geen spoilersquote:
Bij mij staat er daar nog een oude UI, gaat het om de UI die op dit moment hebt of die je bij het toernooi toen had? Allemaal vragen waar nu mee te maken krijgt -zudaV-.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie heeft de US Open gewonnen en ziet zijn plaatje nu niet meer in de OP? Ik wil dat lelijke zwarte vakje weg.
Het staat ook allemaal in je scoreoverzicht hequote:
Archieven klinkt toch veel beter. Ergens in een bunker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het staat ook allemaal in je scoreoverzicht heEven zoeken alleen, maar volgens mij gaat het om winnaars van 2011.
Oh, ik begreep je dialect niet denk ik. 'Keer in' betekent induiken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Archieven klinkt toch veel beter. Ergens in een bunker.
Dat is mijn US open overwinning van 2010. Geen idee waarom het plaatje het niet doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de persoon maar duidelijk is, dan kan de recente van die persoon daar wel staan.
Vanwege die voetbal, of vanwege de koffiespam?quote:
Finaleplaatsen en eeuwige glorie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef FedExpress het volgende:
Oh, oh, oh de spanning! Wat gaat het nieuwe seizoen ons brengen?
Je zei toch dat je een keer geband was omdat je teveel van die koffies plaatste?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef XL het volgende:
[..]
Vanwege die voetbal, of vanwege de koffiespam?
Kolere, wat is dat voor een poppetje. Ganz gail!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef XL het volgende:
Zou er WTA op de agenda staan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |