Correct.quote:
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, flesje bubbels voor een ieder. Kies maar.
[ afbeelding ]
Zou dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmen
hmmz een klein badje danquote:
Ja, zonder vlekken dit keer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:32 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, gefeliciteerd met je nieuwe job!
Ander soort bedrijfskleding nu?
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?quote:
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?
Zal in ieder geval wel wennen worden, denk ik...
Nooit!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wordt je nu een echte burger?
Je begint een eigen privé leger of zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.
Zou dat winstgevend zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begint een eigen privé leger of zo?
trustequote:Op zaterdag 3 november 2012 04:06 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik ga zo POB, morgen 8 uur rijden richting Atlanta...![]()
Adios...
Maar zonder gekheid, krijg je een andere baan binnen defensie? Of ga je het bedrijfsleven in?quote:
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen eens kijken voor een lamp bij de karwei, dan kan die verhuisfitting ook eens weg uit de woonkamer
ik wil tussen kerst en oud en nieuw toch wel alles af hebben binnen, dan woon ik namelijk alweer een jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaar
Same here... gisteravond was het droog, vanochtend ook, maar het is overwegend regenachtig hierquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regent het ooit niet in Friesland? Wat een knakenweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |