abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118847012
Mits je dus die custom rom kan vinden met die OC erin, want dat is moeilijk bij Chinese telefoons. Maar ik heb een Nexus 7 en dat is eerste Android device waar ik juist geen OC nodig vind.

Bij dualcores merk je meer van zo'n OC.
pi_118847304
Kan toch gewoon Set CPU gebruiken?
pi_118847351
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef THHProducts.nl het volgende:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!

Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.

Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
Hier in België werkt het wel via Mobile Vikings (Base) op m'n G2+.

[ Bericht 1% gewijzigd door Krisser op 05-11-2012 14:26:06 ]
pi_118847774
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef Tsurany het volgende:
Ja dat kan je gebruiken, maar dan moet er dus ook in kernel de cpu zijn OC, dus dat je hem op 1.2Ghz kan zetten.

Want zonder OC kernel gaat dat niet lukken en ik weet niet hoe die devs dus zo'n OC kernel maken, want ze zetten die andere frequenties zeg maar in een tabel zodat je die met bijvoorbeeld Setcpu kan instellen.
pi_118848126
Ik zit sinds een paar weken beetje deze topics in de gaten te houden.

Ben nu een erg ontevreden gebruiker van Nokia N-97 mini, die steeds meer problemen krijgt (naast de gebruikelijke out of memory perikelen, spontane reboots en aftandse Symbian kan ik alleen nog maar bellen met een koptelefoon of handsfree (de gewone luidspreker doet het niet meer)) dus wil wat anders.

Mijn budget ligt een beetje rond de 200 euri dus daar vind ik weinig boeiends voor in NL, (wil iets vergelijkbaars met de Galaxy S Advance) tot ik op dit forum terecht kwam.

dual-sim is een pre, maar nog geen must (al wil ik op termijn een 2e nummer voor m'n bestuurswerk in een stichting, dus dan is een dual-sim juist weer interessant).

de Jiayu G3 leek mij vrij netjes, maar dus nog slecht leverbaar (al heb ik nog niet enorme haast).

die Neo N02-M aanbieding ziet er erg leuk uit, al vind ik de G3 (darkgrey) mooier en heeft het ook iets betere specs, maar die is dan wel een paar tientjes duurder met en slechter leverbaar... en dat maakt de keuze dan wel weer wat makkelijker, zeker nu hij in de aanbieding is bij LT...

zijn er nog alternatieven die ik in overweging kan nemen?
pi_118848242
Ik vind de Neo N02-M gewoon beste optie van het moment, goed leverbaar, mooi design, leverbaar in twee kleuren en goeie specificaties.

Dus denk dat Neo N02-M beste keuze voor je budget op het moment is, ik zou die zelf namelijk ook gekocht hebben als ik in zelfde situatie verkeerde als de niet naar China reizende Fokkers.

Voor mij echter denk ik of dus zo'n Neo N02-M of mooi Quadcore toestel maar als die Neo N02-M nog goedkoper zou worden en het kwa verhouding echt goedkoper is dan zo'n Quadcore dan zou ik alsnog voor die Neo N02-M gaan.

Dus dan ga ik in overweging nemen Neo N02-M kost 868 yuan en Quadcore kost 1499 yuan, dan betaal je dus net niet het dubbele, maar krijg je wel een 720P scherm en een Quadcore.

Maar een Huawei Honor 2 kost wel ruim het dubbele, maar ook hier deze heeft overal betere specificaties.

[ Bericht 33% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-11-2012 14:42:17 ]
pi_118848464
quote:
Ik kan inmiddels trouwens bevestigen dat er 3G problemen zijn met de Jiayu G2 plus. De 1.0Ghz variant.
Lijkt er op dat er ook varianten zijn die niet WCDMA 2100Mhz compatible zijn, maar wel zo verkocht worden. Kan ook zijn dat het door de ROM versie/softwareprobleem is natuurlijk!

Getest met T-mobile, KPN en Vodafone en niet aan de praat te krijgen. Met de Newman N1 allemaal bijv wel.

Er is in de software niet eens een optie om 3G in te schakelen. Dus via *#*#4636#*#* geprobeert en ook daar no-go.
hmm ook kloten, dus nu zit je met een stel 'onverkoopbare' G2+ :P?
althans merendeel van de smartphone users wil wel gebruik kunnen maken van mobiel internet..

mogelijk kun je wat info vinden op jiayu forum, of daar roms kunnen vinden die je kan flashen..
zoals ik uit je reactie ophaal zijn er dus wel G2+'s die wel werken met 3G?
pi_118848573
Nee hoor ik maak geen gebruik meer van mobiel internet, alleen WiFi only nu, dus ik zou het op GSM wel gewoon kunnen gebruiken.

De G2 plus is toch die geupdate versie van G2?
pi_118848592
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef baerd het volgende:
Ik zit sinds een paar weken beetje deze topics in de gaten te houden.

Ben nu een erg ontevreden gebruiker van Nokia N-97 mini, die steeds meer problemen krijgt (naast de gebruikelijke out of memory perikelen, spontane reboots en aftandse Symbian kan ik alleen nog maar bellen met een koptelefoon of handsfree (de gewone luidspreker doet het niet meer)) dus wil wat anders.

Mijn budget ligt een beetje rond de 200 euri dus daar vind ik weinig boeiends voor in NL, (wil iets vergelijkbaars met de Galaxy S Advance) tot ik op dit forum terecht kwam.

dual-sim is een pre, maar nog geen must (al wil ik op termijn een 2e nummer voor m'n bestuurswerk in een stichting, dus dan is een dual-sim juist weer interessant).

de Jiayu G3 leek mij vrij netjes, maar dus nog slecht leverbaar (al heb ik nog niet enorme haast).

die Neo N02-M aanbieding ziet er erg leuk uit, al vind ik de G3 (darkgrey) mooier en heeft het ook iets betere specs, maar die is dan wel een paar tientjes duurder met en slechter leverbaar... en dat maakt de keuze dan wel weer wat makkelijker, zeker nu hij in de aanbieding is bij LT...

zijn er nog alternatieven die ik in overweging kan nemen?
Alternatieven;
-Amoi N820/821
-Umi X1
- Thl W3+
- Newman N1 - Freeland I10 ( zelfde telefoons alleen is freelander goedkoper :P)

echter denk ik ook dat ik dit rijtje, de Neo toch nog het beste is..
Umi X1 heeft wel HD resolutie, maar is ook niet echt goed leverbaar, duurder dan de Neo, en heeft een mindere accu 1700 tov 1850 van de neo..

De G3 is niet heel goed leverbaar, en ik ben bang dat t ook wel lang gaat duren voor dat hij ooit eens komt..
pi_118848643
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee hoor ik maak geen gebruik meer van mobiel internet, alleen WiFi only nu, dus ik zou het op GSM wel gewoon kunnen gebruiken.

De G2 plus is toch die geupdate versie van G2?
vandaar MERENDEEL, dat jij toevallig wifi only bent...:P

G2+ is de upgrade versie (Dualcore ,8MP 1 GB) van de G2 idd..

de G2s is dus weer een overclockte G2+ alsware :P, maar met een ander design)
pi_118848713
http://shop.ejiayu.com/?product-188.html

Deze is het toch? Die heeft 512MB Ram en inderdaad de MT6577, maar ik zie niks van 8MP staan ofzo.
pi_118849272
Ik neem ff aan dat ik ook een microSD die ik in NL heb gekocht erin kan doen?
pi_118849364
Nee dat moet een Chinees microSD kaartje zijn :P als het een Nederlandse microSD kaartje is dan gaat dat niet werken.
pi_118849454
wel dus ;)

je weet het nooit met die chinese standaarden, hehe
pi_118849578
Ze kopieëren gewoon de westers standaarden, no problem =X
pi_118849609
heeft iemand nog een leuke coupon code? zat ff te googlen maar heb nog geen werkende gevonden
pi_118849688
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef baerd het volgende:
wel dus ;)

je weet het nooit met die chinese standaarden, hehe
Het was een grapje er bestaan gewoon weg geen Nederlandse microSD kaartjes :P Meeste microSD kaartjes zijn natuurlijk Chinees of Koreaans want ik heb zelf een 32GB class 10 van Samsung.
  maandag 5 november 2012 @ 15:19:42 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118849904
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Mehari het volgende:

[..]

Heeft alles te maken met security problemen bij Chinapost vanwege regerings toestanden.
Een telefoontje van mij is nu 2 maanden onderweg en volgens Focalprice vorige week opnieuw verzonden via Singapore.
Mwha, mijn pakketjes zijn er de laatste maand nog prima door heen gekomen (stuk of 10?) en afgelopen weekend zijn er (zelfs via Beijing) nog 2 uit China vertrokken.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mits je dus die custom rom kan vinden met die OC erin, want dat is moeilijk bij Chinese telefoons. Maar ik heb een Nexus 7 en dat is eerste Android device waar ik juist geen OC nodig vind.

Bij dualcores merk je meer van zo'n OC.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef Tsurany het volgende:
Dit werkte op de meeste tablets die ik heb gehad wel redelijk inderdaad.
quote:

Niet toevallig een versie met DMCA (geen idee hoe dat precies heet)? Las daar wel iets over op het forum. Dat is een ander systeem.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://shop.ejiayu.com/?product-188.html

Deze is het toch? Die heeft 512MB Ram en inderdaad de MT6577, maar ik zie niks van 8MP staan ofzo.
Er is een:
G2 = MTK6575
G2+ = MTK6577 + 512MB
G2+1 = MTK6577 + 1GB
G2S = MTK6577. 1GB, overklock, betere camera (en gorilla?)
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee dat moet een Chinees microSD kaartje zijn :P als het een Nederlandse microSD kaartje is dan gaat dat niet werken.
Ze noemen het alleen vaak TF :P! Oude naam ;) Maar de standaard wordt er gelukkig niet anders van.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118849986
Heuj!!! *O*

M'n Neo is verzonden! (LT, geen DHL)
pi_118850031
Heb je je G3 daarvoor geruild of gewoon een nieuwe bestelling geplaatst? Zo ja, hoe ging dat in z'n werk? Nog bij betalen/ geld teruggekregen? En hoe lang kan de aankomst duren? :P
pi_118850195
hm, volgens mij werken couponcodes alleen op accessoires en niet op de telefoon zelf
pi_118850254
Heb m'n G3 geannuleerd, geld terug gekregen, en toen nieuwe bestelling geplaatst :P

Kwam er later achter dat men ook kon ruilen, maar niet gedaan, moest 6 euro bij betalen dus ach.
Levertijd durf ik niks over te zeggen, maar 2/3 weken ofzo?
  maandag 5 november 2012 @ 15:34:08 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118850416
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef baerd het volgende:
hm, volgens mij werken couponcodes alleen op accessoires en niet op de telefoon zelf
Wellicht wegens de korting die ze nu al geven ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118850769
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wellicht wegens de korting die ze nu al geven ;)?
waarschijnlijk :) het viel te proberen
pi_118851569
DHL duurt een weekje staat op de site van Lightake, hoelang duurt air mail ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')