Ik ben daar momenteel te lui voor. Wacht wel tot Managers United haar eerste ''data-update'' uitgeeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
niemand die met een real names fix speelt?
Heb ik eigenlijk geen last van met Ajax.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:31 schreef MeneerBob het volgende:
Bizar hoeveel er met het hoofd gescoord word...
Ik speel dus ook met Ajax, bijna al m'n tegendoelpunten zijn kopballen, en ruim de helft van wat ik zelf scoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk geen last van met Ajax.
Ik scoor gewoon veel via de grond. Steekpasses door het midden, of een Sulejmani die zijn actie begint en via de linkerflank/rechterflank insnijdt naar het strafschop gebied om een voorzet af te leveren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik speel dus ook met Ajax, bijna al m'n tegendoelpunten zijn kopballen, en ruim de helft van wat ik zelf scoor.
Sulejmani was eigenlijk de eerste die ik verkocht aan vitessequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scoor gewoon veel via de grond. Steekpasses door het midden, of een Sulejmani die zijn actie begint en via de linkerflank/rechterflank insnijdt naar het strafschop gebied om een voorzet af te leveren.
En natuurlijk afvallende ballen.
Steamquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef zemel het volgende:
Iemand die weet hoe ik 'm kan downloaden?
Andersen is beter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sulejmani was eigenlijk de eerste die ik verkocht aan vitesse.
Die blijf ik houden inderdaad. Ben nog steeds niet met mn 1e comp. wedstrijd begonnen. Beetje spelers zoeken hier en daar en dan wedstrijd na wedstrijd knallen. Ik probeer ook altijd toch wel specifiek op nederlands sprekende spelers te scouten, en zoveel mogelijk al mijn team in formatie te hebben voor ik met mn 1e wedstrijd begin.quote:
Standaard grootte is Medium.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:44 schreef bear87 het volgende:
Klopt het dat je bij 'classic mode' geen omvang van de database kan instellen? Die classic mode bevalt me opzich wel, maar ik moet wel een grote database hebben.
Standardquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb zo ook FM 13.
Iemand nog een leuk team?
Verkopen denk ik dan altijd maar want dan lukt het hem nooit of een landgenoot kopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef d1ce het volgende:
Wat te doen met een speler die zich maar niet kan aarden in het buitenland? Heb hem nu al 2 keer met verlof weggestuurd.
Met Ajax is sowieso veel te makkelijk man, pak een middenmoter uit Spanje of een Jupiler League-team ofzo, heb je tenminste tegenstand.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel om weer met Ajax te beginnen maar mijn laatste game in 12 was ook met Ajax waarmee ik tot 2024 heb gespeeld.. Ben bang dat het eentonig wordt.
Maar kan ook niemand anders verzinnen, iemand tips?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Jorwol het volgende:
Ajax is sowieso veel te makkelijk man, pak een middenmoter uit Spanje of een Jupiler League-team ofzo, heb je tenminste tegenstand.
Heb zelf elk jaar een carrière met Leeds United, leuke club met veel potentieel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik had in mijn laatste game Nacional de Madeira als satellietclub, door huurlingen van mij werden ze voor het eerst in de clubhistorie kampioen van Portugal.. Lijkt me ook wel leuk om hen zelf naar de top van Europa te loodsen.
Aan de andere kant kriebelt het nu om ergens in de 3e divisie van Engeland te beginnen en zoals TJV hierboven ook zegt; hopen op een Carriere van 20 jaar met veel successen
Ik heb elk jaar een game met Scunthorpe, uiteindelijk 3e geworden in de BPL. Toen zat ik in 2019 en ben ik gestoptquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Jorwol het volgende:
Heb zelf elk jaar een carrière met Leeds United, leuke club met veel potentieel!
Doe je goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:40 schreef TJV het volgende:
4 punten na 3 wedstrijden en ik ben ontslagen. Wow.
Werkloos beginnen met een prut reputatie, op holiday gaan met solliciteren bij elke club aan, en dan die club doenquote:
Wimbledon kan wel leuk zijn, begint zowieso al zonder managerquote:
Sowieso het hele irl verhaal rond die club is al mooi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wimbledon kan wel leuk zijn, begint zowieso al zonder manager. (en gesponsored door SI / Football Manager).
Hoe heb je hem neer gezet?quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een skin gedownload, maar als ik zelf een map skins aanmaak en alles daarin zet, zit ie niet in het spel![]()
Ideeen?
Vorig topic heb ik nog een linkje gegeven naar facepacksquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:18 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand of er al een megapack te downloaden is (Facepacks/Kits en badges)?
Via Sortitoutsi geeft hij aan dat de files niet meer beschikbaar zijn, de megapacks..
Dank u.
"Spelers actief in land" dus als je hem op de Nederlandse taal hebt staanquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de database-opties selecteer ik van landen waar ik competities uit heb altijd :
''Show all players from this nation'' oid
Dan weet je iig zeker dat ook de teams in de laagste regionen alle spelers hebben.
Ja, dat heb ik dus gedaan. Maar ingame zie ik de skin niet. Of moet ik in die maps skins een map aanmaken met de naam van de skin en dan in die map weer de mappen die de skin zelf zijn zetten (als je me nog volgtquote:Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe heb je hem neer gezet?
\graphics\skins toevallig? Dat werkt niet
Je maakt een mapje aan ("skins" dus) waar ook de mappen staan met :
"games"
"matches"
"tactics"
etc
[..]
Vorig topic heb ik nog een linkje gegeven naar facepacks
Ja ik volg je nogquote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gedaan. Maar ingame zie ik de skin niet. Of moet ik in die maps skins een map aanmaken met de naam van de skin en dan in die map weer de mappen die de skin zelf zijn zetten (als je me nog volgt)?
Zijn ze al overgenomenquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef VelitoX het volgende:
Ok een seizoen geholidayed, en met reputatie op sunday league footballer is de eerste club die me een aanbieding doet..... Fortuna Sittard..... (en dat met 41 leagues geladen). Opzich wel een club met potentie tho.
Nop, lekker armquote:
hmmm, als ik de skins map in Mijn Documenten aanmaak staat ie er gewoon niet tussen, als ik hem in Program Files aanmaak dan krijg ik een foutmelding dat er geen header gevonden is en zie ik het hoofdmenu maar staat er geen eens tekst..quote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus
de meeste skins zitten meestal al in een mapje, en die kopier je dan gewoon naar de skin map
Om welke skin gaat het? Dan probeer ik hem nu ook ff voor jequote:Op zondag 4 november 2012 01:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
hmmm, als ik de skins map in Mijn Documenten aanmaak staat ie er gewoon niet tussen, als ik hem in Program Files aanmaak dan krijg ik een foutmelding dat er geen header gevonden is en zie ik het hoofdmenu maar staat er geen eens tekst..
Ah die heb ik ookquote:
Waarom een map aanmaken? Het zit toch al in een mapquote:Op zondag 4 november 2012 01:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Eerst wel, maar toen zelf een map OPZ Beam gemaakt maar dat doet ie ook niet. Maar nu bedenk ik me ineens dat die mapnaam wss dezelfde naam moet hebben als de XML.
maar dat test ik morgen wel even
ja klopt maar ik had de inhoud daar dus uitgeknipt en in de skinsmap gemikt. En toen dat niet werkte bedacht ik dat die inhoud miss tóch in een eigen map binnen dr skinsmap moest, dus die heb ik zelf aangemaakt omdat dat wat sneller gingquote:Op zondag 4 november 2012 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom een map aanmaken? Het zit toch al in een map
Haha slimboquote:Op zondag 4 november 2012 01:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ja klopt maar ik had de inhoud daar dus uitgeknipt en in de skinsmap gemikt. En toen dat niet werkte bedacht ik dat die inhoud miss tóch in een eigen map binnen dr skinsmap moest, dus die heb ik zelf aangemaakt omdat dat wat sneller ging
Ja dat lijkt me dan wel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Spelers actief in land" dus als je hem op de Nederlandse taal hebt staan?
Zijn ze mee bezig, maar goed dat zal wel weer ff wachten wordenquote:Op zondag 4 november 2012 08:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
Echt abnormaal hoeveel goede regens er uit Frankrijk komen. Is dit ergens te corrigeren in de editor?
Ben nu met mijn 3de seizoen PSG bezig, heb bijna alleen maar Franse regens van wereld klasse in mijn elftal. Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig, maar goed dat zal wel weer ff wachten worden
Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik denk dat je het meer merkt als je in de franse comp speelt, met relatief weinig landen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:56 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ben nu met mijn 3de seizoen PSG bezig, heb bijna alleen maar Franse regens van wereld klasse in mijn elftal. Gaat helemaal nergens meer over.
Heb toch echt alle top competities toegevoegd (Spanje, Engeland, Duitsland, Italië, Rusland, Portugal, Nederland). Mijn scoutingkennis is uitmuntend, echter iedere keer wanneer regens worden gecreëerd komen in ieder geval de top 5 beste regens uit Frankrijk. Dit was ook zo toen ik met Ajax speelden.quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik denk dat je het meer merkt als je in de franse comp speelt, met relatief weinig landen.
Nee dat valt niet mee, en ze weten het ook bij SI. Alleen vraag ik mij soms af, of ze uberhaupt dit spel zelf wel getest hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik denk dat je het meer merkt als je in de franse comp speelt, met relatief weinig landen.
Ik had hem bij heerenveen........ Kut speler.quote:Op zondag 4 november 2012 11:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb bij Ajax, helaas, Drenthe opgehaald (evt. in de hoop om hem te verkopen). Trekt hij na 1 wedstrijd z'n mond al open en komt daarna 2 keer niet op de training
Nah, heb wel het idee meer dan ever dat je meer controle over het 'spel' zelf hebt. En dan met name de kritiek punten, zoals je staat achter in een wedstrijd en met een andere techniek weet je de zaak toch nog goed te trekken.quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Syntix het volgende:
Gewoon oldskool FM2011 blijven doen, omdat het kan
Ik ben wat dat betreft altijd wat sceptisch over de veranderingen in FM en met name de hoeveelheid daarvan. Wss zal ik pas over een aantal maanden over stappen, want tot nu toe bevalt FM11 mij eigenlijik nog prima. Wat ik nog wel mis is het kunnen zeiken van spelers tegen de scheids na een verkeerde beslissing of zo. Dat lijkt me geniaal om te doenquote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, heb wel het idee meer dan ever dat je meer controle over het 'spel' zelf hebt. En dan met name de kritiek punten, zoals je staat achter in een wedstrijd en met een andere techniek weet je de zaak toch nog goed te trekken.
Ik vind de grafische vooruitgang, nieuwe update van spelers etc. toch ook altijd wel lekker. Met name het idee van volledige controle staat mij altijd wel aanquote:Op zondag 4 november 2012 12:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft altijd wat sceptisch over de veranderingen in FM en met name de hoeveelheid daarvan. Wss zal ik pas over een aantal maanden over stappen, want tot nu toe bevalt FM11 mij eigenlijik nog prima. Wat ik nog wel mis is het kunnen zeiken van spelers tegen de scheids na een verkeerde beslissing of zo. Dat lijkt me geniaal om te doen
Zometeen Twente - Feyenoord erbij kijken, topmiddag.quote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Zondagmiddag, alleen maar regen en wind buiten. Goh, wat zal ik eens gaan doen![]()
Het staat nu zo, maar geen skin te bekennen in-game..quote:Op zondag 4 november 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha slimbo! Nja hoor het nog wel
Speel je Classic?quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het staat nu zo, maar geen skin te bekennen in-game..
[ afbeelding ]
Ik las negersquote:Op zondag 4 november 2012 08:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
Echt abnormaal hoeveel goede regens er uit Frankrijk komen. Is dit ergens te corrigeren in de editor?
Nee ik kan vanuit het hoofdmenu al geen skin selecteren. Voorlopig speel ik alleen challenges omdat ik een nieuwe laptop heb gekocht en pas daarop ga beginnen met een echte game.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Speel je Classic?
Ik heb begrepen dat je in classic geen skin kan gebruiken....
Hmm ja en nu zie ik volgens mij ook de foutquote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het staat nu zo, maar geen skin te bekennen in-game..
[ afbeelding ]
Ja, maar als ik via m'n naam naar mijn Documenten ga dan staat de skinsmap er ook..quote:Op zondag 4 november 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ja en nu zie ik volgens mij ook de fout
Want dit is de standaardmap :
C:\Users\Nick\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013
Bij jou begint ie met Bibliotheken en dat is volgens mij niet de bedoeling
Das een eckte bug ja. Of de rente moet gruwelijk hoog zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 19:01 schreef Ensiferum het volgende:
Na het uitzuigen van de belastingbetaler hebben de banken een nieuwe inkomstenbron gevonden:
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet normaal zijn
Is een foutje...misgegaan bij het loskoppelen van Cruyff van het bestuur(waar hij in eerste instantie aan toegevoegd was)quote:Op zondag 4 november 2012 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Beetje jammer dat ik met Ajax, Johan Cruijf als assistent coach kon pakken en diegene die er zat de deur kon wijzen. Voor de rest gaat het tot dusverre erg lekker!
Deze dingen worden nog wel gepatched qua goals enzo want ik het begin van FM 12 vond ik dat ook.quote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben alweer klaar met deze FM.
Elk schot op doel is een goal, zowel voor jou als voor de tegenstanders. Je kan net zo goed de keepers thuis laten. Een menu dat net een doolhof is vergeleken met 12.
Elke wedstrijd raken er wel spelers geblesseerd![]()
Ik vind het eigenlijk in alle opzichten tegenvallen, en ik baal er stevig van als groot FMfan![]()
Ik ga weer lekker verder met mijn game in 12
Laten we het hopen..quote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef dennis3d het volgende:
Deze dingen worden nog wel gepatched qua goals enzo want ik het begin van FM 12 vond ik dat ook.
Welke keepers?quote:
Wel als ie op het doel staat natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 22:57 schreef eywtf het volgende:
Als je Muslera op goal hebt heb je dat probleem niet hoor
"Elk schot op doel is een goal"quote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Elk schot op doel is een goal, zowel voor jou als voor de tegenstanders. Je kan net zo goed de keepers thuis laten. Een menu dat net een doolhof is vergeleken met 12.
Ik vind het eigenlijk in alle opzichten tegenvallen, en ik baal er stevig van als groot FMfan![]()
Hehe zo goed wassie in FM12 ook alquote:Op zondag 4 november 2012 23:28 schreef MeneerBob het volgende:
Lucas Andersen is ook een ziek talent hoor, jeuzus!
Ik herken geen enkel probleem eigenlijk na 1 vol seizoen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Same, herken de issues ook niet. Ook niet elke kans is goal, heb ook wel wedstrijden gehad waar m'n keeper motm werd vanwege alle reddingen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik herken geen enkel probleem eigenlijk na 1 vol seizoen.
Ja ok, de interface was even wennen....
2e geworden met Hellas Verona, dus op naar de Serie A!
Ook nog geen last gehad van enorme afstand goals of 'rare goals'. Enige waar ik last van heb is dat een verdediger nog wel eens loopt te knoeien of dat mn links of rechts achter voorbij wordt gelopen als of hij stilstaat en dan gemakkelijk de bal kan afspelen en er in kan knallen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Twee dingen die me na een paar dagen spelen zijn opgevallen is dat verdedigers soms gewoon stil blijven staan en dat er heel veel goals met afstandschoten worden gemaakt. En die afstandschoten zijn vaak ook loei en loeihard.
Ik vind de "oude" matchengine tot nu toe beter, maar ik ga er wel vanuit dat er nog wel het één en ander gepatcht gaat worden. Ik vind het nu minder realistisch dan met de oude engine.
Eerst dacht ik dat het met mijn opstelling te maken had, ik speel met PSV, en laat bijv. Strootman vaak buiten de 16 hangen om een afstandschot erin te rossen. Maar ik had dus niet verwacht dat bijna elke poging ook een goal is. En dat is dus ook zo bij de tegenstander. En die schoten zijn ook echt kanonskogels, zo snel dat ze gaan, keeper heeft totaal geen kans. Hierdoor krijg ik af en toe ook bijna FIFA uitslagen, 3-3 uit bij NEC, 4-3 verloren uit bij CSKA Sofia, voorronde Europa League, thuis wel weer goed gemaakt door met 4-0 te winnen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook nog geen last gehad van enorme afstand goals of 'rare goals'. Enige waar ik last van heb is dat een verdediger nog wel eens loopt te knoeien of dat mn links of rechts achter voorbij wordt gelopen als of hij stilstaat en dan gemakkelijk de bal kan afspelen en er in kan knallen.
Wazig, want ik selecteer ze gewoon in het hoofdmenuquote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, blijkbaar kan je pas een skin selecteren als je een spel hebt aangemaakt en niet vanuit het hoofdmenu al![]()
Opgelost dus
Dat wachten slaat echt nergens op man, ga gewoon spelen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand een link naar een thread op dat officiele forum waar aangegeven wordt dat de franse regens te sterk zijn? Ik heb in elk geval FM 2013 in huis, maar ik sdenk dat ik nog even wacht met het starten van een club..
Stond in de beta feedback, maar volgens mij is dat topic verwijderdquote:Op maandag 5 november 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand een link naar een thread op dat officiele forum waar aangegeven wordt dat de franse regens te sterk zijn? Ik heb in elk geval FM 2013 in huis, maar ik sdenk dat ik nog even wacht met het starten van een club..
Ik ben ook nog niet begonnen met een game hoor, want weet gewoon dat die keepers niet helemaal gefixed zijnquote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wachten slaat echt nergens op man, ga gewoon spelen.
En dan niet zelf opzoek naar regens gaan maar gewoon zonder enige moeite voro een schijntje de allerbesten uit het spel wegtrekken? Daar is toch geen zak aan.quote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wachten slaat echt nergens op man, ga gewoon spelen.
Je start geen game omdat keepers soms met een rare animatie een redding maken ?quote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben ook nog niet begonnen met een game hoor, want weet gewoon dat die keepers niet helemaal gefixed zijn
Je kunt toch alsnog zelf op zoek gaan ?quote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef Cara het volgende:
[..]
En dan niet zelf opzoek naar regens gaan maar gewoon zonder enige moeite voro een schijntje de allerbesten uit het spel wegtrekken? Daar is toch geen zak aan.
Nee omdat keepers stil blijven staan bij sommige schoten, hoe ze een bal redden maakt mij niet uitquote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je start geen game omdat keepers soms met een rare animatie een redding maken ?
[..]
Je kunt toch alsnog zelf op zoek gaan ?
Ik vind denk ik het leukst aan FM bij Feyenoord het zelf op zoek gaan naar de allergrootste regentalenten en die dan proberen weg te kapen voor de rijke topclubs.quote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je start geen game omdat keepers soms met een rare animatie een redding maken ?
[..]
Je kunt toch alsnog zelf op zoek gaan ?
Volgens mij is het zo (en ik zie dat nog niet na 1 vol seizoen) dat de meeste topregens Frans zijn, maar dat betekent toch niet dat je zelf niet op zoek kunt gaan naar andere jeugdige toppers?quote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind denk ik het leukst aan FM bij Feyenoord het zelf op zoek gaan naar de allergrootste regentalenten en die dan proberen weg te kapen voor de rijke topclubs.
Wat heeft dat voor nut als alle franse regens veruit boven de rest uitsteken en zo 3/4 van mn team kunnen vervangen op 17 jarige leeftijd? Dan wacht ik veel liever tot het allemaal weer uitgebalanceerd is.
Had met Verona op 1 team na de minste tegendoelpunten, en mijn keeper deed het prima.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee omdat keepers stil blijven staan bij sommige schoten, hoe ze een bal redden maakt mij niet uit
Ze steken ver boven de rest uit qua kwaliteiten.quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo (en ik zie dat nog niet na 1 vol seizoen) dat de meeste topregens Frans zijn, maar dat betekent toch niet dat je zelf niet op zoek kunt gaan naar andere jeugdige toppers?
quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo (en ik zie dat nog niet na 1 vol seizoen) dat de meeste topregens Frans zijn, maar dat betekent toch niet dat je zelf niet op zoek kunt gaan naar andere jeugdige toppers?
[..]
Had met Verona op 1 team na de minste tegendoelpunten, en mijn keeper deed het prima.
Voor zover ik het heb begrepen via de sigames fora is het probleem zo dat percentueel gezien de meeste topregens uit Frankrijk komen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze steken ver boven de rest uit qua kwaliteiten.
In ruim 42 wedstrijden geen een keer zo'n blunder gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee maar deze shit zit er ook nog steeds in, dat kan gewoon niet
Neen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Syntix het volgende:
Constante verandering van de interface is gewoon KUT. Daarom FM11
Dit ook...quote:
Bij mij kwamen ze van Nacional uit Uruguayquote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef d1ce het volgende:
Welke club komen de hardste (en betaalbare) regens voor?
Ga zo even een kijkje nemen, thanks. Dacht juist dat de meeste regens uit Frankrijk kwamen gezien dit topicquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Apocalipsis het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze van Nacional uit Uruguay
is ook zo, maar meestal vragen die clubs kutbedragen terwijl ze in Zuid Amerika cheap en goed zijn .quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ga zo even een kijkje nemen, thanks. Dacht juist dat de meeste regens uit Frankrijk kwamen gezien dit topic
Dankquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Apocalipsis het volgende:
[..]
is ook zo, maar meestal vragen die clubs kutbedragen terwijl ze in Zuid Amerika cheap en goed zijn .
Edit : in Argentinie kan je ook veel goeien vinden![]()
Bij mij Lyon / PSG bij iedere regen generation zitten er 2/3 messi's tussen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef d1ce het volgende:
Welke club komen de hardste (en betaalbare) regens voor?
Zal wel niet haalbaar zijn voor Standardquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Bij mij Lyon / PSG bij iedere regen generation zitten er 2/3 messi's tussen.
Ik heb in 10 wedstrijden al zeker 5 van zulke blunders gezien. 2x een voorzet die zowat vanaf de cornervlag in de kruising belandde.quote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
In ruim 42 wedstrijden geen een keer zo'n blunder gezien.
Werkt die tactiek nou voor je? Het lijkt mij dat je echte stootkracht voorin mist met deze opstelling en de rollen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de Serie A in als er niks geks meer gebeurt de komende weken...
Crisetigquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de Serie A in als er niks geks meer gebeurt de komende weken...
Franse regens zijn echt belachelijk, zit in mijn 5de seizoen met psg, heb op iedere bijna iedere positie wereld klasse regens van franse afkomst.quote:Op maandag 5 november 2012 22:21 schreef VelitoX het volgende:
Overigens over die franse newgens:
http://community.sigames.(...)egens-after-1-season.
(1 van meerdere threads.)
Nou heb jij ff gelukquote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
In ruim 42 wedstrijden geen een keer zo'n blunder gezien.
Leuk en uitdagend zeker met PSG?quote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Franse regens zijn echt belachelijk, zit in mijn 5de seizoen met psg, heb op iedere bijna iedere positie wereld klasse regens van franse afkomst.
Probleem is dat ik bang ben dat ik niet veel tijd in ga kunnen stekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik vind van wel er zitten wat bugs in maar die zullen er binnekort ook wel weer uit zijn.
In de Serie B iig wel.quote:Op maandag 5 november 2012 21:50 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Werkt die tactiek nou voor je? Het lijkt mij dat je echte stootkracht voorin mist met deze opstelling en de rollen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem is dat ik bang ben dat ik niet veel tijd in ga kunnen steken
Spelers kopen met een goede voorzet. Of een spits die een balletje kan aannemen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:06 schreef Rahl het volgende:
Als je assistent manager tijdens de wedstrijd zegt "Veel van onze voorzetten komen niet aan.", wat kun je daar in vredesnaam aan doen?
Tijdens de wedstrijd niet zo veel dus? :pquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spelers kopen met een goede voorzet. Of een spits die een balletje kan aannemen.
Meestal verander ik dan de rol van de buitenspeler. Hangende vleugelspits oid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd niet zo veel dus? :p
Goeie tip, bedankt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meestal verander ik dan de rol van de buitenspeler. Hangende vleugelspits oid.
Waarom Steam mijden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:08 schreef DaMart het volgende:
Even een vraagje. FM12 heb ik niet gekocht omdat ik geen behoefte heb/had aan Steam. Kan FM13 zonder Steam gespeeld worden en zo nee, merk je in de praktijk veel van die koppeling?.
Kun je bijvoorbeeld FM ook gewoon spelen zonder internetverbinding, om maar iets te noemen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom Steam mijden?
En ja je kunt altijd offline spelen.
Bij preferences instellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:23 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kun je windowed spelen? Lukt niet bij mij [ afbeelding ]
Omdat ik er weinig toegevoegde waarde in zie. Ik wil gewoon FM spelen, zonder andere software op mijn computer te moeten installerenquote:
Dat kan, ik vind het juist een prima platform.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik er weinig toegevoegde waarde in zie. Ik wil gewoon FM spelen, zonder andere software op mijn computer te moeten installeren.
FM2009 (geloof ik) heb ik toen ook per ongeluk met Steam geïnstalleerd, en dat gaf toen wat problemen, waardoor ik het destijds meteen opnieuw heb geïnstalleerd op de normale manier.
Oh sorry ik zag je plaatje niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is bij preferences maar ik kan er niet op klikken
quote:Match v1313
-----------
- Refined position of d-line and also the lines in front of it when defending
- Brought wingers a bit deeper when defending
- Weaker players more likely to favour direct passes quicker
- Improved short pass accuracy slightly
- Tried to increase number of crosses slightly
- Fine tuned shot accuracy
- Fixed some minor player on ball decision bugs
- Improved trajectory of medium length kicks like free kick shots and corners
- Made players better at offering out ball to team mate
- Tried to improve player reactions to deflected balls or tackles
- Made players more willing to slide tackle when opportunity and need arises
- Fixed some unnatural save directions from keepers
- Fixed keepers trying to save ball at wrong point when its heading for post or bar
- Made players slightly better at turning body while on the run
- Made strongest player stand ground when 2 players collide while going for a header
- Made goal celebration paths a little bit more varied
- Fixed comms saying ball well wide when not really that far wide
- Some ball physics collision tweaks
- Some team talk fixes
Misschien dat het de afgelopen jaren ook wel verbeterd is hoor, vandaar ook mijn vraag of je veel merkt van de aanwezigheid van Steam.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het juist een prima platform.
Tijdens het spelen merk je er verder niets van, je krijgt hooguit eens een melding dat je een achievement hebt behaald.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat het de afgelopen jaren ook wel verbeterd is hoor, vandaar ook mijn vraag of je veel merkt van de aanwezigheid van Steam.
Wat een onzin elke keer over dat steam gebeurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:08 schreef DaMart het volgende:
Even een vraagje. FM12 heb ik niet gekocht omdat ik geen behoefte heb/had aan Steam. Kan FM13 zonder Steam gespeeld worden en zo nee, merk je in de praktijk veel van die koppeling?.
Kun je bijvoorbeeld FM ook gewoon spelen zonder internetverbinding, om maar iets te noemen?
Tjah...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een onzin elke keer over dat steam gebeuren
Steam vind ik echt een top-uitvinding idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Games kopen en die vervolgens niet/nauwelijks spelen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Steam vind ik echt een top-uitvinding idd.
Al is het alleen al om de summer sales.
Guilty.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Games kopen en die vervolgens niet/nauwelijks spelen!haha.
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Games kopen en die vervolgens niet/nauwelijks spelen!haha.
Ik speel ook nog steeds in 2D classic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
ik speel enkel met tekst.. misschien dat ik daardoor niks tegenkom. 3d heb ik altijd nutteloos gevonden bij FM.
Dat is het kleine voor deel van Man city heb je meer koop teamsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Alleen leuk als je een droom team wilt bouwen, kwa uitdaging is het geen ene hol aan.
ik heb er zelf geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je dat soort dingen niet door je strot heen geduwd wilt krijgen. die optie moet er gewoon zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax heeft een u19 manager, dus kan je dat niet doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
FM 13 ook maar even gekocht en zoals elk jaar eerst beginnen met Ajax om alles uit te proberen. Nu kan ik alleen nergens de optie vinden om zelf het u-19 team te leiden. Weet iemand hoe dit moet, in FM12 was dit heel eenvoudig in te stellen, maar kom er nu niet uit.
Top, nu kan ik echt beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ajax heeft een u19 manager, dus kan je dat niet doen. (Nou kan je hem natuurlijk ontslaan.... dan kan je het veranderen in Staff Responsibilities).
Dat dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb er zelf geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je dat soort dingen niet door je strot heen geduwd wilt krijgen. die optie moet er gewoon zijn.
Specs?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:22 schreef PennyWise84 het volgende:
Eddie Johnson gaat weer als een trein voor mij
Wtf? Ging toch goed?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef dennis3d het volgende:
Ontslagen bij RKComdat ik terug viel naar de JL...
http://www.neoseeker.com/forums/24766/t676948-eddie-johnson/quote:
Patches zijn savegame-compatible, dus niets staat je in de weg om gewoon te beginnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef Grifte het volgende:
FM13 zal wel zo klaar liggen als ik op m'n kamer kom.
Wat raden jullie aan, ik ga een mega-database maken 'no foreigners', mot ik wachten tot de nieuwe patch, of zullen de hidden updates het spel goed genoeg maken. Weinig zin veel tijd in te steken als ik die versie dan speel, en de patch versie 100x beter is.
Ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Patches zijn savegame-compatible, dus niets staat je in de weg om gewoon te beginnen.
Waar jij op doelt heeft niets met een versie van het spel te maken, maar heeft te maken met de versie van de database en die verandert pas in januari weer.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja?
Da's nice. Ik dacht bij nieuw spel maken je vaak al je versie moet kiezen, en dat dat niet meer achteraf ingewerkt kon worden. Begin ik morgen na het tentamen er wel mee![]()
Bedankt voor het snelle antwoord.
Tot je top spits er in november uit ligt met sneijder en 1 def en men keeper.... tot eide seizoen toen alles verloren.quote:
Drage, mijn held uit FM2012quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Hetgeen wat me wel opvalt. Had een poosje een goede reeks in FM2013, winst na winst, en uiteraard had je op een gegeven moment die 'complacency'. En nu is mijn team niet vooruit te branden. Echt enorm fucked up. Speel met andere spelers, werkt nog nauwelijks.
Enige speler waar ik (ik begin 1e seizoen altijd met Ajax om zoveel mogelijk uit te proberen) is Drage als rechtsbuiten. Die is bij mij op dit moment ook topscoorder
Tis toch wel mijn topspeler dit jaar bij Ajaxquote:
Ik heb hem sinds zaterdag avond als bijna 30 uurquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef Niek92 het volgende:
FM is verslavend. Gister gekocht, vandaag even op steam gekeken hoeveel ik al gespeeld had. 9 uur
Ik zit op 50 uur, dat kan niet kloppen..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds zaterdag avond als bijna 30 uur
Hehe, als je pre-order beta had telt dat natuurlijk ook mee. Bij mij zat FM12 uiteindelijk op 1200 of meer uur, maar komt ook doordat ik fm vaak gewoon aan heb staan als ik even tv ben kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik zit op 50 uur, dat kan niet kloppen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef Niek92 het volgende:
FM is verslavend. Gister gekocht, vandaag even op steam gekeken hoeveel ik al gespeeld had. 9 uur
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds zaterdag avond als bijna 30 uur
Ik heb hem sinds zondag....7 uur gespeeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik zit op 50 uur, dat kan niet kloppen..
Volgens mij niet. En hij houdt ook geen rekening met je loonbudget, je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef Niek92 het volgende:
Ik kan het over het hoofd hebben gezien, maar is er een optie om je Director of Football te laten weten voor welke posities hij spelers moet zoeken? Mijn DoF komt vrijwel alleen maar met middenvelders aanzetten, waar ik er al te veel van heb.
Okee. Daar houd ik zelf wel rekening mee, vrijwel alles waar hij mee aankomt wordt geweigerd. Alleen Nainggolan was een snoepje wat ik niet kon weigeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En hij houdt ook geen rekening met je loonbudget, je bent gewaarschuwd
Klopt, Ajax en Feyenoord zijn denk ik wel de clubs met de meeste talenten in het begin, zeker als het vergelijkt met het niveau van de competitie.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Okee. Daar houd ik zelf wel rekening mee, vrijwel alles waar hij mee aankomt wordt geweigerd. Alleen Nainggolan was een snoepje wat ik niet kon weigeren.
Met Ajax spelen is overigens echt heerlijk. Zelden zoveel wereldtalenten bij één club gehad, waarvan een gedeelte al direct mee kan. Dijks, Denswill en Fischer zijn in ieder geval al tot basisspelers gepromoveerd, ten koste van Blind, Moisander en Boerrigter. Verder 12 talenten verhuurd, waarvan een deel het volgende seizoen tot de eerste selectie gaat behoren. Na het eerste seizoen gaan er in ieder geval een heel aantal spelers die niet zelf opgeleid zijn verkocht worden!
Inderdaad. PSV en Twente hebben wel een aantal talenten rondlopen, maar niet het aantal waar Feyenoord en Ajax uit kunnen putten. Maar dat is in het echt ook, ook qua niveau van de talenten. Wel realistisch dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, Ajax en Feyenoord zijn denk ik wel de clubs met de meeste talenten in het begin, zeker als het vergelijkt met het niveau van de competitie.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hehe, als je pre-order beta had telt dat natuurlijk ook mee. Bij mij zat FM12 uiteindelijk op 1200 of meer uur, maar komt ook doordat ik fm vaak gewoon aan heb staan als ik even tv ben kijken.
Overigens nieuwe patch (hotfix), geen match engine update tho:
Changelist 13.1.2Nog helemaal niks van gemerkt, word tijd voor die ME updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die laatste moet je dan nog wel trainen op mandekking als je hem wilt gebruiken voor CBquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien we ze graag bij Atalanta, kijk vooral even naar de lengte en het gewicht van de Braziliaan![]()
Enige waar ik mee zit is waar ik hem opstel, CB of VM?
Staat ook nog niet meteen in de basis, en komt pas over een half jaar. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die laatste moet je dan nog wel trainen op mandekking als je hem wilt gebruiken voor CB
Dat is raar, totaal geen last van hier... Mss een idee om je cache te clearen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef Niek92 het volgende:
Wat duurt het laden naar het nieuwsscherm toch ongelofelijk lang zeg. Enige onderdeel in FM waarbij het laden lang duurt. De rest van de schermen, zoals selectie enzo, is supersnel. Die staan er direct voor, zodra ik op de sneltoets druk. Alleen F4 blijft achter..
Zitten een paar hele goeie Braziliaantjes in idd, met een redelijke goedkope afkoopclausule, moet je denk wel snel mee zijn. Het is overigens Wellington Nemquote:Op woensdag 7 november 2012 18:15 schreef d1ce het volgende:
Zojuist nieuwe game gemaakt en met Vitesse Welling Nem aangetrokken voor 4.1 mil, transferwaarde is direct 13mil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu bij Newcastlequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef d1ce het volgende:
Zit er nog enige uitdaging bij een club als Newcastle United?Zojuist 2de seizoen met Standard afgesloten en Vitesse bleek niks voor mij te zijn.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zitten een paar hele goeie Braziliaantjes in idd, met een redelijke goedkope afkoopclausule, moet je denk wel snel mee zijn. Het is overigens Wellington NemLeuke spits idd, ook mooi op tijd kunnen kopen. Handig voor de CL of ELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vlug zijn met die Nem, want verlengt vrij snel zijn contract
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het is niet zo veel de training gewoon hoe hard ze moeten wat en voor de wedstrijd een standaard instellen en moelijke wedstrijden voor die wedstrijd even extra trainen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens gezien dat de training heel anders is geworden. In voorgaande FM's besteedde ik eigenlijk geen aandacht aan de training omdat het me toch nooit goed lukte, dus downloadde ik altijd Ronald's training. Maar nu moet ik er dus echt zelf iets aan gaan doen geloof ik?
Met wie speel je ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Altijd mooi als je Man C klop geeft thuis
Newcastlequote:
EL ben ik door, Competitie gaat nog niet helemaal geweldig. Maar heb dan ook een hoop mensen verkochtquote:
Ik speel nu mijn 3de wedstrijd en 1ste 2-4 gewonnen en de 2de 3-1 gewonnen tegen lokeren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
EL ben ik door, Competitie gaat nog niet helemaal geweldig. Maar heb dan ook een hoop mensen verkocht
maar is het dan nog mogelijk een training te downloaden, ik heb namelijk nog nooit een training gemaakt in FMquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is niet zo veel de training gewoon hoe hard ze moeten wat en voor de wedstrijd een standaard instellen en moelijke wedstrijden voor die wedstrijd even extra trainen.
Nee het is nu anders maar je staff helpt erbij het zijn maar 3 dingen instellen en soms voor een wedstrijd het is wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
maar is het dan nog mogelijk een training te downloaden, ik heb namelijk nog nooit een training gemaakt in FM
Mischien in steam even de integriteit van spelcache controleren bij eigenschappen en dan het tabje lokale bestanden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg ineens de hele tijd een fatale fout bij het opstarten van een nieuwe game
Heb ook nog Javier Hernandez, Kolbeinn Sigthorsson, Cedrick Badjeck en een regen Roberto París.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hmm minder goed dan ik gedacht had
Paar competities minder geselecteerd en hij deed het ineens wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mischien in steam even de integriteit van spelcache controleren bij eigenschappen en dan het tabje lokale bestanden.
Heb ik wel gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:48 schreef d1ce het volgende:
Ben Arfa voor 22.5 mil verkopen aan Chelsea? Hmm
Heb ik niet gedaan hij is te goed om te verkopen voor zo weinig geld.quote:
Vraagprijs is nu 30 mil, daar zou ik hem wel voor weg willen doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan hij is te goed om te verkopen voor zo weinig geld.
Hij is mijn spelmaker dus ik verkoop hem niet.
Ik probeer altijd 40 voor een belangrijk iemand want je weet niet hoevel % je van je bestuur terug krijgt om te besteden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Vraagprijs is nu 30 mil, daar zou ik hem wel voor weg willen doen.
Staat gewoon op je finances scherm hoor hoeveel % je dan te besteden krijgt....quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik probeer altijd 40 voor een belangrijk iemand want je weet niet hoevel % je van je bestuur terug krijgt om te besteden.
Kijk ik nooitquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Staat gewoon op je finances scherm hoor hoeveel % je dan te besteden krijgt....
Ik kan het niet vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef TJV het volgende:
Bij het starten van een spel, rechtsonderin als je landen kunt kiezen.
Zie boven deze postquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet. Als ik een land heb gekozen dan word ik hier naar toe gewezen.
[ afbeelding ]
Oke thanks. Maar volgens mij begrijp ik iets verkeerd. Is het de bedoeling dat ik zoveel mogelijk landen aan moet vinken? Dacht dat ik alleen het land moest hebben waar ik wil coachen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zie boven deze post. Normale FM modus kan je gewoon competities aanvinken, waarna je op het scherm van TJV komt als je doorclickt
.
Jop, maar hoe groter de gesimuleerde gamewereld is (daarom zie je bij TJV ook veel competities op "alleen kijken / view only" staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke thanks. Maar volgens mij begrijp ik iets verkeerd. Is het de bedoeling dat ik zoveel mogelijk landen aan moet vinken? Dacht dat ik alleen het land moest hebben waar ik wil coachen.
Hoe meer je aanvingt hoe langzamer het spel wordt
Nah, doe ik soms wel thoquote:
Dan ben ik toch benieuwd welke spelers jij wilt kopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Rijst het volgende:
Ik ben nieuw met FM. Veel spelers die ik wil kopen zitten niet in het spel. Kan ik de database uitbreiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |