Tussen de 10 dagen en 5 weken (maar meestal tussen de 12 en 21 dagen)quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Joery34 het volgende:
DHL duurt een weekje staat op de site van Lightake, hoelang duurt air mail ongeveer?
Oke, ik wist niet dat er verschil zat in de G2+ en G2s. Mooie ontwikkeling dus!quote:Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee er was een G2 met MT6577 @ 1GHz niet @ 1.2Ghz. Ohja ik blijf leuk vinden die ontwikkelingen maar het moet wel gewoon te leveren zijn vind ik.
Maar zodra het eindelijk leverbaar is ga ik misschien wel voor iets duurdere maar betere toestel.
Dit is natuurlijk weer jammer... Dan maar (voorlopig) geen G2S kopenquote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!
Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.
Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is model is wat heel erg op de one x geïnspeerd is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.quote:Op maandag 5 november 2012 14:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind de Neo N02-M gewoon beste optie van het moment, goed leverbaar, mooi design, leverbaar in twee kleuren en goeie specificaties.
Dus denk dat Neo N02-M beste keuze voor je budget op het moment is, ik zou die zelf namelijk ook gekocht hebben als ik in zelfde situatie verkeerde als de niet naar China reizende Fokkers.
Met een beetje geluk +-14 dagen..quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Joery34 het volgende:
DHL duurt een weekje staat op de site van Lightake, hoelang duurt air mail ongeveer?
Het is geen kloon hoor, maar heeft wel veel overeenkomsten met de HTC One X, maar echt geen kloon het ontwerp verschilt duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tonkey het volgende:
Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.
Dat je direct al aangeeft dat ik het over de One X had zegt mij genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is geen kloon hoor, maar heeft wel veel overeenkomsten met de HTC One X, maar echt geen kloon het ontwerp verschilt duidelijk.
Als je dit een kloon noemt dan zijn Samsung producten klonen van Apple producten, deze telefoon lijkt me gewoon geïnspireerd door de HTC One X.
Oke dan, geen kloon, maar voor een dermate groot deel geïnspireerd dat deze verward kan worden als kloon/namaak. Hieronder een edit...quote:Op maandag 5 november 2012 18:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als het een kloon was dat hadden ze het logo wel in midden moeten zetten en die zilvere rand weg laten.
Er zijn wel meer toestellen op de markt die op elkaar lijken, bekijk je de Xiaomi M2 en Huawei Honor 2 eens, die lijken ook best veel op elkaar, maar het gaat zich om de details en klonen makers zullen echt geen zilvere rand toevoegen terwijl de origineel die niet heeft en zo zijn ze eenvoudig van elkaar te onderscheiden.
En Apple heeft niet voor niks rechtzaken tegen Samsung gevoerd, want zij waren duidelijk geïnspireerd door Apple, maar toch was het geen kloon, dat is hier dus ook gewoon.
[ [url=http://p.www.xiaomi.com/images/new816/mi2/mi2_focus_02.jpg?1]afbeelding[/url] ]
Xiaomi M2
[ afbeelding ]
Huawei Honor 2.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Qua specs vind ik het ook zeker een mooie optie, alleen jammer dat het een kloon is model is wat heel erg op de one x geïnspeerd is, dat hoeft voor mij dus weer echt niet. Helaas is dit bij heel veel chinese telefoons.
50+ dagen heb ik nog maar 1 maal meegemaakt (100+ pakketjes) die kwam naar 89 dagen binnen maar daar had ik het geld al voor terug.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Tsurany het volgende:
Tussen de 10 en 60 dagen. Officieel 10 tot 30 maar ik heb regelmatig lang moeten wachten.
Afgelopen jaar viel het heel erg mee. Toen in de winter zelfs binnen de 14 dagen pakketjes binnen gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk +-14 dagen..
maar er zijn wel gevallen bekend dat mensen 30-40 dagen moeten wachten..
zeker in de decembermaanden kun je zomaar 40 dagen moeten wachten, omdat er dan veel mensen bestellen voor sinterklaas/kerst cadeautjes!!
update: mijn fok was niet geupdate, en zag dat er mensen al voor me hadden gereageerd :p
Absoluut waar! Hopelijk werkt 3g dan wel.. Anders heb ik er heel weinig aan (maar dat zal voor veel mensen gelden)quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Die foto op gizchina van de 'nieuwe' G2S is wel mooi. Qua uiterlijk een flinke verbetering.
Ah ok, thx voor de uitgebreide uitlegquote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
\
Die 23$ is alleen verzendkosten, eventuele BTW + Inklaringskosten komen hier dan nog bij.
nu is het zo dat ik zelf niet weet hoeveel inklaringskosten DHL rekent, maar ik neem even die van de TNT, ik ga er namelijk vanuit dat dit ongeveer gelijk zal zijn.
Stel je koopt de telefoon voor 162$+ 23$ = 185$ = +-¤145
over deze 145 euro dien je dus nog btw en de eventuele inklaringskosten ( 12,50 bij TNT) te betalen
145 * 0,21 = 30,45 + 12,50 = ¤42,95
Je totaal plaatje zou dan dus op 145 + 42,95 = ¤187,95 voor de neo..
Letop 1: ik weet dus niet of DHL gelijke inklaringskosten vraagt, ik kan dat namelijk niet zo snel vinden? mogelijk dat shiznuts ofzo hier meer over weet?
Letop 2: Het verzenden via DHL/EMS/UPS verhoogt de kans op BTW aanslagen aanzienelijk..
bijna elk pakket word daar namelijk gecontrolleerd en eventueel belast met btw..
Wil je het kleinst mogelijke risico lopen om 'gepakt' te worden op BTW kosten, dan zou je hem moeten laten verzenden via de normale airmail ( China airmail of HK post).. deze halen steekproefsgewijs pakketjes uit de massa.. daarnaast bespaar je dus ooo nog z'n 15 euro aan verzendkosten, maar daartegenover staat dus weer een langzamere verzending
quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Geen idee. Ervaringen met Express shipments heb ik maar gauw verdrongen.
http://www.dhl.nl/en/express/shipping/customs_support.html
Was nogal een rompslomp destijds. Ging om een tablet geloof ik, die via DHL verstuurd was (Aliexpress). Moest afschrijvingen en bestellingbevestiging opsturen. Uiteindelijk stond die gast wel voor de deur en hoefte ik 0,00 af te tikken. Later is ook geen naheffing gekomen?
FedEx deed lulliger. Moest ik voor oordopjes van 35,- usd al iets van 13 euro dokken.
Nee dankje. Heb 1x wat af moeten dragen over Registered Airmail via HK of CN Post en dat was omdat de verkopende partij zo idioot was geweest om helemaal niks in te vullen op het groene customs-klevertje. Verder is dat altijd goed gegaan (*afkloppen*, zelfs een wat grotere RC Heli via EMS) zonder bijkomende kosten. Duurt wat langer misschien, maar doorgaans het goedkoopst en minste gedoe.
Deze link zou het verder moeten doen qua douane rekenvoorbeelden: http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Wellicht dat ze op dit punt in Nederland bij DHL wat soepeler zijn?quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Was nogal een rompslomp destijds. Ging om een tablet geloof ik, die via DHL verstuurd was (Aliexpress). Moest afschrijvingen en bestellingbevestiging opsturen. Uiteindelijk stond die gast wel voor de deur en hoefte ik 0,00 af te tikken. Later is ook geen naheffing gekomen?
FedEx deed lulliger. Moest ik voor oordopjes van 35,- usd al iets van 13 euro dokken.
Nee dankje. Heb 1x wat af moeten dragen over Registered Airmail via HK of CN Post en dat was omdat de verkopende partij zo idioot was geweest om helemaal niks in te vullen op het groene customs-klevertje. Verder is dat altijd goed gegaan (*afkloppen*, zelfs een wat grotere RC Heli via EMS) zonder bijkomende kosten. Duurt wat langer misschien, maar doorgaans het goedkoopst en minste gedoe.
Deze link zou het verder moeten doen qua douane rekenvoorbeelden: http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Ok thx!!quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |