Ik heb hem ook bij deze shop besteld. Was wel 1 dollar goedkoper uit toenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef stefke001 het volgende:
Neo hier bestellen ? http://www.mistertao.com/(...)290.html#shipping_ca
Betrouwbaar ? Scheelt alleszins in prijs vergeleken met Lightake.com
157.50? Dat is exclusief de 10% bonus en recommender lijkt me?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef SankariNL het volgende:
[..]
Ik heb hem ook bij deze shop besteld. Was wel 1 dollar goedkoper uit toen
Telefoon is eergisteren verzonden uit China. Totale kosten incl. fee en shipping zijn 157,50 dollar.
quote:However, the one place the phone completely falls over is in the Graphics department. The phone uses an older graphics chip and even small animations such as entering and exiting the app tray can be choppy at times. With that being said though, it can easily play back 1080p video/games but like i said, at times you can see its struggling to keep up. HD games are great as well.
Product Price: $138.88quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
157.50? Dat is exclusief de 10% bonus en recommender lijkt me?
De gehele commissie wordt weergegeven ipv de helft waarom dat is weet ik niet maar het kan dus best dat je maar 50% van die 11.67 hebt betaaldquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:56 schreef SankariNL het volgende:
[..]
Product Price: $138.88
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $5.34
Commission: $11.67
Total: $157.4900
Dit lijkt op een fee van 8%. Ik begrijp dat dat minder kan? Hoe?
Ik had 160 dollar gestort als eerste bedrag, heb nog andere dingen gekocht op taobao. Dus kun je er 16 dollar aftrekken. Dan blijft er 151,50 over. Dat is minder dan 120 euro...
Nee, en ik zie daar ook geen reden toe...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is deze al keer ter sprake geweest?
Star S3 - samsung S3 kloon.
- weg -
't Is geen replica. Design en afmetingen zijn daar anders.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nou de Neo N01-M heeft toch ook veel weg van de HTC One X, het zit hem er meer in dat sommige telefoons inderdaad echte als kloon verkocht worden en vergelijkbare naam heeft.
[ afbeelding ]
Maar bij de Neo N01-M verschilt ie toch iets van de HTC One X en word niet als kloon verkocht.
Maar wel duidelijk geïnspireerd door HTC.
Ff kijken hoe je rooten moet dan: http://v.youku.com/v_show/id_XNDY4MTY5NjMy.htmlquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef funky_fart het volgende:
Heb een sloot filmpjes van de Neo N02-m gevonden op Youku.
Geen idee wat ze zeggen, maar dat maakt het wel zo spannend
http://www.soku.com/search_video/q_n02m
Ik zag ergens in het Neomobile bbs al linkjes staan naar bestandjes die hiervoor nodig zouden zijn. Maar ik ben een absolute n00b op dit gebied, dus ik wacht tzt wel af hoe jij dat gedaan hebt + videotutorial in het NL'squote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff kijken hoe je rooten moet dan: http://v.youku.com/v_show/id_XNDY4MTY5NjMy.html
Ja, dat was bij mij ook zo. Op de rekening staat het volledige bedrag, maar in werkelijkheid is slechts de helft van de courtage in rekening gebrachtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De gehele commissie wordt weergegeven ipv de helft waarom dat is weet ik niet maar het kan dus best dat je maar 50% van die 11.67 hebt betaald!
Ja inderdaad er zitten toch merkbaar verschillen in. Zo zit de camera in de Neo N02-M er anders in en zit de flash links waar ie bij HTC rechts zit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is geen replica. Design en afmetingen zijn daar anders.
Maar enigszins heeft het van elkaar wel wat weg misschien.
Dat clones in China gedoogt worden zal best. Maar 1:1 kopieën in design, met het merkbare verschil alleen een ontbrekend of anders logo'tje, vinden ze bij de Douane/merken vast een stuk minder grappig. Ik vind het in ieder geval een stuk minder grappig.Verder is het gewoon een vrij slechte phone.
[..]
Ff kijken hoe je rooten moet dan: http://v.youku.com/v_show/id_XNDY4MTY5NjMy.html
Weet jij wel zeker dat je de G2+ in handen hebt gehad, ipv de geupgrade G2? (ander design, andere hardware) Zie: http://gizbeat.com/1073/j(...)ifference/#more-1073quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.
Ik vind het juist érg Chinees als ze allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maar dat ontwerpen van mobieltjes soms er veel op elkaar lijken vinden ik niet erg, zolang het maar geen kloon is.
Aiii, je hebt helemaal gelijk, ik ga me even in een hoekje zitten schamenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef shiznuts het volgende:
@ funky_fart: De G2S is die met een ander design. De plus is gewoon een G2 met 6577 processor.
Rooten gaat meestal vrij makkelijk, op deze video voert do persoon een soort cmd script uit ofzo en in dat mapje van hem zit natuurlijk als wat ie nodig heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:34 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik zag ergens in het Neomobile bbs al linkjes staan naar bestandjes die hiervoor nodig zouden zijn. Maar ik ben een absolute n00b op dit gebied, dus ik wacht tzt wel af hoe jij dat gedaan hebt + videotutorial in het NL's
Handig, ik liep al vast toen bleek dat ik een QQ account nodig had, al schijnt er een Engelstalig registratieformulier te zijn. Maar heb daar verder nog niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Rooten gaat meestal vrij makkelijk, op deze video voert do persoon een soort cmd script uit ofzo en in dat mapje van hem zit natuurlijk als wat ie nodig heeft.
Dus volgens mij doet ie, USB debugging aanvinken en daarna gaat ie dat mapje in en start ie cmd ding ofzo en volgens mij klikt ie alleen op enter en volgt ie het proces.
Ik ben me dat zipje even het downloaden, je moet lid zijn om dat zipje te kunnen downloaden dus ik heb even verbonden met mijn QQ account.
http://bbs.neomobile.com.(...)&extra=page=1&page=1
Deze schijnt voor via Linux te gaan, want ik kom een .sh tegen en zoiets is van Linux, maar die file heet gewoon runme lol.
Er is een methode die werkt met bijna alle Android 4.x smartphones, weet wel niet welke het was, maar je hebt ook superoneclick root bijvoorbeeld, maar of dat bij deze telefoons werk weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Een extensie die je via QQ smartphone managing software kon pluggen om je phone te rooten was geloof ik: http://www.kingroot.net (bij o.a. Jiayu).
OK. Sorry. Was niet mijn bedoeling knuppels in hoenderhokken te gooien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, en ik zie daar ook geen reden toe...
1. A.u.b. niet linken naar NL'se handelsplaatsen/items. We willen vermijden dat mensen geld afgetroggeld wordt of dat lui geïnspireerd raken zelf handeltjes te gaan beginnen, dat keuren we ten zeerste af.
2. Wat daar beweert wordt is een stuk leugen , vergelijk de specs maar eens tussen een Galaxy SIII en een Star (op een site als merimobiles, fastcardtech of aliexpress kom je 'em vast tegen).
3. Het is illegaal om 1:1 namaakproducten naar Nederland te brengen / daarin te handelen, a.u.b. Chinese merken aandragen en niet replica's (heet zelfs de S3).
Je G3?quote:Op zondag 4 november 2012 00:34 schreef Downstar het volgende:
heeeeeeeuh, blijkbaar is mijn telefoon toch gister geshipped
en heb ik pas vanmorgen vroeg een status update gekregen..
voorgaan de keer dat ik met DHL liet verzenden, werd mijn pakketje pas zaterdagsavonds op de post gedaan, en had ik hem maandag morgen al in huis!
hopelijk nu ook dus zo!
Nope, die is helaas nog altijd niet verzonden bij lightakequote:
Okquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nope, die is helaas nog altijd niet verzonden bij lightake
mijn Neo N02-m via lightake dus wel
Komt goed, hopelijk maandag/dinsdag dus een review van de Neoquote:Op zondag 4 november 2012 01:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok. Ik ben benieuwd naar je review!
Doe je weer een filmpje, zoals bij de tv stick?quote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Komt goed, hopelijk maandag/dinsdag dus een review van de Neo!
Thanks, maar op mistertao kunnen we toch niet met Paypal betalen?quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef i124Q het volgende:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
Maar CC welquote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Thanks, maar op mistertao kunnen we toch niet met Paypal betalen?
Okay, thanks.quote:Op zondag 4 november 2012 12:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar CC wel
Je had zelf ook ff op mistertao kunnen checken of je met PP had kunnen betalen.. ipv even te roepen en op antwoord te wachten
Ohja, ondanks dat je niet met PP kan betalen is mistertao gewoon een echt wel vertrouwde shop. Genoeg ervaring van veel mensen hier om te zeggen oké die PP bescherming heb je niet persé nodig.
Je liefde voor China heeft helaas ook tot wat blinde vlekken geleid, vrees ik. Productie in NL is juist extreem hoogwaardig! Niet voor niets importeren Chinezen veel Westerse (en dus ook NL'se) technische kennis om hun processen efficiënter en hun technische ontwerpen beter te maken. (ik heb het niet zozeer over elektronica, maar in het algemeen)quote:Op zondag 4 november 2012 10:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
De tijd van Chinese rotzooi is allang voorbij, in China word gewoon kwaliteit gemaakt iets wat wij Nederlanders ze niet na kunnen doen.
Wij zijn geen productie land meer, zelfs met subsidie zouden we hier nog geen goeie mobieltjes voor goeie prijs in elkaar zetten.
Dan zijn we het helemaal eens!quote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik bedoelde uiteraard dat we hier in Nederland geen smartphones kunnen produceren en deze vervolgens voor ¤ 100 a ¤ 200 verkopen.
Ik weet dat er in Nederland wel kennis is ( Welke trouwens zo langzamer hand och het verdwijnen is, door tal VN oorzaken.), maar daar had ik niet over, ik had het inderdaad over massa productie en de subsidie doelde ik op de WSW subsidie, dat subsidieert in iedere geval de kosten van werknemers.
Speciaal voor jou maak ik een filmpjequote:Op zondag 4 november 2012 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Doe je weer een filmpje, zoals bij de tv stick?
Shiz zegt veel te kopen maar laat niets zien. Volgens mij is hij gewoon een Chinese bot om ons rotzooi te laten kopen![]()
Je neemt mijn opmerking te serieus, rotzooi is synoniem voor spullen die je eigenlijk niet nodig hebtquote:Op zondag 4 november 2012 10:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
De tijd van Chinese rotzooi is allang voorbij, in China word gewoon kwaliteit gemaakt iets wat wij Nederlanders ze niet na kunnen doen.
Wij zijn geen productie land meer, zelfs met subsidie zouden we hier nog geen goeie mobieltjes voor goeie prijs in elkaar zetten.
Ik heb vroeger ( voor het Android tijdperk ) wel eens zo'n Chinese touch screen telefoon met pennetje gekocht via zo'n Nederlandse webshop, dat was inderdaad niet helemaal geweldig maar was voor die tijd beter dan veel andere telefoons.
Geen review in je onderbroek maken en dan "per ongeluk" jezelf spiegelen in het displayquote:Op zondag 4 november 2012 14:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou maak ik een filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat design is niet verkeerd zeg, ook maar in de gaten houden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://micgadget.com/3119(...)d-core-phone-videos/
Ik hou die Huawei Honor 2 ook op mijn verlanglijstje, momenteel word ie verkocht met 1GB ram, maar hij zal in toekomst met 2GB ram verkocht worden voor dezelfde prijs.
En dan is deze telefoon echt wel een waardige vervanger voor mijn HTC Evo 3D, deze telefoon is dan wel niet zo goed als de Xiaomi M2, maar de Xiaomi M2 moet je maar zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |