Hier in België werkt het wel via Mobile Vikings (Base) op m'n G2+.quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!
Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.
Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Ja dat kan je gebruiken, maar dan moet er dus ook in kernel de cpu zijn OC, dus dat je hem op 1.2Ghz kan zetten.quote:
hmm ook kloten, dus nu zit je met een stel 'onverkoopbare' G2+quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!
Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.
Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Alternatieven;quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef baerd het volgende:
Ik zit sinds een paar weken beetje deze topics in de gaten te houden.
Ben nu een erg ontevreden gebruiker van Nokia N-97 mini, die steeds meer problemen krijgt (naast de gebruikelijke out of memory perikelen, spontane reboots en aftandse Symbian kan ik alleen nog maar bellen met een koptelefoon of handsfree (de gewone luidspreker doet het niet meer)) dus wil wat anders.
Mijn budget ligt een beetje rond de 200 euri dus daar vind ik weinig boeiends voor in NL, (wil iets vergelijkbaars met de Galaxy S Advance) tot ik op dit forum terecht kwam.
dual-sim is een pre, maar nog geen must (al wil ik op termijn een 2e nummer voor m'n bestuurswerk in een stichting, dus dan is een dual-sim juist weer interessant).
de Jiayu G3 leek mij vrij netjes, maar dus nog slecht leverbaar (al heb ik nog niet enorme haast).
die Neo N02-M aanbieding ziet er erg leuk uit, al vind ik de G3 (darkgrey) mooier en heeft het ook iets betere specs, maar die is dan wel een paar tientjes duurder met en slechter leverbaar... en dat maakt de keuze dan wel weer wat makkelijker, zeker nu hij in de aanbieding is bij LT...
zijn er nog alternatieven die ik in overweging kan nemen?
vandaar MERENDEEL, dat jij toevallig wifi only bent...:Pquote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor ik maak geen gebruik meer van mobiel internet, alleen WiFi only nu, dus ik zou het op GSM wel gewoon kunnen gebruiken.
De G2 plus is toch die geupdate versie van G2?
Het was een grapje er bestaan gewoon weg geen Nederlandse microSD kaartjesquote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef baerd het volgende:
wel dus
je weet het nooit met die chinese standaarden, hehe
Mwha, mijn pakketjes zijn er de laatste maand nog prima door heen gekomen (stuk of 10?) en afgelopen weekend zijn er (zelfs via Beijing) nog 2 uit China vertrokken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mehari het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mits je dus die custom rom kan vinden met die OC erin, want dat is moeilijk bij Chinese telefoons. Maar ik heb een Nexus 7 en dat is eerste Android device waar ik juist geen OC nodig vind.
Bij dualcores merk je meer van zo'n OC.
Dit werkte op de meeste tablets die ik heb gehad wel redelijk inderdaad.quote:
Niet toevallig een versie met DMCA (geen idee hoe dat precies heet)? Las daar wel iets over op het forum. Dat is een ander systeem.quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Er is een:quote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://shop.ejiayu.com/?product-188.html
Deze is het toch? Die heeft 512MB Ram en inderdaad de MT6577, maar ik zie niks van 8MP staan ofzo.
Ze noemen het alleen vaak TFquote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee dat moet een Chinees microSD kaartje zijnals het een Nederlandse microSD kaartje is dan gaat dat niet werken.
Wellicht wegens de korting die ze nu al gevenquote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef baerd het volgende:
hm, volgens mij werken couponcodes alleen op accessoires en niet op de telefoon zelf
waarschijnlijkquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht wegens de korting die ze nu al geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |