Nee, geen van beide.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo, is bij jullie thuis Mr.MoBlo de poetser?
4 maanden?twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:32:16NYC marathon cancelled!! 4 months training but for residents here in NY who need the resources more than we do! reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Los daarvan: wat is dat voor een wanstaltige nietszeggende zin?
Voetballersquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Los daarvan: wat is dat voor een wanstaltige nietszeggende zin?
kan makkelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
4 maanden?twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:32:16NYC marathon cancelled!! 4 months training but for residents here in NY who need the resources more than we do! reageer retweet
Hij heeft 'm vorig jaar in 4:16 gelopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij heeft zijn lengte (in de benen) natuurlijk ook wel meequote:Op zaterdag 3 november 2012 08:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij heeft 'm vorig jaar in 4:16 gelopen.
Ja, veel plezier straks! En xzaz ook!quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
zo eerst nog even relaxed op de bank liggen en dan tegen de middag eens naar de kralingse plas om die 10 k te lopen
gisteravond was bizar lekker weer om te lopen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
Ik zit mezelf hier alweer tegen te houden....anders sta ik zo alweer in mn hardloopschoenen buiten
Dat betekent dat we wind tegen hebben op het strandquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het ziet erna uit dat de LVML lichte regen en/of motregen mag genieten.
4 Beaufort zuid/zuidoost 9 Celsius.
Ik ga voor twee shirts en jas en Oranje broek.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er voor thuis zou blijvenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n Suunto wordt vandaag bezorgt
Maar ik ben de hele middag weg
Dan krijg ik ruzie met de baasquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er voor thuis zou blijven
Ja maar ik zoek gewoon een fors persoon op die ik als windbreker voor me laat lopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat betekent dat we wind tegen hebben op het strand
Als ze echt van je houdt heeft ze er vast wel begrip voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met de baas
Een lila shirt en mintgroene sokken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Yeah pakje is net bezorgd![]()
Nu even douchen en passen
Ik zal het voorstellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ze echt van je houdt heeft ze er vast wel begrip voor
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt Bosbes shirt en Wasabi sokken?
dan is je tempo toch gewoon te hoog op dat moment?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
Klinkt misschien heel gek? Ik had het zo warm en het was alsof ik niet genoeg lucht in mijn longen kreeg ofzo, diepe teugen koude lucht nodig om te koelen en weer op adem te komen.
nu krijg ik honger!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt Bosbes shirt en Wasabi sokken?
Ja moet wel dan. Maar had het idee dat ik sneller kon. Nou ja, inmiddels weer op adem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan is je tempo toch gewoon te hoog op dat moment?
Je hoeft niet continu op je max te trainenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja moet wel dan. Maar had het idee dat ik sneller kon. Nou ja, inmiddels weer op adem.
Daar heb je gelijk in. Ik ben nu ongeveer op het punt van mn schema waar het de vorige keer misging.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoeft niet continu op je max te trainen. Sterker nog, het is beter van niet.
Het ligt er aan wat het doel is van je training. Bij mijn lange duurloop probeer ik hem niet hoger te laten worden dan 160. Ik zie dan wel wat voor tempo daar uit komt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef linebear het volgende:
Voor het eerst dus met een hartmeter gelopen. Ging best goed, geloof ik. Maar hoe kan ik het best op hartslag trainen?
Je bent zo ongeveer langs mijn huis gelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zitten de handschoenen lekker !! goede tip van Yur om daar in te investeren![]()
![]()
De schoenen zitten ook goed ik ben benieuwd hoe ze bevallen tijdens een training.
Ik ben blij met mijn nieuwe gear![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 03-11-2012 12:38:28 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Ja dat is denk ik wel zo. Maar je vergelijkt toch met een eerdere keer dat je gelopen hebt. Was niet uit op snelheid, wel uitlopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat je rustig verder kunt lopen met je schema. Maar dan met de nadruk op rustig, want je moet niet steeds PR's willen lopen. Echt, PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen.
vanaf Hilversum noord naar de hei richting baarn denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jumparound hoe laat ga je zondag lopen en waar?
Welke schoenen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De schoenen zitten ook goed ik ben benieuwd hoe ze bevallen tijdens een training.
Een ballenknijper draag ik eronder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef Jort227 het volgende:
Even verdergaand op de tightsdiscussie uit vorige topic. Dragen jullie (met name de mannen) er nog iets onder of niet?
Ik heb dat de eerste keer geprobeerd maar vond het niet chill. Hele tijd m'n zaakje die heen en weer ging
Dus draag nu een kort compressie broekje er nog onder.
je moet gewoon naar een speciaalzaak gaan waar ze je lopen analyseren met video opnamenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil echtt gaan hardlopen nu en wil zsm schoenen halen, maar waar moet ik op letten?
Niet voor RDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Mijn pakket is net ook afgeleverd, prima qua maat. Weer lange tight en 2in1 broek rijkerIk ga met de lente ook eens een 2in1 broek proberen.
Maar eerst de winter door en ik heb nu zat gear nu nog zat doorzettingsvermogen om ook bij slecht weer 3 keer per week te blijven trainen, Dat wordt de echte test ![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Ik hoop ook op mooi weerquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Die oranje broek hierboven, als zoiets nat wordt gaat het echt 10 kilo wegen.. lijkt me niet bepaald prettig.
boxer van de WE. Zitten prima omdat eten tightquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef Jort227 het volgende:
Even verdergaand op de tightsdiscussie uit vorige topic. Dragen jullie (met name de mannen) er nog iets onder of niet?
Ik heb dat de eerste keer geprobeerd maar vond het niet chill. Hele tijd m'n zaakje die heen en weer ging
Dus draag nu een kort compressie broekje er nog onder.
Succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je moet gewoon naar een speciaalzaak gaan waar ze je lopen analyseren met video opnamen
ik zit nu rustig in de kantine van PAC op naar die 10 km
Top, het begin is er!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:41 schreef omelette het volgende:
Ik heb vanochtend mijn eerste rondje gelopen met EvyWerd wel tijd dat ik weer in beweging kwam. Nu al zin om overmorgen weer te gaan.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:41 schreef omelette het volgende:
Ik heb vanochtend mijn eerste rondje gelopen met EvyWerd wel tijd dat ik weer in beweging kwam. Nu al zin om overmorgen weer te gaan.
Volgens mij is dat typisch een loop waarvoor je flink op tijd moet zijn met inschrijven...quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
13 Oktober 2013 - 4 mijl van Groningen
• De_Kluizenaar
RD of een lief modje, wie wil m in het overzicht erbij zetten voor mij?
Wat moet ik me precies voorstellen bij 2in1 broekquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mijn pakket is net ook afgeleverd, prima qua maat. Weer lange tight en 2in1 broek rijker
Tight onder een losse korte broekquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij 2in1 broek?
Dat wordt voor mij gedaan. Ik loop dan voor een flinke firma die er aan meedoet, 100 inschrijvingen hebben ze. Lijkt mij een leuke happening en niet te gek tegen die tijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typisch een loop waarvoor je flink op tijd moet zijn met inschrijven...
Ah, top geregeld dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij gedaan. Ik loop dan voor een flinke firma die er aan meedoet, 100 inschrijvingen hebben ze. Lijkt mij een leuke happening en niet te gek tegen die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |