abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118704025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
We hebben nu ook geen toegang tot elkaars rekening? En we betalen ieder onze eigen ellende. We hebben geen huis op onze naam, slechts een tijdelijke huurwoning. Pensioen, daar valt echt niets te halen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118704041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
Dat. Dat lijkt me toch knap lastig.. Wij zijn wederzijds aangemeld voor partnerpensioen en ook alle zaken rondom overlijden van een van ons of wij beiden tegelijk, zijn geregeld. Vind ik toch wel plezierig.
pi_118704050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

t
Ook goed , mevrouw ;(
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118704068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
Na de geboorte regel je gewoon het gezag, en dat gaat hier inderdaad zsm, dat vind ik inderdaad heel belangrijk.
Stel ik vouw me om een boom, dan moet J gewoon zonder gezeik zn kind kunnen opvoeden en bij zich houden.
pi_118704071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook idd! Een partnerschap zou dan voor ons het alternatief zijn omdat we ook een huis willen kopen, maar dan blijf je met testamenten en erkenningen enzo zitten terwijl als je trouwt alles automatisch wordt geregeld, tot pensioenen aan toe!
Ja precies. Maar ik ben zo slecht in zulke dingen uitzoeken he. tenminste, ik vind er geen hol aan dus ik stop al snel met lezen. Terwijl het wel goed geregeld moet worden.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:46:37 #106
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704072
trouwen begin ik ook niet aan, zonde van m'n geld en het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan m'n relatie.
we hebben wel een geregistreerd partnerschap voor het huis.
en ik heb zijn achternaam genomen omdat die een stuk korter is dan de mijne :)

en behold foto's van m'n doos :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
pi_118704092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
We moeten idd ook nog naar de rechtbank voor ouderlijk gezag.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118704097
Ik wil ook zo'n doos :(
pi_118704114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef rebel-angel het volgende:
trouwen begin ik ook niet aan, zonde van m'n geld en het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan m'n relatie.
we hebben wel een geregistreerd partnerschap voor het huis.
en ik heb zijn achternaam genomen omdat die een stuk korter is dan de mijne :)

en behold foto's van m'n doos :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Waar heb je wat gewonnen ofzo?
pi_118704126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook zo'n doos :(
+1
  donderdag 1 november 2012 @ 13:47:59 #111
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704141
nee die krijg ik elk jaar van m'n werkgever
W
Z
E
pi_118704153
Ik ben anders heel blij met mijn doos hoor!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118704154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef rebel-angel het volgende:
nee die krijg ik elk jaar van m'n werkgever
Omg :'( Ik wil dat!
Elke maand wel ofzo.
pi_118704228
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We hebben nu ook geen toegang tot elkaars rekening? En we betalen ieder onze eigen ellende. We hebben geen huis op onze naam, slechts een tijdelijke huurwoning. Pensioen, daar valt echt niets te halen..
Zo lang je alles maar strikt gescheiden houdt is het geen probleem. Maar als jij bijvoorbeeld afhankelijk bent van zijn salaris om dingen te kunnen betalen kan het best lastig zijn om het geld van zijn rekening los te krijgen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118704261
Rebel angel, wat een mooie doos heb je :o
Ik wil ook! }:|
E.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:51:42 #116
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704291
oeh en nog een bon voor 15% korting op zootjes
gelijk even kijken :D
W
Z
E
pi_118704430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja precies. Maar ik ben zo slecht in zulke dingen uitzoeken he. tenminste, ik vind er geen hol aan dus ik stop al snel met lezen. Terwijl het wel goed geregeld moet worden.
Ik ook en daarom is trouwen ook zo handig :') :@ Natuurlijk is administratie geen reden om te trouwen, maar het is wel heel fijn dat alles op die manier meteen bij wet geregeld is.

Vriend zou ook willen trouwen, maar hij wil dan alles groooot doen. Been there, done that. Als hij gezegd zou hebben dat hij het ook klein en fijn en voor ons wilde doen, had het ook alweer makkelijker geweest.

Dilemma's ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118704450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zo lang je alles maar strikt gescheiden houdt is het geen probleem. Maar als jij bijvoorbeeld afhankelijk bent van zijn salaris om dingen te kunnen betalen kan het best lastig zijn om het geld van zijn rekening los te krijgen.
Nee, we houden het expres gescheiden... We hebben elk nog genoeg af te handelen.
pi_118704465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ook en daarom is trouwen ook zo handig :') :@ Natuurlijk is administratie geen reden om te trouwen, maar het is wel heel fijn dat alles op die manier meteen bij wet geregeld is.

Vriend zou ook willen trouwen, maar hij wil dan alles groooot doen. Been there, done that. Als hij gezegd zou hebben dat hij het ook klein en fijn en voor ons wilde doen, had het ook alweer makkelijker geweest.

Dilemma's ;(
Als wij het ooit zullen doen, gaan we gratis op maandagochtend :@
pi_118704499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Gratis scheiden moeten ze ook invoeren...
pi_118704508
quote:

[..]

Dat zou ik dus echt helemaal niet erg vinden. En dan gewoon heerlijk de dag samen doorbrengen en genieten van elkaar, das voor mij voldoende.
Sarcasme. Herken het.
pi_118704562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt helemaal niet erg vinden. En dan gewoon heerlijk de dag samen doorbrengen en genieten van elkaar, das voor mij voldoende.
Ja precies. Even snel trouwen, en dan heel de dag samen in bed doorbrengen. *O*
pi_118704726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja precies. Even snel trouwen, en dan heel de dag samen in bed doorbrengen. *O*
Dat vond mijn man ook wel wat maar ik wou een feest en vooral: een jurk :D
Uiteindelijk zijn we getrouwd met een redelijk kleine groep mensen (iets van 40) en had ik inderdaad een jurk aan. We hebben een lunch gegeven voor alle gasten en uiteindelijk bleven alleen getuigen, ouders, een paar beste vrienden en wat andere naasten over en daarmee hebben we nog een diner gehad in de avond, dit waren ongeveer 15 mensen. En rond half 10 was iedereen weer naar huis en hebben wij thuis nog flink nagenoten van onze dag. Het was echt perfect, zou het precies weer zo doen O+ Maar onze locatie was dan ook echt heel gaaf en de zon scheen de hele dag. We krijgen er nu nog vaak opmerkingen over :)
E.
  donderdag 1 november 2012 @ 14:05:43 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118704809
Ik wil heel graag trouwen met mn buikje in een mooie jurk, maar mijn vent blijkt romantischer te zijn en vindt een huwelijk iets voor ons tweeën en niet iets om zaken voor het kindje te regelen. Dus die wil een geregistreerd partnerschap + erkenning en dan later eventueel nog een keer trouwen.

Maar ik hoef niet perse te trouwen, en al helemaal niet als we alles al geregeld hebben met een eerdere handtekening...

-O-
  donderdag 1 november 2012 @ 14:07:58 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118704882
quote:

[..]

Dat zou ik ook willen, en dan daarna gewoon lekker lunchen of een high tea met een kleine groep lieve mensen :Y
pi_118704927
Potverdrie. Ik ben niet getrouwd maar we hebben samen een huis, samen een bedrijf, doen alles samen van een rekening en we hebben niets op papier staan.
Dit doet me eraan denken dat we misschien eens iets moeten regelen ;)
pi_118705156
Wij waren al twee jaar getrouwd voordat Seb kwam. En toen we trouwde woonden we al twee jaar samen en waren 7 jaar bij elkaar. Wat burgerlijk eigenlijk ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118705370
M. en ik zijn getrouwd toen we ongeveer 3,5jr samen waren, en inmiddels (sinds september) 3 jaar getrouwd.

Voor ons is kinderen krijgen overigens een nóg grotere verbintenis, en sowieso verantwoordelijkheid, dan trouwen. Vandaar dat deze volgorde voor ons logisch was/is.
pi_118705761
LE : ik zit nog even te spitten bij jou, maar jullie denken aan trouwen als je elkaar pas 4 maanden kent?

Of zie ik iets verkeerd?
pi_118706048
Nouja, wij kochten een huis na drie maanden O+
Wonen er al bijna zeven jaar *;

Haha trouwens, jullie lieten er ook geen gras over groeien! c_/
pi_118706089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:42 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wij kochten een huis na drie maanden O+
Wonen er al bijna zeven jaar *;

Haha trouwens, jullie lieten er ook geen gras over groeien! c_/
Wij waren zwanger bij 2 maanden... Ik zeg er verder ook niets van..
Het was maar een vraag...
pi_118706138
Nee Tico, wij kennen elkaar nu meer dan twee jaar :)
pi_118706179
Ik bedoel alleen: lekker impulsieve liefdesnestjes hier O+
pi_118706236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef L-E het volgende:
Nee Tico, wij kennen elkaar nu meer dan twee jaar :)
Ah...

Ok.

Je partner is namelijk pas 4 maanden actief onder zijn naam, en jullie staan in de lijst als fokbaby, vandaar...
pi_118706285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef Suikertante het volgende:
In januari 9 jaar samen :D :'). Weinig impulsiefs hier _O-
pi_118706308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah...

Ok.

Je partner is namelijk pas 4 maanden actief onder zijn naam, en jullie staan in de lijst als fokbaby, vandaar...
Hij was hier eerder onder een andere naam :)
pi_118706365
Wij zijn inmiddels 100 jaar bij elkaar :P
Zo ongeveer
pi_118706377
Nice, wij pas 7,5. Groentjes!
pi_118706416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij was hier eerder onder een andere naam :)
Mijn verwarring wat doen jullie?!?!
pi_118706559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah...

Ok.

We hebben elkaar leren kennen toen hij hier nog onder zijn oude account was..
pi_118706576
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef L-E het volgende:

[..]

We hebben elkaar leren kennen toen hij hier nog onder zijn oude account was..
Ik word gewoon nieuwsgierig!!! Wat heeft hij te verbergen!!??
pi_118706585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef Suikertante het volgende:
Mwah, wij dus niet zo hoor :)
pi_118706604
Nou zeg, laat me toch even in die waan :(
;)
pi_118706622
Dit is ook niet mijn eerste account op fok hoor :@
pi_118706642
Mijne ook niet. Ben al heel lang niet geweest en was zelf een beetje in shock toen ik mijn oude account even bekeek. Daarom een nieuw aangemaakt :)
pi_118707448
Ik was 10 jaar bij mn ex, waarvan een half jaar getrouwd, toen ik besloot dat het echt op was. En nee dat wist ik niet voor we gingen trouwen. En ja, was een geweldige dag met een jurk en heel veel vrienden en familie en ik vind het nog supertof O+ Daarom wil ik het ook niet meer zo, dan ga ik vergelijken en ik wil echt iets van ons twee nu.

Met huidige vriend woonde ik na 2 mnd samen en precies op onze "verjaardag" hebben we kruimel gemaakt O+ We zijn nu 14 mnd samen. Tijd zegt niks, het gaat om het gevoel *;
Sarcasme. Herken het.
pi_118707702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was 10 jaar bij mn ex, waarvan een half jaar getrouwd, toen ik besloot dat het echt op was. En nee dat wist ik niet voor we gingen trouwen. En ja, was een geweldige dag met een jurk en heel veel vrienden en familie en ik vind het nog supertof O+ Daarom wil ik het ook niet meer zo, dan ga ik vergelijken en ik wil echt iets van ons twee nu.

Met huidige vriend woonde ik na 2 mnd samen en precies op onze "verjaardag" hebben we kruimel gemaakt O+ We zijn nu 14 mnd samen. Tijd zegt niks, het gaat om het gevoel *;
Wel ontzettend off topic: maar hoe kan dat? Het gaat super, je trouwt, en een half jaar later gaat het zó slecht dat je gaat scheiden?

Vrienden van ons zijn na net geen 2 jaar huwelijk gescheiden, maar daarvan hoor je achteraf dat zij eigenlijk al vóór ze ging trouwen, twijfelde. Dus die heeft gewoon (achteraf gezien) (on?)bewust de oogkleppen opgehouden ofzo. Maar binnen zes maanden van heel gelukkig naar heel ongelukkig? Vind het zo moeilijk voor te stellen!

Geen oordeel verder, als het niet meer gaat, gaat het niet. Maar vraag me dat serieus af :)

Verder: mijn nesteldrang wil graag dat ik verder ga met het huishouden, dus dat ga ik maar eens doen :+
  donderdag 1 november 2012 @ 15:38:11 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118707763
Hier 10 jaar samen maart aanstaande en 5 jaar getrouwd. Bij ons was trouwen wel echt een zakelijke keuze, contractueel gezien is het dan gewoon goed geregeld. Dat wil alleen niet zeggen dat we het ook zakelijk hebben 'afgehandeld', we hadden een superleuk feest, jurk, pak, taart en auto :) Wel hebben we, toen Stef bijna 1 was, testamenten op laten maken om de voogdij te regelen als ons beiden iets zou gebeuren.

En DANK voor de tip van bio oil!! _O_ heb wel de eigen merk van kruidvat, die andere hadden ze niet, maar halleluja! Voor het eerst in dagen geen jeuk aan mijn buik *O*
3!
pi_118707786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wel ontzettend off topic: maar hoe kan dat? Het gaat super, je trouwt, en een half jaar later gaat het zó slecht dat je gaat scheiden?

Vrienden van ons zijn na net geen 2 jaar huwelijk gescheiden, maar daarvan hoor je achteraf dat zij eigenlijk al vóór ze ging trouwen, twijfelde. Dus die heeft gewoon (achteraf gezien) (on?)bewust de oogkleppen opgehouden ofzo. Maar binnen zes maanden van heel gelukkig naar heel ongelukkig? Vind het zo moeilijk voor te stellen!

Geen oordeel verder, als het niet meer gaat, gaat het niet. Maar vraag me dat serieus af :)

Verder: mijn nesteldrang wil graag dat ik verder ga met het huishouden, dus dat ga ik maar eens doen :+
Mah, tis geen oud zeer ofzo, ben de vraag wel gewend :+ Ik wijt het aan stoppen met de pil. Vind de discussie bij het streepjestopic ook wel grappig, want ik was letterlijk een heel ander persoon toen ik aan de pil was. We stopten vanwege een kinderwens (voor alle verkeerde redenen dus godzijdank lukte het niet) en ik werd gewoon een ander mens. Alsof ik al die tijd geslapen had en nu ineens wakker werd. Heel bizar :) en heel super, want ik werd eindelijk mezelf weer O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118707856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mah, tis geen oud zeer ofzo, ben de vraag wel gewend :+ Ik wijt het aan stoppen met de pil. Vind de discussie bij het streepjestopic ook wel grappig, want ik was letterlijk een heel ander persoon toen ik aan de pil was. We stopten vanwege een kinderwens (voor alle verkeerde redenen dus godzijdank lukte het niet) en ik werd gewoon een ander mens. Alsof ik al die tijd geslapen had en nu ineens wakker werd. Heel bizar :) en heel super, want ik werd eindelijk mezelf weer O+
Ah, ok, op die manier. Boh, blij dat ik dat niet had toen ik met de pil stopte :D :+

Wat gebruikte je nu dan? Geen pil neem ik aan :P

Oh ja, hormonen willen poetsen. *sigh*
pi_118707913
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ok, op die manier. Boh, blij dat ik dat niet had toen ik met de pil stopte :D :+

Wat gebruikte je nu dan? Geen pil neem ik aan :P

Oh ja, hormonen willen poetsen. *sigh*
Wij deden aan het alombekende "voor het zingen de kerk uit" :+ Nou en dan gaat dat een keer mis en denk je: "OH SHIT! We moeten echt beter oppassen" en de maand erop denk je "Hmm, we moeten nu ECHT beter oppassen" en de maand erop denk je "Ach krijg het heen en weer, we willen sowieso een kind, we houden van elkaar, flikker op met al dat gedoe en als het komt is het welkom"

:+

En 3 maanden later ben je zwanger O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118707982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wij deden aan het alombekende "voor het zingen de kerk uit" :+ Nou en dan gaat dat een keer mis en denk je: "OH SHIT! We moeten echt beter oppassen" en de maand erop denk je "Hmm, we moeten nu ECHT beter oppassen" en de maand erop denk je "Ach krijg het heen en weer, we willen sowieso een kind, we houden van elkaar, flikker op met al dat gedoe en als het komt is het welkom"

:+

En 3 maanden later ben je zwanger O+
Dokter: Nou ik hoef geen anticonceptie uit te schrijven voor je he? Nee meneer dat zit zo wel goed.
Tegen mijn man: Zullen we ons eens gaan aanmelden bij de gynaecoloog voor IVF nummer 2? Nou ja duurt toch nog wel ff voor we zo ver zijn dat het er ook daadwerkelijk van gaat komen :+

Uhm... JA!
pi_118708037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Dokter: Nou ik hoef geen anticonceptie uit te schrijven voor je he? Nee meneer dat zit zo wel goed.
Tegen mijn man: Zullen we ons eens gaan aanmelden bij de gynaecoloog voor IVF nummer 2? Nou ja duurt toch nog wel ff voor we zo ver zijn dat het er ook daadwerkelijk van gaat komen :+

Uhm... JA!
"Life is like a box of choclates, you never know what you're gonna get"
Sarcasme. Herken het.
pi_118708044
God nou heb ik me toch een partij trek in bonbons ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118708061
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

"Life is like a box of choclates, you never know what you're gonna get"
Inderdaad! En straks maar eens kijken of we aan de anticonceptie gaan en welke het dan gaat worden :P Over een tijdje.... Hele poos dan :')
pi_118708073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
God nou heb ik me toch een partij trek in bonbons ;(
Ik in chocoladeletter maar daar ga ik zo gigantisch van over mijn nek :')
pi_118708091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Inderdaad! En straks maar eens kijken of we aan de anticonceptie gaan en welke het dan gaat worden :P Over een tijdje.... Hele poos dan :')
Mijn mama dacht dat je niet zwanger kon raken zolang je borstvoeding gaf...

Mijn zusje werd een kleine 11 maanden na mij geboren :+
Sarcasme. Herken het.
pi_118708103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik in chocoladeletter maar daar ga ik zo gigantisch van over mijn nek :')
Nog steeds?? Jij hoort niet meer over je nek te gaan!
Sarcasme. Herken het.
pi_118708153
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mijn mama dacht dat je niet zwanger kon raken zolang je borstvoeding gaf...

Mijn zusje werd een kleine 11 maanden na mij geboren :+
Ik stopte met borstvoeding en 3 maanden later was ik zwanger. Kweenie of de borstvoeding er mee te maken had maar vond het wel frappant.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nog steeds?? Jij hoort niet meer over je nek te gaan!
Volgens mij assistent gynaecoloog kan het tot week 18 nog zo zijn. Inmiddels is het wel minder.
Maar veel dingen kan ik gewoon nog niet eten.

Gisteravond zo heerlijk gegeten O+ En later een kopje thee met een stukje chocoladeletter. En toen moest ik rennen :')
pi_118708175
Ik zou soms wel willen kotsen, maar als ik moet kotsen, komt het er om de een of andere vage reden aan de andere kant uit ;(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:55:45 #161
95408 Incantrix
pi_118708266
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef na te denken over anticonceptie straks, mijn lief gaat asap na mijn bevalling een knoop/knip regelen. Hoef ik geen hormonen meer te slikken, en mag hij degene zijn die de 'lasten draagt'.
3!
pi_118708330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef na te denken over anticonceptie straks, mijn lief gaat asap na mijn bevalling een knoop/knip regelen. Hoef ik geen hormonen meer te slikken, en mag hij degene zijn die de 'lasten draagt'.
Vind ik ook best een goede overeenkomst als je echt geen kinderen meer wilt. Jij hebt tenslotte al het dragen en baren gedaan, dan kan hij best ook een klein knipje laten zetten :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:57:29 #163
95408 Incantrix
pi_118708336
En ik kots ook nog steeds :')
3!
  donderdag 1 november 2012 @ 15:59:11 #164
95408 Incantrix
pi_118708418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vind ik ook best een goede overeenkomst als je echt geen kinderen meer wilt. Jij hebt tenslotte al het dragen en baren gedaan, dan kan hij best ook een klein knipje laten zetten :P
Pcies :) en voor hem is een ingreep ook minder ingrijpend dan voor mij, dat scheelt ook.. En na alle zwangerschappen en de fysieke bijkomstigheden daarvan ben ik er ook wel flink klaar mee ;)
3!
pi_118708918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij waren iets langer getrouwd... De medische molen in voor een kindje... Heel je sexleven om zeep. Daar is punt 1... Ik wilde best graag een 2e, meneer stemde in.. Dus weer de molen in... Ik bleek meteen zwanger, meneer bleek niet blij... Hele zwangerschap uit elkaar gegroeid, meneer was vaker van huis dan ooit... Hij wilde niet bij zn chagerijnige vrouw zitten ofzo... (Hoorde ik dan weer vand e buurvrouw.) Kind wordt geboren maar de schade is al gedaan... Er volgt nog een heftige tijd, waar je eigenlijk nog meer uit elkaar groeit en nog voordat ze een jaar was was ik blij dat ik de knoop door durfde te hakken dat het gewoon niet meer ging. Er was geen weg terug naar elkaar.
pi_118708976
Ik kan vandaag alleen maar janken geloof ik. Loop continu achter de feiten aan, wil zoveel doen maar het gaat niet, rust pakken schiet ook niet op en nu wil M. vanmiddag ook niet slapen. Oh, en een telefoontje van mijn man dat hij pas om half 8 thuis is en dat er dus vanavond ook alleen voor sta werkt ook niet echt mee. En morgen een weekendje weg maar ook dat voelt als moeten. /emoklaagpost
pi_118709019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij waren iets langer getrouwd... De medische molen in voor een kindje... Heel je sexleven om zeep. Daar is punt 1... Ik wilde best graag een 2e, meneer stemde in.. Dus weer de molen in... Ik bleek meteen zwanger, meneer bleek niet blij... Hele zwangerschap uit elkaar gegroeid, meneer was vaker van huis dan ooit... Hij wilde niet bij zn chagerijnige vrouw zitten ofzo... (Hoorde ik dan weer vand e buurvrouw.) Kind wordt geboren maar de schade is al gedaan... Er volgt nog een heftige tijd, waar je eigenlijk nog meer uit elkaar groeit en nog voordat ze een jaar was was ik blij dat ik de knoop door durfde te hakken dat het gewoon niet meer ging. Er was geen weg terug naar elkaar.
Geen seksleven is idd struikelblok nr. 1... daardoor groei je alleen maar makkelijker uit elkaar.
Sarcasme. Herken het.
pi_118709078
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef Kyara het volgende:
Ik kan vandaag alleen maar janken geloof ik. Loop continu achter de feiten aan, wil zoveel doen maar het gaat niet, rust pakken schiet ook niet op en nu wil M. vanmiddag ook niet slapen. Oh, en een telefoontje van mijn man dat hij pas om half 8 thuis is en dat er dus vanavond ook alleen voor sta werkt ook niet echt mee. En morgen een weekendje weg maar ook dat voelt als moeten. /emoklaagpost
Hou eens op met zoveel moeten van jezelf :(

M. moet. Voorderest moet helemaal niks. Maar als M niet wil slapen kun je hem ook gewoon lekker voor de tv zetten (geen idee hoe oud hij is, maar dat werkt bij de kids van mn zusje). Dan maar even een dagje opvoedkundig slecht bezig zijn hoor. En een keer niet koken maar, weet ik veel, hotdogs of frietjes eten kan ook echt geen kwaad.
Sarcasme. Herken het.
pi_118709085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen seksleven is idd struikelblok nr. 1... daardoor groei je alleen maar makkelijker uit elkaar.
Daar heb ik zo onwijs van geleerd! Ik vond sex echt helemaal niet belangrijk... Het boeide me niet zoveel... Maar ik weet nu, het is essentieel onderdeel van een goede relatie... Daarom doen we het voor de zekerheid maar gewoon 3x daags.
pi_118709180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar heb ik zo onwijs van geleerd! Ik vond sex echt helemaal niet belangrijk... Het boeide me niet zoveel... Maar ik weet nu, het is essentieel onderdeel van een goede relatie... Daarom doen we het voor de zekerheid maar gewoon 3x daags.
Ja echt he! En wat een verademing ook O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:18:49 #171
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118709208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

;( Oh jee... heb ik nou een probleem?
pi_118709213
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef Kyara het volgende:
Lastig baby's die niet willen slapen! :* gewoon eten bestellen vanavond en klaar!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118709341
koken is wel het laatste waar ik me druk over maak. Ik probeer al een week de bedden te verschonen en zelfs dat lukt niet. En ik vind een goede stoel (type fauteuil) terug op het dakterras in de stromende regen. Dus stoel recalcitrant binnen gezet en in plaats van dat ik daarvan op mijn kop krijg van mijn man, vindt hij het knap dat het gelukt is.
pi_118709465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef PureEvil het volgende:

[..]

;( Oh jee... heb ik nou een probleem?
Niet als dat tijdelijk is omdat je last hebt van je hormonen / zwanger / dingen...

Als je een jaar of 2 geen sex met elkaar hebt, dan zeg ik gewoon eerlijk, ja dan zit er iets niet helemaal goed nee.
pi_118709582
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:22 schreef Kyara het volgende:
koken is wel het laatste waar ik me druk over maak. Ik probeer al een week de bedden te verschonen en zelfs dat lukt niet. En ik vind een goede stoel (type fauteuil) terug op het dakterras in de stromende regen. Dus stoel recalcitrant binnen gezet en in plaats van dat ik daarvan op mijn kop krijg van mijn man, vindt hij het knap dat het gelukt is.
Bedden verschonen doet mijn man altijd in het weekend
:{ jij moet ook niet met stoelen sjouwen
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118709881
Zo, terug van de gyn. We gaan de combinatietest doen. Was nodig om dan goed de termijn te weten, dus na de echo van zaterdag ga ik ergens volgende week een keer bloedprikken voor de hele reutemeteut. Prima :). Zaterdag ook afspraak maken voor de nekplooimeting en dan pas eind nov weer een afspraak bij de gyn. Je bent er maar druk mee, met dat zwanger zijn :+.

Niet interessant voor jullie dit, maar wel een handige geheugensteun voor mezelf :')
pi_118709937
Mijn moeder heeft de badkamer gepoetst, mijn vader de boven- en benedenverdieping gestofzuigd. O+

En ik heb de was gestreken. Dus ik ben een heel eind op weg weer. :s)
pi_118709947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef bitterend het volgende:

[..]

Bedden verschonen doet mijn man altijd in het weekend
:{ jij moet ook niet met stoelen sjouwen
Bedden verschoon ik altijd op vrijdagochtend. Iedereen bed uit, J met de kinderen tafel dekken, doe ik meteen de bedden.
pi_118709961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder heeft de badkamer gepoetst, mijn vader de boven- en benedenverdieping gestofzuigd. O+

En ik heb de was gestreken. Dus ik ben een heel eind op weg weer. :s)
Je stuurt ze daarna door naar zoetermeer toch?
pi_118710000
Hooiwagen, als je het wil delen.. waarom loop jij bij de gyn?
pi_118710019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je stuurt ze daarna door naar zoetermeer toch?
Ze zijn onderweg :P
pi_118710102
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bedden verschoon ik altijd op vrijdagochtend. Iedereen bed uit, J met de kinderen tafel dekken, doe ik meteen de bedden.
man doet het in het weekend of door de weeks in de avond als ik met R in bad zit
Dan gaan we slapen in lekker frisse bedden O+
pi_118710111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef Hooiwagen het volgende:
Zo, terug van de gyn. We gaan de combinatietest doen. Was nodig om dan goed de termijn te weten, dus na de echo van zaterdag ga ik ergens volgende week een keer bloedprikken voor de hele reutemeteut. Prima :). Zaterdag ook afspraak maken voor de nekplooimeting en dan pas eind nov weer een afspraak bij de gyn. Je bent er maar druk mee, met dat zwanger zijn :+.

Niet interessant voor jullie dit, maar wel een handige geheugensteun voor mezelf :')
Omdat ik vandaag toch al aan het zeiken ben:

Een combinatietest is niet nodig om een precieze termijn te bepalen... Het is een onderzoek waar ook gewoon negatieve gevolgen aan kunnen zitten. Besef je goed dat niets moet, en dat die test vrijwillig is..
pi_118710112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet als dat tijdelijk is omdat je last hebt van je hormonen / zwanger / dingen...

Als je een jaar of 2 geen sex met elkaar hebt, dan zeg ik gewoon eerlijk, ja dan zit er iets niet helemaal goed nee.
Vrienden van ons idd ook. Hebben 7 of 8 jaar een relatie gehad. Denk de laatste twee jaar misschien twee keer seks gehad. Ze zijn nu ook uit elkaar. Een van de grootste problemen binnen hun relatie was idd hun seksleven.

En zoals jij het omschrijft in je eerdere post, dan kan ik me goed voorstellen dat het dan relatief snel gedaan kan zijn met een huwelijk.

Hooi, vind je het spannend, die test?

Hier al de hele dag last van maagzuur. Normaal interesseert het me niet veel, maar de hele tijd alles moeten wegslikken gaat op een gegeven moment vervelen :+
pi_118710150
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat ik vandaag toch al aan het zeiken ben:

Een combinatietest is niet nodig om een precieze termijn te bepalen... Het is een onderzoek waar ook gewoon negatieve gevolgen aan kunnen zitten. Besef je goed dat niets moet, en dat die test vrijwillig is..
Volgens mij is het andersom. Als je combitest doet, dan moet je je termijn weten. Bloedonderzoek kan maar van zoveel-tot-zoveel weken.
pi_118710180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vrienden van ons idd ook. Hebben 7 of 8 jaar een relatie gehad. Denk de laatste twee jaar misschien twee keer seks gehad. Ze zijn nu ook uit elkaar. Een van de grootste problemen binnen hun relatie was idd hun seksleven.

En zoals jij het omschrijft in je eerdere post, dan kan ik me goed voorstellen dat het dan relatief snel gedaan kan zijn met een huwelijk.

Hooi, vind je het spannend, die test?

Hier al de hele dag last van maagzuur. Normaal interesseert het me niet veel, maar de hele tijd alles moeten wegslikken gaat op een gegeven moment vervelen :+
Maagzuur is irritant... Je kan er gewoon wat tegen gebruiken he? Mag gewoon..
pi_118710208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maagzuur is irritant... Je kan er gewoon wat tegen gebruiken he? Mag gewoon..
Oh ja, ben rennies aan het eten :Y

Maar heb iets gegeten vandaag dat het gewoon extreem heeft getriggerd. Ben er alleen nog niet helemaal achter wat. Vermoed de versgebakken croissantjes van vanochtend. Maar dat ga ik morgen testen :+
pi_118710213
Geen sex hebben in 2 jaar...dan is er toch geen aantrekkingskracht? dan is er inderdaad iets mis met de relatie!
pi_118710232
:W

SPOILER
Niet te veel slepen dames :*

Oh en huissleutel vergeten als het regent is niet handig :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 16:44:33 ]
pi_118710286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is het andersom. Als je combitest doet, dan moet je je termijn weten. Bloedonderzoek kan maar van zoveel-tot-zoveel weken.
Ja, dat zei de gyn :) En we kiezen heel bewust voor die test. Het zal bij ons n.a.w. maar bij 1 kind blijven en ik vind het prettig om te weten wat de kansen / risico's zijn :).
pi_118710306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef bitterend het volgende:
Geen sex hebben in 2 jaar...dan is er toch geen aantrekkingskracht? dan is er inderdaad iets mis met de relatie!
Dat. Je kunt alleen heel lang tegen elkaar blijven zeggen dat dat niet uit maakt omdat je gelukkig bent samen of je kunt te bang zijn om de stap te maken omdat je niet weet wat de toekomst zal brengen, maar pas als je een nieuwe relatie hebt die wel goed zit, dan weet je wat je al die tijd hebt gemist en hoe het voelt om een volledige relatie te hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_118710322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Ja, dat zei de gyn :)
Hij kan je termijn ook prima bepalen en geen combitest doen... Zo bedoel ik het.
pi_118710354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat. Je kunt alleen heel lang tegen elkaar blijven zeggen dat dat niet uit maakt omdat je gelukkig bent samen of je kunt te bang zijn om de stap te maken omdat je niet weet wat de toekomst zal brengen, maar pas als je een nieuwe relatie hebt die wel goed zit, dan weet je wat je al die tijd hebt gemist en hoe het voelt om een volledige relatie te hebben.
Nou of dat als je door hebt dat de ander een poging doet en het eerste wat je denkt is shit... Nou, dan is er iets echt echt niet goed hoor....
pi_118710358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij kan je termijn ook prima bepalen en geen combitest doen... Zo bedoel ik het.
Ze zegt dat ze de termijnbepaling nodig hebben voor de combinatietest geloof ik. Je kunt haar zin op 2 manieren opvatten, lees maar even terug ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_118710373
Heb mn post geëdit die je net quotte.

En L-E, kan daar niet nu zoveel over zeggen zonder gelijk te onthullen wie ik ben. Maar ik heb een medische indicatie en daardoor bij de gyn en niet bij een verloskundige.
pi_118710431
Wat een mysterieuze mensen hier allemaal zeg :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118710439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze de termijnbepaling nodig hebben voor de combinatietest geloof ik. Je kunt haar zin op 2 manieren opvatten, lees maar even terug ;)
Ja, dat dus. Ze willen voor die test precies je termijn weten. En die weet ik overmorgen.
pi_118710458
Ooooh ik snapte het ook verkeerd. Spannend Hooiwagen!
Maar als je de beslissing goed hebt overwogen en eenmaal besloten hebt het te doen, is het óók een extra echo en als de uitslag goed is is het erg fijn.
pi_118710469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef Suikertante het volgende:
Ooooh ik snapte het ook verkeerd. Spannend Hooiwagen!
Maar als je de beslissing goed hebt overwogen en eenmaal besloten hebt het te doen, is het óók een extra echo en als de uitslag goed is is het erg fijn.
Dat idd :Y
pi_118710499
Ben toch niet de enige hier die die test heeft laten doen / laat doen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')