Werkt dat ook ja? Ik helemaal aan het kloten met rooten en gedoe bij m'n Hero (custom rom).quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?
zover ik weet moet je google play via CWM installerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..
Niet echt duidelijkheid dusquote:Hi friend.
Thanks for your feedback and support.
I have confirmed this inconvenience with production.
If can, we will ajust price within a week.
If you have any other question, pls be feel free and contact with us.
Best regards,
Tina"
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef jonasr het volgende:
"Reactie van lighttake;
[..]
Niet echt duidelijkheid dus.
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?
mochten meer mensen problemen krijgen met het niet kunnen omzetten van de G3 naar de NEO N02-m, laat het me dan even weten, door een berichtje hier of ff een DM/PM'tje..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Had ook gevraagd om te ruilen en kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.
T'och het probleem zit eerder bij de lage aantallen die ze weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef FreaZ het volgende:
Ik begin het toch wel zuur te vinden dat LT nog steeds geen enkel exemplaar heeft weten te bemachtigen en andere shops gewoon 20 stuks binnen krijgen. Ze kunnen zelfs een datum noemen...
De 60 dagen zitten er nu echt bijna op en ik weet niet wat te doen..
Oh dat ziet er netjes uit allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe krijg ik wat voor elkaar?
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
[ afbeelding ]
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
[ afbeelding ]
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Waarom DHL?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Dag allemaal,
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Ik heb net weer een klein aantal Newman N1 en Jiayu G2Plus GSMs binnen gekregen en kan het toch niet laten om me te registreren, want verbaas me steeds over de kwaliteit van deze producten! (in vergelijking met eerdere JAVA toestellen bijv)
Uiteraard vis ik in een andere vijver aangezien jullie hier zo goedkoop mogelijk een Chinese Smartphone willen bemachtigen. Zelf kopen wij altijd in bij onze eigen kanalen en laten wij alles via DHL verzenden + netjes invoer en/of BTW 21% dus dat verklaart alvast een deel.
Zag eerder al dat ik in ander topic als webshop werd benoemt met als commentaar: 'wel ¤230'
Ik probeer hier geen openlijke reclame te maken, maar wil enkel aangeven dat ik van jullie allen toch nog eea over nieuwe GSMs heb geleerd! Mocht dit toch als reclame worden gezien dan graag asap weghalen/melden!
Aangezien ik zelf verschillende modellen in mijn hand heb gehad kan ik jullie wellicht ook van informatie voorzien mbt deze toestellen.
..en nee, de Neo heb ik zelf nog niet ingekocht
Uiteraard gaat er wel eens iets mis! Ook bij onsquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:39 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig of je wel eens klachten krijgt, welke klachten het meeste voorkomen en hoe jij dat afregelt met garantie dan met die chinesen
Dat klopt. Alles buiten het jaar wordt ook netjes opgepakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?
Sander(2012-11-2 16:58:42)quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store
Nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naast
SPOILER: TOPICGUIDELINESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k Had dus begin september twee orders geopend voor een Jiayu G3. Inmiddels is er een gecanceld, is mijn persoonlijk zwarte N02-M al onderweg en MisterTao heeft ook een witte N02-M verstuurd naar m'n zusje. Er voor haar trouwens een Mofi (op MisterTao onder 'Mo fan' te vinden) kangaroo-hoesje bijbesteld nu, die hebben best geinige dingen. Vond ook wel wat leren 'Antennashop'-dingen op Taobao zelf, maar wist niet of dat nu wel zou passen. De Galaxy Nexus i9250 zou zo'n beetje het dichtste in de buurt zitten van de meeste 4.5" chinaphones. Dus als daar een hoesje omheen past, zal 'ie ook netjes om een chinaphone zitten.
1x Jiayu G3 staat nog open, maar zal ik waarschijnlijk in een dag of vijf cancelen als er nul gebeurt, hetgeen ik vanuit ga. Eerst maar ff zien hoe de N02-M bevalt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
naar mijn weten zijn er hier geen mensen van met een G2 Plus.. die waren nog niet goed leverbaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.
In de instellingen wel internet via de juiste sim lopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |