nog ff over gister, want dat was wel super vet.
ik liep over het eerste stuk hei en zag al flitsen in de lucht... ik dacht, fuck het gaat toch niet onweren?
Even later, toen ik lang een drukke provinciale weg liep zag ik pas een enorme aanbeeldwolk voor mijn neus hangen! Dat ding was echt huge! Het nam 3/4 van mijn blikveld in beslag... Toen kneep ik hem wel even!
Elke paar seconden ging er wel een bliksem doorheen en zag je heel mooi hoe groot die wolk was

Na wat bochten kreeg ik in de gaten dat die wolk geen bedreiging was, ik dacht namelijk eerst dat ie boven Amsterdam hing, maar hij was veeeeeeeeeeeeel verder weg

Ik kon namelijk de energiecentrale die in Amsterdam Sloterdijk staat zien, en dat is echt een heel eind van Ankeveen af

Ik kreeg een stuk koude tegenwind wat ik goed op de borst voelde, maar het weer was verder prima.... Bij 's Graveland (5:45 per km na 9 km) ging ik richting Hilversum en verdomd, daar begon het weer te bliksemen! Met een bijna volle maan op de achtergrond en bliksem liep ik het laatste stuk over een weg die echt pikkedonker is maar die gelukkig wel een beetje afloopt....
Vlak voor het einde van de Interval die ik had ingesteld besefte me ik dat ik nog 2 minuten extra moest (logisch nadenken gaat wel eens mis vlak voor het lopen) en moest ik dus een klein stukje verder dan gepland!
Finish in 5:40, niet echt langzaam te noemen... maar wel het gevoel gehad dat ik echt, echt, echt lekker gelopen had.
Afgelopen week echt verdomd lekker gelopen, dinsdag al 13 km, nu 17. 30 km in 2 loopjes met een gemiddelde pace van ergens rond de 5:41 ofzo, ik ben een gelukkig man.
Mijn doel is om dit jaar vooral uit te lopen, minder focus op snelheid opbouwen, maar gewoon lekker lopen. Dat langzame trainen (6:20+) gaat me namelijk niet in de kouwe (haha) kleren zitten en de belasting voor vooral mn schenen lijkt dan exponentieel toe te nemen.
Zondag nog een keer 100 minuten (als ik zin heb) en dan kan ik met een tevreden gevoel deze week afsluiten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosiaek's 'n flash drive, jy's 'n floppy