Wie nog meer?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee winnaars al bekend zelfs!
Ik kijk er ook van op Szura, na die aanloop van hem richting dit toernooi.
Ik vertrouw er op dat je wel je sportieve plicht doet...?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef luckass het volgende:
Oh, dan lig ik er al zo goed als uit.
Superdoei.
Murray haalt alleen z'n startgeld op, ik heb al meer dan genoeg gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op dat je wel je sportieve plicht doet...?
nee want punten voor sets krijg je alleen als je winaar ook goed hebquote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Sta ik nu weer gelijk met norich?
Murray/3 = 1
Berdych/3 = 2
tegen
Djoko/3 = 2
Berdych/2 = 1
toch??
Oftewel ik win als Delpo/2 OF Tipsa/2
in 2 lijkt mequote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt Del Potro in 3 nodig voor beslissing op schifting.
Je kan trouwens nog zeker door, zelfs na twee keer verlies staan Tim86 en VerdwaasdeVogel nog binnen je bereik (beiden op één punt na deze ronde). En je zit moet nog tegen Tim86, dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Murray haalt alleen z'n startgeld op, ik heb al meer dan genoeg gedaan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef franklop het volgende:
ben je er al wel uit vanaf welke ronde we 1 pick per ronde pakken op grandslams?
Wil je deze bij elkaar of als losse getallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Schiftingsvraag:
Het totaal aantal aces + dubbele fouten over alle wedstrijden.
Bij elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wil je deze bij elkaar of als losse getallen?
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Gremen het volgende:
Oke, dus iemand die er twee keer totaal naast zit kan er toch op winnen
iemand met heel weinig aces en veel dubbele fouten kan t toch goed hebben als t bij wijze van andersom isquote:
Dank je, lekker close jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef Gremen het volgende:
Jammer...op 1 % na niet gewonnen van APK.
Als Federer nu wat beter geserveerd had.....
APK en Norich gratz met het hale van de halve finale!
Zijn die nog gekomen of is het een tank job?quote:
I know, maar ik kom zaterdagavond laat thuisquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn morgen eerst nog 2 poulewedstrjden..
juistquote:
Doe ik al de hele weekquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Dan heb je toch alle tijd voor de wedstrijden van zondag..
[..]
juist
Jij dacht dat ze na de poulewedstrijden morgen meteen nog wat halve finales gingen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |