Ja nou ja, je bent er tochquote:
Haha en ga maar ff een route vinden van 42km, zonder afgezette straten lijkt me dat ook niks worden!quote:
Dat is wel tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Mocht je nou niet die kant op zijn gegaan als marathon omdat je niet meer kon omboeken, dan kun je zondag wel gratis meedoen aan een marathon in Brabant, ik meen St. Oederode of zo. Want die vonden het 'zo zielig' voor de mensen die niet meer konden gaan
vergeet niet dat er in het Witte Huis een democraat zit en Bloomberg gezien wordt als een republikein...dat botert qua beslissingneming vaak niet..als de ene A zegt, zal de andere gegarandeert B zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik snap het ook absoluut dat het niet doorgaat. Maar dat het besluit zo laat is genomen...? Iedereen snapte dat je daar eigenlijk met geen goed fatsoen kan lopen, doe dat dan meteen...
Hoorde ik op de radioquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Mocht je nou niet die kant op zijn gegaan als marathon omdat je niet meer kon omboeken, dan kun je zondag wel gratis meedoen aan een marathon in Brabant, ik meen St. Oederode of zo. Want die vonden het 'zo zielig' voor de mensen die niet meer konden gaan
Nou volg ik de Amerikaanse politiek niet zo (ik heb m'n handen al vol aan het volgen van de NL'sequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat er in het Witte Huis een democraat zit en Bloomberg gezien wordt als een republikein...dat botert qua beslissingneming vaak niet..als de ene A zegt, zal de andere gegarandeert B zeggen
klopt, hij is officieel ook onafhankelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou volg ik de Amerikaanse politiek niet zo (ik heb m'n handen al vol aan het volgen van de NL'se) maar Bloomberg schijnt wel gezegd te hebben dat ie op Obama ging stemmen...?
Onjuist, Bloomberg is Independentquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat er in het Witte Huis een democraat zit en Bloomberg gezien wordt als een republikein...dat botert qua beslissingneming vaak niet..als de ene A zegt, zal de andere gegarandeert B zeggen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt, hij is officieel ook onafhankelijk
ik niet, dat kind needs a good cup of .......quote:
wat iemand zegt dat hij is is niet altijd datgene wat hij doet...quote:
I so feel like a hippie treehugger next to youquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik niet, dat kind needs a good cup of .......
maar ja, ik ben dan ook een self confessed political junkie
sounds like Mrs.RD, die moet ook altijd het huis spick and span hebben als mijn schoonmoeder komtquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Brrrr!! Ik hoop het ook voor je.
Ik krijg het ook koud trouwens, ik geloof dat ik ook maar eens in bed ga. Morgen voor m'n moeder komt nog even snel rennen, naar de dierenwinkel, hokken van de beestjes verschonen, èn het huis poetsen
Morgen? Maandag toch? Maar nee, ik doe niet zo aan vuurwerk!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb je je vuurwerk al klaar voor morgen MoBlo?
Vrouwen eigen denk ik...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sounds like Mrs.RD, die moet ook altijd het huis spick and span hebben als mijn schoonmoeder komt
hoezo, is bij jullie thuis Mr.MoBlo de poetser?quote:
Nee, geen van beide.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo, is bij jullie thuis Mr.MoBlo de poetser?
4 maanden?twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:32:16NYC marathon cancelled!! 4 months training but for residents here in NY who need the resources more than we do! reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Los daarvan: wat is dat voor een wanstaltige nietszeggende zin?
Voetballersquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Los daarvan: wat is dat voor een wanstaltige nietszeggende zin?
kan makkelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
4 maanden?twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 22:32:16NYC marathon cancelled!! 4 months training but for residents here in NY who need the resources more than we do! reageer retweet
Hij heeft 'm vorig jaar in 4:16 gelopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij heeft zijn lengte (in de benen) natuurlijk ook wel meequote:Op zaterdag 3 november 2012 08:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij heeft 'm vorig jaar in 4:16 gelopen.
Ja, veel plezier straks! En xzaz ook!quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
zo eerst nog even relaxed op de bank liggen en dan tegen de middag eens naar de kralingse plas om die 10 k te lopen
gisteravond was bizar lekker weer om te lopen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
Ik zit mezelf hier alweer tegen te houden....anders sta ik zo alweer in mn hardloopschoenen buiten
Dat betekent dat we wind tegen hebben op het strandquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het ziet erna uit dat de LVML lichte regen en/of motregen mag genieten.
4 Beaufort zuid/zuidoost 9 Celsius.
Ik ga voor twee shirts en jas en Oranje broek.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er voor thuis zou blijvenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n Suunto wordt vandaag bezorgt
Maar ik ben de hele middag weg
Dan krijg ik ruzie met de baasquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er voor thuis zou blijven
Ja maar ik zoek gewoon een fors persoon op die ik als windbreker voor me laat lopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat betekent dat we wind tegen hebben op het strand
Als ze echt van je houdt heeft ze er vast wel begrip voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |