Klopt en klopt. Je voorspelt dus meteen alle vier de wedstrijden, waarbij je je picks doorgeeft vóórdat de eerste wedstrijd is begonnen. Later kan uiteraard ook nog, maar dan mis je dus wedstrijden die eventueel al begonnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik denk dat ik hem snap, maar voor de zekerheid:
Je krijgt het punt voor het correcte aantal sets alleen als je ook de juiste winnaar hebt? Stel je denkt dat Murray def. Djokovic 2-1, maar Djokovic def. Murray 2-1 heb je 0 punten, juist?
Een wedstrijddag in de poolfase heeft 2 normale dagen en dus 4 wedstrijden totaal (2 uit elke poule): eerste dag is Djokovic-Tsonga, Berdych-Murray, Federer-Tipsarevic en Ferrer-Del Potro.
stel dat norich en intel even veel punten haddenquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
08. (07) norich 4280
09. (08) intel 4115
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
stel dat norich en intel even veel punten hadden
wie zal alsnog naar de wtf gaan?
maakt mij niet uit maar succes morgenquote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Poll: Wie gun jij de WTF-titel 2012?
• wimderon
• Gremen
• luckass
• APK
• VerdwaasdeVogel2
• BeamofLight
• Tim86
• norich
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je hebt het helemaal goed begrepen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Gremen het volgende:
Even kijken of ik het goed begrijp
De eerste 'wedstrijddag' duurt dus twee dagen? (maandag en dinsdag)
quote:
Ik vond je altijd al leuk hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef XL het volgende:
Ik ben weer voor norich, zoals altijd. Omdat ze me dan hopelijk leuker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |