Nee, FOK! blockt Imageshack nadat Imageshack FOK! geflagged had als misbruik van hun beleid.quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh daar was ik al bang voor met die site waar ik van deed hot linken.
Hier is een imgur album met die foto's vanwege imageshack shittyness.quote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://imageshack.us/a/img822/3853/3043287img2012102617061.jpg (copy/paste deze link)
Vast wel een Tweakers die 'm voor paar euro wil overnemenquote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef stefke001 het volgende:
Tja, ik zit hier nu met een waardeloze cover van ¤4,99
Hoeveel mensen hebben nou een Jiayu om dat ding mee te gebruiken =Xquote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vast wel een Tweakers die 'm voor paar euro wil overnemen
Welgeteld één User die 'm al heeft..quote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben nou een Jiayu om dat ding mee te gebruiken =X
Nope.quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef marshall het volgende:
Maken jullie je niet druk om het feit dat deze telefoons problemen lijken te hebben met Play?
quote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vast wel een Tweakers die 'm voor paar euro wil overnemen
Kies mij kies mijquote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef stefke001 het volgende:
Tja, ik zit hier nu met een waardeloze cover van ¤4,99
quote:4 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:28
Liever wel rootquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nope.
Zie http://www.theandroidsoul.com/download-google-play-apk-3-9-17/
Geen root nodig
Sideloading en nee daar is geen root voor nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef marshall het volgende:
Maken jullie je niet druk om het feit dat deze telefoons problemen lijken te hebben met Play?
Ik zit zelf ook naar de Neo te kijken, maar een collega van me had 6 maanden geleden een telefoon uit china besteld maar gebruikt hem niet meer ivm Google Play problemen.
Oh wist niet dat dat nodig was..quote:Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Kies mij kies mij!
[..]
Liever wel rootde build.prop even aanpassen naar een SIII of SII helpt om alle apps te kunnen installeren
Het hoeft niet maar het kan wel handig zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat nodig was..
Ik mis geen apps op m'n ZTE Blade met 4.1 :/
Nouja hoeft niet alleen sommige apps hebben voor whatever reason een "not compatible bericht" op bepaalde telefoons. Meeste apps niet maar sommige dus dan kan je beter je telefoon voordoen als eentje die wel met alles compatible is.quote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat nodig was..
Ik mis geen apps op m'n ZTE Blade met 4.1 :/
Sommige ontwikkelaarsquote:Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet alleen sommige apps hebben voor whatever reason een "not compatible bericht" op bepaalde telefoons. Meeste apps niet maar sommige dus dan kan je beter je telefoon voordoen als eentje die wel met alles compatible is.
Dat gaat volgens mij om hen handmatig te updaten naar de nieuwste versie..quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nope.
Zie http://www.theandroidsoul.com/download-google-play-apk-3-9-17/
Geen root nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |