je er al wel uit vanaf welke ronde we 1 pick per ronde pakken op grandslams?
Wil je deze bij elkaar of als losse getallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Schiftingsvraag:
Het totaal aantal aces + dubbele fouten over alle wedstrijden.
Bij elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wil je deze bij elkaar of als losse getallen?
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Gremen het volgende:
Oke, dus iemand die er twee keer totaal naast zit kan er toch op winnen
iemand met heel weinig aces en veel dubbele fouten kan t toch goed hebben als t bij wijze van andersom isquote:
Dank je, lekker close jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef Gremen het volgende:
Jammer...op 1 % na niet gewonnen van APK.
Als Federer nu wat beter geserveerd had.....
APK en Norich gratz met het hale van de halve finale!
Zijn die nog gekomen of is het een tank job?quote:
I know, maar ik kom zaterdagavond laat thuisquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn morgen eerst nog 2 poulewedstrjden..
juistquote:
Doe ik al de hele weekquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Dan heb je toch alle tijd voor de wedstrijden van zondag..
[..]
juist
Jij dacht dat ze na de poulewedstrijden morgen meteen nog wat halve finales gingen doen?
Wel gekomen, helaas te laat. Daardoor kan ik de schiftingsvraag niet meetellen, dus is het een easy win voor je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn die nog gekomen of is het een tank job?
Beide schiftingsvragen!quote:Op zondag 11 november 2012 02:22 schreef APK het volgende:
Ik heb iets doorgegeven, hopelijk mag de schiftingsvraag mbt de finale later maar ik krijg geen antwoord omdat Intel waarschijnlijk op die buitenlandse ligt.
Waarom moet die vraag nu al beantwoord worden?quote:
Nauurlijk weet je dat wel! Of sta je niet achter je eigen keuzes in de halve finale?quote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom moet die vraag nu al beantwoord worden?
We weten nog niet eens wie de finale gaan spelen.
Ik noem het gewoon pure klasse. Gefeliciteerd Norich met de finale!quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
De voorspellingen geven alvast één winnaar: norich bereikt door haar gok op Djokovic in 3 de finale!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je er ook een vrouwelijke comic van maken, als norich wint?
Egal, als Djoko fed laat winnen omdat norich dan het toernooi wint is toch prima... Ik kan me niet voorstellen dat Djoko of Fed voor VerdwaasdeVogel zijnquote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat dit geen effect heeft op Federer en Djokovic, van wie ik weet dat ze hier ook regelmatig meelezen.
norich:
Federer in 3
VerdwaasdeVogel:
Djokovic in 3
Succes, tot nu toe blijkbaar elk jaar een nieuwe winnaarquote:Op maandag 12 november 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Zin in komend seizoen. Dit was even een tankjaar.
Valt eigenlijk wel mee toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks! We nemen een zware erfenis over.
Ja, ben sinds half september begonnen met WOS de volg nu het tennis sowieso wat beter... Omdat ik er in september zo beroerd voor stond er voor gekozen om niet echt serieus meer mee te doen aan XL. Vanaf 2013 ben ik echter 'Back in business'.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Succes, tot nu toe blijkbaar elk jaar een nieuwe winnaar
Misschien moeten de WOS-ers een keer bijhouden wat de winst of verlies zou zijn geweest als ze echt ingezet zouden hebben op hun picks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ben sinds half september begonnen met WOS de volg nu het tennis sowieso wat beter... Omdat ik er in september zo beroerd voor stond er voor gekozen om niet echt serieus meer mee te doen aan XL. Vanaf 2013 ben ik echter 'Back in business'.
Wimderon zou waarschijnlijk best een aardige ROI hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moeten de WOS-ers een keer bijhouden wat de winst of verlies zou zijn geweest als ze echt ingezet zouden hebben op hun picks.
Heeft hij toch alquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Wimderon zou waarschijnlijk best een aardige ROI hebben.
Ja, ik verander wat datums, beetje goochelen met punten en dan juich ik volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee toch?
Gewoon copy / paste wat XL via PM stuurt?
Voor norichquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik verander wat datums, beetje goochelen met punten en dan juich ik volgend jaar weer.
Tennis has a testosterone problemquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien laat ik haar in de finale wel winnen ofzo.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd gekke vogel en wim!
Intel bedankt voor de organisatieen succes voor het olijke duo norich en Vaduz!
Een voorbereiding is voor talentlozenquote:Op maandag 26 november 2012 12:47 schreef franklop het volgende:
Gaan we weer geen voorbereiding doen voor de Australian Open?
Alles wat ik voorstel is heilig, maar je mag daar evengoed van afwijken.quote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de toernooilijst die ons aller XL samenstelt heilig?
wil graag weten of mn bedevaart naar Alphen ad Rijn dit jaar wel heeft gewerkt, vandaarquote:Op maandag 26 november 2012 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een voorbereiding is voor talentlozen
Dat hoef je toch niet te testen man .. een bedevaart naar Zijn geboorteplaats staat garant voor resultaatquote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef franklop het volgende:
[..]
wil graag weten of mn bedevaart naar Alphen ad Rijn dit jaar wel heeft gewerkt, vandaar
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik krijg eind januari een 2 uur durende clinic van Martin Verkerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je dat je er iets mee opschiet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:
Doping wordt ook dit jaar getolereerd?
Veel slechter dan vorig jaar kon niet, dus ik denk het wel!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat je er iets mee opschiet?
Ben in Chennai al uitgeschakeld, had Haase vandaag staan..quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef BobW het volgende:
Zijn jullie ook al zelf aan het oefenen met de eerste toernooien?
AO is het eerste toernooi dus dan moet je er wel staan!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef wimderon het volgende:
Joop Bos kunnen picken zou wel ultiem zijn.
Dat zei Sylvie ookquote:
Zo creëer je buzz, dat trekt bezoekers! Ik ben in elk geval erg benieuwd naar het nieuwe seizoen!quote:
Lekker spammen danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef franklop het volgende:
Volgens mij kan je niet reeksen met niet volledig volle topics
geen spoilersquote:
Bij mij staat er daar nog een oude UI, gaat het om de UI die op dit moment hebt of die je bij het toernooi toen had? Allemaal vragen waar nu mee te maken krijgt -zudaV-.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie heeft de US Open gewonnen en ziet zijn plaatje nu niet meer in de OP? Ik wil dat lelijke zwarte vakje weg.
Het staat ook allemaal in je scoreoverzicht hequote:
Archieven klinkt toch veel beter. Ergens in een bunker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het staat ook allemaal in je scoreoverzicht heEven zoeken alleen, maar volgens mij gaat het om winnaars van 2011.
Oh, ik begreep je dialect niet denk ik. 'Keer in' betekent induiken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Archieven klinkt toch veel beter. Ergens in een bunker.
Dat is mijn US open overwinning van 2010. Geen idee waarom het plaatje het niet doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de persoon maar duidelijk is, dan kan de recente van die persoon daar wel staan.
Vanwege die voetbal, of vanwege de koffiespam?quote:
Finaleplaatsen en eeuwige glorie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef FedExpress het volgende:
Oh, oh, oh de spanning! Wat gaat het nieuwe seizoen ons brengen?
Je zei toch dat je een keer geband was omdat je teveel van die koffies plaatste?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef XL het volgende:
[..]
Vanwege die voetbal, of vanwege de koffiespam?
Kolere, wat is dat voor een poppetje. Ganz gail!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef XL het volgende:
Zou er WTA op de agenda staan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |