SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 01-11-2012 20:14:51 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmz, moet nog even gereekst worden!
Nu onderweg Besteld:
- Lightake, Jiayu (nog niet verzonden)
- Mistertao, Neo (verzonden)
- Prive Chinees, Jiayu (wellicht morgen al verzonden niet zeker)
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 01-11-2012 19:45:43 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt... 'verwacht' niet... 'onderweg' neem ik aan.
Anders wil ik ook weleens wat horen van Lightake.
Trouwens, volgens mij kan geen hond die ZOPO's interesseren.
Als iemand daar nog gave vervangers voor heeft...dan date ik die up.
Was iemand al achter het verschil tussen de Amoi N820 en de N821?
Ik heb op de site v/d fabrikant gekeken, en de productpagina's naast elkaar gehouden, kon niks vinden eigenlijk.
En idd. Als hier blauw rondloopt/meekijkt. Pretty please een reeks slaan richting Chinese Smartphones #1 - Real smart en misschien in categorie 'Gadgets' pleuren? Kwam er later pas achter dat model-topics eigenlijk in gadgets staan.![]()
IPS vs non-IPS dacht ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruiktMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)![]()
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092quote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Majinster het volgende:
[..]
verschil tussen de twee amoi's was volgens mij dat ze andere schermen hebben gebruikt![]()
Ja, kleuren en kijkhoeken.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef Giel_gssl het volgende:
ips heeft toch te maken met vanuit welke hoek je op het scherm kijkt?
volgens mij had een wolfgang hier last van (N820 dus)Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Plus: de 821 gaat met Jelly Bean uitgeleverd worden. http://gizbeat.com/1092/a(...)elly-bean/#more-1092MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iigquote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, maar die lijkt me niet moeilijk te porten naar de 820 als die daar niet voor uit komt.![]()
![]()
Dat doen die Chinezen wel voor jequote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Is dat zo doodeenvoudig allemaal dan? Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zelf zo'n aanpassing te doen. Ik niet iig, jij hoeft hem alleen te installeren
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
LOL!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doen die Chinezen wel voor je, jij hoeft hem alleen te installeren
![]()
![]()
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
een SD card reader ofzo en wat free stuff ofzo
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10quote:[2:11:00] Jerry: the screen protector is included
[2:11:04] Ramon: ah nice
[2:11:20] Ramon: so today the order will be shipped 100%??
[2:11:40] Jerry: and the card reader in included
[2:12:02] Jerry: some free gifts![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er wordt zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Hmm ...
Had ook gevraagd om te ruilen en kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:42 schreef Downstar het volgende:
Hmm
Er word zover ik van lightake nu heb door gekregen een screenprotector mee gestuurd,
[..]
morgen waarschijnlijk wat fotos van de neo in mijn email, met accessoires en een foto vergelijking van de NEO N02-M met de Newman N1/ Freelander I10
![]()
Even door zeuren dat je nu al zo lang hebt moeten wachten en de coupon van de G3 graag mee wil nemen, wellicht helpt het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Hi friend,
Thanks for your reply.
The item 59343*1 total value is $179.99, now we have received your payment $164.99.
If you want to change it, I am afraid you should pay the difference $179.99-$164.99=$15.
And if you can accept it, I will exchange it for you and send you a payment link.
Best regards,
MoiraToch weer 4 dollarquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:38 schreef Creqaw het volgende:
De UMI X1 bij uredeal heeft een kleine prijsverlaging gekregen, van $239,99 naar $235.99.!
Connecties je weet toch! (hij heeft goed contact met LT).quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
behalve Joosie200quote:Chinese Smartphones #2 - Een natie vol met Neo's[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
mag het weten![]()
Bij Jenny JENNY, hier dus. Trouwens, kan de Huawei Honor niet in die empty slot komen voor quad-core? Of is dat eigenlijk de Ascend D1? Hoe dan ook... Neo is the one hé, nou niet als er zoveel andere Neo's bij komen
mag het weten![]()
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels ook verslaafd aan de chinees dus toch maar een account aangemaakt. op FOK! Ik heb de topics met veel genoegen gevolgd ;-) Ik heb inmiddels ook mijn G3 afgezegd bij LT en nu aan het rondsnuffelen voor iets nieuws. Heeft er nu 1 persoon iets bij Jenny besteld? Die heb ik ook al aan de chat ;-)
Weet alleen niet of de G3 de juiste is i.v.m. updates e.d. Ik zie bijv. bij de UMI X1 en Amoi 821 dat er meer ontwikkeling is op gebied van Roms e.d. of zie ik dat verkeerd?
Jenny Jenny heeft 10 nov weer stock hoor ik..![]()
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
behalve Joosie200[/ala Peijenburg met 'iedereen hapt naar Peijenburg, behalve Leo Feensma']
Maargoed, nu mag ik het eerste topic doornemen voor de laatste paar pagina's van gisteren. De verkoper van Aliexpress had het over twintig dagen, dus wellicht dat ik mijn G3 al rond 14/15 november in huis heb.
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store![]()
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naast
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoe krijg ik wat voor elkaar?quote:
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!![]()
Werkt dat ook ja? Ik helemaal aan het kloten met rooten en gedoe bij m'n Hero (custom rom).quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?![]()
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
@Down: Google play .apk van internet halen en die er zo op krijgen?![]()
zover ik weet moet je google play via CWM installerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet, in iedergeval niet zonder root dacht ik..![]()
"Reactie van lighttake;Niet echt duidelijkheid dusquote:Hi friend.
Thanks for your feedback and support.
I have confirmed this inconvenience with production.
If can, we will ajust price within a week.
If you have any other question, pls be feel free and contact with us.
Best regards,
Tina".
![]()
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef jonasr het volgende:
"Reactie van lighttake;
[..]
Niet echt duidelijkheid dus.
![]()
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
En wat de vraag die jij aan hun stelde? welke prijs zullen ze aanpassen?![]()
mochten meer mensen problemen krijgen met het niet kunnen omzetten van de G3 naar de NEO N02-m, laat het me dan even weten, door een berichtje hier of ff een DM/PM'tje..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:24 schreef stefke001 het volgende:
Hmm ...
Hi friend,
Thanks for your reply.
Best regards,
Moira
want dan maak ik er even melding van, er is mij verteld dat jullie hem gewoon mochten omruilen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef jonasr het volgende:
[..]
AMOI 821 & NEO N02 heb aangegeven dat ze beetje duur staan (vergelijkingen ook even meegezonden). Dus mogelijk passen ze de prijzen aan, of coupon.![]()
![]()
Ik begin het toch wel zuur te vinden dat LT nog steeds geen enkel exemplaar heeft weten te bemachtigen en andere shops gewoon 20 stuks binnen krijgen. Ze kunnen zelfs een datum noemen...
De 60 dagen zitten er nu echt bijna op en ik weet niet wat te doen..![]()
T'och het probleem zit eerder bij de lage aantallen die ze weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef FreaZ het volgende:
Ik begin het toch wel zuur te vinden dat LT nog steeds geen enkel exemplaar heeft weten te bemachtigen en andere shops gewoon 20 stuks binnen krijgen. Ze kunnen zelfs een datum noemen...
De 60 dagen zitten er nu echt bijna op en ik weet niet wat te doen..
Met 20 exemplaren kan men bij Lighttake weinig doen, ik vermoed dat de pre-order's daar iets hoger liggen.
Ze hebben er mss wel al een paar verzonden.
Er is gewoon een zeer zeer lage productie en geen informatie over grotere aantallen en dit is natuurlijk een probleem.
Vanuit lighttake hun kant gezien willen ze natuurlijk grote batches krijgen zodat ze vollop alles kunnen wegsturen ipv elke week een stuk of 20...![]()
Oh dat ziet er netjes uit allemaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe krijg ik wat voor elkaar?
wat foto's?
ik ben vip jonguhhhhhhh
heb helaas maar 2 foto's kunnen ontvangen, omdat de verbinding van erg slechte was om de fotos te verzenden
Maar hier de 2 foto's:
[ afbeelding ]
zo word hij dus verstuurd vanaf lightake
[ afbeelding ]
Helaas dus geen vergelijkingsfoto (nog), van de Neo met de Freelander..
maar er werd me medegedeeld dat het scherm van de neo er beter uit zag en een betere brightness had
Voor de rest komt hij dus met screenprotector, en wat andere meuk!
Een wat minder bericht vind ik zelf dat bevestigd is dat er GEEN google playstore aanwezig is.
Maar een Neo store, en wat andere chinese software..
Hopelijk dat we zelf dus nog die Google playstore kunnen adden..
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat mijn neo verzonden is!
misschien maandag nog wel binnen!
Hopelijk hebben ze mijne dan ook verstuurd, ik heb dinsdag besteld/betaald.I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Dag allemaal,
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Ik heb net weer een klein aantal Newman N1 en Jiayu G2Plus GSMs binnen gekregen en kan het toch niet laten om me te registreren, want verbaas me steeds over de kwaliteit van deze producten! (in vergelijking met eerdere JAVA toestellen bijv)
Uiteraard vis ik in een andere vijver aangezien jullie hier zo goedkoop mogelijk een Chinese Smartphone willen bemachtigen. Zelf kopen wij altijd in bij onze eigen kanalen en laten wij alles via DHL verzenden + netjes invoer en/of BTW 21% dus dat verklaart alvast een deel.
Zag eerder al dat ik in ander topic als webshop werd benoemt met als commentaar: 'wel ¤230'
Ik probeer hier geen openlijke reclame te maken, maar wil enkel aangeven dat ik van jullie allen toch nog eea over nieuwe GSMs heb geleerd! Mocht dit toch als reclame worden gezien dan graag asap weghalen/melden!
Aangezien ik zelf verschillende modellen in mijn hand heb gehad kan ik jullie wellicht ook van informatie voorzien mbt deze toestellen.
..en nee, de Neo heb ik zelf nog niet ingekocht
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!![]()
Ik ga hier eens even afwijken van de Neo
Ik weet niet meer of het via het topic hier was maar was op een artikel over de Huawei Honor 2 gekomen, en zag dat het goed was! :p Wat een specs voor wat een prijs
Nu vraag ik mij af: weet iemand waar het verschil zit tussen de Honor 2 en de Ascend D Quad? Want lijken mij bijna gelijk qua specs, en de Ascend is ongeveer dubbel zo duur... :p![]()
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierig of je wel eens klachten krijgt, welke klachten het meeste voorkomen en hoe jij dat afregelt met garantie dan met die chinesen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom DHL?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef THHProducts.nl het volgende:
Dag allemaal,
Ik lees hier al enige tijd VOL interesse mee aangezien ik zelf officieel wederverkoper ben van Chinese Dual-Sim Smartphones.
Ik heb net weer een klein aantal Newman N1 en Jiayu G2Plus GSMs binnen gekregen en kan het toch niet laten om me te registreren, want verbaas me steeds over de kwaliteit van deze producten! (in vergelijking met eerdere JAVA toestellen bijv)
Uiteraard vis ik in een andere vijver aangezien jullie hier zo goedkoop mogelijk een Chinese Smartphone willen bemachtigen. Zelf kopen wij altijd in bij onze eigen kanalen en laten wij alles via DHL verzenden + netjes invoer en/of BTW 21% dus dat verklaart alvast een deel.
Zag eerder al dat ik in ander topic als webshop werd benoemt met als commentaar: 'wel ¤230'
Ik probeer hier geen openlijke reclame te maken, maar wil enkel aangeven dat ik van jullie allen toch nog eea over nieuwe GSMs heb geleerd! Mocht dit toch als reclame worden gezien dan graag asap weghalen/melden!
Aangezien ik zelf verschillende modellen in mijn hand heb gehad kan ik jullie wellicht ook van informatie voorzien mbt deze toestellen.
..en nee, de Neo heb ik zelf nog niet ingekocht
Registerd shopping lijkt me dan voldoende?
DHL lijkt me interessant als je iets razendsnel moet hier krijgen, ongeacht de kost.
Plus, je koopt grotere hoeveelheden dus je krijgt wss ook redelijk veel korting (zowel bij aankoop als shipping).
De meeste hier rekenen ook al BTW erbij hoor (kans is nogal hoog dat je bij een pakket van waarde +$100 BTW gaat moeten betalen).
Ik heb ook even bij u rondgekeken, geen amoi, geen neo, geen g3 (die zal je snel de deur uitkrijgen denk ik).
Er zijn altijd mensen die liever bij een .nl shop zouden aankopen (garantie/sneller/volledig pakket/geroot?!). En er ook iets meer voor willen betalen.
@Edit, screen protector kan apart.
Spijtig geen root service, veel mensen willen dit liever niet zelf doen.
Plus, ik zou echt opletten met dit soort dingen (http://www.thhproducts.nl(...)8_iPhone_met_Android). In China malen ze daar niet echt om, maar als je als NL shop, Iphone clone's (ook nog zo aangegeven) verkoopt... ZOu ik toch echt met oppassen.
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 02-11-2012 15:07:35 ]![]()
Uiteraard gaat er wel eens iets mis! Ook bij onsquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:39 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig of je wel eens klachten krijgt, welke klachten het meeste voorkomen en hoe jij dat afregelt met garantie dan met die chinesenWij hebben een zeer goede verstandhouding met onze leveranciers dus indien er iets bij ons wordt gekocht en er gaat iets stuk dan wordt het product 1 op 1 omgeruild. Dan regel ik dit verder met de leverancier. Klant mag nooit de dupe worden vind ik!
Veelvoorkomende klachten ga ik hier niet op in, maar er zijn wel eens batches of modellen die kinderziektes hebben natuurlijk. Ik merk dat met de move naar Chinese merken ipv OEM er veel minder issues zijn.Dat klopt. Alles buiten het jaar wordt ook netjes opgepakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Je weet dat de garantie van 12 maanden die jij bied wettelijk niet toegestaan zijn en je langer dan dat garantie moet geven?Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
Sander(2012-11-2 16:58:42)quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Heb juist nog even gecheckt met Jenny ivm stock JiaYu G3
JENNY jenny(2012-11-02 03:24:57)
we don't have stock now ,
we will get 20 pieces on 10th Nov,2012
and there are 18 customers have made pre-order on our store
does that mean that the phone will be sent on 10th nov, and not tommorow?
JENNY jenny(2012-11-02 09:00:56)
no , your phone will be send tomorrow
Sander(2012-11-2 17:1:2)
oohh
Sander(2012-11-2 17:1:7)
cool
JENNY jenny(2012-11-02 09:01:14)
the other pre-order will be sent on 10th Nov
JENNY jenny(2012-11-02 09:01:18)
hehe![]()
Nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een vraag mbt ref. linkjes.
Dit is niet toegestaan op Fok! maar wat is de reden daar eigenlijk van? (ik ben hier niet lang genoeg om dat meegekregen te hebben)
In principe is het namelijk zo, dat als we elkaars ref. linkjes gebruiken.. we elkaar helpen door goedkoper iets te kunnen kopen.
Of zit ik er weer helemaal naastDat zie ik zo...
SPOILER: TOPICGUIDELINESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k Had dus begin september twee orders geopend voor een Jiayu G3. Inmiddels is er een gecanceld, is mijn persoonlijk zwarte N02-M al onderweg en MisterTao heeft ook een witte N02-M verstuurd naar m'n zusje. Er voor haar trouwens een Mofi (op MisterTao onder 'Mo fan' te vinden) kangaroo-hoesje bijbesteld nu, die hebben best geinige dingen. Vond ook wel wat leren 'Antennashop'-dingen op Taobao zelf, maar wist niet of dat nu wel zou passen. De Galaxy Nexus i9250 zou zo'n beetje het dichtste in de buurt zitten van de meeste 4.5" chinaphones. Dus als daar een hoesje omheen past, zal 'ie ook netjes om een chinaphone zitten.
1x Jiayu G3 staat nog open, maar zal ik waarschijnlijk in een dag of vijf cancelen als er nul gebeurt, hetgeen ik vanuit ga. Eerst maar ff zien hoe de N02-M bevalt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
naar mijn weten zijn er hier geen mensen van met een G2 Plus.. die waren nog niet goed leverbaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heeft iemand ooit voor elkaar gekregen om een Jiayu G2 Plus op 3G/HSDPA te krijgen?
Er staat wel dat dit wordt ondersteund, maar ik begein mijn twijfels te krijgen...
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.
dus vraag me af waar jij ze vandaan haalt ?
de G2 is hier wel in het bezit geweest bij verschillende users waaronder;
-Shiznuts &RoberNL... mogelijk dat zei wel kunnen melden of ze op hun G2 wel gewoon 3G konden krijgen ?![]()
3G was no problemo inderdaad.
Waren trouwens ook wel mensen met een G2 6577. Users Weeralarm en Krisser (Jiayu-topic).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In de instellingen wel internet via de juiste sim lopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef THHProducts.nl het volgende:
Heb er nu 3 getest en enkel 2G. Terwijl met een Newman meteen HSDPA verschijnt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarom stapt iedereen ineens over op de NEO?
Deze heeft maar een 960x540 QHD scherm.
En de G3 een 1280x720 HD scherm.
Weet iemand of Lighttake ook de UMI X1 in het assortiment gaat opnemen?
Dit lijkt mij een hele goede vergelijkbare telefoon met de G3. ( behalve de accu dan)Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
umi is ook redelijk slecht leverbaar dus ik denk niet dat lighttake die binnenkort zal aanbiedenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef jeroendh het volgende:
Dit lijkt mij een hele goede vergelijkbare telefoon met de G3. ( behalve de accu dan)![]()
Wat moet je met zo'n hoge resolutie op zo'n klein oppervlak? Dat gaat alleen maar processorkracht en battery life vreten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef jeroendh het volgende:
En de G3 een 1280x720 HD scherm.![]()
720p is echt wel lekker hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n hoge resolutie op zo'n klein oppervlak? Dat gaat alleen maar processorkracht en battery life vreten.! Die processor kan het wel draaien
Vergelijkbare prijs/kwaliteitverhouding. Denk dat de gene waar ik de telefoon voor gekocht heb wel zonder 720P kanquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef jeroendh het volgende:
Dit lijkt mij een hele goede vergelijkbare telefoon met de G3. ( behalve de accu dan).
Umi X1 is helaas slecht leverbaar
Grotere resolutie ziet er wel scherper en vloeiender uit verder wel hoor, maar benodigd inderdaad meer aandrijving.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n hoge resolutie op zo'n klein oppervlak? Dat gaat alleen maar processorkracht en battery life vreten.
En meer resolutie is minder precies aanraken, omdat alles wat je aanraken fysiek kleiner is en dichter op elkaar zit.Dus ik vind het ook niet erg tragisch. Hoef niet zonodig met m'n neus op m'n scherm te zitten ook.
Als je niet bereid bent om compromissen te maken, kun je wachten tot St. Juttemus. Wat telt je zwaarder? De doekoe of de resolutie? En zo zijn er wel meer factoren, waardoor het voor aardig wat mensen, incl. mezelf, richting de N02-M wijst.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook ik ben weer in de markt voor een nieuw toestel.
Mijn Jiayu G2 is kwijt of gestolen. De G2 + die ik wilde bestellen bij mr.Tao kon ik niet betalen want ze accepteren geen paypal. Een droeve ellende maar gelukkig heb ik m'n oude vertrouwde Hero nog uit het stof kunnen trekken. Nu lees ik met jullie mee op zoek naar een nieuwe telefoon.![]()
Die NEO heeft geen Gorilla Glass wat ik zo kan vinden, klopt dat? Begrijp dat mensen snel een telefoon willen en niet echt kunnen wachten op de G3, maar toch, de resolutie en het gorilla glass zijn toch wel een stukje fijner. Aan de andere kant gaat de G3 denk ik pas ergens Februari 2013 binnen komen als je hem een maand terug in bestelling hebt geplaatst...
Ik zie steeds meer <100$ phones met min 1Gb en 1Ghz processor aangekondigd worden... interessant. Zoek nog een telefoontje voor naast mijn Nexus S (en mogelijk zelfs een vervanging).
Wat mij ook opvalt is dat bijna iedere foto van een chinese phone wel zo'n mooi "Alert" driekhoekje in de notificatiebar heeft... Staat een beetje triest eigenlijk(Ja ik weet dat t is omdat er geen simmetje in de phone zit, maar toch)
![]()
Volgens mij niet nee, zo goed is m'n kennis van het Chinees niet. Kreeg zelf alleen de afmeting en resolutie mee. Maar ik heb toch nog nooit een foon met gorilla glass gehad en ze altijd wel een paar keer laten op de grond laten pletteren. Scherm is eigenlijk nooit iets mis mee (*afkloppen doet), dus om me daar nu opeens zoveel van aan te ga trekken.
Maar ik verwacht van die telefoon dan ook niet dat 'ie zich moeiteloos kan meten met een Samsung Galaxy SIII of een iPhone 5. Ik verwacht een dualSIM-telefoon, die dan voor zo'n 110,- euro, aanzienlijk meer biedt qua specs en gebruikerservaring, dan welke telefoon op onze westerse markt dan ook die ook voor die prijs beschikbaar is. En ik denk dat ik dáár best tevreden over ga zijn.
Bloemen op de foto ziet er ook altijd zo mooi uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Raznov het volgende:
Die NEO heeft geen Gorilla Glass wat ik zo kan vinden, klopt dat? Begrijp dat mensen snel een telefoon willen en niet echt kunnen wachten op de G3, maar toch, de resolutie en het gorilla glass zijn toch wel een stukje fijner. Aan de andere kant gaat de G3 denk ik pas ergens Februari 2013 binnen komen als je hem een maand terug in bestelling hebt geplaatst...
Ik zie steeds meer <100$ phones met min 1Gb en 1Ghz processor aangekondigd worden... interessant. Zoek nog een telefoontje voor naast mijn Nexus S (en mogelijk zelfs een vervanging).
Wat mij ook opvalt is dat bijna iedere foto van een chinese phone wel zo'n mooi "Alert" driekhoekje in de notificatiebar heeft... Staat een beetje triest eigenlijk(Ja ik weet dat t is omdat er geen simmetje in de phone zit, maar toch)
!
Jaja en de Big Mac ook... Ik ken het.... Maar het is toch wel handig als je, je waren verkoopt dat het er ook goed uit ziet. En dus niet met een Alert driehoekjequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bloemen op de foto ziet er ook altijd zo mooi uit!
![]()
Die Callbar voor $57 (zie Gizbeat) ziet er goed uit, zeker voor het geld, voor een 2e telefoon.
Even een vraagje voor de G2 eigenaren, heeft deze gewoon de standaard launcher / trebuchet? Ik wil eigenlijk geen Samsung of HTC puur vanwege de launchers...![]()
![]()
Die Callbar lijkt me maar een veredelde JAVA-phone op Android.
Niet veel smarts aan die smartphone behalve de prijs.
256MB RAM... 320x480px op 3.5".Wil je me hebben janken, ofzo?
Zie ook wat 'Nin Hao' zegt. Amen, brother!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat nog liever iets meer uitgeven voor een Fireflyquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
Die Callbar lijkt me maar een veredelde JAVA-phone op Android.
Niet veel smarts aan die smartphone behalve de prijs.
256MB RAM... 320x480px op 3.5".Wil je me hebben janken, ofzo?
Zie ook wat 'Nin Hao' zegt. Amen, brother!! die heeft wel een redelijk actuele processor, ram en scherm. Alleen hij is wat klein. Maar de specs voor de prijs daarvan is naar mijn mening ook goed (op de ROM na)
Je kunt dan nog beter de galaxy pocket bij de Bart Smit halen. Nu met 15% korting voor zo'n 55 euro en na 30 euro cashback kost ie eigenlijk nog maar 25. Ik denk dat China daar zelfs niet tegenop kan. En voor de liefhebber, ondanks dat het een kpn prepaid pakket is zit er geen simlock op dit toestel (heb m vandaag ontvangen)![]()
QHD is nogsteeds prima te doen hoor, zoveel phones zijn er helaas niet met een HD resolutie voor een gangbare prijs.. De G3 heeft alles mee, zowel gorilla glass als HD resolutie en metalen behuizing..quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef jeroendh het volgende:
Dit lijkt mij een hele goede vergelijkbare telefoon met de G3. ( behalve de accu dan)
Daarnaast zegt gorrilla glas ook niks, het is scratchproof.. maar kan nog steeds gewoon kapot gaan als je hem laat vallen ( zie S3's bijvoorbeeld) , met een screenprotector van een beetje een respectable dikte maak je je screen ook wel scratch proef voor de dagelijkse dingen die in aanraking met je scherm komen ( denk aan ringen, sleutels etc..)
(Stanly)messen en hamers zou ik dus niet proberen!
Dit inderdaad.. echter heb je cashback al terugquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef i124Q het volgende:
Je kunt dan nog beter de galaxy pocket bij de Bart Smit halen. Nu met 15% korting voor zo'n 55 euro en na 30 euro cashback kost ie eigenlijk nog maar 25. Ik denk dat China daar zelfs niet tegenop kan. En voor de liefhebber, ondanks dat het een kpn prepaid pakket is zit er geen simlock op dit toestel (heb m vandaag ontvangen)?...
niemand heeft dat nog voor elkaar.. en ik denk ook niet dat de actie in dit opzicht zo bedoeld was
25 euro voor een android smartphone met 2 jaar garantie, kan china inderdaad niet tegen op![]()
![]()
![]()
dit zijn de apps die standaard worden geleverd op de NEO.. geen google playstore dus..
antutu van 5500+ is netjes![]()
![]()
Zat te zoeken op wat filmpjes van de neo, blijf nog ff wachten op de g3, maar om eindelijk eens wat nieuws echt te ontvangen lijkt me ook wel wat..
Wel jammer dat de play store er niet default op zit, je kan deze vast wel instaleren, alleen een bewijs hiervan zou toch wel wat geruststelling bieden..![]()
Nee, toestel vandaag pas binnen gekregen. Wel al een voucher voor de cashback aangevraagd, nu alleen nog printen en opsturen. Ik zou niet weten waarom ze de cashback niet zullen uitkeren, deze actie voldoet namelijk gewoon aan alle voorwaarden. Daarnaast wordt het ook op de productpagina van Bart Smit aangegeven. Ik zie het probleem niet.. of zit je bewust te trollen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. echter heb je cashback al terug?...
niemand heeft dat nog voor elkaar.. en ik denk ook niet dat de actie in dit opzicht zo bedoeld was
25 euro voor een android smartphone met 2 jaar garantie, kan china inderdaad niet tegen op![]()
http://www.theandroidsoul.com/download-google-play-apk-3-9-16/quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef henkieve het volgende:
Zat te zoeken op wat filmpjes van de neo, blijf nog ff wachten op de g3, maar om eindelijk eens wat nieuws echt te ontvangen lijkt me ook wel wat..
Wel jammer dat de play store er niet default op zit, je kan deze vast wel instaleren, alleen een bewijs hiervan zou toch wel wat geruststelling bieden..
http://www.theandroidsoul.com/download-google-play-apk-3-9-17/
Kopieer op je telefoon en installeren maar.
[ Bericht 9% gewijzigd door AnimeFan op 02-11-2012 22:34:44 ]![]()
Extra geregistreerd voor dit topic, ik volg het namelijk ook op tweakers.net en zie hier toch veel langs komen.
Ik zelf heb een luxe die de meeste niet hebben, ik kan deze smartphones kopen als ik in China ben en omdat ik aan het einde van het jaar ga ben ik me nu het oriënteren.
Ik heb eigenlijk al een goeie smartphone maar ik wil toch zo'n Chinese telefoon en ik denk dat ik voor een budget toestel ga en ik heb dus de UMI X1 op het oog, JiaYu G3 en nu ook de Neo N02-M welke ik trouwens een zeer mooie telefoon vind.
En hij kost net iets meer dan ¤ 100 omgerekend, maar ik hou in de gaten wat er nog komt en of ik straks als ik in China ben dan of een JiaYu G3 kan kopen of UMI X1 en als die niet leverbaar zijn dan de Neo N01-M.
Maar er komen nog zoveel modellen, maar teveel aan Chinese telefoon besteden is niet zo verstandig wellicht want garantie is lastig dan, want ik heb al mijn HTC's een keer moeten laten op halen door dynafix i.v.m.dat er iets mis mee was.
Ik kom in iedere geval de HTC van mijn vriendin weer terug mee te nemen naar ons kikkerlandje en daarom krijgt ze mijn HTC Evo 3D, maar zit ik wel met kapotte HTC, dus ik heb rechtvaardiging voor een tweede toestel
[ Bericht 27% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-11-2012 23:10:09 ]![]()
trollen? omdat ik zeg dat niemand nog zijn geld terug heeft gehad van de cashback actiequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:24 schreef i124Q het volgende:
[..]
Nee, toestel vandaag pas binnen gekregen. Wel al een voucher voor de cashback aangevraagd, nu alleen nog printen en opsturen. Ik zou niet weten waarom ze de cashback niet zullen uitkeren, deze actie voldoet namelijk gewoon aan alle voorwaarden. Daarnaast wordt het ook op de productpagina van Bart Smit aangegeven. Ik zie het probleem niet.. of zit je bewust te trollen??
nee geen trol.. gewoon weg ff nieuwschierig aangezien niemand nog binnen heeft, of je er wel recht op had.. als je voldoet aan alle voorwaarden zal het inderdaad wel goed zijn
had eergister ook al van de actie gehoord, spot goedkoop natuurlijk
al las ik wel dat sommige nu MET simlock ontvangen haddenn.. als 1 geheel pakket
ipv simlockvrij toestel + simpakketje in doosje bij gevoegd..![]()
weetje dat de laatste grootte alinea gewoon niet te vatten is, alleen al door de hoeveelheid 'want' in je postquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Extra geregistreerd voor dit topic, ik volg het namelijk ook op tweakers.net en zie hier toch veel langs komen.
Ik zelf heb een luxe die de meeste niet hebben, ik kan deze smartphones kopen als ik in China ben en omdat ik aan het einde van het jaar ga ben ik me nu het oriënteren.
Ik heb eigenlijk al een goeie smartphone maar ik wil toch zo'n Chinese telefoon en ik denk dat ik voor een budget toestel ga en ik heb dus de UMI X1 op het oog, JiaYu G3 en nu ook de Neo N02-M welke ik trouwens een zeer mooie telefoon vind.
En hij kost net iets meer dan ¤ 100 omgerekend, maar ik hou in de gaten wat er nog komt en of ik straks als ik in China ben dan of een JiaYu G3 kan kopen of UMI X1 en als die niet leverbaar zijn dan de Neo N01-M.
Maar er komen nog zoveel modellen, maar teveel aan Chinese telefoon besteden is niet zo verstandig wellicht want garantie is lastig dan, want ik heb al mijn HTC's een keer moeten laten op halen door dynafix i.v.m.dat er iets mis mee was.
En nu moet ik dus weer een kapotte HTC voor garantie laten opsturen, maar die ligt in China bij mijn vriendin en is dus dood, dus heb me lesje geleerd om haar geen Europese modellen meer te kopen, want ik krijg haar kapotte HTC mee terug, maar das ook reden waarom ik een Chinees toestel wil, want anders zou ik zonder toestel zitten, want zij zal mijn HTC Evo 3D dan krijgen om die HTC Sensation te vervangen, maar ze houdt wel de ZTE v970 als reserve toestel, want die heb ik naar als vervanging gekocht omdat HTC repareren niet in hun eigen land doen of ze moest er duur voor betalen, dus dan maar snel zo'n ZTE v970 voor der gekocht want dan kan ze tenminte bellen en smartphone functies gebruiken.
Maar de ZTE v970 was meer vanwege beschikbaarheid en het merk en omdat ie best goed aangeschreven is, ik zelf wil dus een andere toestel dan die ZTE v970.![]()
toch mooi dat je idd zelf lokaal kan zoeken naar een Umi X1, of nog beter natuurlijk die Jiayu G3..
je hebt t zelf over eind van t jaar? rond welke periode?
er komen namelijk in deze weken veel quadcores uit dus, mogelijk een nog betere upgrade dan bijv de Umi of de Neo of G3..![]()
haha geeft nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh dat zou kunnen, ik typte het op mijn Nexus 7 en die mobiele site VN Fok werkt niet zo geweldig... welkom trouwens
je naamt voelt aardig chinees aan, dan komt natuurlijk de hamvraag
ben je van chinese afkomst en beheers je de Chinese taal ( lezen in ieder geval)?
zo ja, dan hebben we einelijk een vertaler in dit topic!
![]()
Haha, zo'n post was het inderdaad. Echt volgen kon ik het ook op een gegeven moment niet meer.
Maar hoe tof dat je zelf in China bent en er eentje van de markt kunt/gaat plukken.
De G2 van Jiayu die ik had was best al leuk, wilde upgraden naar de G3, maar no chance in hell (voor die prijs) dus ter overbruggen na hetgeen nog toffer dan de G3 gaat worden, tot in ieder geval eind dit jaar een N02-M maar.Kijken we volgend jaar wel ff voor een quadcore en ben ik ondertussen blij niet meer op Android 2.3 met een crashende HTC Sense UI i.c.m. een saaie JAVA Sony Walkman te hoeven zitten. G3 dan maar overslaan/cancellen, of hij moet onverhoopt opeens toch nog rap eens verstuurd worden.
@ Downstar: goed punt, inderdaad! Diqiu staat vast voor 'decoder'.
Ja dat vind ik zelf ook wel tof, maar ik zou eigenlijk ook graag nu willen kopen. Dus de temptation zit er behoorlijk in.
Iedere dag hoor ik wel weer over andere toestellen en dan zoek ik de Chinese webshop op omdat ik dus niet de buitenlander fee wil betalen en straks via zo'n Chinese webshop met alipay bestellen.
Maar de UMI X1 is dus op moment van spreken bij de Chinese webshop niet op voorraad, de JiaYu G3 ook niet, dus ik heb de hoop dat ik in Januari een mooi toestel kan kiezen.
Maar als ik nu zou oordelen dan zou ik net als vele andere voor die Neo gaan, maar de Quadcores komen er ook aan inderdaad, dus heel veel keuze en soms iets teveel keuze.
Ik vertrek 27 December naar China en blijf er ruim 5 weken en daarna moet ik helaas weer terug naar dit kikkerlandje.Wel eens van Google translate gehoord? Ik ben helaas geen Chinees, soms zou ik dat wel willen want China is veel cooler dan Nederland, ben dus ook geobsedeerd door China, het gaat net nog niet zo ver dat ik in Nederland tegen aziaaten NiHao zeg en Japanse auto's doe vernielen LOL.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha geeft niet.. welkom trouwens
je naamt voelt aardig chinees aan, dan komt natuurlijk de hamvraag
ben je van chinese afkomst en beheers je de Chinese taal ( lezen in ieder geval)?
zo ja, dan hebben we einelijk een vertaler in dit topic!
Ik kan de taal dus niet lezen, maar mijn vriendin wel hoor, maar die moet je betalen als je wilt dat ze gaat vertalen.
Ben persoonlijk wel blij dat je in China goeie telefoons krijgt voor weinig geld, want ik steun sowieso liever de Chinese economie dan de Nederlandse.
Uh nee Diqiu staat voor Aarde en Long betekend draak.
[ Bericht 23% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-11-2012 23:16:30 ]![]()
Betalen voor het vertalen? Dus ook in china gaat voor niets de zon op. Echt alles draait tegenwoordig om geld hè...
Maar goed.. met die chinese tarieven kan het vertalen nooit heel veel zijn.![]()
Hier ook eentje besteldquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef i124Q het volgende:
Je kunt dan nog beter de galaxy pocket bij de Bart Smit halen. Nu met 15% korting voor zo'n 55 euro en na 30 euro cashback kost ie eigenlijk nog maar 25. Ik denk dat China daar zelfs niet tegenop kan. En voor de liefhebber, ondanks dat het een kpn prepaid pakket is zit er geen simlock op dit toestel (heb m vandaag ontvangen)Via directkorting.com nog eens 2,4% cashback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij ook wel eens gehoord dat google translate rechtstreeks vertaald, zonder ook maar naar een vorm van zins opbouw te kijken..quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja dat vind ik zelf ook wel tof, maar ik zou eigenlijk ook graag nu willen kopen. Dus de temptation zit er behoorlijk in.
Iedere dag hoor ik wel weer over andere toestellen en dan zoek ik de Chinese webshop op omdat ik dus niet de buitenlander fee wil betalen en straks via zo'n Chinese webshop met alipay bestellen.
Maar de UMI X1 is dus op moment van spreken bij de Chinese webshop niet op voorraad, de JiaYu G3 ook niet, dus ik heb de hoop dat ik in Januari een mooi toestel kan kiezen.
Maar als ik nu zou oordelen dan zou ik net als vele andere voor die Neo gaan, maar de Quadcores komen er ook aan inderdaad, dus heel veel keuze en soms iets teveel keuze.
Ik vertrek 27 December naar China en blijf er ruim 5 weken en daarna moet ik helaas weer terug naar dit kikkerlandje.
[..]
Wel eens van Google translate gehoord? Ik ben helaas geen Chinees, soms zou ik dat wel willen want China is veel cooler dan Nederland, ben dus ook geobsedeerd door China, het gaat net nog niet zo ver dat ik in Nederland tegen aziaaten NiHao zeg en Japanse auto's doe vernielen LOL.
Ik kan de taal dus niet lezen, maar mijn vriendin wel hoor, maar die moet je betalen als je wilt dat ze gaat vertalen.
Ben persoonlijk wel blij dat je in China goeie telefoons krijgt voor weinig geld, want ik steun sowieso liever de Chinese economie dan de Nederlandse.
Uh nee Diqiu staat voor Aarde en Long betekend draak.![]()
goede domein telefoon met 4,5 inch apenscherm goedkoop![]()
Ik mag hopen dat jij voor andere diensten van van je vriendin niet hoeft te betalen![]()
![]()
Zelf zag ik laatst deze dualSIM voorbijkomen hier...
Bij gebrek aan levering van de G3... neh, gelukkig zijn er betere alternatieven!
Lol dat had ik met de Xiaomi M2 gaat preorderen of maar hopen dat ik er een in januari misschien kan kopen.
Ik check die JiaYu G3 ook af en toe en hij is bij JiaYu nog niet terug in hun eigen webshop, dus het zal nog wel even duren eer die goed leverbaar word.Ja Google translate vertaald rechtstreeks, maar goed genoeg om een pagina van een Chinese telefoon te kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb jij ook wel eens gehoord dat google translate rechtstreeks vertaald, zonder ook maar naar een vorm van zins opbouw te kijken..![]()
goede domein telefoon met 4,5 inch apenscherm goedkoop![]()
Ik mag hopen dat jij voor andere diensten van van je vriendin niet hoeft te betalen
Maar goh wat zijn we aardig, ik betaal mijn vriendin niet voor het vertalen, dat doet ze gratis voor mij. Nu begrijp wel beetje waarom op GoT gezegd word het is daar geen Fok.
[ Bericht 35% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-11-2012 23:59:01 ]![]()
Tja welkom op FOK zou ik maar zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
Lol dat had ik met de Xiaomi M2 gaat preorderen of maar hopen dat ik er een in januari misschien kan kopen.
Ik check die JiaYu G3 ook af en toe en hij is bij JiaYu nog niet terug in hun eigen webshop, dus het zal nog wel even duren eer die goed leverbaar word.
[..]
Ja Google translate vertaald rechtstreeks, maar goed genoeg om een pagina van een Chinese telefoon te kunnen begrijpen.
Maar goh wat zijn we aardig, ik betaal mijn vriendin niet voor het vertalen, dat doet ze gratis voor mij. Nu begrijp wel beetje waarom op GoT gezegd word het is daar geen Fok... als je hier al niet tegen kan..('t is als grap bedoeld)
dan kan je het niveau van anderen hier op fok waarschijnlijk helemaal niet waarderen?
google translate is een handig hulpmiddel, laten we t daar op houden..![]()
![]()
Neo hier bestellen ? http://www.mistertao.com/(...)290.html#shipping_ca
Betrouwbaar ? Scheelt alleszins in prijs vergeleken met Lightake.com![]()
volgens mij word de prijs nog aan gepast bij lightake, en ik ga nog even achter de coupon aan van 10% die was beloofd door LTquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef stefke001 het volgende:
Neo hier bestellen ? http://www.mistertao.com/(...)290.html#shipping_ca
Betrouwbaar ? Scheelt alleszins in prijs vergeleken met Lightake.com..
![]()
zal kijken als ik zo wat kan regelen nog met betrekking tot de coupon..quote:
dan kom je op z'n 162$ uit ofzo.. prijs van mrtao ligt zo rond de 155-160$ geloof ik..
maar dan kun je geen aanspraak meer op garantie doen.. die 'garantie' kan je bij wel bij lightake krijgen..![]()
![]()
Bij MisterTao komt het idd op ongeveer 152 $ als je allles optelt (fee + shipping).
Dus voor 162 $ kunnen we ook wel gaan hé. Wist het niet van de garantie. En daarbij LT is inderdaad toch grote speler.![]()
nouja in die zin bedoel ik met garantie, het terug sturen van het product..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:12 schreef stefke001 het volgende:
Bij MisterTao komt het idd op ongeveer 152 $ als je allles optelt (fee + shipping).
Dus voor 162 $ kunnen we ook wel gaan hé. Wist het niet van de garantie. En daarbij LT is inderdaad toch grote speler.
mocht je echt problemen er mee hebben, en je bent bereid je telefoon terug te sturen..
Dan kun je hem bij lightake gewoon terug sturen, en eventueel dus een passende oplossing krijgen
volledige refund, nieuwe, reparatie(?)..
haal jij hem bij mr tao. Dan gaat dit gewoon een stuk omslachtiger om je garantie te claimen..
omdat er weer allerlei verschillende personen tussen zitten..
Mr tao > Taobao seller > eventuele wholesaler/leverancier> maker van telefoon..
Vaak is het ook zo dat in de voorwaarden bij taobao agents staan, dat zei niet verantwoordelijk zijn voor garantie gevallen, of dit ook geval is bij mr tao weet ik niet.. dat zou je dus moeten opzoeken..![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:12 schreef stefke001 het volgende:
Dus voor 162 $ kunnen we ook wel gaan hé. Wist het niet van de garantie. En daarbij LT is inderdaad toch grote speler.
Uiteindelijk betaald (vergeten op te tellen) $142.88
Scheelt nog weer 10 dollar dus.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben benieuwd of tmobile werkt. Wanneer issie verstuurd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk betaald (vergeten op te tellen) $142.88
Scheelt nog weer 10 dollar dus.![]()
Even een algemene vraag, kijken jullie bij de keuze van een bepaald toestel ook of er bijv. een grote community achter zit om info te krijgen m.b.t. rooten, custom Roms en dat soort zaken? Als ik daar zeker van wil zijn moet je onderhand 290 dollar voor een zopo zp300+ neerleggen of zie ik dat verkeerd..![]()
Eigenlijk niet want buiten een paar mensen die een Chinese rom vrij maken van Chinese apps gebeurd er toch niet veel op dat gebied.
Daar moet je gewoon geen Chinese telefoon voor kopen of je moet al custom roms gaan zoeken die de Chinezen zelf maken.
Maar dit is een site waar je Chinese roms vind.
Zo is dit de pagina waar de roms voor UMI X1 staan.
Maar de ZTE v970 heeft een beetje support op XDA en de Newman N1, maar wat die mensen doen stelt niet veel voor, het is gewoon een stock rom waar Chinese apps uit gehaald zijn enzo en een beetje uitleggen hoe te rooten enzo.
Die gaan je dus geen ports leveren van andere MT6577 toestellen waar een Android 4.1 rom voor is.Tmobile zal sowieso in de WCDMA slot werken, want bij specificaties van die Neo staat dit: WCDMA 900 / 1900 / 2100 en GSM 900 / 1900quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of tmobile werkt. Wanneer issie verstuurd?
[ Bericht 17% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-11-2012 09:36:00 ]![]()
Ik kijk niet of er een grote community achter zit, wel of die een beetje actief is. Voor mij volstaat dat het een Chinese gebruikersgroep is, zo zie je op het forum van neomobile dat men elkaar helpt bij een probleem dat de accuduur niet goed weergegeven wordt en bij bepaalde batches die een te helder ("white") beeldscherm hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:00 schreef lamjanus het volgende:
Even een algemene vraag, kijken jullie bij de keuze van een bepaald toestel ook of er bijv. een grote community achter zit om info te krijgen m.b.t. rooten, custom Roms en dat soort zaken? Als ik daar zeker van wil zijn moet je onderhand 290 dollar voor een zopo zp300+ neerleggen of zie ik dat verkeerd..
Ik ga er niet vanuit een perfect toestel te kopen met een ondersteuning op Westers niveau. Nee, ik koop een leuke gadget met veel features tegen een belachelijk lage prijs en ga ervanuit dat ik het vervolgens zelf mag uitzoeken. Elke vorm van hulp hier en op het forum van Neo is mooi meegenomen.
Verwachtingsmanagement scheelt een hoop 'problemen', óók bij jezelf ;-)![]()
Overigens, de neo N02-m is pas sinds 23 oktober uit, dus het moet natuurlijk nog gaan blijken in hoeverre dat forum daar écht tot leven komt![]()
![]()
Ik ben zeker niet van plan om westerse prijzen te betalen, ik zoek dus lekker mee :-) Ik zag gisteren de nieuwe Samsung dual sim telefoon naast de laatste Aldi Wolfgang maar dan valt het scherm van de Aldi/Amoi 820 toch een beetje tegen... Ik weet natuurlijk niet of die Wolfgang een beetje representatief is voor China phones maar het is geloof ik ook qhd. De Samsung is ook een stukje duurder en heeft een kleiner scherm.
[ Bericht 27% gewijzigd door lamjanus op 03-11-2012 10:31:31 ]![]()
Hallo,
na meegedaan te hebben aan de actie voor de jiayu g3, en die uiteindelijk maar gecanceled te hebben,
ben ik me nu maar aan het orienteren op een leuke quad-core.
Natuurlijk doet de xiaomi m2 het water me in de mond lopen, maar voorlopig net zo onbereikbaar als de g3.
Nu kwam ik de K-Touch V08 Bumblebee II tegen; iemand een review daarvan gezien?
http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html![]()
Wat ik mij nu afvraag, hoe geloofwaardig is dat AnTutu ?
Heb vanochtend de app gedownload en 3 keer getest. Gemiddelde score met de Ascend P1 is zo'n 5850, zonder de telefoon aan oplader te hebben en met accu op ongeveer 80/90 procent.
Screenshot komt later. Hoe dan ook, ben wel blij met m'n China-phone![]()
![]()
Er zit nogal verschil in scherm kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef lamjanus het volgende:
Ik ben zeker niet van plan om westerse prijzen te betalen, ik zoek dus lekker mee :-) Ik zag gisteren de nieuwe Samsung dual sim telefoon naast de laatste Aldi Wolfgang maar dan valt het scherm van de Aldi/Amoi 820 toch een beetje tegen... Ik weet natuurlijk niet of die Wolfgang een beetje representatief is voor China phones maar het is geloof ik ook qhd. De Samsung is ook een stukje duurder en heeft een kleiner scherm.
Het zou kunnen dat de Samsung een amoled scherm heeft, dat geeft sowieso briljantere kleuren.
Er is nu ook een Amoi 821 met ips scherm en dat zou best wel eens beter kunnen zijn.
In ieder geval de kijk hoek maar ook de kleur weergave.![]()
Als je liever bij een shop koopt, wacht even af.
Lighttake zou in loop van de week die komt zijn prijzen aanpassen of coupons uitdelen.
Heb hun even vergelijkingen gestuurd van de andere aanbieders en ze gingen daar even kijken wat ze konden doen. (Heb ook even duidelijk gemaakt dat ik via dit forum op hun website gekomen ben, dus kan zijn dat er weer een fok only coupon aankomt)
![]()
Samsung schijnt amoled te gebruiken. Maar de nieuwe Amoi 821 die heeft een IPS scherm en komt met Android 4.1.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef lamjanus het volgende:
Maar de hardware in die Samsung is ja niks vergeleken met wat in deze Chinese toestellen zit.
Ik had net nog even geneusd op de UMI website, de UMI X1 zie ik nog steeds niet te koop maar zag net wel nieuwe afbeelding.
Denk dat getal 20000 inhoudt dat er een nieuwe batch van 20000 komt.![]()
Die IPS schermpjes hebben meestal wel een redelijk goede kleurweergave de 820 viel op dat gebied (door non ips) wellicht wat tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Samsung schijnt amoled te gebruiken. Maar de nieuwe Amoi 821 die heeft een IPS scherm en komt met Android 4.1.
Maar de hardware in die Samsung is ja niks vergeleken met wat in deze Chinese toestellen zit.
Ik had net nog even geneusd op de UMI website, de UMI X1 zie ik nog steeds niet te koop maar zag net wel nieuwe afbeelding.
[ afbeelding ]
Denk dat getal 20000 inhoudt dat er een nieuwe batch van 20000 komt.
20.000 stuks, dan krijgen wholesalers direct wel een paar te pakken gok ik zo.AnTutu speelt bij mij wel iets mee maar in het uiteindelijke besluit heeft het weinig weging. Ik zie liever een filmpje waaar alles er lekker vlot uit ziet dan een benchmark van AnTutu (dus zo geloofwaardig is het naar mijn ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 11:17 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, hoe geloofwaardig is dat AnTutu ?
Heb vanochtend de app gedownload en 3 keer getest. Gemiddelde score met de Ascend P1 is zo'n 5850, zonder de telefoon aan oplader te hebben en met accu op ongeveer 80/90 procent.
Screenshot komt later. Hoe dan ook, ben wel blij met m'n China-phone).
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: