Correct.quote:
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, flesje bubbels voor een ieder. Kies maar.
[ afbeelding ]
Zou dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een balthazar of 4 dan ga ik er in zwemmen
hmmz een klein badje danquote:
Ja, zonder vlekken dit keer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:32 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, gefeliciteerd met je nieuwe job!
Ander soort bedrijfskleding nu?
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?quote:
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet met zo'n verschrikkelijke V op je outfit?
Zal in ieder geval wel wennen worden, denk ik...
Nooit!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wordt je nu een echte burger?
Je begint een eigen privé leger of zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerste kennismaking met het team heb ik al gehad. De eerste, oud dpl infanterie, begon spontaan te salueren en mij Majoor te noemen. Een ander, oud dpl Marinier, begon spontaan te zweten toen hij hoorde dat een sergeant majoor zijn nieuwe teamleider zou worden.
Zou dat winstgevend zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begint een eigen privé leger of zo?
trustequote:Op zaterdag 3 november 2012 04:06 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik ga zo POB, morgen 8 uur rijden richting Atlanta...![]()
Adios...
Maar zonder gekheid, krijg je een andere baan binnen defensie? Of ga je het bedrijfsleven in?quote:
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen eens kijken voor een lamp bij de karwei, dan kan die verhuisfitting ook eens weg uit de woonkamer
ik wil tussen kerst en oud en nieuw toch wel alles af hebben binnen, dan woon ik namelijk alweer een jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb nog steeds 1sfeerpeer hangen.... Na 6 jaar
Same here... gisteravond was het droog, vanochtend ook, maar het is overwegend regenachtig hierquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regent het ooit niet in Friesland? Wat een knakenweer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hierheen ben gevlogen met een vliegtuig dat Audrey Hepburn heette?
Is je indruk voor de rest wel positief?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Regent het ooit niet in Friesland? Wat een knakenweer
Als je zin hebt in een snack kan ik de cheesesticks aanradenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk stadje, zitten nu in die Ierse pub die je noemde
Dat, dus. Al 48 uur radiostilte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik ben zo benieuwd naar een update van Ophelia!!
Gaat alles goed daar??
Wat ga je doen in Zwitserland?quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Prima, ga ik alle baby-talk kunnen ontwijken
Ik ben even een weekje terug onder mijn steen.
Ohnee.. in Zwitserland
Kan natuurlijk vanalles zijn, van gewoon liggen genieten tot een kindje dat misschien nog even in het ziekenhuis moet blijven... Ik hoop dat het het eerste is!quote:
datquote:Op zondag 4 november 2012 01:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan natuurlijk vanalles zijn, van gewoon liggen genieten tot een kindje dat misschien nog even in het ziekenhuis moet blijven... Ik hoop dat het het eerste is!
Wat een verschil.quote:Op zondag 4 november 2012 05:32 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag 580 mijl (933 kilometer) gereden in 9 uur tijd en de grens van Florida is op 66 mijl genaderd. Die kleine 1000 kilometer scheelt zo'n kleine 20 graden in de plus.
Sunny state, here we come...
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 4 november 2012 06:58 schreef iamredleader het volgende:
Dank voor je bericht
Drinken we gauw een Guinness (bij Bart?)
En ik ga maar eens slapen.quote:Op zondag 4 november 2012 07:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even wat inslaan dan bij het boodschappen doen
Dit schijnt een complete lijst te zijn van landen die nooit door Groot-Brittaniė zijn binnengevallen.quote:Andorra
Belarus
Bolivia
Burundi
Central African Republic
Chad
Congo, Republic of
Guatemala
Ivory Coast
Kyrgyzstan
Liechtenstein
Luxembourg
Mali
Marshall Islands
Monaco
Mongolia
Paraguay
Sao Tome and Principe
Sweden
Tajikistan
Uzbekistan
Vatican City
Babyconcert.quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Geniet er lekker van Soemp!!
Wat voor theatervoorstelling zijn jullie heengeweest?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik al gezegd dat ik hierheen ben gevlogen met een vliegtuig dat Audrey Hepburn heette?
Nee ik wacht nog op mail terugquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]Mooi toeval.
Hoe is het daar nu? Heb je je vader al gezien?
Nee, maar het ziet er tamelijk briljant uitquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ervaring met dit kussen of juist met een alternatief product?
www.thebookseat.com/images/banner_sm_05.jpg
Hij wist toch dat je zou komen?quote:
Mijn vader heeft iets soortgelijks voor als hij in het ziekenhuis ligtquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ervaring met dit kussen of juist met een alternatief product?
www.thebookseat.com/images/banner_sm_05.jpg
Hij weet dat ik volgende week in de stad ben, maar hij moet nog terugmailen wanneer ie kan... geen communicatief wonderquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij wist toch dat je zou komen?hoe is het verder daar? Mooie natuur? Goed weer? Zou graag een keer naar Canada gaan
olijven waren okquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een snack kan ik de cheesesticks aanraden. Eventueel een bakje olijven ernaast
De Walrus moet het w.m.b. ook meer van de locatie hebben dan van wat anders. Ik denk dat meer dan 95% van de keren dat ik daar geweest ben het was om op het terras te zittenquote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
olijven waren ok
We hebben ook nog een tijdje vij cafe de toeter gezeten Lekkere bruine kroeg. Even bij de Walrus geweest maar dat vond ik er een in de categorie ballentent en het personeel daar snapt het contact service niet. Eentje had er binnen 5 minuten het predikaat Hitler te pakken, wat een lul de behanger was dat.
Dat zijn er niet veelquote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit schijnt een complete lijst te zijn van landen die nooit door Groot-Brittaniė zijn binnengevallen.
Wat fijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Soempie het volgende:
Ooh, ik heb zo'n fijn weekend.Gister en vanmorgen uitgeslapen. Vanmorgen met M. en Wiebel naar het theater geweest en nu zijn ze alletwee naar een verjaardag in Zeeland. Hele dag voor mezelf.
Straks een grote pot thee zetten, muziek aan en met een boek op de bank.
Vanavond pizza en een serie kijken ofzo.
Zooooooooo fijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |