abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118840342
Ik begin toch wat te twijfelen aan uredeal... ik heb de UMi x1 daar besteld maar het schijnt dat ze dus dat deliveren via "China -> SingPost koerier -> Singapore -> SingPost naar destination" waarbij je geen tracking krijgt in eerste phase. Ze geven verder geen nuttige antwoorden en als je kijkt bij hun comments section lijkt het nog aardig lang te duren.
Enig idee hoe lang iets duurt bezorgen vanuit Hong Kong naar Singapore? Lijkt me toch niet dat zoiets lang duurt.

//edit lol, ze hebben blijkbaar wel veel klachten gekregen er over want ze hebben hun FAQ geüpdate met SingPost shipping process, ik weet dat het er eerst niet was want ik zocht er nog naar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Creqaw op 05-11-2012 11:06:22 ]
pi_118840348
//edit delete this
Moest edit zijn en niet quote.
pi_118840444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Melkunie het volgende:
Denk er over om mijn G3 toch maar in te wisselen voor een Neo. Zijn er al accessoires voor beschikbaar? Vooral een insteekhoesje en extra batterij zou ik graag zien :)
Ja zijn accessoires voor beschikbaar, reserve batterij, hoesjes enzo.
  maandag 5 november 2012 @ 11:07:11 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118840626
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ah okay want ja hij zit inderdaad ook in de Samsung S3, maar dat is dan de 400MP, dat is dus een andere dan in de Alwinner A10(S) zit.

Zijn er trouwens geen smartphones gemaakt met een Alwinner A10(S)? Die Erisson processor is op 1.2Ghz geklokt, maar volgens mij is allround de MT6577 beter want de Erisson heeft een langzamere GPU dacht ik.

In dat goedkope ding van iBood zal toch niet dezelfde 400MP zitten als de S3? Het forum van UMI is al paar dagen dicht en je kunt de UMI X1 nog steeds niet bestellen via hun shop, zelfde geld geloof ik ook nog voor JaiYu G3.
De je hebt de 400 (singlecore) 400MP (dualcore), 400MP (quadcore). Denk dat de Sony een DC heeft maar helemaal zeker ben ik niet. De 400 singlecore heeft ook de mogelijkheid tot 2160P output als hij hoog geklokt is zoals in de Alwinner.

Allwinner telefoons zijn er niet/weinig wegens het ontbreken van een radio in de chipset. Dan wordt hij te duur.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hij is pas sinds 23 Oktober uit en toen hebben eerste Nederlandse hem ook gekocht, dat toestel is gewoon goed verkrijgbaar in tegenstelling tot JiaYu G3 en UMI.

Vind het persoonlijk ook heel mooi toestel.
Jup, gisteren was die van mij uit China vertrokken dus ik verwacht hem met wat geluk eind van de week.
quote:
Denk er over om mijn G3 toch maar in te wisselen voor een Neo. Zijn er al accessoires voor beschikbaar? Vooral een insteekhoesje en extra batterij zou ik graag zien :)
Extra batterij is wel te krijgen via Taobao denk ik. Als ik hem binnen heb zal ik even meten wat voor hoesje er omheen past. Zijn ook gewoon losse hoesjes etc die krijg je er wel bij als je een iets duurdere koopt op Taobao en wellicht komen die ook wel op Lightake als je even vraagt.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Creqaw het volgende:
Ik begin toch wat te twijfelen aan uredeal... ik heb de UMi x1 daar besteld maar het schijnt dat ze dus dat deliveren via "China -> SingPost koerier -> Singapore -> SingPost naar destination" waarbij je geen tracking krijgt in eerste phase. Ze geven verder geen nuttige antwoorden en als je kijkt bij hun comments section lijkt het nog aardig lang te duren.
Enig idee hoe lang iets duurt bezorgen vanuit Hong Kong naar Singapore? Lijkt me toch niet dat zoiets lang duurt.
Hmz, rare route. Mijn pakketjes gaan wel gewoon het land uit met China Post in Beijing dus ok snap de route niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118840849
http://www.neomobile.com.cn/category.php?id=2

Kijk maar je krijgt of een witte schelp of een zwarte schelp en er zijn reserve batterijen en beschermfolie.

Op taobao vind je die accessoires ook wel.
  maandag 5 november 2012 @ 11:29:42 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118841312
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef dj_ko het volgende:
Zijn er eigenlijk al wat video reviews van de Neo Neo N02-M? ik kan op youtube zo snel niets vinden.
Omdat je op YouTube kijkt.

De Neomobile N02-M heb ik min of meer per toeval gevonden via Taobao, 2 dagen nadat 'ie gelanceerd was op 23.10. Ik heb 'em meteen besteld en andere mensen volgden. Inmiddels komt 'ie ook zo langzamerhand bij andere stores in het assortiment.

Moraal van dat verhaal: hij is internationaal helemaal niet opgehyped geweest en hij is nog niet zo lang uit. Het enige wat je dus tegenkomt qua video's vind je op www.youku.com niet op YouTube. Zodra mensen met express service of langzamere wegen hun N02-M binnenkrijgen, gaat daar best verandering in komen.
quote:
Dat kun je bij sommige sellers als pack er meteen bijkopen. Los heb ik maar moeite dingen specifiek voor de N02-M te vinden. Maar speur zelf Taobao ff af en laat het ons weten. :+

Anders krijg je misschien je agent zo gek om direct hier wat te halen: http://www.neomobile.com.cn/category.php?id=2
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118841569
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, rare route. Mijn pakketjes gaan wel gewoon het land uit met China Post in Beijing dus ok snap de route niet.
Inderdaad raar en al helemaal omdat op hun site staat dat met koerier vanuit hun magazijn naar Singapore 2-3 dagen zou moeten duren.
pi_118841758
Die van urdeal hebben wel mooie reclame via Gizchina en die Andi heeft dus blijkbaar een model cadeau gekregen van ze.

Ik weet trouwens wel een Chinese contact persoon die wellicht ook buiten taobao agent wil spelen, maar ik denk dat zarmark ook wel buiten taobao wil kopen.

JiaYu kan nog niet eens de G3 leveren, maar komen nu met een G2S aan die een MT6577 op 1.2Ghz draait.

http://www.gizchina.com/2(...)ions-and-jelly-bean/

[ Bericht 34% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 11:53:19 ]
pi_118842830
hmm wil ik mn order omwisselen voor een neo, krijg ik ook gezeik dat als het geen promotie item is ik geen korting krijg, dan maar hardleers.
pi_118844127
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die van urdeal hebben wel mooie reclame via Gizchina en die Andi heeft dus blijkbaar een model cadeau gekregen van ze.

Ik weet trouwens wel een Chinese contact persoon die wellicht ook buiten taobao agent wil spelen, maar ik denk dat zarmark ook wel buiten taobao wil kopen.

JiaYu kan nog niet eens de G3 leveren, maar komen nu met een G2S aan die een MT6577 op 1.2Ghz draait.

lol, klinkt zeer mooi met een fantastische prijs in theorie.
Alleen zal JiaYu het dan toch wel compleet anders moeten aanpakken :p Lijkt mij sterk als we die binnen de paar maand hier zoude kunnen krijgen :p
pi_118844402
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

Dat is toch al langer bekend? Ik dacht zelfs samen met de g3 aangekondigd.
mij lijkt het een leuk toestel, als die geleverd kan worden...
pi_118844523
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Creqaw het volgende:

//edit lol, ze hebben blijkbaar wel veel klachten gekregen er over want ze hebben hun FAQ geüpdate met SingPost shipping process, ik weet dat het er eerst niet was want ik zocht er nog naar.
Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
pi_118844590
De Jiayu GS2 ziet er ook wel goed uit.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mehari het volgende:

[..]

Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
Ze gebruiken alleen geen China post... Ik bedoel, ze zeggen duidelijk dat ze een SingPost koerier gebruiken om naar Singapore te transporten.
pi_118844618
Dat is om Chinapost te omzeilen.
pi_118844671
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:01 schreef Mehari het volgende:
Dat is om Chinapost te omzeilen.
Oh, las je post een beetje verkeerd. Dacht dat je doelde op het "duurt lang" gebeuren ipv van vreemde methode.

//edit Huh, ik besef me ineens maar dan komt uredeal niet heel overtuigend over want ze hebben eind vorige week verklaard dat er allerlei problemen waren met security checks ivm SingPost en zijn over geswitched naar China post voor alle toekomstige orders...
pi_118844813
Hoeveel kost DHL als je bij LT besteld?
pi_118844997
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Xenorium het volgende:
Hoeveel kost DHL als je bij LT besteld?
voor NL 23$ ofzo..

Voor de mensen die nog twijfelen om een Neo te nemen, hij is de aankomende dagen 10% off zoals ik al eerder had gemeld :D!
dus je hebt geen coupon nodig, lightake heeft hem voor iedereen open gezet!

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

162$ = 127,50 met paypalkoers ofzo :)!

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 05-11-2012 13:19:56 ]
pi_118845233
Daarnaast is DHL traag aan het doen :(... voorgaande keren was hij al de volgende dag in Leipzig( Duitsland) nu is hij 2 x naar hongkong gegaan ? :P

hoop dus mijn neo morgen te ontvangen, maar denk nu dat het eerder woensdag weer gaat worden :P

Daarnaast werd ik er door een user op geattendeerd, dat lightake bij de Neo N02-m opeens de accessoires weg hebben gehaald van de pagina... mogelijk dus dat je helemaal geen screenprotector etc krijgt..

Daarnaast ligt zijn order nu al 7 dagen ofzo bij lightake te wachten voor zijn neo word geshipt..
vreemd gezien lightake de neo's gewoon op voorraad hebben( bevestigd door meerdere medewerkers, en gezien het feit ik er al 1 onderweg heb :P)

toch vreemd, de foto die ze mij sturende met alle accessoires erbij.. Kan er op duiden dat lightake of mij valse foto's heeft gestuurd, of dat ik de gelukkige ben met alleen accessoires :P?
pi_118845303
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

voor NL 23$ ofzo..

Voor de mensen die nog twijfelen om een Neo te nemen, hij is de aankomende dagen 10% off!
dus je hebt geen coupon nodig, lightake heeft hem voor iedereen open gezet!

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___Black-59343

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344

162$ = 127,50 met paypalkoers ofzo :)!
Nice, wat ik nog niet helemaal goed snap is hoe dat nu zit met die eventuele import belasting enzo.

Heb mijn broer wat warm gemaakt voor de Neo omdat zijn Xperia X8 toch wel aan vervanging toe is, maar wil hem dan wel zo goed mogelijk kunnen zeggen hoeveel hem dat zou kosten.

Als je bij LT kiest voor DHL, zitten die kosten dan al in die 20 dollar? En zo nee hoeveel zou er dan nog bij kunnen komen? Had zelf al wat zitten zoeken naar antwoorden maar vond alleen een link naar de site van de nederlandse belastingen waarvan de pagina niet gevonden werd :s
Alvast bedankt
pi_118846168
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Dat is toch al langer bekend? Ik dacht zelfs samen met de g3 aangekondigd.
mij lijkt het een leuk toestel, als die geleverd kan worden...
Nee er was een G2 met MT6577 @ 1GHz niet @ 1.2Ghz. Ohja ik blijf leuk vinden die ontwikkelingen maar het moet wel gewoon te leveren zijn vind ik.

Maar zodra het eindelijk leverbaar is ga ik misschien wel voor iets duurdere maar betere toestel.
pi_118846325
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee er was een G2 met MT6577 @ 1GHz niet @ 1.2Ghz. Ohja ik blijf leuk vinden die ontwikkelingen maar het moet wel gewoon te leveren zijn vind ik.

Maar zodra het eindelijk leverbaar is ga ik misschien wel voor iets duurdere maar betere toestel.
is die 1.2 niet gewoon overgeclockt :P?
  maandag 5 november 2012 @ 13:53:55 #222
388222 THHProducts.nl
www.thhproducts.nl
pi_118846596
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!

Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.

Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Uw adres voor Simlockvrije Dual-Sim GSMs en Accessoires.
De Neo-N02's zijn onderweg!
pi_118846601
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

is die 1.2 niet gewoon overgeclockt :P?
Natuurlijk is die overgeclockt, want is een MT6577. HTC deed dat met zijn Sensation, die brachten toen een Sensation XE uit en die was gewoon zelfde CPU, maar overclocked.

Als we zelf wisten hoe we over konden klokken dan zouden we dat ja ook kunnen doen, maar ik flash daar meestal custom kernels voor.

Maar dan zouden we al Chinese forums af moeten zoeken om die Chinese custom rom gemeenschappen te vinden zoals we hier XDA Developers hebben.
pi_118846795
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nice, wat ik nog niet helemaal goed snap is hoe dat nu zit met die eventuele import belasting enzo.

Heb mijn broer wat warm gemaakt voor de Neo omdat zijn Xperia X8 toch wel aan vervanging toe is, maar wil hem dan wel zo goed mogelijk kunnen zeggen hoeveel hem dat zou kosten.

Als je bij LT kiest voor DHL, zitten die kosten dan al in die 20 dollar? En zo nee hoeveel zou er dan nog bij kunnen komen? Had zelf al wat zitten zoeken naar antwoorden maar vond alleen een link naar de site van de nederlandse belastingen waarvan de pagina niet gevonden werd :s
Alvast bedankt
\

Die 23$ is alleen verzendkosten, eventuele BTW + Inklaringskosten komen hier dan nog bij.

nu is het zo dat ik zelf niet weet hoeveel inklaringskosten DHL rekent, maar ik neem even die van de TNT, ik ga er namelijk vanuit dat dit ongeveer gelijk zal zijn.

Stel je koopt de telefoon voor 162$+ 23$ = 185$ = +-¤145

over deze 145 euro dien je dus nog btw en de eventuele inklaringskosten ( 12,50 bij TNT) te betalen

145 * 0,21 = 30,45 + 12,50 = ¤42,95

Je totaal plaatje zou dan dus op 145 + 42,95 = ¤187,95 voor de neo..

Letop 1: ik weet dus niet of DHL gelijke inklaringskosten vraagt, ik kan dat namelijk niet zo snel vinden? mogelijk dat shiznuts ofzo hier meer over weet?

Letop 2: Het verzenden via DHL/EMS/UPS verhoogt de kans op BTW aanslagen aanzienelijk..
bijna elk pakket word daar namelijk gecontrolleerd en eventueel belast met btw..

Wil je het kleinst mogelijke risico lopen om 'gepakt' te worden op BTW kosten, dan zou je hem moeten laten verzenden via de normale airmail ( China airmail of HK post).. deze halen steekproefsgewijs pakketjes uit de massa.. daarnaast bespaar je dus ooo nog z'n 15 euro aan verzendkosten, maar daartegenover staat dus weer een langzamere verzending :P
pi_118846871
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk is die overgeclockt, want is een MT6577. HTC deed dat met zijn Sensation, die brachten toen een Sensation XE uit en die was gewoon zelfde CPU, maar overclocked.

Als we zelf wisten hoe we over konden klokken dan zouden we dat ja ook kunnen doen, maar ik flash daar meestal custom kernels voor.

Maar dan zouden we al Chinese forums af moeten zoeken om die Chinese custom rom gemeenschappen te vinden zoals we hier XDA Developers hebben.
Daarom bedoelde ik er mee te zeggen, dat die G2S dus niks beters is dan de G2+
die 1,2 ga je heel wss niet eens merken, en zoals je zelf al zegt.. met de juiste rom voor de G2+ kan je die ook gewoon op 1,2 laten draaien :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')