Liefdeskindje van Danny de Munck en Winston Gerstanovich.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Pip is net het broertje van Danny de Munk
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liefdeskindje van Danny de Munck en Winston Gerstanovich.
twitter:LizJuulBabs twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 20:52:03RT als je ook The Voice of Duckstad kijkt! reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liefdeskindje van Danny de Munck en Winston Gerstanovich.
Ga naar binnenquote:
OMGquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
twitter:LizJuulBabs twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 20:52:03RT als je ook The Voice of Duckstad kijkt! reageer retweet
Leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deze battle wordt nog erger dan die Rihanna battle
Kan dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deze battle wordt nog erger dan die Rihanna battle
Oh, never mind. ja dus.quote:
Wat zijn Orde broeken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Nu heeft Denzel een orde broek aan, godver
Yup. Ieder in een andere week volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als Floortje aan de beurt is wel dan
Is Ivar nog door trouwens?
Ik wil niet eens weten hoe de jury Mortal Kombat speelt. Met kussens denk ikquote:
Hello Kittyquote:
Ja? Leg uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Denzel is zo'n jongen die geen enkele vader in de buurt van zijn dochter wil hebben
maar het is geen battle, het is meer een duet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:
Dit is de goeienstene battle die ik everooit heb gezien
Oh ik dacht dat die sjakie een kind hadquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Denzel is zo'n jongen die geen enkele vader in de buurt van zijn dochter wil hebben
ik kijk er pips vanquote:
Dat is toch de bedoeling van het programma... duetjes zingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
maar het is geen battle, het is meer een duet.
Ik wens bijna een Laurens Lodewijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Pip, Jip, Bink, Bickel, Wolf, het kan allemaal tegenwoordig.
Shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ieder in een andere week volgens mij
Ze moeten echt tegen elkaar op zingen vind ik. Dit is veel te soft allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van het programma... duetjes zingen
pannekequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand enig idee hoe het kind van Pip heet?
Welkom bij de muziek van Alain Clark. Van die nattevaatdoekenmuziek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moeten echt tegen elkaar op zingen vind ik. Dit is veel te soft allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar alle nummers vanavond, veel te soft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom bij de muziek van Alain Clark. Van die nattevaatdoekenmuziek.
Hendrik Henbertus Kak ik mis Cee nuquote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit![]()
Nou ja misschien zie je me dan volgende week wel hier
Ligt eraan of ik met Miauwtje ga kijken
Pisces29 doe jij mij nog even waarschuwen![]()
Zie je, Pip als vaderquote:
denzel washingtonquote:
Schopt ertegen alsof het een rugbybal is en alles... *bam*quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Pip is boooooooooooooooooosssssssss
Smijt zo dat kind op de grond.
pipiquote:
Daar zijn het ook echt meer battles vind ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch mis ik ook wel erg wat de USA versie heeft in de battles, dat je die coaches écht met ze ziet repeteren, in een andere ruimte, ze tips geven enzo. Hier moeten ze het zelf maar uitzoeken grotendeels.
Dat moeten ze bij de volgende editie invoeren jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me opgegeven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef Apotheose het volgende:
nou.. wie gaat meedoen volgend seizoen?
graag en ook de mogelijkheid om beiden door te sturen, of gewoon die pokkebattles eruitquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij de volgende editie invoeren ja
k heb al een YouTube volgezongen. Alleen werden de video's weggehaald wegens schade aan gehoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:57 schreef Apotheose het volgende:
nou.. wie gaat meedoen volgend seizoen?
Komt dat dan omdat je jezelf erin herkent?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen beginnen te stuiteren![]()
.
hangt er vanaf wie er bovenligtquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk als dikke mensen beginnen te stuiteren![]()
.
Ik duik altijd meteen onder m'n bureau danquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik probeer niet te stuiterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt dat dan omdat je jezelf erin herkent?
dat snap ik nog steeds niet, de auditie was al baggerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is die blauwe door de auditie gekomen?
Crying in the discothequequote:
Jij stuitert nietquote:
Is dat een Obese?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Dokter, ik ben bang dat ik Sifra heb
Vormloze lap stof inderdaad.quote:
Ja, die ander mag meedoen met obese.quote:
dat dus.... onsmakelijk gedoequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef iFok. het volgende:
Ik kan niet tegen dat bewegen wat dikkie doet.
ziet er niet uit inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef iFok. het volgende:
Ik kan niet tegen dat bewegen wat dikkie doet.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
Oh, plaatsvervangende schaamte. Beweeg niet zo alsof je in een luchtkasteel aan het rondstuiteren bent meid
quote:
En toch trekken de benen van Charlot de aandacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Haha die dikke die gaat dansen en schudden
Alleen jammer dat ze niet kan zingenquote:
Is dat die bolle?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
En toch trekken de benen van Charlot de aandacht.
Verrassend dat niemand Iris Kroes meer kent, maar die schouders van Jaapquote:
Sifra zou flink wat krachttraining zijn./quote:
ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verrassend dat niemand Iris Kroes meer kent, maar die schouders van Jaap
Van deze twee zien we ook nooit meer ietsquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verrassend dat niemand Iris Kroes meer kent, maar die schouders van Jaap
Het gaat lekker vanavondquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Damn een zwarte koe, hij heeft tenminste van die oormerken in?
het album van Iris is tofquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van deze twee zien we ook nooit meer iets
Een prima onderzetter inderdaad.quote:
Heb je een torrent link?quote:
Als ie zijn paling had gevolgd dan had diens kopje vast naar dat kleintje in het zwarte jurkje gewezen hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef MissJ het volgende:
nee Nick jij beoordeelt inderdaad niet met je verstand maar met je Volendamse paling
quote:
ik vind 't mooi.quote:
Hahaha. Als die op je gaat zitten krijg je idd goede buikspieren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sifra zou flink wat krachttraining zijn./
das waarquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie zijn paling had gevolgd dan had diens kopje vast naar dat kleintje in het zwarte jurkje gewezen hoor
En ik wegquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nog ruim 20 minuten en we kunnen eindelijk richting de live shows
Ja...laatste. Daarna bierquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij altijd met je koffie. Het is weekend en 22|:00 uur geweest, dus tijd voor een wijntje.
Ik ook, maar blijft tofquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Oe SAW is wel tof, maar die heb ik al gezien helaas
quote:
Sawquote:
Toch leuk. Mensen zien panikerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het nog te goed, dan is het niet spannend.
En snel ookquote:
Ik snap dit ook nietquote:
ik heb ook alle 7 gezienquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze alle 7 gezien.. Ik like them
Ik weet er niets van, maar volgens mij zijn dat soort films wat flauwquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het nog te goed, dan is het niet spannend.
Nou flauw is niet echt het goede woordquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, maar volgens mij zijn dat soort films wat flauw
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... door die vader natuurlijk. Dat levert nog mooie huilieverhalen op en is goed voor het programma
op zijn minstquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef D. het volgende:
Ik snap de keuze wel, Sifre is 2 keer zoveel zangeres
niet zo gemeen doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... door die vader natuurlijk. Dat levert nog mooie huilieverhalen op en is goed voor het programma
Floortje heeft geen tegenstandersquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Roel, Roel, ja wat zal ik erover zeggen. Lekker bezig dit seizoen.
je verwacht er een middel in de apotheek voor te vindenquote:
Overdreven dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou flauw is niet echt het goede woordMaar de eerste was wel de beste.
Doe maar twee gramquote:
En ook never nooit meer een top aan zoals dat zilver wat flinterdun is. Geen optie me jopen zoals diequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ze moet langs Trinny en SuzanneVoor een nieuwe BH.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, die SOA ligt er de eerste liveshow wel uit.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een auto type, Opel Sifra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |