abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118840342
Ik begin toch wat te twijfelen aan uredeal... ik heb de UMi x1 daar besteld maar het schijnt dat ze dus dat deliveren via "China -> SingPost koerier -> Singapore -> SingPost naar destination" waarbij je geen tracking krijgt in eerste phase. Ze geven verder geen nuttige antwoorden en als je kijkt bij hun comments section lijkt het nog aardig lang te duren.
Enig idee hoe lang iets duurt bezorgen vanuit Hong Kong naar Singapore? Lijkt me toch niet dat zoiets lang duurt.

//edit lol, ze hebben blijkbaar wel veel klachten gekregen er over want ze hebben hun FAQ geüpdate met SingPost shipping process, ik weet dat het er eerst niet was want ik zocht er nog naar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Creqaw op 05-11-2012 11:06:22 ]
pi_118840348
//edit delete this
Moest edit zijn en niet quote.
pi_118840444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Melkunie het volgende:
Denk er over om mijn G3 toch maar in te wisselen voor een Neo. Zijn er al accessoires voor beschikbaar? Vooral een insteekhoesje en extra batterij zou ik graag zien :)
Ja zijn accessoires voor beschikbaar, reserve batterij, hoesjes enzo.
  maandag 5 november 2012 @ 11:07:11 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118840626
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ah okay want ja hij zit inderdaad ook in de Samsung S3, maar dat is dan de 400MP, dat is dus een andere dan in de Alwinner A10(S) zit.

Zijn er trouwens geen smartphones gemaakt met een Alwinner A10(S)? Die Erisson processor is op 1.2Ghz geklokt, maar volgens mij is allround de MT6577 beter want de Erisson heeft een langzamere GPU dacht ik.

In dat goedkope ding van iBood zal toch niet dezelfde 400MP zitten als de S3? Het forum van UMI is al paar dagen dicht en je kunt de UMI X1 nog steeds niet bestellen via hun shop, zelfde geld geloof ik ook nog voor JaiYu G3.
De je hebt de 400 (singlecore) 400MP (dualcore), 400MP (quadcore). Denk dat de Sony een DC heeft maar helemaal zeker ben ik niet. De 400 singlecore heeft ook de mogelijkheid tot 2160P output als hij hoog geklokt is zoals in de Alwinner.

Allwinner telefoons zijn er niet/weinig wegens het ontbreken van een radio in de chipset. Dan wordt hij te duur.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hij is pas sinds 23 Oktober uit en toen hebben eerste Nederlandse hem ook gekocht, dat toestel is gewoon goed verkrijgbaar in tegenstelling tot JiaYu G3 en UMI.

Vind het persoonlijk ook heel mooi toestel.
Jup, gisteren was die van mij uit China vertrokken dus ik verwacht hem met wat geluk eind van de week.
quote:
Denk er over om mijn G3 toch maar in te wisselen voor een Neo. Zijn er al accessoires voor beschikbaar? Vooral een insteekhoesje en extra batterij zou ik graag zien :)
Extra batterij is wel te krijgen via Taobao denk ik. Als ik hem binnen heb zal ik even meten wat voor hoesje er omheen past. Zijn ook gewoon losse hoesjes etc die krijg je er wel bij als je een iets duurdere koopt op Taobao en wellicht komen die ook wel op Lightake als je even vraagt.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Creqaw het volgende:
Ik begin toch wat te twijfelen aan uredeal... ik heb de UMi x1 daar besteld maar het schijnt dat ze dus dat deliveren via "China -> SingPost koerier -> Singapore -> SingPost naar destination" waarbij je geen tracking krijgt in eerste phase. Ze geven verder geen nuttige antwoorden en als je kijkt bij hun comments section lijkt het nog aardig lang te duren.
Enig idee hoe lang iets duurt bezorgen vanuit Hong Kong naar Singapore? Lijkt me toch niet dat zoiets lang duurt.
Hmz, rare route. Mijn pakketjes gaan wel gewoon het land uit met China Post in Beijing dus ok snap de route niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118840849
http://www.neomobile.com.cn/category.php?id=2

Kijk maar je krijgt of een witte schelp of een zwarte schelp en er zijn reserve batterijen en beschermfolie.

Op taobao vind je die accessoires ook wel.
  maandag 5 november 2012 @ 11:29:42 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118841312
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef dj_ko het volgende:
Zijn er eigenlijk al wat video reviews van de Neo Neo N02-M? ik kan op youtube zo snel niets vinden.
Omdat je op YouTube kijkt.

De Neomobile N02-M heb ik min of meer per toeval gevonden via Taobao, 2 dagen nadat 'ie gelanceerd was op 23.10. Ik heb 'em meteen besteld en andere mensen volgden. Inmiddels komt 'ie ook zo langzamerhand bij andere stores in het assortiment.

Moraal van dat verhaal: hij is internationaal helemaal niet opgehyped geweest en hij is nog niet zo lang uit. Het enige wat je dus tegenkomt qua video's vind je op www.youku.com niet op YouTube. Zodra mensen met express service of langzamere wegen hun N02-M binnenkrijgen, gaat daar best verandering in komen.
quote:
Dat kun je bij sommige sellers als pack er meteen bijkopen. Los heb ik maar moeite dingen specifiek voor de N02-M te vinden. Maar speur zelf Taobao ff af en laat het ons weten. :+

Anders krijg je misschien je agent zo gek om direct hier wat te halen: http://www.neomobile.com.cn/category.php?id=2
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118841569
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, rare route. Mijn pakketjes gaan wel gewoon het land uit met China Post in Beijing dus ok snap de route niet.
Inderdaad raar en al helemaal omdat op hun site staat dat met koerier vanuit hun magazijn naar Singapore 2-3 dagen zou moeten duren.
pi_118841758
Die van urdeal hebben wel mooie reclame via Gizchina en die Andi heeft dus blijkbaar een model cadeau gekregen van ze.

Ik weet trouwens wel een Chinese contact persoon die wellicht ook buiten taobao agent wil spelen, maar ik denk dat zarmark ook wel buiten taobao wil kopen.

JiaYu kan nog niet eens de G3 leveren, maar komen nu met een G2S aan die een MT6577 op 1.2Ghz draait.

http://www.gizchina.com/2(...)ions-and-jelly-bean/

[ Bericht 34% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 11:53:19 ]
pi_118842830
hmm wil ik mn order omwisselen voor een neo, krijg ik ook gezeik dat als het geen promotie item is ik geen korting krijg, dan maar hardleers.
pi_118844127
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die van urdeal hebben wel mooie reclame via Gizchina en die Andi heeft dus blijkbaar een model cadeau gekregen van ze.

Ik weet trouwens wel een Chinese contact persoon die wellicht ook buiten taobao agent wil spelen, maar ik denk dat zarmark ook wel buiten taobao wil kopen.

JiaYu kan nog niet eens de G3 leveren, maar komen nu met een G2S aan die een MT6577 op 1.2Ghz draait.

lol, klinkt zeer mooi met een fantastische prijs in theorie.
Alleen zal JiaYu het dan toch wel compleet anders moeten aanpakken :p Lijkt mij sterk als we die binnen de paar maand hier zoude kunnen krijgen :p
pi_118844402
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

Dat is toch al langer bekend? Ik dacht zelfs samen met de g3 aangekondigd.
mij lijkt het een leuk toestel, als die geleverd kan worden...
pi_118844523
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Creqaw het volgende:

//edit lol, ze hebben blijkbaar wel veel klachten gekregen er over want ze hebben hun FAQ geüpdate met SingPost shipping process, ik weet dat het er eerst niet was want ik zocht er nog naar.
Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
pi_118844590
De Jiayu GS2 ziet er ook wel goed uit.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mehari het volgende:

[..]

Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
Ze gebruiken alleen geen China post... Ik bedoel, ze zeggen duidelijk dat ze een SingPost koerier gebruiken om naar Singapore te transporten.
pi_118844618
Dat is om Chinapost te omzeilen.
pi_118844671
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:01 schreef Mehari het volgende:
Dat is om Chinapost te omzeilen.
Oh, las je post een beetje verkeerd. Dacht dat je doelde op het "duurt lang" gebeuren ipv van vreemde methode.

//edit Huh, ik besef me ineens maar dan komt uredeal niet heel overtuigend over want ze hebben eind vorige week verklaard dat er allerlei problemen waren met security checks ivm SingPost en zijn over geswitched naar China post voor alle toekomstige orders...
pi_118844813
Hoeveel kost DHL als je bij LT besteld?
pi_118844997
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Xenorium het volgende:
Hoeveel kost DHL als je bij LT besteld?
voor NL 23$ ofzo..

Voor de mensen die nog twijfelen om een Neo te nemen, hij is de aankomende dagen 10% off zoals ik al eerder had gemeld :D!
dus je hebt geen coupon nodig, lightake heeft hem voor iedereen open gezet!

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

162$ = 127,50 met paypalkoers ofzo :)!

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 05-11-2012 13:19:56 ]
pi_118845233
Daarnaast is DHL traag aan het doen :(... voorgaande keren was hij al de volgende dag in Leipzig( Duitsland) nu is hij 2 x naar hongkong gegaan ? :P

hoop dus mijn neo morgen te ontvangen, maar denk nu dat het eerder woensdag weer gaat worden :P

Daarnaast werd ik er door een user op geattendeerd, dat lightake bij de Neo N02-m opeens de accessoires weg hebben gehaald van de pagina... mogelijk dus dat je helemaal geen screenprotector etc krijgt..

Daarnaast ligt zijn order nu al 7 dagen ofzo bij lightake te wachten voor zijn neo word geshipt..
vreemd gezien lightake de neo's gewoon op voorraad hebben( bevestigd door meerdere medewerkers, en gezien het feit ik er al 1 onderweg heb :P)

toch vreemd, de foto die ze mij sturende met alle accessoires erbij.. Kan er op duiden dat lightake of mij valse foto's heeft gestuurd, of dat ik de gelukkige ben met alleen accessoires :P?
pi_118845303
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

voor NL 23$ ofzo..

Voor de mensen die nog twijfelen om een Neo te nemen, hij is de aankomende dagen 10% off!
dus je hebt geen coupon nodig, lightake heeft hem voor iedereen open gezet!

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

162$ = 127,50 met paypalkoers ofzo :)!
Nice, wat ik nog niet helemaal goed snap is hoe dat nu zit met die eventuele import belasting enzo.

Heb mijn broer wat warm gemaakt voor de Neo omdat zijn Xperia X8 toch wel aan vervanging toe is, maar wil hem dan wel zo goed mogelijk kunnen zeggen hoeveel hem dat zou kosten.

Als je bij LT kiest voor DHL, zitten die kosten dan al in die 20 dollar? En zo nee hoeveel zou er dan nog bij kunnen komen? Had zelf al wat zitten zoeken naar antwoorden maar vond alleen een link naar de site van de nederlandse belastingen waarvan de pagina niet gevonden werd :s
Alvast bedankt
pi_118846168
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Dat is toch al langer bekend? Ik dacht zelfs samen met de g3 aangekondigd.
mij lijkt het een leuk toestel, als die geleverd kan worden...
Nee er was een G2 met MT6577 @ 1GHz niet @ 1.2Ghz. Ohja ik blijf leuk vinden die ontwikkelingen maar het moet wel gewoon te leveren zijn vind ik.

Maar zodra het eindelijk leverbaar is ga ik misschien wel voor iets duurdere maar betere toestel.
pi_118846325
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee er was een G2 met MT6577 @ 1GHz niet @ 1.2Ghz. Ohja ik blijf leuk vinden die ontwikkelingen maar het moet wel gewoon te leveren zijn vind ik.

Maar zodra het eindelijk leverbaar is ga ik misschien wel voor iets duurdere maar betere toestel.
is die 1.2 niet gewoon overgeclockt :P?
  maandag 5 november 2012 @ 13:53:55 #222
388222 THHProducts.nl
www.thhproducts.nl
pi_118846596
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!

Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.

Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!
pi_118846601
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

is die 1.2 niet gewoon overgeclockt :P?
Natuurlijk is die overgeclockt, want is een MT6577. HTC deed dat met zijn Sensation, die brachten toen een Sensation XE uit en die was gewoon zelfde CPU, maar overclocked.

Als we zelf wisten hoe we over konden klokken dan zouden we dat ja ook kunnen doen, maar ik flash daar meestal custom kernels voor.

Maar dan zouden we al Chinese forums af moeten zoeken om die Chinese custom rom gemeenschappen te vinden zoals we hier XDA Developers hebben.
pi_118846795
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nice, wat ik nog niet helemaal goed snap is hoe dat nu zit met die eventuele import belasting enzo.

Heb mijn broer wat warm gemaakt voor de Neo omdat zijn Xperia X8 toch wel aan vervanging toe is, maar wil hem dan wel zo goed mogelijk kunnen zeggen hoeveel hem dat zou kosten.

Als je bij LT kiest voor DHL, zitten die kosten dan al in die 20 dollar? En zo nee hoeveel zou er dan nog bij kunnen komen? Had zelf al wat zitten zoeken naar antwoorden maar vond alleen een link naar de site van de nederlandse belastingen waarvan de pagina niet gevonden werd :s
Alvast bedankt
\

Die 23$ is alleen verzendkosten, eventuele BTW + Inklaringskosten komen hier dan nog bij.

nu is het zo dat ik zelf niet weet hoeveel inklaringskosten DHL rekent, maar ik neem even die van de TNT, ik ga er namelijk vanuit dat dit ongeveer gelijk zal zijn.

Stel je koopt de telefoon voor 162$+ 23$ = 185$ = +-¤145

over deze 145 euro dien je dus nog btw en de eventuele inklaringskosten ( 12,50 bij TNT) te betalen

145 * 0,21 = 30,45 + 12,50 = ¤42,95

Je totaal plaatje zou dan dus op 145 + 42,95 = ¤187,95 voor de neo..

Letop 1: ik weet dus niet of DHL gelijke inklaringskosten vraagt, ik kan dat namelijk niet zo snel vinden? mogelijk dat shiznuts ofzo hier meer over weet?

Letop 2: Het verzenden via DHL/EMS/UPS verhoogt de kans op BTW aanslagen aanzienelijk..
bijna elk pakket word daar namelijk gecontrolleerd en eventueel belast met btw..

Wil je het kleinst mogelijke risico lopen om 'gepakt' te worden op BTW kosten, dan zou je hem moeten laten verzenden via de normale airmail ( China airmail of HK post).. deze halen steekproefsgewijs pakketjes uit de massa.. daarnaast bespaar je dus ooo nog z'n 15 euro aan verzendkosten, maar daartegenover staat dus weer een langzamere verzending :P
pi_118846871
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk is die overgeclockt, want is een MT6577. HTC deed dat met zijn Sensation, die brachten toen een Sensation XE uit en die was gewoon zelfde CPU, maar overclocked.

Als we zelf wisten hoe we over konden klokken dan zouden we dat ja ook kunnen doen, maar ik flash daar meestal custom kernels voor.

Maar dan zouden we al Chinese forums af moeten zoeken om die Chinese custom rom gemeenschappen te vinden zoals we hier XDA Developers hebben.
Daarom bedoelde ik er mee te zeggen, dat die G2S dus niks beters is dan de G2+
die 1,2 ga je heel wss niet eens merken, en zoals je zelf al zegt.. met de juiste rom voor de G2+ kan je die ook gewoon op 1,2 laten draaien :P
pi_118847012
Mits je dus die custom rom kan vinden met die OC erin, want dat is moeilijk bij Chinese telefoons. Maar ik heb een Nexus 7 en dat is eerste Android device waar ik juist geen OC nodig vind.

Bij dualcores merk je meer van zo'n OC.
pi_118847304
Kan toch gewoon Set CPU gebruiken?
pi_118847351
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!

Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.

Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Hier in België werkt het wel via Mobile Vikings (Base) op m'n G2+.

[ Bericht 1% gewijzigd door Krisser op 05-11-2012 14:26:06 ]
pi_118847774
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef Tsurany het volgende:
Ja dat kan je gebruiken, maar dan moet er dus ook in kernel de cpu zijn OC, dus dat je hem op 1.2Ghz kan zetten.

Want zonder OC kernel gaat dat niet lukken en ik weet niet hoe die devs dus zo'n OC kernel maken, want ze zetten die andere frequenties zeg maar in een tabel zodat je die met bijvoorbeeld Setcpu kan instellen.
pi_118848126
Ik zit sinds een paar weken beetje deze topics in de gaten te houden.

Ben nu een erg ontevreden gebruiker van Nokia N-97 mini, die steeds meer problemen krijgt (naast de gebruikelijke out of memory perikelen, spontane reboots en aftandse Symbian kan ik alleen nog maar bellen met een koptelefoon of handsfree (de gewone luidspreker doet het niet meer)) dus wil wat anders.

Mijn budget ligt een beetje rond de 200 euri dus daar vind ik weinig boeiends voor in NL, (wil iets vergelijkbaars met de Galaxy S Advance) tot ik op dit forum terecht kwam.

dual-sim is een pre, maar nog geen must (al wil ik op termijn een 2e nummer voor m'n bestuurswerk in een stichting, dus dan is een dual-sim juist weer interessant).

de Jiayu G3 leek mij vrij netjes, maar dus nog slecht leverbaar (al heb ik nog niet enorme haast).

die Neo N02-M aanbieding ziet er erg leuk uit, al vind ik de G3 (darkgrey) mooier en heeft het ook iets betere specs, maar die is dan wel een paar tientjes duurder met en slechter leverbaar... en dat maakt de keuze dan wel weer wat makkelijker, zeker nu hij in de aanbieding is bij LT...

zijn er nog alternatieven die ik in overweging kan nemen?
pi_118848242
Ik vind de Neo N02-M gewoon beste optie van het moment, goed leverbaar, mooi design, leverbaar in twee kleuren en goeie specificaties.

Dus denk dat Neo N02-M beste keuze voor je budget op het moment is, ik zou die zelf namelijk ook gekocht hebben als ik in zelfde situatie verkeerde als de niet naar China reizende Fokkers.

Voor mij echter denk ik of dus zo'n Neo N02-M of mooi Quadcore toestel maar als die Neo N02-M nog goedkoper zou worden en het kwa verhouding echt goedkoper is dan zo'n Quadcore dan zou ik alsnog voor die Neo N02-M gaan.

Dus dan ga ik in overweging nemen Neo N02-M kost 868 yuan en Quadcore kost 1499 yuan, dan betaal je dus net niet het dubbele, maar krijg je wel een 720P scherm en een Quadcore.

Maar een Huawei Honor 2 kost wel ruim het dubbele, maar ook hier deze heeft overal betere specificaties.

[ Bericht 33% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 14:42:17 ]
pi_118848464
quote:

hmm ook kloten, dus nu zit je met een stel 'onverkoopbare' G2+ :P?
althans merendeel van de smartphone users wil wel gebruik kunnen maken van mobiel internet..

mogelijk kun je wat info vinden op jiayu forum, of daar roms kunnen vinden die je kan flashen..
zoals ik uit je reactie ophaal zijn er dus wel G2+'s die wel werken met 3G?
pi_118848573
Nee hoor ik maak geen gebruik meer van mobiel internet, alleen WiFi only nu, dus ik zou het op GSM wel gewoon kunnen gebruiken.

De G2 plus is toch die geupdate versie van G2?
pi_118848592
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef baerd het volgende:
Ik zit sinds een paar weken beetje deze topics in de gaten te houden.

Ben nu een erg ontevreden gebruiker van Nokia N-97 mini, die steeds meer problemen krijgt (naast de gebruikelijke out of memory perikelen, spontane reboots en aftandse Symbian kan ik alleen nog maar bellen met een koptelefoon of handsfree (de gewone luidspreker doet het niet meer)) dus wil wat anders.

Mijn budget ligt een beetje rond de 200 euri dus daar vind ik weinig boeiends voor in NL, (wil iets vergelijkbaars met de Galaxy S Advance) tot ik op dit forum terecht kwam.

dual-sim is een pre, maar nog geen must (al wil ik op termijn een 2e nummer voor m'n bestuurswerk in een stichting, dus dan is een dual-sim juist weer interessant).

de Jiayu G3 leek mij vrij netjes, maar dus nog slecht leverbaar (al heb ik nog niet enorme haast).

die Neo N02-M aanbieding ziet er erg leuk uit, al vind ik de G3 (darkgrey) mooier en heeft het ook iets betere specs, maar die is dan wel een paar tientjes duurder met en slechter leverbaar... en dat maakt de keuze dan wel weer wat makkelijker, zeker nu hij in de aanbieding is bij LT...

zijn er nog alternatieven die ik in overweging kan nemen?
Alternatieven;
-Amoi N820/821
-Umi X1
- Thl W3+
- Newman N1 - Freeland I10 ( zelfde telefoons alleen is freelander goedkoper :P)

echter denk ik ook dat ik dit rijtje, de Neo toch nog het beste is..
Umi X1 heeft wel HD resolutie, maar is ook niet echt goed leverbaar, duurder dan de Neo, en heeft een mindere accu 1700 tov 1850 van de neo..

De G3 is niet heel goed leverbaar, en ik ben bang dat t ook wel lang gaat duren voor dat hij ooit eens komt..
pi_118848643
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor ik maak geen gebruik meer van mobiel internet, alleen WiFi only nu, dus ik zou het op GSM wel gewoon kunnen gebruiken.

De G2 plus is toch die geupdate versie van G2?
vandaar MERENDEEL, dat jij toevallig wifi only bent...:P

G2+ is de upgrade versie (Dualcore ,8MP 1 GB) van de G2 idd..

de G2s is dus weer een overclockte G2+ alsware :P, maar met een ander design)
pi_118848713
http://shop.ejiayu.com/?product-188.html

Deze is het toch? Die heeft 512MB Ram en inderdaad de MT6577, maar ik zie niks van 8MP staan ofzo.
pi_118849272
Ik neem ff aan dat ik ook een microSD die ik in NL heb gekocht erin kan doen?
pi_118849364
Nee dat moet een Chinees microSD kaartje zijn :P als het een Nederlandse microSD kaartje is dan gaat dat niet werken.
pi_118849454
wel dus ;)

je weet het nooit met die chinese standaarden, hehe
pi_118849578
Ze kopieëren gewoon de westers standaarden, no problem =X
pi_118849609
heeft iemand nog een leuke coupon code? zat ff te googlen maar heb nog geen werkende gevonden
pi_118849688
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef baerd het volgende:
wel dus ;)

je weet het nooit met die chinese standaarden, hehe
Het was een grapje er bestaan gewoon weg geen Nederlandse microSD kaartjes :P Meeste microSD kaartjes zijn natuurlijk Chinees of Koreaans want ik heb zelf een 32GB class 10 van Samsung.
  maandag 5 november 2012 @ 15:19:42 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118849904
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mehari het volgende:

[..]

Mwha, mijn pakketjes zijn er de laatste maand nog prima door heen gekomen (stuk of 10?) en afgelopen weekend zijn er (zelfs via Beijing) nog 2 uit China vertrokken.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mits je dus die custom rom kan vinden met die OC erin, want dat is moeilijk bij Chinese telefoons. Maar ik heb een Nexus 7 en dat is eerste Android device waar ik juist geen OC nodig vind.

Bij dualcores merk je meer van zo'n OC.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef Tsurany het volgende:
Dit werkte op de meeste tablets die ik heb gehad wel redelijk inderdaad.
quote:

Niet toevallig een versie met DMCA (geen idee hoe dat precies heet)? Las daar wel iets over op het forum. Dat is een ander systeem.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://shop.ejiayu.com/?product-188.html

Deze is het toch? Die heeft 512MB Ram en inderdaad de MT6577, maar ik zie niks van 8MP staan ofzo.
Er is een:
G2 = MTK6575
G2+ = MTK6577 + 512MB
G2+1 = MTK6577 + 1GB
G2S = MTK6577. 1GB, overklock, betere camera (en gorilla?)
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee dat moet een Chinees microSD kaartje zijn :P als het een Nederlandse microSD kaartje is dan gaat dat niet werken.
Ze noemen het alleen vaak TF :P! Oude naam ;) Maar de standaard wordt er gelukkig niet anders van.
pi_118849986
Heuj!!! *O*

M'n Neo is verzonden! (LT, geen DHL)
pi_118850031
Heb je je G3 daarvoor geruild of gewoon een nieuwe bestelling geplaatst? Zo ja, hoe ging dat in z'n werk? Nog bij betalen/ geld teruggekregen? En hoe lang kan de aankomst duren? :P
pi_118850195
hm, volgens mij werken couponcodes alleen op accessoires en niet op de telefoon zelf
pi_118850254
Heb m'n G3 geannuleerd, geld terug gekregen, en toen nieuwe bestelling geplaatst :P

Kwam er later achter dat men ook kon ruilen, maar niet gedaan, moest 6 euro bij betalen dus ach.
Levertijd durf ik niks over te zeggen, maar 2/3 weken ofzo?
  maandag 5 november 2012 @ 15:34:08 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118850416
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef baerd het volgende:
hm, volgens mij werken couponcodes alleen op accessoires en niet op de telefoon zelf
Wellicht wegens de korting die ze nu al geven ;)?
pi_118850769
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wellicht wegens de korting die ze nu al geven ;)?
waarschijnlijk :) het viel te proberen
pi_118851569
DHL duurt een weekje staat op de site van Lightake, hoelang duurt air mail ongeveer?
  maandag 5 november 2012 @ 16:06:33 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118851666
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Joery34 het volgende:
DHL duurt een weekje staat op de site van Lightake, hoelang duurt air mail ongeveer?
Tussen de 10 dagen en 5 weken (maar meestal tussen de 12 en 21 dagen)
pi_118854053
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Oke, ik wist niet dat er verschil zat in de G2+ en G2s. Mooie ontwikkeling dus!

quote:

Dit is natuurlijk weer jammer... Dan maar (voorlopig) geen G2S kopen

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind de Neo N02-M gewoon beste optie van het moment, goed leverbaar, mooi design, leverbaar in twee kleuren en goeie specificaties.

Dus denk dat Neo N02-M beste keuze voor je budget op het moment is, ik zou die zelf namelijk ook gekocht hebben als ik in zelfde situatie verkeerde als de niet naar China reizende Fokkers.

Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is model is wat heel erg op de one x geïnspeerd is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tonkey op 05-11-2012 18:13:22 ]
pi_118854130
Tussen de 10 en 60 dagen. Officieel 10 tot 30 maar ik heb regelmatig lang moeten wachten.
pi_118854502
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Joery34 het volgende:
Met een beetje geluk +-14 dagen..

maar er zijn wel gevallen bekend dat mensen 30-40 dagen moeten wachten..
zeker in de decembermaanden kun je zomaar 40 dagen moeten wachten, omdat er dan veel mensen bestellen voor sinterklaas/kerst cadeautjes!!

update: mijn fok was niet geupdate, en zag dat er mensen al voor me hadden gereageerd :p
pi_118856113
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tonkey het volgende:
Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.
Het is geen kloon hoor, maar heeft wel veel overeenkomsten met de HTC One X, maar echt geen kloon het ontwerp verschilt duidelijk.

Als je dit een kloon noemt dan zijn Samsung producten klonen van Apple producten, deze telefoon lijkt me gewoon geïnspireerd door de HTC One X.
  maandag 5 november 2012 @ 17:48:25 #256
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118856180
Is er een community voor de Neo N02-M? Want ik zit te twijfelen tussen deze en een tweedehands Galaxy Nexus i9250. Die kan je nu nl. al voor ¤200,- krijgen op marktplaats o.i.d.
pi_118856259
Ja in China zelf op hun forum.

Even hier foto ter vergelijking van HTC One X en Neo N02-M

Zitten best wat verschillen in, ten eerste is de camera op achterkant anders, waar bij HTC One X een grotere zilvere ring erom heen zit en de flitser recht zit is dat bij de Neo N02-M totaal anders, daar zit er een dunne zilvere ring om heen en een lichte rond bolling waar de camera uit komt.

Ten tweede plaatsing van logo en speaker gril is totaal anders, bij HTC One X zit het logo in het midden achterop en bij de Neo N02-M zit het onder op de achterkant en de speaker gril zit bij HTC One X onder in het midden en bij Neo N02-M richts onder.

Verdere heeft de Neo N02-M een zilvere rand die de HTC One X niet heeft en verschilt de voorkant ook best wel.

Let maar op de plaatsing van front speaker en webcam bij de Neo N02-M die zit op een andere plek dan bij HTC One X.

[ Bericht 48% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 17:57:20 ]
pi_118856458
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het is geen kloon hoor, maar heeft wel veel overeenkomsten met de HTC One X, maar echt geen kloon het ontwerp verschilt duidelijk.

Als je dit een kloon noemt dan zijn Samsung producten klonen van Apple producten, deze telefoon lijkt me gewoon geïnspireerd door de HTC One X.
Dat je direct al aangeeft dat ik het over de One X had zegt mij genoeg.
De vergelijking van samsung en apple slaat daarmee als kut op dirk.

Htc heeft een vaste lijn welke je in elk toestel wel terugziet, naar mijn mening is het echter wel dermate hetzelfde dat ik van een kloon spreek.

Wellicht zijn overigens de ervaringen dermate goed dat ik het alsnog ga overwegen, mits de verschillen met vergelijkbare toestellen zo groot blijft. Veel andere moet je namelijk voor 200 dollar of meer kopen waar de neo voor ongeveer 160 dollar te koop is.
pi_118856828
Als het een kloon was dat hadden ze het logo wel in midden moeten zetten en die zilvere rand weg laten.

Er zijn wel meer toestellen op de markt die op elkaar lijken, bekijk je de Xiaomi M2 en Huawei Honor 2 eens, die lijken ook best veel op elkaar, maar het gaat zich om de details en klonen makers zullen echt geen zilvere rand toevoegen terwijl de origineel die niet heeft en zo zijn ze eenvoudig van elkaar te onderscheiden.

En Apple heeft niet voor niks rechtzaken tegen Samsung gevoerd, want zij waren duidelijk geïnspireerd door Apple, maar toch was het geen kloon, dat is hier dus ook gewoon.

Xiaomi M2

Huawei Honor 2.
pi_118857305
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als het een kloon was dat hadden ze het logo wel in midden moeten zetten en die zilvere rand weg laten.

Er zijn wel meer toestellen op de markt die op elkaar lijken, bekijk je de Xiaomi M2 en Huawei Honor 2 eens, die lijken ook best veel op elkaar, maar het gaat zich om de details en klonen makers zullen echt geen zilvere rand toevoegen terwijl de origineel die niet heeft en zo zijn ze eenvoudig van elkaar te onderscheiden.

En Apple heeft niet voor niks rechtzaken tegen Samsung gevoerd, want zij waren duidelijk geïnspireerd door Apple, maar toch was het geen kloon, dat is hier dus ook gewoon.

[ [url=http://p.www.xiaomi.com/images/new816/mi2/mi2_focus_02.jpg?1]afbeelding[/url] ]
Xiaomi M2

[ afbeelding ]
Huawei Honor 2.
Oke dan, geen kloon, maar voor een dermate groot deel geïnspireerd dat deze verward kan worden als kloon/namaak. Hieronder een edit...

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is model is wat heel erg op de one x geïnspeerd is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.
  maandag 5 november 2012 @ 18:20:49 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118857602
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Tsurany het volgende:
Tussen de 10 en 60 dagen. Officieel 10 tot 30 maar ik heb regelmatig lang moeten wachten.
50+ dagen heb ik nog maar 1 maal meegemaakt (100+ pakketjes) die kwam naar 89 dagen binnen maar daar had ik het geld al voor terug.

Ik geef ze meestal een dag of 40 de tijd daarna komt het vaak niet meer.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Met een beetje geluk +-14 dagen..

maar er zijn wel gevallen bekend dat mensen 30-40 dagen moeten wachten..
zeker in de decembermaanden kun je zomaar 40 dagen moeten wachten, omdat er dan veel mensen bestellen voor sinterklaas/kerst cadeautjes!!

update: mijn fok was niet geupdate, en zag dat er mensen al voor me hadden gereageerd :p
Afgelopen jaar viel het heel erg mee. Toen in de winter zelfs binnen de 14 dagen pakketjes binnen gehad.

G3 is nu officeel aan de reis begonnen :D! Donderdag/vrijdag meer ;)
pi_118859367
Die foto op gizchina van de 'nieuwe' G2S is wel mooi. Qua uiterlijk een flinke verbetering.
pi_118859983
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Die foto op gizchina van de 'nieuwe' G2S is wel mooi. Qua uiterlijk een flinke verbetering.
Absoluut waar! Hopelijk werkt 3g dan wel.. Anders heb ik er heel weinig aan (maar dat zal voor veel mensen gelden)
pi_118860140
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

\

Die 23$ is alleen verzendkosten, eventuele BTW + Inklaringskosten komen hier dan nog bij.

nu is het zo dat ik zelf niet weet hoeveel inklaringskosten DHL rekent, maar ik neem even die van de TNT, ik ga er namelijk vanuit dat dit ongeveer gelijk zal zijn.

Stel je koopt de telefoon voor 162$+ 23$ = 185$ = +-¤145

over deze 145 euro dien je dus nog btw en de eventuele inklaringskosten ( 12,50 bij TNT) te betalen

145 * 0,21 = 30,45 + 12,50 = ¤42,95

Je totaal plaatje zou dan dus op 145 + 42,95 = ¤187,95 voor de neo..

Letop 1: ik weet dus niet of DHL gelijke inklaringskosten vraagt, ik kan dat namelijk niet zo snel vinden? mogelijk dat shiznuts ofzo hier meer over weet?

Letop 2: Het verzenden via DHL/EMS/UPS verhoogt de kans op BTW aanslagen aanzienelijk..
bijna elk pakket word daar namelijk gecontrolleerd en eventueel belast met btw..

Wil je het kleinst mogelijke risico lopen om 'gepakt' te worden op BTW kosten, dan zou je hem moeten laten verzenden via de normale airmail ( China airmail of HK post).. deze halen steekproefsgewijs pakketjes uit de massa.. daarnaast bespaar je dus ooo nog z'n 15 euro aan verzendkosten, maar daartegenover staat dus weer een langzamere verzending :P
Ah ok, thx voor de uitgebreide uitleg :D

Ben ook wel benieuwd of shiznuts zoals je zegt misschien nog wat info heeft over die inklaringskosten van dhl :)
  maandag 5 november 2012 @ 19:37:37 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118861000
Geen idee. Ervaringen met Express shipments heb ik maar gauw verdrongen. :+
http://www.dhl.nl/en/express/shipping/customs_support.html

Was nogal een rompslomp destijds. Ging om een tablet geloof ik, die via DHL verstuurd was (Aliexpress). Moest afschrijvingen en bestellingbevestiging opsturen. Uiteindelijk stond die gast wel voor de deur en hoefte ik 0,00 af te tikken. Later is ook geen naheffing gekomen?

FedEx deed lulliger. Moest ik voor oordopjes van 35,- usd al iets van 13 euro dokken. ;(

Nee dankje. Heb 1x wat af moeten dragen over Registered Airmail via HK of CN Post en dat was omdat de verkopende partij zo idioot was geweest om helemaal niks in te vullen op het groene customs-klevertje. Verder is dat altijd goed gegaan (*afkloppen*, zelfs een wat grotere RC Heli via EMS) zonder bijkomende kosten. Duurt wat langer misschien, maar doorgaans het goedkoopst en minste gedoe.

Deze link zou het verder moeten doen qua douane rekenvoorbeelden: http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118861350
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:

Was nogal een rompslomp destijds. Ging om een tablet geloof ik, die via DHL verstuurd was (Aliexpress). Moest afschrijvingen en bestellingbevestiging opsturen. Uiteindelijk stond die gast wel voor de deur en hoefte ik 0,00 af te tikken. Later is ook geen naheffing gekomen?

FedEx deed lulliger. Moest ik voor oordopjes van 35,- usd al iets van 13 euro dokken. ;(

Nee dankje. Heb 1x wat af moeten dragen over Registered Airmail via HK of CN Post en dat was omdat de verkopende partij zo idioot was geweest om helemaal niks in te vullen op het groene customs-klevertje. Verder is dat altijd goed gegaan (*afkloppen*, zelfs een wat grotere RC Heli via EMS) zonder bijkomende kosten. Duurt wat langer misschien, maar doorgaans het goedkoopst en minste gedoe.

Deze link zou het verder moeten doen qua douane rekenvoorbeelden: http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
_O_ Nuttigste post ooit
Ik hou het gewoon bij airmail dus :D
  maandag 5 november 2012 @ 19:47:48 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118861632
Ja precies. Of ze doen het zelf al en dan heb je dus niet alleen betaald voor dure express shipping maar dan mag je ook als ze aan de deur komen nog eens lekker aftikken. Dubbel duur.

Of ze weten zelf de waarde niet en gaan het jou vragen. Dat duurt ook weer een paar dagen (bij mij had het haast een week geduurd) voordat ze dat rond hebben en mag je ook aftikken. Dubbel duur, weinig Express aan.

Ze laten het moeiteloos door en je hebt het wel snel. Maar ja, daar heb je dan ook zo'n 25 usd voor betaald.

Doe mij inderdaad maar free registered shipping. Twee á drie weken, maar weinig gedoe en lekker voordelig.
That's how I roll. :7
  maandag 5 november 2012 @ 20:07:55 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118862810
quote:

Wellicht dat ze op dit punt in Nederland bij DHL wat soepeler zijn?
Hier nog nooit iets op moeten sturen naar DHL en dat zijn wel meer dan 15 orders geweest ondertussen :P.
pi_118863529
quote:

Ok thx!! :D
Lijkt dan inderdaad beter om even geduld te hebben ipv DHL te gebruiken :)

Oh en btw, Diqiu-Long jij zei iets van 512mb RAM enzo bij de G2 plus, maar dat klopt toch niet hoor.
Hier is in het Engels een mooi overzicht van al de specs :) :
http://www.chinaphonerevi(...)jiayu-g2-s-dual-core
  maandag 5 november 2012 @ 20:24:04 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118863954
Gewoon hier kijken: http://ejiayu.com/Product-5.html
Klik je op dat tweede tabblad krijg je het volgende mooie tabelletje:

Ofwel: er is één G2 en er zijn twee Plus-versies. ;)
(Verschil met de G2? MK6577 dualcore i.p.v. MK6575 singlecore; 512MB + 5 Mpx camera voor budget Plus)
Die hebben trouwens niks met de G2S te maken, wat weer een andere telefoon is.
pi_118864184
Hier wat sample foto's van de 8MP camera van de Huawei Honor 2.

http://imageshack.us/a/img22/496/3043287img2012102910460.jpg (copy/paste deze link)

http://imageshack.us/a/img198/9690/3043287img2012102910444.jpg (copy/paste deze link)

http://imageshack.us/a/img59/7651/3043287img2012102910433.jpg (copy/paste deze link)

http://imageshack.us/a/img822/3853/3043287img2012102617061.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 31% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 21:14:04 ]
  maandag 5 november 2012 @ 20:28:41 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118864218
Altijd ff elders hosten. Hotlinken is vaak not-done. ;)
pi_118864497
Om toch nog even moeilijk te doen:
Wat is EMS? Als ik op internet kijk is het blijkbaar een soort van taxipost ofzo? Ik vermoed dat dit dan ook even fel gecontroleerd wordt aan de grens als bij DHL? ^^
pi_118864502
Mauw wat maakt het uit, als ik hotlink weet je tenminste de bron ervan en daarnaast is erg lastig om ze even allemaal te downloaden en ergens anders hosten via mijn Nexus 7, het kan wel maar dit was makkelijkere.

Ze komen van deze website in iedere geval, dat is een Chinese review van de Huawei Honor 2.

http://mobile.pconline.com.cn/review/1210/3043630_2.html
pi_118864515
Shiznuts bedoelt dat we ze niet kunnen zien :+

Wij zien dit:
http://i.imgur.com/PguPH.png
pi_118864668
Oh daar was ik al bang voor met die site waar ik van deed hot linken.
pi_118867080
Nu heb ik ze op imageshack gehost dus moeten ze het doen.
pi_118867323
Die fotos zijn gewoon nog goed ook :)
Ziet er netjes uit, lekker scherp iig.
Al zie je bij de foto van die mannetjes, wel behoorlijk wat 'smearing' en compressie.
Groetjes, Priyantha
  maandag 5 november 2012 @ 21:20:59 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118867331
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh daar was ik al bang voor met die site waar ik van deed hot linken.
Nee, FOK! blockt Imageshack nadat Imageshack FOK! geflagged had als misbruik van hun beleid. _O-

Imageshack blokkeerde eens alle afbeeldingen die op FOK! getoond werden. Toen ben ik daarachteraan gegaan en heb ik ervoor gezorgd dat ze de boel weer unblockte. De tweede keer was Danny er klaar mee en blokkeerde hen en stond er ook niet open voor dat ik de boel liet unblocken van hun kant. Conclusie was dat mensen maar elders hun plaatjes moesten hosten en niet op zo'n brakke site als Imageshack. :D Afbeeldingen worden dus niet direct getoond maar als links geplaatst.

Ik kan je eerder aanraden iets als:
www.imgur.com , of
www.tinypic.com te gebruiken
pi_118867691
Oh naja normaal gebruik ik mijn fotoalbum op tweakers.net maar imageshack heeft niet die bestands grote limiet.

Ik hoop dat jullie nu de afbeeldingen kunnen zien want ik wil nu graag Dexter kijken.

Ja die foto's zijn behoorlijk scherp, ik weet niet of een Neo N02-M of UMI X1 zulke goeie foto's kan maken met hun 8MP camera, maar de Xiaomi M2 maakt gegarandeerd mooie foto's.
  maandag 5 november 2012 @ 21:32:25 #281
97745 Thorical
finding a way
pi_118868046
De Neo daar zie ik geen market of play in screen shots.
Is daar een truck voor om er toch een op te krijgen?
Want een g2 + gaat zonder credit card niet lukken Mr Tao.
pi_118868262
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://imageshack.us/a/img822/3853/3043287img2012102617061.jpg (copy/paste deze link)
Hier is een imgur album met die foto's vanwege imageshack shittyness.
http://imgur.com/a/idCcx
pi_118870128
Hier nog mensen die spontaan aan de LT NEO phone gaan met 10% korting? Hoeveel dagen is die aktie? Heb nog twijfels om dit te doen of nog voor 40-45 dollar meer een G3 te halen....via Ali of zo.
pi_118870299
Heb vandaag mijn cover voor de JiaYu G3 ontvangen, maar vandaag toch maar de JiaYu G3 gecancelled. Nog wat zitten mailen met Tina om te ruilen, kon niet, zien enkel verschil van $3 door te vingers. En terwijl ik aan het mailen was zie ik dat de Neo nu maar ¤162 kost. Vlug geannuleer en Neo besteld. Wachten kan beginnen.
  maandag 5 november 2012 @ 22:23:34 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118871211
Lol, ik las in eerste instantie alleen 'JiaYu G3 ontvangen' & was like :D .
Then I read more thoroughly and -O- ...
pi_118872336
Tja, ik zit hier nu met een waardeloze cover van ¤4,99
  maandag 5 november 2012 @ 22:47:20 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118872401
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef stefke001 het volgende:
Vast wel een Tweakers die 'm voor paar euro wil overnemen :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118872443
quote:
16s.gif Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben nou een Jiayu om dat ding mee te gebruiken =X
  maandag 5 november 2012 @ 22:49:26 #289
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118872509
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben nou een Jiayu om dat ding mee te gebruiken =X
Welgeteld één User die 'm al heeft.. :P

Maar ik blijf gewoon op die van mij wachten... duurt nog even ja. Maar ach.. neem de tijd wel.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118872986
Maken jullie je niet druk om het feit dat deze telefoons problemen lijken te hebben met Play?

Ik zit zelf ook naar de Neo te kijken, maar een collega van me had 6 maanden geleden een telefoon uit china besteld maar gebruikt hem niet meer ivm Google Play problemen.
  maandag 5 november 2012 @ 23:03:44 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118873239
Nee, rooten en een workaround vinden.
En als Play toch niet wil... nou ja, zo erg is dat ook weer niet, daar weet ik ook nog wel wat voor...
pi_118873298
Het zijn geen iPhones die buiten de appstore geen software kunnen installeren, dus geen playstore is gewoon een alternatieve app market installeren of zelf playstore erop zetten.
pi_118873560
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef marshall het volgende:
Maken jullie je niet druk om het feit dat deze telefoons problemen lijken te hebben met Play?
Nope.
Zie http://www.theandroidsoul.com/download-google-play-apk-3-9-17/
Geen root nodig
  maandag 5 november 2012 @ 23:26:22 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118874237
quote:
16s.gif Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef stefke001 het volgende:
Kies mij kies mij :D! (welke was het?).
De Jiayu, i can't wait to get it.
quote:
4 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:28
quote:
Liever wel root :P de build.prop even aanpassen naar een SIII of SII helpt om alle apps te kunnen installeren ;)
pi_118874249
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef marshall het volgende:

Ik zit zelf ook naar de Neo te kijken, maar een collega van me had 6 maanden geleden een telefoon uit china besteld maar gebruikt hem niet meer ivm Google Play problemen.
Sideloading en nee daar is geen root voor nodig.
//edit Oh, was al beantwoord. Fok refreshde niet.
pi_118874296
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Kies mij kies mij :')!

[..]

Liever wel root :P de build.prop even aanpassen naar een SIII of SII helpt om alle apps te kunnen installeren ;)
Oh wist niet dat dat nodig was..
Ik mis geen apps op m'n ZTE Blade met 4.1 :/
  maandag 5 november 2012 @ 23:28:09 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118874322
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Het hoeft niet maar het kan wel handig zijn. ;) Waarschijnlijk is in die rom de .prop al aangepast.
pi_118874343
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nouja hoeft niet alleen sommige apps hebben voor whatever reason een "not compatible bericht" op bepaalde telefoons. Meeste apps niet maar sommige dus dan kan je beter je telefoon voordoen als eentje die wel met alles compatible is.
  maandag 5 november 2012 @ 23:30:07 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118874412
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Nouja hoeft niet alleen sommige apps hebben voor whatever reason een "not compatible bericht" op bepaalde telefoons. Meeste apps niet maar sommige dus dan kan je beter je telefoon voordoen als eentje die wel met alles compatible is.
Sommige ontwikkelaars :(. Aan de ene kant snap ik het wel (tokkies die 1 ster rating geven als hun toestel het niet trekt). Maar ik wil het gewoon altijd zelf testen :P.

Meestal kijk ik dan even of de ontwikkelaar een site heeft of mail ze even :D Vaak valt er wel wat te regelen ;)
pi_118874720
quote:
Dat gaat volgens mij om hen handmatig te updaten naar de nieuwste versie..
oftewel dan moet je al een playstore hebben..

denk dat het zo installeren niet gaat werken ;)..

en aan robert de eer om een nieuw topic te openen :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')