Correct.quote:
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, flesje bubbels voor een ieder. Kies maar.
[ afbeelding ]
Zou dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmen
hmmz een klein badje danquote:
Ja, zonder vlekken dit keer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:32 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, gefeliciteerd met je nieuwe job!
Ander soort bedrijfskleding nu?
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?quote:
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?
Zal in ieder geval wel wennen worden, denk ik...
Nooit!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wordt je nu een echte burger?
Je begint een eigen privé leger of zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.
Zou dat winstgevend zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begint een eigen privé leger of zo?
trustequote:Op zaterdag 3 november 2012 04:06 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik ga zo POB, morgen 8 uur rijden richting Atlanta...![]()
Adios...
Maar zonder gekheid, krijg je een andere baan binnen defensie? Of ga je het bedrijfsleven in?quote:
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen eens kijken voor een lamp bij de karwei, dan kan die verhuisfitting ook eens weg uit de woonkamer
ik wil tussen kerst en oud en nieuw toch wel alles af hebben binnen, dan woon ik namelijk alweer een jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaar
Same here... gisteravond was het droog, vanochtend ook, maar het is overwegend regenachtig hierquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regent het ooit niet in Friesland? Wat een knakenweer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hierheen ben gevlogen met een vliegtuig dat Audrey Hepburn heette?
Is je indruk voor de rest wel positief?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regent het ooit niet in Friesland? Wat een knakenweer
Als je zin hebt in een snack kan ik de cheesesticks aanradenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk stadje, zitten nu in die Ierse pub die je noemde
Dat, dus. Al 48 uur radiostilte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik ben zo benieuwd naar een update van Ophelia!!
Gaat alles goed daar??
Wat ga je doen in Zwitserland?quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Prima, ga ik alle baby-talk kunnen ontwijken
Ik ben even een weekje terug onder mijn steen.
Ohnee.. in Zwitserland
Kan natuurlijk vanalles zijn, van gewoon liggen genieten tot een kindje dat misschien nog even in het ziekenhuis moet blijven... Ik hoop dat het het eerste is!quote:
datquote:Op zondag 4 november 2012 01:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan natuurlijk vanalles zijn, van gewoon liggen genieten tot een kindje dat misschien nog even in het ziekenhuis moet blijven... Ik hoop dat het het eerste is!
Wat een verschil.quote:Op zondag 4 november 2012 05:32 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag 580 mijl (933 kilometer) gereden in 9 uur tijd en de grens van Florida is op 66 mijl genaderd. Die kleine 1000 kilometer scheelt zo'n kleine 20 graden in de plus.
Sunny state, here we come...
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 4 november 2012 06:58 schreef iamredleader het volgende:
Dank voor je bericht
Drinken we gauw een Guinness (bij Bart?)
En ik ga maar eens slapen.quote:Op zondag 4 november 2012 07:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even wat inslaan dan bij het boodschappen doen
Dit schijnt een complete lijst te zijn van landen die nooit door Groot-Brittanië zijn binnengevallen.quote:Andorra
Belarus
Bolivia
Burundi
Central African Republic
Chad
Congo, Republic of
Guatemala
Ivory Coast
Kyrgyzstan
Liechtenstein
Luxembourg
Mali
Marshall Islands
Monaco
Mongolia
Paraguay
Sao Tome and Principe
Sweden
Tajikistan
Uzbekistan
Vatican City
Babyconcert.quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Geniet er lekker van Soemp!!
Wat voor theatervoorstelling zijn jullie heengeweest?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hierheen ben gevlogen met een vliegtuig dat Audrey Hepburn heette?
Nee ik wacht nog op mail terugquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]Mooi toeval.
Hoe is het daar nu? Heb je je vader al gezien?
Nee, maar het ziet er tamelijk briljant uitquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ervaring met dit kussen of juist met een alternatief product?
www.thebookseat.com/images/banner_sm_05.jpg
Hij wist toch dat je zou komen?quote:
Mijn vader heeft iets soortgelijks voor als hij in het ziekenhuis ligtquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ervaring met dit kussen of juist met een alternatief product?
www.thebookseat.com/images/banner_sm_05.jpg
Hij weet dat ik volgende week in de stad ben, maar hij moet nog terugmailen wanneer ie kan... geen communicatief wonderquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wist toch dat je zou komen?hoe is het verder daar? Mooie natuur? Goed weer? Zou graag een keer naar Canada gaan
olijven waren okquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een snack kan ik de cheesesticks aanraden. Eventueel een bakje olijven ernaast
De Walrus moet het w.m.b. ook meer van de locatie hebben dan van wat anders. Ik denk dat meer dan 95% van de keren dat ik daar geweest ben het was om op het terras te zittenquote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
olijven waren ok
We hebben ook nog een tijdje vij cafe de toeter gezeten Lekkere bruine kroeg. Even bij de Walrus geweest maar dat vond ik er een in de categorie ballentent en het personeel daar snapt het contact service niet. Eentje had er binnen 5 minuten het predikaat Hitler te pakken, wat een lul de behanger was dat.
Dat zijn er niet veelquote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit schijnt een complete lijst te zijn van landen die nooit door Groot-Brittanië zijn binnengevallen.
Wat fijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Soempie het volgende:
Ooh, ik heb zo'n fijn weekend.Gister en vanmorgen uitgeslapen. Vanmorgen met M. en Wiebel naar het theater geweest en nu zijn ze alletwee naar een verjaardag in Zeeland. Hele dag voor mezelf.
Straks een grote pot thee zetten, muziek aan en met een boek op de bank.
Vanavond pizza en een serie kijken ofzo.
Zooooooooo fijn.![]()
Je weet dat stofgezogen niet hetzelfde is als gestofzuigd?quote:
Nee. Maar de auto is schoon, linksom of rechtsomquote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet dat stofgezogen niet hetzelfde is als gestofzuigd?
quote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag trouwens met 15-1 gewonnen. In de rust stond het 4-0 en hebben we afgesproken dat we vol bleven voetballen tot we 15 goals gemaakt hadden, dat is gelukt
quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en de Albert Heijn op Plein '60 geplunderd, nu hebben ze geen Guinness meer
quote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag trouwens met 15-1 gewonnen. In de rust stond het 4-0 en hebben we afgesproken dat we vol bleven voetballen tot we 15 goals gemaakt hadden, dat is gelukt
Ach, met de airmiles en bonuskaart hebben ze me al jaren in de gatenquote:Op zondag 4 november 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat de AH stasi je nu wel in de gaten gaan houden. Nee verkopen aan klanten kan natuurlijk niet....![]()
maar proost
Klinkt goedquote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Ik trek er ook nog een open. En dan vroeg naar bed. Morgen om 0330 op en dan relaxed, lopend over de heide, naar het werk.
Veel wisselende diensten.quote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je veel wisselende diensten draaien of vooral dagdienst?
het andere team was een beetje sneu, dat wel. Bij een 15-1 stand kreeg ik bijvoorbeeld nog een tackle van achter, vol op de enkel. Dat lijkt me dan niet meer zo nodigquote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor het andere team.![]()
Dat is wel heel kinderachtig. Slechte verliezer.quote:Op zondag 4 november 2012 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het andere team was een beetje sneu, dat wel. Bij een 15-1 stand kreeg ik bijvoorbeeld nog een tackle van achter, vol op de enkel. Dat lijkt me dan niet meer zo nodig
ja, ik was blij dat het veld zo nat was, daardoor gleed ik makkelijk onderuit en had ik er geen last van. Maar ik denk dat ze de scheldpartij van mij naar die speler in de kantine wel konden horen...quote:Op zondag 4 november 2012 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel heel kinderachtig. Slechte verliezer.
Hoe lang blijf ik nog waarquote:Op zondag 4 november 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Etcwat zonde!
Maar tof dat je t snowboarden zo leuk vindtHoe lang blijf je nog?
Oh echt?quote:Op zondag 4 november 2012 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe lang blijf ik nog waarwe zijn 1 dag geweest, nu weer thuis en morgen werken. Als ik kan bewegen dan
Ach, het Ile de Notre Dame! Kunstmatig eiland, aangelegd voor de Olympische Spelen. Inclusief roeibassin!quote:Op zondag 4 november 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanmiddag over het F1-circuit van Montreal gelopen
Als je nog een keer wil gaan skiën of boarden kan je ook naar Bottrop gaanquote:Op zondag 4 november 2012 22:53 schreef Etcetera het volgende:
Landgraaf
En ja, heel erg balen. Like 'jaaaa hoor ik heb weer eens wat'. Ik had m'n telefoon gewoon in m'n tas moeten laten zitten
SPOILER: Major spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja. mooie tijd he.quote:
quote:
Lastige keus dan.quote:Op maandag 5 november 2012 05:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik overweeg om morgen vroeg op te staan om naar de hoorzitting van de dronken bestuurster te gaan... maar zoals het er nu uitziet moet ik lang doorwerken
Maar geen idee rond welke tijd de hoorzitting is afgelopen zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 05:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
9 uur, en hier naast de campus, maar we verzamelen om 8, want we moeten door de beveiliging etc
nope...quote:Op maandag 5 november 2012 05:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar geen idee rond welke tijd de hoorzitting is afgelopen zeker?
Helemaal lastig om een keus te maken dan.quote:
meh ik heb geen les tot 12 uurquote:Op maandag 5 november 2012 05:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal lastig om een keus te maken dan.
Oh, dus alleen een keuze maken of je een lange dag gaat maken of niet.quote:Op maandag 5 november 2012 06:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh ik heb geen les tot 12 uur
Mogguh.quote:
Done.quote:Op maandag 5 november 2012 06:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand (mod) de ads uitzetten zodat ik wat foto's kan delen?
SPOILER: NSFW!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SPOILER: immer noch NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 5 november 2012 07:41 schreef Cobra4 het volgende:
Red? Hier een keer naar toe?
http://www.parool.nl/wca_(...)55614/Meatballs.html
Domme vraag misschien, maar had je geen beveiliging op het display zitten zodat de vinder er sowieso weinig aan heeft?quote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef Etcetera het volgende:
Spierpijn jonguh! Echt overal he![]()
Straks eens bellen met Vodafone en HTC, of ze via mijn imei-nummer mijn telefoon volledig kunnen blokkeren.
quote:
Etcie? wanneer kan jij?quote:
Mag ook doordeweeks hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Volgend jaar wel ergens![]()
Nee, sorry, veel te druk momenteel. Elke weekend hebben we wel weer wat zo ongeveer.
Dat doen ze toch nog niet? Willen ze gaan invoeren maar volgens mij is dat er nog nietquote:Op maandag 5 november 2012 08:25 schreef Etcetera het volgende:
Spierpijn jonguh! Echt overal he![]()
Straks eens bellen met Vodafone en HTC, of ze via mijn imei-nummer mijn telefoon volledig kunnen blokkeren.
Dat had ik ook. Had ik steeds een mooie vetveeg in die vorm op mijn schermquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb dat figuurtjestekenen als beveiliging, het is dan we geen pincode maar met een beetje mazzel kom je er niet in tenzij je toevallig het goede figuurtje tekent
Blijkbaar is het standaard, want toen ik er naar vroeg vertelde de medewerker me dat ze een algehele blokkade erop gezet hebben, en hij heeft er niks aan veranderd verder dus dat is al gebeurd toen ik via internet mijn telefoon blokkeerdequote:Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat doen ze toch nog niet? Willen ze gaan invoeren maar volgens mij is dat er nog niet
Nevermind, blijkbaar is het gelukt
quote:Op maandag 5 november 2012 07:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Seriously prettySPOILER: immer noch NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hell yeahquote:Op maandag 5 november 2012 07:41 schreef Cobra4 het volgende:
Red? Hier een keer naar toe?
http://www.parool.nl/wca_(...)55614/Meatballs.html
Dan maar een andere keer.quote:Op maandag 5 november 2012 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hell yeahhet is dat we al bij Bart eten, want anders....
quote:Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ze kunnen met de IMEI code niet je toestel blokkeren?
En dat whatsappje ga je sturen naar welk geblokkeerd nummer?quote:Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik eens een boze whatsapp sturen? Zo van: we hebben je op camera, bel snel met snowworld en we gaan er niet mee naar de politie?
Dat is niet geblokkeerd tegelijk met de simkaart. Whatsapp registreer je eenmalig op een nummer en dan kun je de simkaart er gerust uithalen. Mensen met een tablet gebruiken vaste nummers, dat geeft geen enkel probleem.quote:Op maandag 5 november 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat whatsappje ga je sturen naar welk geblokkeerd nummer?
Whatsapp is niet verbonden aan je simkaar/telefoonnummer? Raar.quote:Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is niet geblokkeerd tegelijk met de simkaart. Whatsapp registreer je eenmalig op een nummer en dan kun je de simkaart er gerust uithalen. Mensen met een tablet gebruiken vaste nummers, dat geeft geen enkel probleem.
Tenzij etc whatsapp al geblokkeerd heeft, maar ik weet niet of dat kan.
Cars blijft leukquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef iamredleader het volgende:
Grote vent kijkt Cars, kleine man snurkt zachtjes in m'n rechteroor
ninja-edit of chagrijnig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Soempie het volgende:
Hier is racen in een kartonnen doos helemaal tof vandaag. Heb nu wel pijn in m'n rug.
Die verdient een eigen Piston CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Soempie het volgende:
Hier is racen in een kartonnen doos helemaal tof vandaag. Heb nu wel pijn in m'n rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hamster erbij
![]()
Gelukkig, want ik vond het een lief idee hoorquote:
Maandag zal wel minder druk zijn maar hij is donderdag in première gegaan hè? Dus het zal nog wel druk zijn denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb niet gereserveerd nee. Eens kijken of het nodig is. Het is immers maandag. Zaterdag is natuurlijk sowieso een moeilijke dag voor zulke dingen.
Had je die Harry Potter boxset link gepost voor of nadat je dat gekregen had? Klinkt wel tofquote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, in alle rare hectiek van dit weekend, mijn verjaardagscadeau's vergeten te melden geloof ik
De boxset met alle 8 de Harry Potter films op blu-ray van E. gekregen
En een bos bloemen, geld en van mijn collega's wat dingen voor in de keuken
En zaterdag waren we naar een Schotse Avond in Groningen, en daar zag ik leuke oorbelletjes en die heeft E. ook nog voor me gekocht
Ja, ik zag net ook alweer een artikeltje dat er alweer een record verbroken is. Gelukkig hebben we hier meerdere bioscopen dus ik ga het proberenquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag zal wel minder druk zijn maar hij is donderdag in première gegaan hè? Dus het zal nog wel druk zijn denk ik
Erna, maar ik wist wel al dat ik 'm zou krijgen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je die Harry Potter boxset link gepost voor of nadat je dat gekregen had? Klinkt wel tof
Ik denk soms echt "wat nou financiële crisis"quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zag net ook alweer een artikeltje dat er alweer een record verbroken is. Gelukkig hebben we hier meerdere bioscopen dus ik ga het proberen
Ah okquote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erna, maar ik wist wel al dat ik 'm zou krijgen hoor
Ik zou het denk ik wel leuker vinden om niet te weten wat ik krijg, maar ik ben er nog liever zeker van dat ik krijg wat ik leuk vindquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okVind je dat niet jammer om al te weten? Ik wil nooit van tevoren weten wat ik krijg
Ik heb ze in het Engels en in het Nederlandsquote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Mark het volgende:
Ik wacht wel tot hij iets goedkoper is geworden, leuk voor als de kinderen wat groter zijn. Ik heb zelf ook alle boeken gelezen, trouwens
Bij ons in het restaurant zat het ook vol. Uiteindelijk zelfs mensen weg moeten sturenquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk soms echt "wat nou financiële crisis"Zaterdag zaten alle restaurants hartstikke vol en de film was in 3 verschillende bioscopen uitverkocht (nou heeft Utrecht niet echt grote zalen). Maar soms denk ik dat het allemaal best wel meevalt als je om je heen kijkt
Je bent net als een vriendin van mij, die wil dat ook altijd precies wetenquote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik wel leuker vinden om niet te weten wat ik krijg, maar ik ben er nog liever zeker van dat ik krijg wat ik leuk vind
Daar heb ik ook vaak last van.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nogal eigenzinnig wat betreft cadeau'sen ik ben al een paar keer flink teleurgesteld geweest
![]()
dus dan weet ik het liever van te voren
quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef MaJo het volgende:
http://nos.nl/artikel/436(...)-maakt-veel-los.html
Wat sneu dit
Aan de slag dan maar.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef iamredleader het volgende:
vanuit de keuken. Mijn keuken is niet groot genoeg
heb alle vier de gaspitten in gebruik, en kan er in principe nog 4 gebruiken
Eensch.quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef MaJo het volgende:
http://nos.nl/artikel/436(...)-maakt-veel-los.html
Wat sneu dit
beetje een standaardtrein of nog wat bijzonders? In ieder geval wifi zo te zien.quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Onderweg van Montreal naar Ottawa, per treinen er valt wat natte sneeuw
![]()
Stiekem hoop ik op wat sneeuw
Jah overal is wifi hierquote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beetje een standaardtrein of nog wat bijzonders? In ieder geval wifi zo te zien.
Dan mis je nog 1 boek Redquote:Op maandag 5 november 2012 18:12 schreef iamredleader het volgende:
We hebben alle 7 boeken van Harry Potter, inc de twee extra's, en alle films op dvd
Neequote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Etc, heb je geen app waarmee je je telefoon kunt traceren? Bijvoorbeeld lookout?
Ooit wel, maar dat is alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Hoi TimHeb je ooit buikspierpijn gehad? Ik moest net niezen en dat ging letterlijk: hatsjoeAU
Zondag naar Skyfallik zag hier een spoiler staan, maar die heb ik niet aangeklikt
Kijk aanquote:Op maandag 5 november 2012 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed, net mijn vakantie rondgemaakt
Ha PS, zelfde tijdzone hier geloof ikquote:
Het valt wel mee hier.. kennelijk hadden we vanochtend wat natte sneeuw maar we hangen rond de 8 graden dus dat bleef mooi niet liggen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha PS, zelfde tijdzone hier geloof ikis het in Illinois ook tegen het vriespunt aan? Ik heb vandaag wel voor het eerst zon gezien sinds Nederland
En ik vind je foto's weer prachtig... lijkt me echt tof om zulke foto's te kunnen maken. Sowieso om de creativiteit te hebben, maar ook de camera en studio om dat uit te voeren
het was vannochtend, en ben niet gegaan... Volgende zitting is vrijdag, dan zien we wel weer... En ja, inderdaad, die foto... Dat oog komt waarschijnlijk door de impact van T's lichaam; haar voorruit is kennelijk kapot gegaan...quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je al besloten of je naar de hoorzitting gaat eigenlijk?
Ik had dat nieuwsbericht gelezen, en man man, wat een mugshot zeg
Ow...quote:Op dinsdag 6 november 2012 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was vannochtend, en ben niet gegaan... Volgende zitting is vrijdag, dan zien we wel weer... En ja, inderdaad, die foto... Dat oog komt waarschijnlijk door de impact van T's lichaam; haar voorruit is kennelijk kapot gegaan...
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 03:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow...daar wil je toch liever niet over nadenken...
Toch wat vaker komen zwaaien Yuri.quote:
ik zag je onderschriftquote:Op dinsdag 6 november 2012 03:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat ben ik inderdaad jaHoe kom je daar nu zo achter?
afgelopen 5 maanden was ik inderdaad niet veel aanwezig nee en dat word de komende 5 maanden ook niet echt andersquote:
Mooi PS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 04:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo nieuw albumpje online gezet, va niet naakte, ongeposeerde taferelen.
https://picasaweb.google.(...)er=0&feat=directlink
iddquote:
Ik doe even de Engelse titels hoorquote:
heb je een foto?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de bus naar wijk en Dolf Jansen stapt net in, ik ben benieuwd wat hij in wijk moet
Oquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
Red, Hare Majesteit komt bij je op bezoek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Amstelveen__.html
ik zou best schrikken als er zoiets de bus in zou stappenquote:
Nope, maar hij stapte bij dezelfde halte uitquote:
quote:
Dolf is een toffe gozer, praat alleen wat snel soms...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zou best schrikken als er zoiets de bus in zou stappen
Had 'm ook gezien, echt leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef MaJo het volgende:
Hier nog maar eens proberen, in het gezond slank topic konden ze het niet zo waarderen
http://www.lindamagazine.(...)ten-grijs-hilarisch/ Vond het wel geinig
Je hebt een buikje, een dubbele kin, een slechte conditie. Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:56 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me overtuigen dat ik echt naar de sportschool moet vanavondik heb nog steeds spierpijn, en ik weet wel dat bewegen juist goed is, maar ik heb nog niet zoveel zin
Oh.... Ik gokte maar wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |