Heb je wel KPN 3G internet?quote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Krijg waarschijnlijk mijn neo dinsdag of woensdag binnen, ik heb zelf geen t-mobile, maar simyo (KPN). heb nog wel een oude t-mobile prepaid kaart liggen.. kan dus wel even kijken of er mee gebeld kan worden.. mobiel internet kan ik dus niet testen..
Mijn simyo abbo heeft inderdaad 3G internet, ben ook niet bang dat die niet gaat werken in de neoquote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heb je wel KPN 3G internet?
Ik zie het probleem trouwens niet:
http://www.frequentieland.nl/umts/umts_nl.htm
Ja hij was mij ook al opgevallen. Ziet er echt wel extreem goed uit, en dan voor die prijs ook nog eensquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://micgadget.com/3119(...)d-core-phone-videos/
Ik hou die Huawei Honor 2 ook op mijn verlanglijstje, momenteel word ie verkocht met 1GB ram, maar hij zal in toekomst met 2GB ram verkocht worden voor dezelfde prijs.
En dan is deze telefoon echt wel een waardige vervanger voor mijn HTC Evo 3D, deze telefoon is dan wel niet zo goed als de Xiaomi M2, maar de Xiaomi M2 moet je maar zien te krijgen.
quote:Op zondag 4 november 2012 23:44 schreef THHProducts.nl het volgende:
Iemand geinteresseerd om mijn recommender te zijn bij MisterTao?
Dat is de beste tipquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt ook zelf twee accounts aanmaken en jezelf als recommender opgeven.
Verder zijn er hier users met kortingrecommends in hun signature, daar ff op letten.
Je mag w.m.b. ook 'MisterShiz' gebruiken als je daar zin in hebt.
Mwha, denk dat het min of meer een opvolger isquote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja hij was mij ook al opgevallen. Ziet er echt wel extreem goed uit, en dan voor die prijs ook nog eensDenk dat ik deze wel ga importeren eens hij zoals je zegt met 2GB beschikbaar is
Ik vraag mij ook af of ze hun eigen Ascend D Quad hiermee niet benadelen... Die Honor 2 lijkt mij beter dan de Ascend, en veel goedkoper :p
Ja inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 23:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
die Honor II ziet er best mooi uit ook!
Mwha, de specs zeker. De telefoon zelf valt wel mee naar mijn idee, maar dat is smaakquote:Op zondag 4 november 2012 23:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
die Honor II ziet er best mooi uit ook!
De CPU van de Huawei komt goed mee met de S4. De GPU was ook redelijk sterk als ik me niet vergis.quote:Op zondag 4 november 2012 23:50 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het enige wat mij nog altijd beetje meer naar de Xiaomi MI2 doet leunen is de S4 die daar in zit. Denk dat die toch wel wat beter/mee future proof is dan die cpu van Huawei zelf
voor nl begrippen wel ja..quote:Op maandag 5 november 2012 00:29 schreef Haque het volgende:
de ibood van vandaag is ook best goed. xperia u voor 170euro
De mali 400MP is een prima GPU, de 531 die bij de MTK6577 zit wint het er niet vanquote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor nl begrippen wel ja..
om maar ff wat nadelen te noemen..
Lage resolutie 480x800
Screensize 3,5 inch
GPU: Mali-400MP niet de sterkste gpu op de markt..
5 MP camera
0.3 Mp front cam ..
maargoed nogmaals voor nederlandse prijzen wel een leuk toestel..
met de ibood coupon dus 165
wil nog niet zeggen dat de 400MP enorm goed isquote:Op maandag 5 november 2012 00:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De mali 400MP is een prima GPU, de 531 die bij de MTK6577 zit wint het er niet van!
Daar had ik helemaal niet na gekeken nog, maar 4 gb opslag waarvan 2 ook nog ingenomen word door Android zekerquote:Op maandag 5 november 2012 01:19 schreef shiznuts het volgende:
Die comment daar vond ik wel sterk.4GB en niet uitbreidbaar + tragische accu-capaciteit.
Doe mij maar een Chinees merkje dan.
Het is eigenlijk vanwege die GPU dat ik toch van zoiets heb wellicht is een Quadcore toch beter ondanks zijn meer prijs.quote:Op maandag 5 november 2012 00:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De mali 400MP is een prima GPU, de 531 die bij de MTK6577 zit wint het er niet van!
Niet alleen daarin maar ook in een aantal nieuwe samsung toestellen zit een 400MP. Het grote verschil zit hem vaak in het aantal cores en de kloksnelheid van de Mali.quote:Op maandag 5 november 2012 07:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanwege die GPU dat ik toch van zoiets heb wellicht is een Quadcore toch beter ondanks zijn meer prijs.
De Mali 400 zit ook bij die Alwinner A10(S) maar die zie je voornamelijk in tablets en mini tv sticks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |