Tja stadsbestuur heeft wel wat anders aan hun hoofd op dit moment dat snap ik wel; maar een Marathon heeft geen organisatie van een week.. dat heeft een hele lange voorbereiding.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef alors het volgende:
dat is lullig, want iedereen zit nu al in het vliegtuig enzo... Ik snap het verder wel, maar had het dan eerder gezegd.
Mee eens. De meeste mensen zullen in de afgelopen 3 dagen aangekomen zijn..quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
Ik begrijp het helemaal, maar dit besluit had inderdaad eerder genomen moeten worden
Dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
Ik begrijp het helemaal, maar dit besluit had inderdaad eerder genomen moeten worden
Klopt. Het is begrijpelijk maar onbegrijpelijk dat de beslissing zo laat gevallen is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
Ja, dat vooral. Zeg dat dan eerder. Dat het niet door kan gaan begrijpt iedereen. Nu zijn er heel veel mensen al onderweg. Als ze dat meteen hadden gezegd was het ook zuur geweest, maar nu is het dubbel zuurquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:37 schreef alors het volgende:
dat is lullig, want iedereen zit nu al in het vliegtuig enzo... Ik snap het verder wel, maar had het dan eerder gezegd.
ziet er uit als een actieve club!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat.
Oh, en zodra de koop definitief is ga ik me inschrijven:
http://www.barnsleyharriers.org.uk/
Ze doen ook veel off-road!
Ja, maja, dan weet je dat in ieder geval. Nu stap je wellicht met het idee dat je een marathon gaat lopen in het vliegtuig. Kom je aan, is ie afgelast. Had best iets eerder besloten kunnen worden, ik weet zeker dat iedere loper daar respect voor had gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef gcjoel het volgende:
Het maakt toch niets uit of het eerder was gezegd of niet voor de mensen die er al zijn/onderweg zijn?
Alsof je dan niet gaat, tickets zijn al geboekt, hotel vast ook wel. Dan ga je toch alsnog heen? anders ben je helemaal veel geld kwijt!
Wel lullig alsnog maar begrijpelijk besluit. Wat moet ik nu met mijn zondagmiddag?
Ja dat zeker hoor! het blijft ook klote als je er zo lang voor getraind hebt!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maja, dan weet je dat in ieder geval. Nu stap je wellicht met het idee dat je een marathon gaat lopen in het vliegtuig. Kom je aan, is ie afgelast. Had best iets eerder besloten kunnen worden, ik weet zeker dat iedere loper daar respect voor had gehad.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ziet er uit als een actieve club!
Dat is ook... Het is natuurlijk dubbel zuur... Evenement van je leven afgelast, voor 'niks' getraind, stad in puin....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat zeker hoor! het blijft ook klote als je er zo lang voor getraind hebt!
dit dus...stel je voor dat je als voornemen had om in je leven 1 marathon te lopen, die van NY...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat zeker hoor! het blijft ook klote als je er zo lang voor getraind hebt!
En het is nog kostbaar ook, veel geld aan ticket en hotel uitgegeven en dan gaat het niet door. Betalen de meeste mensen ook niet zomaar een tweede keer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus...stel je voor dat je als voornemen had om in je leven 1 marathon te lopen, die van NY...
Ik snap het ook absoluut dat het niet doorgaat. Maar dat het besluit zo laat is genomen...? Iedereen snapte dat je daar eigenlijk met geen goed fatsoen kan lopen, doe dat dan meteen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
een puur politieke beslissing...ik ben zelf campagneleider geweest tijdens de laatste verkiezingen voor deze man en in de dagen voor de verkiezingen kun je jezelf echt geen fouten veroorloven
quote:NEW YORK (ANP) - Het besluit om de marathon van New York af te gelasten, heeft tot verbazing en teleurstelling geleid bij Nederlandse marathonlopers. ,,Aan de ene kant begrijpen we het, op sommige plekken in de stad is het nog steeds een ravage, maar dat het nu nog, twee dagen voordat we zouden gaan lopen, alsnog wordt afgelast, verbaast ons. We hebben vanmiddag onze startnummers nog opgehaald'', zei Dominique Knaepen.
,,Je bent er nu, het is de enige reden om hier heen te gaan. Het is natuurlijk een leuke stad verder, maar daarvoor zijn we nu niet gekomen.'' Jan Pieter Baarsma heeft het nieuws net gehoord en heeft nog geen idee wat hij de komende dagen zal doen. ,,Het is zuur, vooral omdat de afgelopen dagen nog was benadrukt dat de marathon zou doorgaan.''
Knaepen wil samen met de groep lopers waarmee ze naar New York is gekomen, alsnog ergens de afstand van 42 kilometer lopen. ,,Wat moet je anders?''
Tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat.
Oh, en zodra de koop definitief is ga ik me inschrijven:
http://www.barnsleyharriers.org.uk/
Ze doen ook veel off-road!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |