SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 01-11-2012 20:14:51 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmz, moet nog even gereekst worden!
Nu onderweg Besteld:
- Lightake, Jiayu (nog niet verzonden)
- Mistertao, Neo (verzonden)
- Prive Chinees, Jiayu (wellicht morgen al verzonden niet zeker)
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2012 19:45:43 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.![]()
IPS vs non-IPS dacht ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)![]()
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruikt![]()
Ja, kleuren en kijkhoeken.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef Giel_gssl het volgende:
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iigquote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.![]()
![]()
Dat doen die Chinezen wel voor jequote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iig, jij hoeft hem alleen te installeren
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
LOL!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doen die Chinezen wel voor je, jij hoeft hem alleen te installeren
![]()
![]()
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
een SD card reader ofzo en wat free stuff ofzo
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10quote:[2:11:00] Jerry: the screen protector is included
[2:11:04] Ramon: ah nice
[2:11:20] Ramon: so today the order will be shipped 100%??
[2:11:40] Jerry: and the card reader in included
[2:12:02] Jerry: some free gifts![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er wordt zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Hmm ...
Had ook gevraagd om te ruilen en kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Even door zeuren dat je nu al zo lang hebt moeten wachten en de coupon van de G3 graag mee wil nemen, wellicht helpt het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Best regards,
MoiraToch weer 4 dollarquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:38 schreef Creqaw het volgende:
De UMI X1 bij uredeal heeft een kleine prijsverlaging gekregen, van $239,99 naar $235.99.!
Connecties je weet toch! (hij heeft goed contact met LT).quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
behalve Joosie200quote:Chinese Smartphones #2 - Een natie vol met Neo's[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
mag het weten![]()
Bij Jenny JENNY, hier dus. Trouwens, kan de Huawei Honor niet in die empty slot komen voor quad-core? Of is dat eigenlijk de Ascend D1? Hoe dan ook... Neo is the one hé, nou niet als er zoveel andere Neo's bij komen
mag het weten![]()
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels ook verslaafd aan de chinees dus toch maar een account aangemaakt. op FOK! Ik heb de topics met veel genoegen gevolgd ;-) Ik heb inmiddels ook mijn G3 afgezegd bij LT en nu aan het rondsnuffelen voor iets nieuws. Heeft er nu 1 persoon iets bij Jenny besteld? Die heb ik ook al aan de chat ;-)
Weet alleen niet of de G3 de juiste is i.v.m. updates e.d. Ik zie bijv. bij de UMI X1 en Amoi 821 dat er meer ontwikkeling is op gebied van Roms e.d. of zie ik dat verkeerd?
Jenny Jenny heeft 10 nov weer stock hoor ik..![]()
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
behalve Joosie200[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store![]()
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naast
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoe krijg ik wat voor elkaar?quote:
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!![]()
Werkt dat ook ja? Ik helemaal aan het kloten met rooten en gedoe bij m'n Hero (custom rom).quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?![]()
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?![]()
zover ik weet moet je google play via CWM installerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..![]()
"Reactie van lighttake;Niet echt duidelijkheid dusquote:Hi friend.
Thanks for your feedback and support.
I have confirmed this inconvenience with production.
If can, we will ajust price within a week.
If you have any other question, pls be feel free and contact with us.
Best regards,
Tina".
![]()
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef jonasr het volgende:
"Reactie van lighttake;
[..]
Niet echt duidelijkheid dus.
![]()
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?![]()
mochten meer mensen problemen krijgen met het niet kunnen omzetten van de G3 naar de NEO N02-m, laat het me dan even weten, door een berichtje hier of ff een DM/PM'tje..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Hi friend,
Thanks for your reply.
Best regards,
Moira
want dan maak ik er even melding van, er is mij verteld dat jullie hem gewoon mochten omruilen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.![]()
![]()
Ik begin het toch wel zuur te vinden dat LT nog steeds geen enkel exemplaar heeft weten te bemachtigen en andere shops gewoon 20 stuks binnen krijgen. Ze kunnen zelfs een datum noemen...
De 60 dagen zitten er nu echt bijna op en ik weet niet wat te doen..![]()
T'och het probleem zit eerder bij de lage aantallen die ze weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef FreaZ het volgende:
Ik begin het toch wel zuur te vinden dat LT nog steeds geen enkel exemplaar heeft weten te bemachtigen en andere shops gewoon 20 stuks binnen krijgen. Ze kunnen zelfs een datum noemen...
De 60 dagen zitten er nu echt bijna op en ik weet niet wat te doen..
Met 20 exemplaren kan men bij Lighttake weinig doen, ik vermoed dat de pre-order's daar iets hoger liggen.
Ze hebben er mss wel al een paar verzonden.
Er is gewoon een zeer zeer lage productie en geen informatie over grotere aantallen en dit is natuurlijk een probleem.
Vanuit lighttake hun kant gezien willen ze natuurlijk grote batches krijgen zodat ze vollop alles kunnen wegsturen ipv elke week een stuk of 20...![]()
Oh dat ziet er netjes uit allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe krijg ik wat voor elkaar?
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
[ afbeelding ]
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
[ afbeelding ]
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!
Hopelijk hebben ze mijne dan ook verstuurd, ik heb dinsdag besteld/betaald.I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Dag allemaal,
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Ik heb net weer een klein aantal Newman N1 en Jiayu G2Plus GSMs binnen gekregen en kan het toch niet laten om me te registreren, want verbaas me steeds over de kwaliteit van deze producten! (in vergelijking met eerdere JAVA toestellen bijv)
Uiteraard vis ik in een andere vijver aangezien jullie hier zo goedkoop mogelijk een Chinese Smartphone willen bemachtigen. Zelf kopen wij altijd in bij onze eigen kanalen en laten wij alles via DHL verzenden + netjes invoer en/of BTW 21% dus dat verklaart alvast een deel.
Zag eerder al dat ik in ander topic als webshop werd benoemt met als commentaar: 'wel ¤230'
Ik probeer hier geen openlijke reclame te maken, maar wil enkel aangeven dat ik van jullie allen toch nog eea over nieuwe GSMs heb geleerd! Mocht dit toch als reclame worden gezien dan graag asap weghalen/melden!
Aangezien ik zelf verschillende modellen in mijn hand heb gehad kan ik jullie wellicht ook van informatie voorzien mbt deze toestellen.
..en nee, de Neo heb ik zelf nog niet ingekocht
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!![]()
Ik ga hier eens even afwijken van de Neo
Ik weet niet meer of het via het topic hier was maar was op een artikel over de Huawei Honor 2 gekomen, en zag dat het goed was! :p Wat een specs voor wat een prijs
Nu vraag ik mij af: weet iemand waar het verschil zit tussen de Honor 2 en de Ascend D Quad? Want lijken mij bijna gelijk qua specs, en de Ascend is ongeveer dubbel zo duur... :p![]()
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierig of je wel eens klachten krijgt, welke klachten het meeste voorkomen en hoe jij dat afregelt met garantie dan met die chinesen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom DHL?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Dag allemaal,
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Ik heb net weer een klein aantal Newman N1 en Jiayu G2Plus GSMs binnen gekregen en kan het toch niet laten om me te registreren, want verbaas me steeds over de kwaliteit van deze producten! (in vergelijking met eerdere JAVA toestellen bijv)
Uiteraard vis ik in een andere vijver aangezien jullie hier zo goedkoop mogelijk een Chinese Smartphone willen bemachtigen. Zelf kopen wij altijd in bij onze eigen kanalen en laten wij alles via DHL verzenden + netjes invoer en/of BTW 21% dus dat verklaart alvast een deel.
Zag eerder al dat ik in ander topic als webshop werd benoemt met als commentaar: 'wel ¤230'
Ik probeer hier geen openlijke reclame te maken, maar wil enkel aangeven dat ik van jullie allen toch nog eea over nieuwe GSMs heb geleerd! Mocht dit toch als reclame worden gezien dan graag asap weghalen/melden!
Aangezien ik zelf verschillende modellen in mijn hand heb gehad kan ik jullie wellicht ook van informatie voorzien mbt deze toestellen.
..en nee, de Neo heb ik zelf nog niet ingekocht
Registerd shopping lijkt me dan voldoende?
DHL lijkt me interessant als je iets razendsnel moet hier krijgen, ongeacht de kost.
Plus, je koopt grotere hoeveelheden dus je krijgt wss ook redelijk veel korting (zowel bij aankoop als shipping).
De meeste hier rekenen ook al BTW erbij hoor (kans is nogal hoog dat je bij een pakket van waarde +$100 BTW gaat moeten betalen).
Ik heb ook even bij u rondgekeken, geen amoi, geen neo, geen g3 (die zal je snel de deur uitkrijgen denk ik).
Er zijn altijd mensen die liever bij een .nl shop zouden aankopen (garantie/sneller/volledig pakket/geroot?!). En er ook iets meer voor willen betalen.
@Edit, screen protector kan apart.
Spijtig geen root service, veel mensen willen dit liever niet zelf doen.
Plus, ik zou echt opletten met dit soort dingen (http://www.thhproducts.nl(...)8_iPhone_met_Android). In China malen ze daar niet echt om, maar als je als NL shop, Iphone clone's (ook nog zo aangegeven) verkoopt... ZOu ik toch echt met oppassen.
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 02-11-2012 15:07:35 ]![]()
Uiteraard gaat er wel eens iets mis! Ook bij onsquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:39 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig of je wel eens klachten krijgt, welke klachten het meeste voorkomen en hoe jij dat afregelt met garantie dan met die chinesenWij hebben een zeer goede verstandhouding met onze leveranciers dus indien er iets bij ons wordt gekocht en er gaat iets stuk dan wordt het product 1 op 1 omgeruild. Dan regel ik dit verder met de leverancier. Klant mag nooit de dupe worden vind ik!
Veelvoorkomende klachten ga ik hier niet op in, maar er zijn wel eens batches of modellen die kinderziektes hebben natuurlijk. Ik merk dat met de move naar Chinese merken ipv OEM er veel minder issues zijn.Dat klopt. Alles buiten het jaar wordt ook netjes opgepakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Sander(2012-11-2 16:58:42)quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store
does that mean that the phone will be sent on 10th nov, and not tommorow?
JENNY jenny(2012-11-02 09:00:56)
no , your phone will be send tomorrow
Sander(2012-11-2 17:1:2)
oohh
Sander(2012-11-2 17:1:7)
cool
JENNY jenny(2012-11-02 09:01:14)
the other pre-order will be sent on 10th Nov
JENNY jenny(2012-11-02 09:01:18)
hehe![]()
Nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naastDat zie ik zo...
SPOILER: TOPICGUIDELINESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k Had dus begin september twee orders geopend voor een Jiayu G3. Inmiddels is er een gecanceld, is mijn persoonlijk zwarte N02-M al onderweg en MisterTao heeft ook een witte N02-M verstuurd naar m'n zusje. Er voor haar trouwens een Mofi (op MisterTao onder 'Mo fan' te vinden) kangaroo-hoesje bijbesteld nu, die hebben best geinige dingen. Vond ook wel wat leren 'Antennashop'-dingen op Taobao zelf, maar wist niet of dat nu wel zou passen. De Galaxy Nexus i9250 zou zo'n beetje het dichtste in de buurt zitten van de meeste 4.5" chinaphones. Dus als daar een hoesje omheen past, zal 'ie ook netjes om een chinaphone zitten.
1x Jiayu G3 staat nog open, maar zal ik waarschijnlijk in een dag of vijf cancelen als er nul gebeurt, hetgeen ik vanuit ga. Eerst maar ff zien hoe de N02-M bevalt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
naar mijn weten zijn er hier geen mensen van met een G2 Plus.. die waren nog niet goed leverbaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.
dus vraag me af waar jij ze vandaan haalt ?
de G2 is hier wel in het bezit geweest bij verschillende users waaronder;
-Shiznuts &RoberNL... mogelijk dat zei wel kunnen melden of ze op hun G2 wel gewoon 3G konden krijgen ?![]()
3G was no problemo inderdaad.
Waren trouwens ook wel mensen met een G2 6577. Users Weeralarm en Krisser (Jiayu-topic).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In de instellingen wel internet via de juiste sim lopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarom stapt iedereen ineens over op de NEO?
Deze heeft maar een 960x540 QHD scherm.
En de G3 een 1280x720 HD scherm.
Weet iemand of Lighttake ook de UMI X1 in het assortiment gaat opnemen?
Dit lijkt mij een hele goede vergelijkbare telefoon met de G3. ( behalve de accu dan)Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: