Er is een methode die werkt met bijna alle Android 4.x smartphones, weet wel niet welke het was, maar je hebt ook superoneclick root bijvoorbeeld, maar of dat bij deze telefoons werk weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Een extensie die je via QQ smartphone managing software kon pluggen om je phone te rooten was geloof ik: http://www.kingroot.net (bij o.a. Jiayu).
OK. Sorry. Was niet mijn bedoeling knuppels in hoenderhokken te gooien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, en ik zie daar ook geen reden toe...
1. A.u.b. niet linken naar NL'se handelsplaatsen/items. We willen vermijden dat mensen geld afgetroggeld wordt of dat lui geïnspireerd raken zelf handeltjes te gaan beginnen, dat keuren we ten zeerste af.
2. Wat daar beweert wordt is een stuk leugen , vergelijk de specs maar eens tussen een Galaxy SIII en een Star (op een site als merimobiles, fastcardtech of aliexpress kom je 'em vast tegen).
3. Het is illegaal om 1:1 namaakproducten naar Nederland te brengen / daarin te handelen, a.u.b. Chinese merken aandragen en niet replica's (heet zelfs de S3).
Je G3?quote:Op zondag 4 november 2012 00:34 schreef Downstar het volgende:
heeeeeeeuh, blijkbaar is mijn telefoon toch gister geshipped
en heb ik pas vanmorgen vroeg een status update gekregen..
voorgaan de keer dat ik met DHL liet verzenden, werd mijn pakketje pas zaterdagsavonds op de post gedaan, en had ik hem maandag morgen al in huis!
hopelijk nu ook dus zo!
Nope, die is helaas nog altijd niet verzonden bij lightakequote:
Okquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nope, die is helaas nog altijd niet verzonden bij lightake
mijn Neo N02-m via lightake dus wel
Komt goed, hopelijk maandag/dinsdag dus een review van de Neoquote:Op zondag 4 november 2012 01:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok. Ik ben benieuwd naar je review!
Doe je weer een filmpje, zoals bij de tv stick?quote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Komt goed, hopelijk maandag/dinsdag dus een review van de Neo!
Thanks, maar op mistertao kunnen we toch niet met Paypal betalen?quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef i124Q het volgende:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
Maar CC welquote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Thanks, maar op mistertao kunnen we toch niet met Paypal betalen?
Okay, thanks.quote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar CC wel
Je had zelf ook ff op mistertao kunnen checken of je met PP had kunnen betalen.. ipv even te roepen en op antwoord te wachten
Ohja, ondanks dat je niet met PP kan betalen is mistertao gewoon een echt wel vertrouwde shop. Genoeg ervaring van veel mensen hier om te zeggen oké die PP bescherming heb je niet persé nodig.
Je liefde voor China heeft helaas ook tot wat blinde vlekken geleid, vrees ik. Productie in NL is juist extreem hoogwaardig! Niet voor niets importeren Chinezen veel Westerse (en dus ook NL'se) technische kennis om hun processen efficiënter en hun technische ontwerpen beter te maken. (ik heb het niet zozeer over elektronica, maar in het algemeen)quote:Op zondag 4 november 2012 10:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
De tijd van Chinese rotzooi is allang voorbij, in China word gewoon kwaliteit gemaakt iets wat wij Nederlanders ze niet na kunnen doen.
Wij zijn geen productie land meer, zelfs met subsidie zouden we hier nog geen goeie mobieltjes voor goeie prijs in elkaar zetten.
Dan zijn we het helemaal eens!quote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik bedoelde uiteraard dat we hier in Nederland geen smartphones kunnen produceren en deze vervolgens voor ¤ 100 a ¤ 200 verkopen.
Ik weet dat er in Nederland wel kennis is ( Welke trouwens zo langzamer hand och het verdwijnen is, door tal VN oorzaken.), maar daar had ik niet over, ik had het inderdaad over massa productie en de subsidie doelde ik op de WSW subsidie, dat subsidieert in iedere geval de kosten van werknemers.
Speciaal voor jou maak ik een filmpjequote:Op zondag 4 november 2012 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Doe je weer een filmpje, zoals bij de tv stick?
Shiz zegt veel te kopen maar laat niets zien. Volgens mij is hij gewoon een Chinese bot om ons rotzooi te laten kopen![]()
Je neemt mijn opmerking te serieus, rotzooi is synoniem voor spullen die je eigenlijk niet nodig hebtquote:Op zondag 4 november 2012 10:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
De tijd van Chinese rotzooi is allang voorbij, in China word gewoon kwaliteit gemaakt iets wat wij Nederlanders ze niet na kunnen doen.
Wij zijn geen productie land meer, zelfs met subsidie zouden we hier nog geen goeie mobieltjes voor goeie prijs in elkaar zetten.
Ik heb vroeger ( voor het Android tijdperk ) wel eens zo'n Chinese touch screen telefoon met pennetje gekocht via zo'n Nederlandse webshop, dat was inderdaad niet helemaal geweldig maar was voor die tijd beter dan veel andere telefoons.
Geen review in je onderbroek maken en dan "per ongeluk" jezelf spiegelen in het displayquote:Op zondag 4 november 2012 14:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik een filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat design is niet verkeerd zeg, ook maar in de gaten houden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://micgadget.com/3119(...)d-core-phone-videos/
Ik hou die Huawei Honor 2 ook op mijn verlanglijstje, momenteel word ie verkocht met 1GB ram, maar hij zal in toekomst met 2GB ram verkocht worden voor dezelfde prijs.
En dan is deze telefoon echt wel een waardige vervanger voor mijn HTC Evo 3D, deze telefoon is dan wel niet zo goed als de Xiaomi M2, maar de Xiaomi M2 moet je maar zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |