Een voorbereiding is voor talentlozenquote:Op maandag 26 november 2012 12:47 schreef franklop het volgende:
Gaan we weer geen voorbereiding doen voor de Australian Open?
Alles wat ik voorstel is heilig, maar je mag daar evengoed van afwijken.quote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de toernooilijst die ons aller XL samenstelt heilig?
wil graag weten of mn bedevaart naar Alphen ad Rijn dit jaar wel heeft gewerkt, vandaarquote:Op maandag 26 november 2012 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een voorbereiding is voor talentlozen
Dat hoef je toch niet te testen man .. een bedevaart naar Zijn geboorteplaats staat garant voor resultaatquote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef franklop het volgende:
[..]
wil graag weten of mn bedevaart naar Alphen ad Rijn dit jaar wel heeft gewerkt, vandaar
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik krijg eind januari een 2 uur durende clinic van Martin Verkerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je dat je er iets mee opschiet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:36 schreef Salamando het volgende:
Doping wordt ook dit jaar getolereerd?
Veel slechter dan vorig jaar kon niet, dus ik denk het wel!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat je er iets mee opschiet?
Ben in Chennai al uitgeschakeld, had Haase vandaag staan..quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef BobW het volgende:
Zijn jullie ook al zelf aan het oefenen met de eerste toernooien?
AO is het eerste toernooi dus dan moet je er wel staan!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef wimderon het volgende:
Joop Bos kunnen picken zou wel ultiem zijn.
Dat zei Sylvie ookquote:
Zo creëer je buzz, dat trekt bezoekers! Ik ben in elk geval erg benieuwd naar het nieuwe seizoen!quote:
Lekker spammen danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef franklop het volgende:
Volgens mij kan je niet reeksen met niet volledig volle topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |